Sammy Lee it isn't?

Started by Dennis, January 31, 2008, 22:57:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dennis

Vår nye assistentmanager er altså Sammy Lee!

Kilde: Ken's Secret Phone Tap\Waccoe
Marching on together!

Promotion 2010

For en nedtur.

LITEN DUST MED PIPESTEMME!!!  ;D

Men spekulasjonen min om at det var en med nær tilknytning til Lubo var jo riktig!

Neida, dette er bra dette!

8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeifMorten

Sikkert kveldens siste nyhet. Alt i alt en god dag for klubben.

Yeboah

Godt å få assistenten på plass. Litt skuffa over at det ikke ble Speed, men sikkert bra dette :)

Sleivind

Sikkert en bra mann! Må vel ha blitt "kjent" med McAllister når han spilte i Liverpool?

Men hva står egentlig Sammy Lee for?

flynn

Sammy Lee er jo en erfaren herremann. Jeg er sjeleglad for å ha ham der, i stedet for f.eks Bassett! Speed kommer nok hjem, det blir bare ikke denne gang.

flynn

Ferre

Grei mann dette, har massevis av erfaring (England, Liverpool ++).

gill

Bra mann det vel... Trur Macca vet hva han gjør..

isak

Sammy Lee ja... Heilt ok val det, sjølv om eg er litt skuffa over at det ikkje vart speed.

palle

Hmmmmmmmm. Får tro Macca vet hva han gjør...

PålK
...ooo, vi vandrar saman...

Asbjørn

Sammy er ingen "crowd favourite" - yet, that is. Men kanskje greit det. Men i motsetning til Speed har han masssse erfaring å bidra med, fra assistentroller. Liverpool, Bolton, England, you name it...

Vel, jeg "dømmer ikke" teamet vårt hverken bra eller dårlig, yet. Først må de få vise hva de får til...

Sammys engelsk  er visstnok verre å forstå enn selv den nordligste skotte... vel, motstanderne får ikke noen tips av han iallefall da  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Quote from: Ferre on January 31, 2008, 23:03:57
Grei mann dette, har massevis av erfaring (England, Liverpool ++).

Ja dette ER bra! Oppalet i Liverpool dynastiet, fortsatte i Bolton og var involvert i Englandsystemet. Overtok som manager i Bolton, men la om til en mer spillende stil og falt ignennom av den grunn og ble sparket.

En utrolig bra trenerbaakgrunn og et trekkplaster som kan trekke til seg enda mer kvalitet i trenersystemet.

Nok en mann Kato ville håndplukket selv, vil jeg tro.

Foreløpig er jo dette uoffisielt, men håper det går i orden.  :)
Min første Leeds-kamp:

kilgallon

Et kjempebra valg! Han har jo masser av erfaring (i motsetning til Speed). Dette har vært en god dag  ;)

Asbjørn

...til mer jeg tenker over det.  Sammy Lee kunne nok velge i litt av hvert av jobber (også managerjobber), men valgte assistentrolle for oss.   :)

Han har nok mange kontakter innen fotballen, som vi nå kan dra veksler på...

Tell me  Tell me

Dylan

Budda

Er dette en spøk? Høres litt for godt til å være sant. Er ikke god til å skjønne ironi på nett! Sammy Lee ville ha vært supert. Kan ikke skjønne at han vil godta å være assistent i League One
Endre

GeirO

Fotbalmessig: Bra
Følelsesmessig: Dette ble litt vel rødt, Macca + Lee. Begge ex Pool.
MOT

Asbjørn

Quote from: Budda on January 31, 2008, 23:22:14
Er dette en spøk? Høres litt for godt til å være sant. Er ikke god til å skjønne ironi på nett! Sammy Lee ville ha vært supert. Kan ikke skjønne at han vil godta å være assistent i League One

...denne kilden "har ikke gjort seg ut" ennå, så inntil videre stoler man på hans ord... (han har nettopp signet så det drøyer nok litt før sikkert YEP er først ute m nyheten)

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: GeirO on January 31, 2008, 23:24:45

Macca vil aldri bli en "ex-Pool" to me. Aldri!

...like lite som jeg vil se på Fowl som ex-Leeds...

Se heller på det med et glis til 'pool-vennene dine: Se hva vi har rappet fra dere  :)
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Ser ut til at Sammy-boy får samme kontrakt som Macca - altså 6 måneder. Da var det vel enkelt å si JA...!

Men de blir vel lenger hvis vi rykker opp?!?!?!

8)
Min første Leeds-kamp:

Asbjørn

Quote from: Promotion 2010 on January 31, 2008, 23:34:14
Ser ut til at Sammy-boy får samme kontrakt som Macca - altså 6 måneder.

...veldig ulogisk at han skulle signe for lenger enn sjefen iallefall.

Tror det skal gå veldig dårlig dissse månedene om de ikke forlenger. Det eneste måtte være nye eiere, f.eks. Ridsdale som jo har det skriftlig (i ehem boken sin) at han skal få Martin O'Neill  ;D ;D

Tell me  Tell me

Dylan

flynn

Quote from: Promotion 2010 on January 31, 2008, 23:34:14
Ser ut til at Sammy-boy får samme kontrakt som Macca - altså 6 måneder. Da var det vel enkelt å si JA...!

Men de blir vel lenger hvis vi rykker opp?!?!?!

8)

Dette er gutta som skal ta opp arven etter Revie og Wilkinson det. De skal "bygge sten på sten", etablere et samhold og en entusiasme som bærer lukt til CCC på første forsøk, og som gjenopretter Leeds som et topplag i PL innen 5 år. Ingen liten bestilling akkurat, men jeg har tro på disse karene. Når vi i tillegg trekker 30.000 tilskuere til ER for å se dagens spillere kjempe mot mikke-mus lag er det innlysende hvilket potensiale som finnes her. Jeg har gått fra å ønske at Wise skulle bli for å fullføre opprykket til CCC, til å tro at det vi har gjort nå legger grunnlaget for noe langt større!

flynn, nede i sin tredje øl og i godlune!

berlin

Sammy Lee blir bra det, han gjorde det veldig bra som nr 2 i Bolton og det er jo det han skal være i Leeds også.
Jeg skal nok komme over at det ikke ble noe av Speed ( i denne omgang ). Det hadde vært mer populært,
men neppe bedre enn Lee løsningen.

Dennis

Quote from: GeirO on January 31, 2008, 23:24:45

Dette mener du da ikke? Jeg har forresten hørt to stykker si denne uken: "Ã...jja, han som var i Liverpool det?" Andre gangen kjente jeg at jeg blei litt varm og svarte: "Ikke du og? Mannen er da for faen meg en Leeds-legende!"

Men det sier vel sitt om tidspunktet vi solgte han, at han etter et mellomopphold i Coventry, fortsatt gjorde en strålende innsats i Looserpool. Men han er og forblir Leeds-legende, ikke hverken Motherwell, Leicester, Looserpool eller noe annet!

Så det så!  8)
Marching on together!

Asbjørn

...apropo at det var en del som "var glad for å bli kvitt den lille rotta".

Sammy Lee er vel om mulig enda mindre. Og atskillig bredere  ;D

Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

Så lenge manager McAllister kun har kontrakt fram til sommeren er det forutsigbart at det ansettes en assistent på en like kortvarig kontrakt - og av arbeidsløse assistemner må vel Sammy Lee være noe av det beste på markedet.

Skulle ellers likt å vite hvilke målsetninger Bates og Macca har satt for sesongen - for at Macca skal få en forlenget kontrakt.....

Om Macca sin kontrakt skulle forlenges, er jeg ikke så sikker på at Sammy Lee sin evt kontrakt blir det, og da kan det være duket for en annen Gary til sommeren....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

MacMurder

Et absolutt glimrende valg av Macca, fra absolutt øverste hylle!!! Dette lover godt for framtiden.

Per-Stian

Eg er litt avventande til Sammy. Eg får assosiasjonar til Bassett med ein gong. Forhåpentlegvis sannsynlegvis utan grunn. Eg må innrømme at eg ikkje kjenner så godt til hans rennomé og meritter.

Asbjørn

Quote from: Per-Stian on February 01, 2008, 00:12:49
Eg er litt avventande til Sammy. Eg får assosiasjonar til Bassett med ein gong. Forhåpentlegvis sannsynlegvis utan grunn. Eg må innrømme at eg ikkje kjenner så godt til hans rennomé og meritter.

...første gang jeg hørte om ham var da han som unggutt debuterte for Liverpool, som "den nye Kevin Keegan" - like talentfull, energisk & frisk.

...en del landskamper ble det, men han måtte vel kaste inn håndkléet rimelig tidlig due to skader, formsvikt m.m.  Men som coach har han vært der, i Liverpool, landslaget, og most notably Bolton.

Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

Sammy Lee var 'first team coach' under Houllier når Macca var i Liverpool, så Macca bør kjenne Lee inngående.

Regner med at Sammy Lee antakeligvis har større ambisjoner enn å være assistant mgr for en klubb i CCC/L1, så for hans del blir det kanskje med denne halvårskontrakten uansett utfall av sesongen....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

trosetti

Dette er jo uansett positivt! Hadde selv håpet på Gary x2, men Sammy har mer rutine enn begge to til sammen, så hvorfor ikke!? Ã... komme hjem fra en fuktig x2 bur på byen til en Gary + Sammy, kan ikke sees på som ufornuftig! Derimot det stikk motsatte. Dette er ikke ueffent, gutter! Ã... få inn litt rutine sammen med Macca er og blir det mest fornuftige jeg har sett på ER på lenge! (bekleeeger hvis jeg har oversett masse innlegg her i kveld, men overskrifter er det første og eneste jeg leser på en sådan "aften"/ "morgen" ;))
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07