Gary Mac er ny manager !

Started by mads, January 29, 2008, 15:20:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

jørnt

jørnt

som assistent for McAllister

SOL

Jeg tror Black er i Wigan. Håper på Speed, men  ???

kjelvi

Beklager hvis denne er sendt ut før, men likevel....

Gary's Topp 5 mål: http://www.blinkx.com/burl?v=Ux7iBFuN91o_k1UNPOAnbv04JEB22Esk

berlin

Quote from: kjelvi on January 30, 2008, 16:07:49

Beklager hvis denne er sendt ut før, men likevel....

Gary's Topp 5 mål: http://www.blinkx.com/burl?v=Ux7iBFuN91o_k1UNPOAnbv04JEB22Esk

Ja, virkelig! Prakke på oss sånt da gitt!  ;D

PS! Nydelig banedekke på Boundary Park (Oldham)

Tom S

Det skumle for Macca vert presset og forventingene av ledelse, fans og media. Takler han det?

Normalt når det kjem inn ein ny manager i ein klubb er det for å redde stumpene og rydde opp etter forgjengeren. Med andre ord alt å vinne.

No er jo alle såkalte eksperter og media skjønt enige om at Wisey har gjort ein fenomenal jobb i Leeds og at Leeds er eit vinnande lag på god vei til CCC (sjølv om vi fans har sett ei stund no at Leeds sliter). Dette medfører at Macca ikkje har den tiden tilgjengelig til å sette sitt preg på laget, men han skal berre fortsette det Wisey har gjort. Med andre ord alt å tape.

Vert spennende å følge Macca å sjå om han takler presset.
Men, dere og Gud skal vite at det er ingenting som vil glede meg meir enn at Macca tar oss med inn i de nye Glory Years - kanskje ilag med Speedy!

Lykke til Macca!

COME ON LEEDS !!

Sleivind

Men hvem er det som kommer til å bli assistenten til Gary? Ingen rykter utenom Speed?

Asbjørn

Føler det dessverre på gikta at Gary Speed ikke blir Maccas assistent.  :(

I tillegg til gikta har det med en-trolig-for-høy-kompensasjonssum og generell for mye opphaussing på forhånd-greie...

Men Sheff U kan da ikke forlange all verden kompensasjon for en lånespiller eller ????

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Quote from: Asbjørn on January 30, 2008, 20:43:55
Føler det dessverre på gikta at Gary Speed ikke blir Maccas assistent.  :(

I tillegg til gikta har det med en-trolig-for-høy-kompensasjonssum og generell for mye opphaussing på forhånd-greie...

Men Sheff U kan da ikke forlange all verden kompensasjon for en lånespiller eller ????

Nå var jo de fleste sikre på at Macca ble manager, og det uten en eneste kommentar fra LUFC. Selvfølgelig var det andre "sikre kilder" og ting&tang kan observeres.

Så det kan være at "gikta" og slikt tar feil denne gang, la oss håpe det! :)

Håper Bates skjønner at Gary+Gary=money in ( og ikke bare money out )

Promotion 2010

Quote from: Svend Anders on January 30, 2008, 10:36:21
Husker du spilleren Gary Mac?

http://www.youtube.com/watch?v=fr-Knw99hw4

Se og nyt!

Og utrolig nok var de to første målene der min første kamp noen gang på Elland Road. Ikke rart jeg ble Leeds-supprter!

Se på løpene til de andre spillerne når han går alene. Utrolig bra bevegelse. De har i hvert fall skjønt det. Nåværende spillere vet ikke helt hva de skal gjøre.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Quote from: Asbjørn on January 30, 2008, 20:43:55

Det er vel strengt tatt Bolton som skal ha kompensasjon. Kan jo hende at Speed har underskrevet en intensjonsavtale, da kan det ta tid før han blir frigitt og han vil koste penger. Men Bloton står for eierskapet. Kanskje han ventet med å signe slik at han kunne vurdere andre tilbud mot slutten av vinduets åpningstid!

Skal vi gå for ham så pung ut! Bates vet hva et godt manager-par kan gjøre i denne klubben. Får vi en spiller i tillegg er det helt fantastisk.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

4ever arcticwhite

Hvis Speed skal komme som SPILLENDE ass.mangager må han vel komme i løpet av dagen. Vinduet smeller vel igjen om 16 timer, og innen da må han være klar dersom det skal bli noe der, tror jeg.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sydhagen

http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/Bates-ends-long-wait-for.3729516.jp

ser ut som om maccern vil spille langs bakken. dette er jo positivt, får bare håpe at vi har spillerne som kan spille ballen langs bakken
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Quote from: Sydhagen on January 31, 2008, 09:45:55
http://www.yorkshirepost.co.uk/leeds/Bates-ends-long-wait-for.3729516.jp

ser ut som om maccern vil spille langs bakken. dette er jo positivt, får bare håpe at vi har spillerne som kan spille ballen langs bakken

En skikkelig gladnyhet for teknikeren Kandol i alle fall.

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Prutton-Quick-change-was-best.3729729.jp

Prutton og spillerne ble "sjokkert" da nyheten om Wise sprang! Men, roser klubben for den raske beslutningen om erstatter! Det er jo en liten stund siden ryktene om Wise overgang dukket opp og det er vel sannsynlig at alt var klappet og klart før Wisey reiste til London for å se Toons tape mot Gunners. Så TV bildene der han satt på tribunen og smilte og koste seg i selskap med en eller annen dresskledd VIP! Nei, her har nok alt vært grundig regissert slik at fans etc. ikke skulle lage de helt store bølgene før erstatter var klar. Bates og Wise har nok planlagt en rask og smertefri utskiftning! Og det er jo faktisk veldig bra- alle ble jo begeistret da Maccas navn ble avslørt.
Yeboahs vitne

ragnar

Kan jo bety så mangt å spille langs bakken. Noe ala Real Madrid kan vi nok ikke regne med, men en noe mer ballbesittende spillestil enn Leeds har i dag er realistisk å få til med eksisterende spillere. Kombiner dette med et enda bedre vingspill så har Maceren kanskje en formel for opprykk.

Det viktigste er ihvertfall først og fremst innsatsen på banen. Mye kommer av seg selv om innsatsen er tilstede. Mye, men ikke alt...
*In El Loco we trust!*

Dennis

Marching on together!

baste

Håper humøret smitter over på spillerne...Og at vi Knuser Tranmere...
Kjenner jeg er utrolig spent...Vi har ikke råd til flere tap nå...

SveinArve

Får vi se Gary  Mac i Leeds-trøya i år? ;D

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Asbjørn

Quote from: SveinArve on January 31, 2008, 18:24:50
Får vi se Gary  Mac i Leeds-trøya i år? ;D

Si meg, er Ben skeptisk eller full av beundring?  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

rykker vi ikke opp etter de kjøpene som er gjort nå, har ikke maccern noe i manageryrket å gjøre
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Quote from: Sydhagen on January 31, 2008, 18:53:18
rykker vi ikke opp etter de kjøpene som er gjort nå, har ikke maccern noe i manageryrket å gjøre
Vi har fått et meget godt lag nå....PÃ... PAPIRET.... Nå gjelder det å få laget samspilt, og det blir noe av det viktigste for McAllister framover. Synes ikke vi skal avsi noen dom for tidlig, men også her forventes det at vi når Play-off...i alle fall. Der kan imidlertid alt skje som vi alle vet!
Super Leeds since 1968

B-m

Synes det er greit å få en fans-favourite inn, vi vet alle hvordan den minste lille skepsis fra elland road fansen kan gi spillerne 'the shake'. Håper på full stemning på tribunen på lørdag slik det var i begynnelsen av sesongen!!

Gary Mac er ihvertfall hundre tusen ganger mer likende enn Wise.

Håper bare alle disse signingene til Wise er bra gjennomtenkt!!  ???
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

finns ingen anledning att hylla eller sänka  mcallister  efter hur det går framöver, är på planen det avgörs, gör bara spelarna det de skall göra så skall det gå bra, alla managers gör väl i grund och botten ett bra jobb men sedan är det hur spelarna tar till sig det,

Tom S

Såg nettopp intervjuet med Macca på LUTV.
Kjente at tårene kom fram, dette er stort!
COME ON LEEDS !!

SveinArve

Har sett intervju med Macca på LUTV. Mannen oooser autoritet og han virker veldig sympatisk. Tror han kan bli en hit.
SNakka også varmt om å få ballen ned på bakken og vise en certain style of play.

Spanande.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

flynn

Jeg har nok fortalt om denne episoden tidligere, men til glede for eventult nye lesere;
Tidlig på 90-tallet (tror det var i 92) spilte Norge privatlandskamp mot Skottland på Ullevaal. På den tiden jobbet jeg for NRK, for å lage TV-grafikken. Ifm lagoppstillingen trengte jeg bilder av begge lags spillere. Skottland bodde på Holmenkollen Park, og derfor dro jeg dit for å knipse bilde av dem. Jeg vekslet jo noen ord med flere, men var av forståelige grunner spesielt opptatt av å få snakket med Macca. Han viste seg å være en særs hyggelig kar, og satt og pratet med meg mens resten av spillerne ble fotografert.
Etter kampen, mens vi holdt på å rigge ned utstyret vårt, passerte jeg tilfeldigvis spillerutgangen. Der satt McAllister og noen av de andre spillerne på en benk og "laxet". Denne gang var det faktisk McAllister som gjenkjente meg og uoppfordret kom bort for å høre hva jeg syntes om kampen (som jeg tror endte målløst).

Mannen var, og er sikkert enda, utrolig "down-to-earth" og likandes.

Ønsker ham all hell og lykke i Leeds!

flynn

kjelvi

Gary McAllister will win a double-your-money deal for the next two years if he leads Leeds to promotion. (Daily Mirror)

flynn

Fornuftig kontraktsform dette synes jeg. Om vi ikke lykkes i år har man valget mellom å skille lag med Macca som venner, ettersom kontrakten går ut, eller å gi ham fornyet tillit. Samtidig sikrer man seg at engasjementet kan forlenges, og lønnen økes, ved et eventuelt opprykk.
Med andre ord sikrer man seg at alle muligheter er åpne uansett utfall denne sesongen!

flynn

Hallgeir *

Jeg stiller meg helt avventende til hva vi kan vente av McAllister. Har levd med klubben i mange år, også gjennom de harde 80-åra. Da hadde vi tre eks Leeds-spillere som managere -i rask rekkefølge. (Clarke, E. Gray og Bremner). Selv om deres arbeidsforhold var vanskelig (spesielt for Gray), leverte de rett og slett ikke som forventet. Såvidt jeg vet har kun en fra egne rekker (Revie) hatt suksess. Jeg vil bli positivt overrasket hvis Macca lykkes.

Positivt:
Han kjenner klubben fra før. Han vet hvilke(n) type(r) vi mangler på midtbanen, siden han selv dominerte der. Vår midtbane har aldri "satt seg" denne sesongen.

Negativt:
For mange utskiftninger både på midtbanen og også i forsvaret i det siste. Mange nye som trenger tid. Laget er ikke samspilt.

Jeg har liten tro på direkte oprykk. Dersom vi ender på playoff-plass, skal jeg være fornøyd slik ståa er akkurat nå. I playoff kan det meste skje..... ;)

Super Leeds since 1968