2008: Hvem blir ny manager?

Started by McVallister, January 28, 2008, 09:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvis Dennis Wise går til Newcastle, hvem topper ønskelista deres til å ta over jobben?

Gianluca Vialli
8 (5%)
Mickey Adams
1 (0.6%)
Gary McAllister
41 (25.6%)
Chris Coleman
19 (11.9%)
John Sheridan
13 (8.1%)
Billy Davies
10 (6.3%)
David O'Leary
14 (8.8%)
Paul Ince
2 (1.3%)
Sam Allardyce
40 (25%)
Dave Bassett
1 (0.6%)
Annen
11 (6.9%)

Total Members Voted: 156

Voting closed: January 31, 2008, 15:17:47

Promotion 2010

Quote from: Yeboah on January 28, 2008, 23:46:28
Personlig håper jeg på David O'Leary, men det forblir vel bare med den våte drømmen... :)

Hva med Yeboah? Han var en ordentlig helt!!!

;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Joe Jordan

Hadde vært SVÆRT fornøyd om Allardyce tok jobben, men det skjer bare ikke. McAllister? Gammel helt, men manager for Leeds? Nei, Leeds vinner nok i morgen og da er Bassett sikret jobb i lang tid....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Førde

Dumt at Wise gir seg som manager for LEEDS nå!!! :-\
Marching On Together

isak

Quote from: Førde on January 29, 2008, 00:03:55
Dumt at Wise gir seg som manager for LEEDS nå!!! :-\
Einig, han kunne godt ha venta til sommaren før han trakk seg, so kunne han og Bates hatt seg vekk herifrå SAMTIDIG. :-\ Får me berre vona at det kjem ein brukandes manager inn. Coleman hadde vore knall, Allardyce og, men værsåsnill spar meg for noko eks-chelsea greie...

75 SOLLI

Vi må bare innse at Newcastle er mye mere attraktiv enn vårt kjære Leeds United. Uansett hva som blir sagt av både spillere og managere, så er det en jobb for dem, og da er det karriere muligheter og lønn + div betingelser som er avgjørende for hvor de til enhver tid er!
Så Wise sine ord om at han var :"in it for the long rund" betyr null og niks, like mye null og niks om når Alan Smith felte noen krokodille tårer på Elland Road etter 3-3 kampen mot Charlton for så å gå til laget fra mid-west england!

samadhi

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3087146

Denne siden har Jimmy Floyd Hasselbaink og John Carver blant aktuelle kanditater.

Det hadde vært noe... :-\
marching on together,
derudaf forever...

Sleivind

Quote from: samadhi on January 29, 2008, 07:21:48
http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3087146

Denne siden har Jimmy Floyd Hasselbaink og John Carver blant aktuelle kanditater.

Det hadde vært noe... :-\

John Carver med Blackwell som assistent?  :P

RoarG

Ja, nå er det klart: DW går. Hvem vi får? Vel, jeg har stemt på Big Sam, men det er mer av ønske enn et realisme. Han blir vel for dyr? Han ønsker neppe å gå ned to steg? Jeg vil IKKE ha flere assistenter (Gray, Blackwell, Carver, Bassett) som bare rykker opp til ledig plass. Nå må klubben skaffe seg en med lederegenskaper, og som vil bli i klubben i mange år. Forøvrig viser dette hvor utsatt Leeds er m.h.t. til "blodtapning". L1-statusen gjør at folk med ambisjoner, det være seg trenere, fysioterapeuter eller spillere hopper på et bedre tilbud så snart sjansen byr seg. Stoppes ikke denne flukten, vil klubben aldri få den kontinuiteten den trenger for å rykke opp til PL. Det kan være at Leeds greier steget opp til CCC om ikke så altfor lenge, men jeg er redd for at vi vil stabilisere oss på dette nivået. PL-klubbene er såpass mye rikere enn alle de andre at de kan kjøpe opp andres ressurser etter behov.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Teamtalks rumers: a close friend in the media has said sam allardyce has just left elland road so expect an announcement soon

4ever arcticwhite

Sam er vel noe av det bedre vi i vår situasjon kan håpe på. Vi kan jo ikke akkurat vrake og velge på helt øverste hylle, men Sam er tross alt i en helt annen reol enn Wise.
The future's so White I've got to wear shades 8)

pedro

Leedsomaniac

Robert H.

Håper på Allardyce, men McAllister hadde vært bra det også...

Sander

Souness er vel ikke foreslått noen steder?? Uff!! om vi skulle fått den mannen. Vi er vel for dårlige for han :D

morvar

Ønsker meg John Sheridan med Gary Speed som spillende assistentmanager. Sikkert bare drømmer - men tror det kunne vært et ok valg. Ikke værre enn Wise i alle fall. Bare det å få Speed tilbake ville nok føre til at fans får trua litt tilbake - jeg ville i alle fall få det!

Kato

1. Chris Coleman - Hadde vært et kjempekupp.

2. Gary Speed - Leeds through and through.

3. Gary McAllister - Ã... se Macca lede Leeds hadde gitt tårer i øyekroken.

4. John Sheridan - A dream come true

5. Sam Allardyce - Solid mann, noe bekymret for filosofien (Nakke-sleng).

Så lenge vi er kvitt Wise, og unngår Souness/Bassett er dette en stor dag.

stefan

Ønsker meg en erfaren manager som både har teft for spillere, og en klar fotballfilosofi.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

KeyserSoze

Jeg er litt delt i synet på Allardyce. Han er uten tvil en bra manager, det viste han til gagns med jobben han gjorde i Bolton. Men Bolton-laget var stort sett bygd opp av aldrende stjerner på tampen av karrieren. Jeg ønsker at Leeds skal ha et ungt og fremadstormende lag slik vi en gang hadde.

Blit uansett noen spennende dager fremover (som om det er noe nytt for Leeds-fans).

Chris Whyte

Tenk dere Strachan med McAllister som assistent!!!

Neppe sannsynlig, men det hadde jo virkelig vært et skritt i riktig retning for kampanjen: "Get the Chelsea out of Leeds!"

Gary McAllister som manager med Gary Speed som assistent er mitt alternativ nummer to. Big Sam er jeg veldig tvilende til.

auren

Vet ikke om denne er postet. YEP sine odds:

William Hill's odds:
Dave Bassett 4
Gary McAllister 4
Micky Adams 8
Paul Ince 8
John Sheridan 9
Steve McClaren 10
Andie Ritchie 12
Glen Hoddle 12
Gary Speed 14
Chris Coleman 14
Adi Boothroyd 14
Gianluca Vialli 14
Billy Davies 16
Martin Allen 16
David O'Leary 16
Lawrie Sanchez 16
Sam Allardyce 16
Steve Cotterill 20
Terry Venables 25
Neil Warnock 25
Gordon Strachan 33
Eddie Gray 40
Howard Wilkinson 50
Kevin Blackwell 66

auren 80
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pedro

Big Sam er ikke og foretrekke, han har ikke rent mel i posen og er vel enda i søkelyset i den store korrupsjonssaken. Det siste vi trenger i Leeds er flere skandaler, og en kan være rimelig sikker på at dersom Big Sam kommer til Leeds vil myndighetene sette inn full styrke for å arrestere og straffe han. De klarer sikkert også å få skylden over på Leeds >:(

Nei, drømmen vil alltid være duoen Strachen/Speed, Strachen/Mc Allister eller Mc Allister/Speed. Det hadde vært dritfett og vi hadde fått kontinuitet, tenk dere 10-15 år med en av disse duoene :)
Leedsomaniac

auren

Eller hva med David Batty og Lee Chapman? To av mine favorittspillere på Leeds.

Ikke gå dere blind i nostalgien folkens!

auren

gill

Ber til høyere makter at vi får Billy Davies.... da hadde jeg blitt hoppende glad.. 

HåvardK

Adrian Boothroyd er vel knapt nevnt i diskusjonen(samtidig som enkelte forumdebattanter er totalt fraværende her). Ikke sannsynlig, men han kunne vært et godt valg - på lang sikt.

Av tidligere seriemestere er det vel nesten bare Mike Whitlow og Imre Varadi som ikke er nevnt.

raggen

Bare det ikke blir souness eller bassett så er jeg fornøyd(tror jeg) men er redd det blir sistnevnte >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Av Bassett og Souness, er Bassett the lesser of two evils!

En viktig ting er at Bates ikke drøyer med å ansette en ny sjef. Klart, vi må skaffe den riktige mannen, men høsten 2006 tok prosessen altfor lang tid og vi tapte mange poeng i mellomtida. Dersom Wise har visst om dette fra før helga, slik BBC Radio og Eddie Gray påstod, så har Bates allerede hatt tid til å forhøre seg rundt.

Dette er da en jobb folk bør sikle etter også, så regner med Bates har fått noen telefoner selv.
Marching on together!

Læshy

Quote from: HåvardK on January 29, 2008, 10:54:39
Adrian Boothroyd er vel knapt nevnt i diskusjonen(samtidig som enkelte forumdebattanter er totalt fraværende her). Ikke sannsynlig, men han kunne vært et godt valg - på lang sikt.

Av tidligere seriemestere er det vel nesten bare Mike Whitlow og Imre Varadi som ikke er nevnt.

Enig.. Inn med Boothy!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Sleivind

Jeg frykter at Bates kjører "safe" og lar Basset styre laget ut sesongen  :(

SveinArve

Eg og Sleivind.

Hadde vore HEILT typisk.

Det er såpass tight i toppen at man har ikkje råd til mange tap framover dersom man skal henge med.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Budda

Hvis det blir Bassett så kan vi bare glemme opprykk. Det er jeg ganske sikker på. McAllister er et bedre valg da
Endre

auren

Boothroyd har vel ikke vist noe særlig som manager foruten opprykkssesongen. De fikk bank i fjorårets PL og etter en god sesongstart 2007/2008 har de nå ramlet sammen som et korthus.

auren