2008: Hvem blir ny manager?

Started by McVallister, January 28, 2008, 09:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvis Dennis Wise går til Newcastle, hvem topper ønskelista deres til å ta over jobben?

Gianluca Vialli
8 (5%)
Mickey Adams
1 (0.6%)
Gary McAllister
41 (25.6%)
Chris Coleman
19 (11.9%)
John Sheridan
13 (8.1%)
Billy Davies
10 (6.3%)
David O'Leary
14 (8.8%)
Paul Ince
2 (1.3%)
Sam Allardyce
40 (25%)
Dave Bassett
1 (0.6%)
Annen
11 (6.9%)

Total Members Voted: 156

Voting closed: January 31, 2008, 15:17:47

Promotion 2010

Quote from: auren on January 28, 2008, 12:25:09
Økonomisk og sportslig sett gjør Wise et smart trekk ved å gå til Newcastle. Men karrieremessig som manager er dette ikke det smarteste. Jeg er derfor usikker på om Wise takker ja til Newcastle. Han har jo en jobb å gjøre i Leeds, har han uttalt en mengde ganger, og jeg blir oppriktig skuffet over ham dersom han forlater Leeds for å bli fotballdirektør!

Men skulle så skje, håper jeg ikke Vialli blir neste mann inn døren. Har ikke sansen for utenlandske managere. De luker som regel ut ALT som er av britiske spillere og kjøper inn utenlandske spillere, gjerne fra samme land de selv kommer fra (Wenger, Benitez og Mourinho er gode eksempler).

auren, som tror Wise blir ved sin lest...

Og for noen dritt-managere du nevner.... Gi deg da. Hadde vi fått en i nærheten av knehøyden til disse ville jeg jublet!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 28, 2008, 17:43:16
Billy Davies! Han vet godt hva "de lavere divisjoner" handler om, og beviste at den relative suksessen han hadde med Preston lot seg videreføre til enda større suksess med Derby. Opprykket ifjor var en enorm prestasjon, og at Derby ville slite i år visste alle da Davies bare fikk småpenger til å styrke laget. Det var "mission impossible" å berge plassen og en skandaløs beslutning da han fikk sparken. Spørsmålet er hva slags forhold Davies har til Leeds etter den mye omtalte garderobe incidenten i play off semifinalen for drøye halvannet år siden.  :)

Job done.... Det blir som Brian Clough......Jeg gir ham 44 dager!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Bare mine innlegg her nå:

THE GREAT EDDIE GRAY SOM MANAGER!!!

;D
Min første Leeds-kamp:

Sleivind

Mourinho er vel ledig på markedet?  :D

Ferre

Synd at WACCOE er nede nå, skulle gjerne likt å lest "Kens secret phone tap" siste nytt.

Per-Stian

Min umiddelbare favorittkandidat er Billy Davies, tett følgd av Macca.

sportcarl1

skulle jag få välja skulle jag rösta på Hasse backe eller tord grip, de är assisterande till svennis och gör mer än man tror  förhållande till svennis, de är taktiker duktigar på träningsmoment och kan skapa braq stämning

Leeeeeeeeeeeeds

Macca er favoritt blant bookmakerne i England. Håper bare for guds skyld at det ikke blir Basset. Ut med den jævla bikkja. One down and one to go. Wise er den eneste mangeren som har fått oss ned i denne divisjonen, for første gang i historien. Good riddance
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

sportcarl1

mcallister var det inte han som lämnade Leeds en gång på 90-talet för han fick för lite betalt tyckte han?

roaldv

Heller Sheridan enn McAllister dersom vi skal ha inn en insider. Sheridan vet hva det handler om på dette nivået, mens Macca vel ikke har vist all verden som manager. Dessuten henger det en liten eim av Merseyside over ham :-\

gill

Skuffet, men ingen krise dette. Wise er erstattelig...Håper på Billy Davies.

pedro

Håper på en erfaren manager, men det ville vel vært et scoop å kuppet Swansea manageren Martinez ::)
Leedsomaniac

Asbjørn

Quote from: B-m on January 28, 2008, 15:46:23
According to YG's source a replacement has been lined up and it should all be sorted this week. No names given but someone Leeds fans would be happy with. It categorically will not be Bassett. Got to bloody drive in a bit but the bubbly will be flowing by 7pm, this is a great day to be Leeds. Well, it is in my house anyway!

...Bates er vel ikke viden kjent for å "please" sine tilhengere, enn si gjøre dusten for å "få folk over på sin side".

Han går nok for en som:
1) ...er tilgjengelig (kjøper neppe fri noen)
2) ...han regner som "til å stole på" (dvs ingen "oppvigler-mot-Bates"-type)    (f.eks. ville Strach galant strøket på denne...)
3) ...han har troen på rent "faglig".

Dette er altså formelen. Løs den, og vips har vi navnet på nyemanageren  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

raggen

BARE det ikke blir BASSETT permanent. (FAEN JEG ER REDD FOR DET) :o :o
Forever Leeds United!!!!!!!!

dexter90

Håper O`Leary kommer tilbake! da får vi tilbake vinnermentaliteten og gøttsen! :)
Gamle tider skal tilbake!

marve

Tipper det blir JHON sheridan , passer nok bates sin lommebok vil jeg tro .

ToreLA

Jeg er skyldig i den ene stemmen på Basset, men det var kun fordi jeg stemte ut ifra topicet i tråden og ikke etter spørsmålet som var litt annerledes formulert....  ;D

berlin

Quote from: Asbjørn on January 28, 2008, 21:01:58
Quote from: B-m on January 28, 2008, 15:46:23
According to YG's source a replacement has been lined up and it should all be sorted this week. No names given but someone Leeds fans would be happy with. It categorically will not be Bassett. Got to bloody drive in a bit but the bubbly will be flowing by 7pm, this is a great day to be Leeds. Well, it is in my house anyway!

...Bates er vel ikke viden kjent for å "please" sine tilhengere, enn si gjøre dusten for å "få folk over på sin side".

Han går nok for en som:
1) ...er tilgjengelig (kjøper neppe fri noen)
2) ...han regner som "til å stole på" (dvs ingen "oppvigler-mot-Bates"-type)    (f.eks. ville Strach galant strøket på denne...)
3) ...han har troen på rent "faglig".

Dette er altså formelen. Løs den, og vips har vi navnet på nyemanageren  :)

Formelen kan være riktig den, men den kan flere svar, eller kanskje.....ingen svar ( tenker da spesielt på pkt 2 )
Det blir i hvertfall ikke Fabio Capello......denne gangen.

fjellhaugen

har ikke troen på at vi klarer å lure big sam ned til league 1. sorry to say.
heller tvilsom til cris coleman også, men synes begge hadde vært utrolig bra alternativer.
hjertet sier jo macca da, men det vil det alltid gjøre for meg med de overnevnte alt.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

SveinArve

Quote from: fjellhaugen on January 28, 2008, 21:24:39
har ikke troen på at vi klarer å lure big sam ned til league 1. sorry to say.
heller tvilsom til cris coleman også, men synes begge hadde vært utrolig bra alternativer.
hjertet sier jo macca da, men det vil det alltid gjøre for meg med de overnevnte alt.

Hva hvis Allardyce får en klausul i kontrakta at dersom Leeds ikkje rykker opp så er han free to go. Men dersom de rykker opp, så kan Leeds signere han for 3 år?:)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

McVallister

Mørke skyer truer. Tror nok Basset får vikariere en stund. Han er en billig løsning for Bates. Vi må ikke glemme at Bates er og blir en business-man. Han skal gjøre penger på klubben vår. Han har ikke hjerte i Leeds slik som oss. Vi sliter med nattesøvnen når vi taper. Tror neppe Bates har det slik. Han er bare bekymret for at det blir færre tilskuere til neste kamp, og derfor mindre penger i lomma.
Ja,ja folkens, vi går en tøff tid i møte. MOT

Ferre

Hvis Bates er en buisness-man, så bør det være i hans interesser at vi rykker opp. Har derfor ikke tro på at Bates vil la Bassett ta over ansvaret etter Wise, tror nok det jobbes hektisk med å finne en erstatter nå. Forhåpentligvis har vi en ny manager (let it be Coleman) klar før lørdagens kamp.

SveinArve

Hva med Shearer som ny manager?? Han har sagt at han er villig til å gå en divisjon ned for å ta over et lag. Han bor i Nord-England også. Sjølv om Leeds er to divisjoner ned, så varer det mest sannsynlig bare i nokre månader til.

Shearer for Leeds!
Proud member of LUSCOS

pedro

Quote from: SveinArve on January 28, 2008, 22:19:22
Hva med Shearer som ny manager?? Han har sagt at han er villig til å gå en divisjon ned for å ta over et lag. Han bor i Nord-England også. Sjølv om Leeds er to divisjoner ned, så varer det mest sannsynlig bare i nokre månader til.

Shearer for Leeds!

Trur du virkelig det ville vært langsiktig satsing, trur du Shearer (erkenewcastler) ville hatt de rette kvaliteter og følelser for vårt kjære Leeds. Det tror ikke jeg hvertfall. Ikke det at jeg tror noen manager har det slikt som fotballen har utviklet seg. Nå er det pengene som rår mer og mer, trist men fakta faen.
Leedsomaniac

SveinArve

Shearer takket nei til å være asst.manager i Newcastle da. Sikkert sur for at han ikke ble tilbudt managerjobben!
Proud member of LUSCOS

sveifors

Egentlig litt interessant å filosofere over hvorfor Wise valgte å hoppe av skuta. Vet han noe vi ikke vet. Har big smurf allerede funnet en kjøper til sommeren som ikke har wise med i planene og at Wise hoppet av ved beste anledning. Jobben i Newcastle er jo sportslig sett et steg nedover, lønnsmessig et gigantsteg oppover. Ingen innflytelse på a-laget.

Tila alle de som tenker big, Jeg tror ingen av ex-PL-høyprofilerte kommer til å stikke nesa si i oss, hvorfor?
jo money, money og atter money, det er eneste grunnen. 500000 i uka går ikke på Leedsbudsjettet.

Det blir nok vent å se om Bassettt klARER SAKENE.  Hva skjer om vi vinner imorra med Basset??, Da er jeg redd at vi er  stucked med to gamlinger fram til sommeren.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

isak

Quote from: sveifors on January 28, 2008, 22:51:53
Tila alle de som tenker big, Jeg tror ingen av ex-PL-høyprofilerte kommer til å stikke nesa si i oss, hvorfor?
jo money, money og atter money, det er eneste grunnen. 500000 i uka går ikke på Leedsbudsjettet.

Det blir nok vent å se om Bassettt klARER SAKENE.  Hva skjer om vi vinner imorra med Basset??, Da er jeg redd at vi er  stucked med to gamlinger fram til sommeren.
Får vell ca £500 000 i kompensasjon, burde jo vera mogleg å bruke desse for å få tak i ein brukandes manager? Elle er dette peng rett i lomma på bates?

rastafari

Fri og bevare meg vel - hvem kan seriøst ønske Allerdyce til Leeds ???  Kjøper bare gamlinger som han selv tjener penger på under bordet.
Souness (navnet gir meg frysninger), og Bassett er vel ikke i nærheten av å vurderes seriøst (i klasse med Blackwell-retur).

Coleman hadde vært interesant. Vialli har vært for lenge borte fra sirkuset. Sheridan gjør det bra i Oldham. O'Leary er ikke jeg negativ til. Men tror nok dette ender med McAllister (men kan Jordan være en luring her!!)  Uansett spennende, og med den gamle grinebiteren som pengestyrer vet man aldri.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

laddi

Bassett tar nok over for en stund...... :o

Så blir den nye manageren ansatt i løpet av våren!!!

Men hvem det blir?????? ??? ??? ??? ???
Bergen Whites

Yeboah

Personlig håper jeg på David O'Leary, men det forblir vel bare med den våte drømmen... :)