Skrevet av Emne: KAMP: vs. Tranmere 2/2  (Lest 48397 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #480 på: Februar 02, 2008, 18:16:42 »
Huff, kor trist eg er!
Au, det gjer ilt.

Hadde planer om å vere med på innvielsefest hos ei venninne ikveld, men måtte berre ringe og avlyse. Orket rett og slett ikkje tanken på å sitte på fest og le og late som at alt er bra.

Trur eg legg meg på sofaen resten av kvelden!
COME ON LEEDS !!

pedro

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #481 på: Februar 02, 2008, 18:18:11 »
Huff, kor trist eg er!
Au, det gjer ilt.

Hadde planer om å vere med på innvielsefest hos ei venninne ikveld, men måtte berre ringe og avlyse. Orket rett og slett ikkje tanken på å sitte på fest og le og late som at alt er bra.

Trur eg legg meg på sofaen resten av kvelden!

Samme hert viss det er noen trøst. Eg er kvalmen og svimmel :'(
Leedsomaniac

75 SOLLI

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #482 på: Februar 02, 2008, 18:18:56 »
Tror ikke Maca kunne gjøre så veldig mye fra eller til i dag, men vi må få satt laget skikkelig. Savnet av Douglas er åpenbart.
Tror vi snur denne trenden i løpet av ett par uker, og vi vil garantert klare play-off. Forhåpentligvis direkte opprykk

MOT

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #483 på: Februar 02, 2008, 18:19:44 »
Huff, kor trist eg er!
Au, det gjer ilt.

Hadde planer om å vere med på innvielsefest hos ei venninne ikveld, men måtte berre ringe og avlyse. Orket rett og slett ikkje tanken på å sitte på fest og le og late som at alt er bra.

Trur eg legg meg på sofaen resten av kvelden!
Du er en ekte supporter du. Men jeg kjenner på meg at optimismen begynner å komme tilbake allerede. Kan det være rødvinen som begynner å virke mon tro? Jeg sitter med en følelse av at dette kommer til å gå vår vei resten av sesongen. MOT. Det MÃ… det gjøre.   :-\
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

pedro

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #484 på: Februar 02, 2008, 18:22:52 »
Det er så ufattelig mye mottgang vi skal måtte oppleve med vårt kjære Leeds. Hva er grunnen og når skal dette ufyselige ta slutt? Helvete altså, hadde trua dnne lørdagen :-[
Leedsomaniac

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #485 på: Februar 02, 2008, 18:24:58 »
Join the club, pedro. Jeg var helt sikker på seier i dag, men som vanlig i det siste så tok jeg feil
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #486 på: Februar 02, 2008, 18:26:14 »
Ser ein del meiner det er savnet av Dougie som er utslagsgivande.

Det vert for enkelt meiner eg, dersom det virkelig er sånn at vi ikkje skal klare å kjempe blant topp seks lagene i denne møkkadivisjonen uten Dougie, ja då er det mykje gale med laget vårt.
Ein spelar kan ikkje vere forskjellen på å vere det beste laget til å slite med å komme blant topp seks.
COME ON LEEDS !!

BERGH

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #487 på: Februar 02, 2008, 18:29:27 »
McAllister sa at han ikke skulle endre noe særlig på laget ????????????

Hva faaaaaaaaaaan skjedde  !!!!!!!!!!!!!  Hva har Heat å gjøre på laget når vi nå skulle toppe. Hadde så mange å velge mellom og så ble det DET laget.  Vanvittig.

På Teamtalk så stod ikke Alan Sheehan på squad listen.  Men uansett så har Parker vært en av de beste.

Jeg forventer at det er noe i ryktene om at M. Gray fra Wolves kommer.  Så vi kan endelig avslutte venstre back problemet.

 

pedro

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #488 på: Februar 02, 2008, 18:30:55 »
Join the club, pedro. Jeg var helt sikker på seier i dag, men som vanlig i det siste så tok jeg feil

Ser av profilen din at me er av samme årgang, regner med at du har følgt med Leeds like lenge som meg 1971. Dette er absolutt lavmål, men gir me opp? NEEEEEEPPE ;) MOT, Kånå lure sikkert på om eg er galen 8)
Leedsomaniac

Fygle

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #489 på: Februar 02, 2008, 18:36:04 »
Leeds har hatt en utrulig svak periode fra november, med unntak av et par hjemme seiere i desember, men tror Mac kan snu dette ganske kjapt, når han får litt tid til å bli kjent med laget. Har tro på 3 strake 3-poengere nå, så er vi tilbake på sporet.

Dette fikser vi.  ;D
« Siste redigering: Februar 02, 2008, 18:37:35 av id-buy »
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

berlin

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #490 på: Februar 02, 2008, 18:42:18 »
Jeg inbiller meg at hovedforskjellen på Leeds før og etter av vi sluttet å vinne heter Jonathan Douglas.
Og Heath må ha spilt sin siste kamp for oss!

Hmm, merkelig at vi gjorde det så bra når Heath var fast på laget i høst, slapp nesten ikke inn mål heller.  ???

berlin

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #491 på: Februar 02, 2008, 18:44:42 »
Aston Villa har utlignet for Derby borte mot Birmingham. Omsorgstjensesten?

Kan ikke vi få litt omsorg også da?  ???
? ? ? ? ? ?
[/quote

Forsøk på en ultra-tørr vittighet, tyr gjerne til slikt nr livet ( Leeds ) går en imot. Men det er riktig, Villa utlignet for Derby.  8)

berlin

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #492 på: Februar 02, 2008, 18:52:47 »
Ja ja. Verre kan det ikke bli. Kan det vel? Men i dag er jeg motløs. Må innrømme det.

Ikke si det, Sølvreven!
Jo faen heller. Macca MÃ… snu denne trenden. Jeg tør vedde på at vi kommer til å se stor forskjell allerede i neste kamp. Mark my word!

Helt enig, Ravanelli! Neste motstander, stakkars Northampton. Etter kampen kan man slå fast at Northampton ikke har en teoretisk mulighet til
å få positiv forskjell. Jeg synes nesten synd på de, Bradley Johnson gjør 3 mål, Becks 2, Flo 5, Ankergren 2, Mikkelikk 1

Hmm, det skulle blir 13-0 det, slett ikke værst, jeg gleder meg allerede.

Ahhh, livet er hærlig, dere!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #493 på: Februar 02, 2008, 18:55:45 »
Join the club, pedro. Jeg var helt sikker på seier i dag, men som vanlig i det siste så tok jeg feil

Ser av profilen din at me er av samme årgang, regner med at du har følgt med Leeds like lenge som meg 1971. Dette er absolutt lavmål, men gir me opp? NEEEEEEPPE ;) MOT, Kånå lure sikkert på om eg er galen 8)
Sesongen 69-70 her. Jeg ble  nesten forelsket i Lorimer\Clarke. Men derimot så ble jeg forelsket i Leeds. Den lengste forelskelse noensinne. Trua har vi bestandig.  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

pedro

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #494 på: Februar 02, 2008, 19:04:17 »
Join the club, pedro. Jeg var helt sikker på seier i dag, men som vanlig i det siste så tok jeg feil

Ser av profilen din at me er av samme årgang, regner med at du har følgt med Leeds like lenge som meg 1971. Dette er absolutt lavmål, men gir me opp? NEEEEEEPPE ;) MOT, Kånå lure sikkert på om eg er galen 8)
Sesongen 69-70 her. Jeg ble  nesten forelsket i Lorimer\Clarke. Men derimot så ble jeg forelsket i Leeds. Den lengste forelskelse noensinne. Trua har vi bestandig.  ;D

Snart kan me feira 40 år som svorne supportere, Lorimer var mitt store forbilde, glømme ikkje julen 1975, fekk heilkvit Leedsdrakt med nr. 7 ;) Må bara mimra litt i kveld desverre. Kjenne forresten at magen løsne nå, klar for nye optimisme ;)
Leedsomaniac

gill

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #495 på: Februar 02, 2008, 19:12:41 »
Huff, kor trist eg er!
Au, det gjer ilt.

Hadde planer om å vere med på innvielsefest hos ei venninne ikveld, men måtte berre ringe og avlyse. Orket rett og slett ikkje tanken på å sitte på fest og le og late som at alt er bra.

Trur eg legg meg på sofaen resten av kvelden!
Bra, Tom... for min del skal jeg drikke bort skuffelsen og ta en Leeds fri kveld... trenger det..
 

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #496 på: Februar 02, 2008, 19:28:19 »
Det er rart det derre. Rett etter et tap, er jeg helt nedenfor. Vil ikke se på tabellen og er bare negativ. Men så går det et par minutter, og så tenker jeg: neste kamp, ja da skal vi vinne. Ingen tvil om det. >Motgangen må jo snu. Fy faen for en ukuelig optimist man er. Og opprykket til våren det er klart det. Vi snur en negativ trend og vinner ALLE de neste kampene. MOT 8)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Roy

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #497 på: Februar 02, 2008, 19:33:59 »
Det er rart det derre. Rett etter et tap, er jeg helt nedenfor. Vil ikke se på tabellen og er bare negativ. Men så går det et par minutter, og så tenker jeg: neste kamp, ja da skal vi vinne. Ingen tvil om det. >Motgangen må jo snu. Fy faen for en ukuelig optimist man er. Og opprykket til våren det er klart det. Vi snur en negativ trend og vinner ALLE de neste kampene. MOT 8)

Vel talt  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #498 på: Februar 02, 2008, 19:44:08 »
Det kommer alltid ein ny kamp....
....men, det er tungt å sjå på tabellen no...

COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #499 på: Februar 02, 2008, 19:56:27 »
Game Statistics

12 Goal Attempts 13
6 On Target 5
7 Corners 2
16 Fouls 8
0 Yellow Cards 1
0 Red Cards 0
48 % 52

Når eg hørte på radio sat eg ikkje med inntrykk av at vi hadde fleire avslutningar på mål enn Tranmere. Utfår statistikken ser det jamnare ut enn eg fekk følelse av.

 
COME ON LEEDS !!

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #500 på: Februar 02, 2008, 20:00:34 »
Gi bort Heath!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tom S

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #501 på: Februar 02, 2008, 21:25:05 »
McAllister said: "I've got to say that I'm delighted to be back. But it's obvious that there's work to be done to get things back on track again. We've got a free week coming up before the next game and we'll be doing a lot of work on the training ground.

"Looking at the run of results, we've got to snap out of it quickly. The job brief I've got is pure and simple, to get out of this division."

Inne på det der...


COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #502 på: Februar 02, 2008, 22:49:37 »
Jeg holder med et lag som ALDRI får lette kamper. Thommo skåret for H'pool idag i en enkel 4-0 seier over Luton. Vår kaptein - bare sendt bort for å bli god - styrer et lag forbi oss på en måned. Fabelaktig!! Hvilken klubb gjør noe sånt da! En klubb styrt av idioter.

Tror nok det var bra trykk fra Leeds etter halvtimen og frem til 0-1 og de siste 8 minuttene, men det er jo slett ikke nok hjemme mot en begredelig motstander.

Vi må nok ha Speed inn på midtbanen, slik at også han kan bli en medioker spiller!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973