Gary Mac er ny manager !

Started by mads, January 29, 2008, 15:20:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Så da ble det Gary Mac da.

Jeg syns det er rart at Kenneth satser på ham... Er han ute etter å bli populær???  ;D

Macca får jo en "enkel start" i forhold til mange andre managere, han slipper å "omvende supporterne". Men i det lange løp er det resultatene det går i for ham også... Som det allerede sies, han har gjort det sådär hittil som manager, men nå må han levere.  Jeg tviler på at vi vil se så mange "revolusjoner" med det første, men jeg er spent på om han vil ta sjansen på å "spille" oss ut av divisjonen, såpass sent i sesongen snu om på ting...

Iallefall, lykke til!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Einar

Quote from: Jon R on January 29, 2008, 16:48:54
Jeg sparer applausen til dette er bekreftet. Er i utgangspunktet ganske nøytral til garymac ( som jeg var til Wise). Har verken store forventninger eller spesielle motforestillinger. CVen hans er verken lang eller imponerende når det kommer til management  og nostalgifaktoren gir ingen suksess. Når det gjelder hans forhold til Leeds United viste han på midten av 90 tallet at lojaliteten ikke stikker spesielt dypt, uten at jeg kommer til å bruke dette mot han.  :)

I mellomtiden kan jeg applaudere for deg

lu38s

Sammy Lee skulle blive ny assistent
lu38s

Chris Whyte

Dette er en helt utrolig god nyhet!!!

Tenk hva dette har å si for stoltheten i klubben, for sjelen vi har etterlyst i klubbens ledelse i så mange år. Endelig en mann som er Leeds through and through i sjefstolen! Jeg blir religiøs av forventninger!

Om vi går på noen smeller, er det iallfall starten på et Leeds vi kan kjenne igjen og elske som i gamle dager. Det eneste som mangler nå er at kjeltringen Bates forsvinner.

Per-Stian

Eg applauderer ingenting før eg ser at klubben vår kjem på rett kjøl mot opprykk att! McAllister klinger jo meget bra ut i Leeds-samanheng, men eg er ikkje 100 prosent overbevist om Maccas kvalitetar som manager. Er dessutan veldig spent på kva "Wise sine disiplar" tykkjer om den nye trenaren, og om det eventuelt oppstår misnøye og konfrontasjonar...

LeedsUnited

Likte Gary den tiden han spilte for oss, men var ikke så begeistret for måten han forlot oss på.  At han siden gikk videre til Liverpool så jeg heller ikke som noe pluss.
Om han blir den som skal bringe oss til nye høyder vil tiden vise.  Men vil ønske ham velkommen hvis det blir han som overtar etter Wise.

Sheridan

Quote from: Jon R on January 29, 2008, 16:48:54
Jeg sparer applausen til dette er bekreftet. Er i utgangspunktet ganske nøytral til garymac ( som jeg var til Wise). Har verken store forventninger eller spesielle motforestillinger. CVen hans er verken lang eller imponerende når det kommer til management  og nostalgifaktoren gir ingen suksess. Når det gjelder hans forhold til Leeds United viste han på midten av 90 tallet at lojaliteten ikke stikker spesielt dypt, uten at jeg kommer til å bruke dette mot han.  :)

Var det ikke sånn at Leeds Uniteds styre på den tiden mente 3 mill pund var en god pris for 30 år gamle Macca og at klubben trengte litt income. Med andre ord gav de skotten grønt lys til å joine Strachan i Coventry.

marve

Ønskern lykke til ,men er veldig skeptisk .At fyren er sympatisk teller vell lite hvis han ikke kan manager yrket ,noe han må kunne for mye penger vill han garantert ikke få til spillerkjøp (så han kan ikke kjøpe seg til suksses han må kunne sitt yrke ).
Hadde vell vært å håpe ar eddie gray ble assisten hans ,eddie har jo erfaringen ivertfall .
Uannset ønsker jeg  macca lykke til !!!

SveinArve

Dersom man googler McAllister så er der fleire bilder av han i Liverpooldrakt enn Leeds..

Men det blir det vel slutt på snart? Iallefall Leeds-klede:)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Quote from: marve on January 29, 2008, 17:17:01
Ønskern lykke til ,men er veldig skeptisk .At fyren er sympatisk teller vell lite hvis han ikke kan manager yrket ,noe han må kunne for mye penger vill han garantert ikke få til spillerkjøp (så han kan ikke kjøpe seg til suksses han må kunne sitt yrke ).
Hadde vell vært å håpe ar eddie gray ble assisten hans ,eddie har jo erfaringen ivertfall .

En innringer til BBB Radio Leeds i går spurte Eddie Gray rett ut om han ville vært interessert i å jobbe med Gary McAllister, dersom det skulle bli han.

Svaret var: "Øff køøørs ajj vudd."  8)

Du skal ikke se bort ifra at det faktisk KAN skje!
Marching on together!

Sheridan

Her ihvertfall ett par som vekker fine minner  :)

Sheridan

Quote from: Mr Kaizer on January 29, 2008, 17:18:49
Quote from: marve on January 29, 2008, 17:17:01

En innringer til BBB Radio Leeds i går spurte Eddie Gray rett ut om han ville vært interessert i å jobbe med Gary McAllister, dersom det skulle bli han.

Svaret var: "Øff køøørs ajj vudd."  8)

Du skal ikke se bort ifra at det faktisk KAN skje!

Skal se Eddie kommer tilbake sammen med Macca!  :)

SveinArve

Proud member of LUSCOS

samadhi

McAllister med Gray som assitent ville vært fantastisk - i allefall sett fra ett nostalgisk synspunkt  :)
marching on together,
derudaf forever...

Svend Anders

Gary Mac it is!

Det høres jo veldig hyggelig ut, og han får min (og sikkert alle andres) fulle støtte i kampen for opprykk.

Men hva han står for som manager vet jeg absolutt ikke, og jeg er litt undrenes til enkeltes jubelbrøl sånn sett. Jeg ville nok heller hatt en ikke-tidligere-Leeds-mann som jeg VET kunne levere enn en som får lojalitets-kortet, men jeg håper nå for all del at Macca lykkes. Om så skjer får han legendestatus før sensommeren er her.

Det blir forhåpentligvis en fordel at McAllister ser kveldens kamp fra tribunen og får dannet seg sitt eget inntrykk ove hvilke nødvendige grep som kan gjøres. Jeg ser ikke bort i fra at enkelte spillere (egne juniorer, Carole ++) får en y vår. Kostnaden blir nødvendigvis tilsvarende nedtur for enkelte andre (få ut weston!).

Jeg vil vel tro at det er en forsvarsmekanisme som spiller inn for eget vedkommende. Jeg frykter at det liksom ikke BLIR noen formøkning etter at han tar over, at enkeltspillere faller utenfor, og at ting svikter. Det er ikke meg likt, for jeg er vanligvis så optimist.

Men bare jeg får sovet litt på det, og Leeds vinner te lørda'n, så skal dere se det har snudd!

Svend Anders
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sheridan

Quote from: samadhi on January 29, 2008, 17:27:50
McAllister med Gray som assitent ville vært fantastisk - i allefall sett fra ett nostalgisk synspunkt  :)

Nostalgi hører med i fotballen  :)

erik4england

Jeg har møtt Macca både mens han var spiller og senest høsten 07. At han er en sympatisk mann er det ingen tvil om, noe de fleste her synes også å ha erfart. Det er heller ikke tvil om at han har den nødvendige autoritet. Om han blir en god manager for Leeds? Det vet man aldri, men han får en pangstart siden han i utgangspunktet er et populært valg blant supporterene. I Coventry hadde han ikke denne fordelen, dessuten tok sykdom i familen mer og mer tid og krefter, før han til slutt valget å bruke all tid til dette.

Hans avskjed med Leeds var også langt mer nyansert enn "greedy bastard". Som spiller var han fantastisk, og vi har ikke hatt noen til å fylle hans rolle på laget etter at han dro. Jeg håper han er tøff nok til å gjennomføre en spillestil som han selv var en viktig del av. Lykke til Macca! Skulle gjerne vært på ER when you return back home. Take us back where we belong.

SveinArve

Er kona gått bort eller lever ho fortsatt?
Proud member of LUSCOS

Svend Anders

Quote from: SveinArve on January 29, 2008, 17:41:02
Er kona gått bort eller lever ho fortsatt?

Jeg tror dessverre hun gikk bort pga sykdom. Og det var også grunnen til at han slutta i Coventry.

SA
Følges på:

samadhi

I følge wikipedia;

However, he resigned for family reasons, his wife, Denise, having been ill with breast cancer. She died on 3 March 2006, aged 38.

marching on together,
derudaf forever...

SveinArve

Speed er aktuell som asst. manager etter at HOWARD WILKINSON takket nei.
http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3088468

i følge denne sida da.....:)
Proud member of LUSCOS

samadhi

Prøvde å finne ut litt om hvordan McAllister gjorde det som manager i Coventry. Fant ikke allverden, men dette var å lese på Wikipedia (igjen);

Midway through the 2002-03 season, McAllister's men still stood a good chance of making the Division One play-offs. But they won only one league game after the turn of 2003 and finished 20th in the final table - just two places above the relegation zone. Their form in 2003-04 was slightly better but McAllister left halfway through the season to spend time with his seriously ill wife, Denise.

Altså ikke så veldig imponerende, men la oss tro at dette bare var læretiden hans som manager. Det er først nå han går opp til eksamen...
marching on together,
derudaf forever...

Sheridan

Quote from: SveinArve on January 29, 2008, 17:45:45

Speed....hadde vi fått en god spiller også... :)

Howard - LEGENDE!  :)

Svend Anders

Quote from: SveinArve on January 29, 2008, 17:45:45

Er ikke Wilko teknisk sjef i FA? Høyst usannsynlig at han går som assistent under en tidligere spiller...

Gary Speed har vært klar på at han skal spille fotball ut neste sesong, men en vet jo aldri når et ringer fra Elland Road...

SA
Følges på:

Sølvreven

I den perioden Eddie Gray var trener for laget, så spilte vi noe av den fineste fotballen jeg har sett noensinne av Leeds. Mye basert på kortpasninger og vingspill. Ahhhhh, det var tider.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

R - R

Då var det klart! Lukke til Gary!
- Rune

Papi

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Boxman

Da er det offisielt - McAllister ny Leeds United manager!
Og fornuftig nok, bare ut sesongen 07/08 foreløpig.
Personlig opplever jeg dette som positivt, så nå blir det spennende å se fremover.
Proud to be Leeds!

JanT

Jan Tore, luscos 1119

Tom S

Macca klinger bra i mine øyrer reint nostalgisk, men har han det som trengs?

Veldig glad og spent på dette valget, Speed som spillende assistent hadde vert snop!

we all love leeds

COME ON LEEDS !!