2008: Hvem blir ny manager?

Started by McVallister, January 28, 2008, 09:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvis Dennis Wise går til Newcastle, hvem topper ønskelista deres til å ta over jobben?

Gianluca Vialli
8 (5%)
Mickey Adams
1 (0.6%)
Gary McAllister
41 (25.6%)
Chris Coleman
19 (11.9%)
John Sheridan
13 (8.1%)
Billy Davies
10 (6.3%)
David O'Leary
14 (8.8%)
Paul Ince
2 (1.3%)
Sam Allardyce
40 (25%)
Dave Bassett
1 (0.6%)
Annen
11 (6.9%)

Total Members Voted: 156

Voting closed: January 31, 2008, 15:17:47

JanT

Hvis Wise er på vei ut, håper og tror jeg at Gary McAllister blir vår nye manager.
Jan Tore, luscos 1119

kjelvi

Dennis Wise may not have agreed to move to Newcastle yet, but Sky Bet have already opened a market on his successor.

Gary McAllister is the 5/2 favourite, Steve McClaren is 6/1 and it's 80/1 for Kevin Blackwell to return to the club.

MacMurder

WISE has left the building! Kilde: YEP

Dennis

Marching on together!

sveifors

Quote from: pale on January 28, 2008, 11:37:03
Det er da mange gode ledige managere ute på markedet. Nevner i fleng Peter Reid, Venables, O'Leary...

Har ikke tru på at dette skjer. Bates vil nok holde fast på gromgutten sin.
Og jeg må si jeg blir overrasket om Wise går av nå.

Hvis så skulle skje er jo Billie Davies en "proven" manager på dette nivået...

Terry Venables vil være den største ulykke for Leeds, Goodbye Leeds forever....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sydhagen

tipper det blir mcallister, speed eller o'leary som tar over skuta
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Karl Hot Shot

Jeg vil bli svært overrasket om Kenneth Bates har gjort avtale med David O'Leary. Jeg ser ikke for meg de to sammen. Men kildene hos Waccoe er gode. Dersom det stemmer at det nå gjøres et supportervennlig valg, kan det virke som Bates' presenilitet ikke er så alvorlig utviklet. Jeg gidder i hvert fall ikke gråte over at den lille fjumpen fra London har dratt nordover.

sveifors

Quote from: Karl Hot Shot on January 28, 2008, 17:18:01
Jeg vil bli svært overrasket om Kenneth Bates har gjort avtale med David O'Leary. Jeg ser ikke for meg de to sammen. Men kildene hos Waccoe er gode. Dersom det stemmer at det nå gjøres et supportervennlig valg, kan det virke som Bates' presenilitet ikke er så alvorlig utviklet. Jeg gidder i hvert fall ikke gråte over at den lille fjumpen fra London har dratt nordover.

Det vel ikke så mange som gråter for akkurat det, men det er et lite gunstig tidspunkt for laget vårt det er det som betyr mest.
Sveifors

Sydhagen

noen som har noe ny inside-info fra leeds..?  noe fra waccoe?   hvem blir vår nye manager?!?!   ???
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sleivind

Dette var litt av en nyhet å få på mandags ettermiddag  :o

Vet ikke helt hva jeg skal mene om dette. Godt å bli kvitt Wise sine sleivspark og hodeløse personalpolitikk. Men tidspunktet for avskjeden kunne vel ikke vært verre!

TUNI

det var bare godt han forsvinner håper bassent også går.
min favoritt Gary Macallister

TERRY COOPER

MacMurder

Nå må vi få inn en manager!!! Hva i huleste skulle tilsi at MacAllister innehar baller harde nok til å bekle managerrollen i Leeds. Vi har hatt nok av ex. spillere/førstereisgutter. Allardyce, McClaren og Coleman er muligens utenfor vår "league", men d er lov å håpe.

Jon R

Billy Davies! Han vet godt hva "de lavere divisjoner" handler om, og beviste at den relative suksessen han hadde med Preston lot seg videreføre til enda større suksess med Derby. Opprykket ifjor var en enorm prestasjon, og at Derby ville slite i år visste alle da Davies bare fikk småpenger til å styrke laget. Det var "mission impossible" å berge plassen og en skandaløs beslutning da han fikk sparken. Spørsmålet er hva slags forhold Davies har til Leeds etter den mye omtalte garderobe incidenten i play off semifinalen for drøye halvannet år siden.  :)
Jon R.

Sleivind

Ryktet om at Wise kanskje skulle forlate Leeds dukket vel opp for første gang for en drøy uke siden. Har Bates vært klar over at Wise kom til å gå, og kanskje vært smart nok til å starte managerjakten allerede for en uke siden? Eller kommer dette som en bombe på han også, slik at det drøyer en stund før vi får en ny manager på plass?

isak

Jon R

Flo ja. Wise sin exit betyr kanskje at nordmannen snart han spilt sin siste kamp for klubben?  :-\
Jon R.

berlin

Er det ikke komisk at Blackwell i det hele tatt er satt opp på Sky Bet, om enn sist?

Macca vil sikkert blitt godt mottatt, men han har jo særdeles lite med managererfaring, vel bare fra Coventry.
Nå sluttet han vel pga konas sykdom, men jeg vet ikke helt....

samadhi

Synes dette er en trist dag for Leeds United. Dennis Wise var på god veg til å bygge opp ett spennende lag, men nå brer nok en gang usikkerheten seg over klubben. Forhåpentligvis vil den som overtar dette laget overta ett lag som vedkommende finner spennende og i god form. Verste som kan skje er at vi får inn en som vil gjøre en ny clean-out, og begynne på nytt, men dette er forhåpentligvis lite trolig.

Har ingen klare favoritter, men både Alladyce, Sheridan, Mcallister, Coleman og Davies er spennende alternativ...eller hva med Gary Kelly og /eller Lucas Radebe - kunne vært noe  :)
marching on together,
derudaf forever...

lojosang

Quote from: kjelvi on January 28, 2008, 16:59:46
Dennis Wise may not have agreed to move to Newcastle yet, but Sky Bet have already opened a market on his successor.

Gary McAllister is the 5/2 favourite, Steve McClaren is 6/1 and it's 80/1 for Kevin Blackwell to return to the club.

De kunne gitt 800000/1 i odds for Blackwell uten å løpe noen form for risiko.  ;D
- Leif Olav

Frode

McClaren er i samme klasse som Souness, har ingenting annet enn fiasko å vise til.

berlin

Quote from: Frode on January 28, 2008, 18:19:44
McClaren er i samme klasse som Souness, har ingenting annet enn fiasko å vise til.

Jepp, bare med den ørlille forskjell at Souness ikke har vært landslagssjef.  ;D

Fra England-boss til League 1? N.....Neppe. Til tross for at han rangerer høyt (forløpig) på Sky Bet.

flynn

Mitt tips er Alan Thompson som spillende manager !

flynn

Joe Jordan

Håper på enten Coleman eller Allardyce, men det er vel helt urealistisk. Strachan hadde vært en gammel drøm i oppfyllelse... :)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

MacMurder

Tro om det er noe i ryktene om at Bates er syk og at Fat Freddie venter i kulissene..

sveifors

Verre en katastrofe: Mclaren, Venables, Souness, førstereisgutt uten erfaring, Bassett, Vialli

Vi må ikke tenke PL-manager nå, vi må ha en manager som har bailla nok til å få oss opp av sumpa, det betyr at man må ha peiling på L1 og CCC i England
Sveifors

Ferre

Ser at mange ønsker McAllister som manager, men er ikke det et litt dristig valg? Har jo egentlig ikke bevist noe som manager. Selv om var en meget dyktig spiller for Leeds, betyr det ikke at han er en like dyktig manager.

Tror det beste for Leeds, kortsiktig og ikke minst langsiktig, er Chris Coleman. Tror han kan være mannen til å føre oss tilbake til PL.

pale

Stemte på Davies. Støtter alt godt Jon R hadde og si om han.

baste

Chris Coleman, Davies eller Sam Allerdyse vil duge

;)

pedro

Me bør vel skaffe oss ein anonym manager ellers kommer det vel ein jævla storklubb og hente han straks me vise gode takter ??? Nei guttar, detta var ikkje positivt, kontinuitet er ordet skal me få suksess. Om DW var den rette mannen til å føre oss så langt er heller tvilsomt, men tidspunktet for hans avgang er like tvilsomt.
Nå må me få inn ein manager med solid fotballfaglig bakgrunn (manager) ikkje ex-spillere med kun hjerte på rette staden. Ein som kan bygga videre på den stallen me nå har, føra oss opp i CCC og til sommaren kjøpa inn forsterkningar. Ein manager med disse egenskapene kunne vært Trond Sollid, Martin Jol, Claudio Ranieri, Coleman eller Gordon Strachan. Likte god DOL også, men det spørs om sistnevnte takler scenen flere ganger.
Leedsomaniac

Papi

Chris Coleman, ja takk!

Billy Davies, ja takk!

Souness, skrekk og gru.......

Men så er det forskjell fra premier leauge.......
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil