Sammy Lee it isn't?

Started by Dennis, January 31, 2008, 22:57:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Quote from: Mr Kaizer on January 31, 2008, 23:55:49
Quote from: GeirO on January 31, 2008, 23:24:45
Fotbalmessig: Bra
Følelsesmessig: Dette ble litt vel rødt, Macca + Lee. Begge ex Pool.

Dette mener du da ikke? Jeg har forresten hørt to stykker si denne uken: "Ã...jja, han som var i Liverpool det?" Andre gangen kjente jeg at jeg blei litt varm og svarte: "Ikke du og? Mannen er da for faen meg en Leeds-legende!"

Men det sier vel sitt om tidspunktet vi solgte han, at han etter et mellomopphold i Coventry, fortsatt gjorde en strålende innsats i Looserpool. Men han er og forblir Leeds-legende, ikke hverken Motherwell, Leicester, Looserpool eller noe annet!

Så det så!  8)

Neida, jeg forbinder absolutt Macca med en stor periode i Leeds, og spillemessig var det den spilleren jeg likte best i hele Leeds. Spilte intelligent. Men Lee derimot, forbinder jeg absolutt med Pool, et lag som jeg liker så dårlig, så dårlig....

Men Lee i Leeds, det høres jo bra ut. Lurer på om det er Leeds' første Lee, noen som vet?
MOT

Papi

Sammy Lee er ypperlig spørr du meg....

Finnes ikkje bedre alternativ på markedet nå spørr du meg....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Sleivind

Quote from: GeirO on February 01, 2008, 08:18:24

Dette mener du da ikke? Jeg har forresten hørt to stykker si denne uken: "Ã...jja, han som var i Liverpool det?" Andre gangen kjente jeg at jeg blei litt varm og svarte: "Ikke du og? Mannen er da for faen meg en Leeds-legende!"

Men det sier vel sitt om tidspunktet vi solgte han, at han etter et mellomopphold i Coventry, fortsatt gjorde en strålende innsats i Looserpool. Men han er og forblir Leeds-legende, ikke hverken Motherwell, Leicester, Looserpool eller noe annet!

Så det så!  8)

Neida, jeg forbinder absolutt Macca med en stor periode i Leeds, og spillemessig var det den spilleren jeg likte best i hele Leeds. Spilte intelligent. Men Lee derimot, forbinder jeg absolutt med Pool, et lag som jeg liker så dårlig, så dårlig....

Men Lee i Leeds, det høres jo bra ut. Lurer på om det er Leeds' første Lee, noen som vet?

Som trener kanskje? Men vi hadde nå en liten rød en med navn Lee Sharpe på laget ei stund.

flynn

Så det så!  8)

Mener å huske en Chapman og en Bowyer... Men det kan være hukommelsen min som spiller meg ett puss på morningen  ;)

flynn

Larsen.

Synes Sammy Lee var et beste vi kunne fått. Han å Big Sam var jo et rader par i Bolton.

Har veldig tro på Lee ;)
Pride of Yorkshire

Svend Anders

Er disse folka tilfeldigvis under 20 år?
Karen gikk til Liverpool som 34-åring eller noe, gjorde han ikke?

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

GeirO

Quote from: flynn on February 01, 2008, 08:53:10

Så det så!  8)

Mener å huske en Chapman og en Bowyer... Men det kan være hukommelsen min som spiller meg ett puss på morningen  ;)

flynn

Mente jo Lee som etternavn, da.....
MOT

Askertiger

Selv husker jeg et intervju med Sammy Lee på Sportsrevyen på ærverdige NRK for maaaange år siden - mens de fortsatt sendte Tippekamp på lørdager... those were the days... - hvor det var nesten kul umulig å skjønne hva knotten sa. Tror selv reporteren var i tvil, for det var ikke helt sammenheng i spørsmål og svar  ;D

Spørs om de ikke må ansette en tolk i tillegg...   :D
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Adis

Tror nok ikke det er en dum sak om han kommer. Erfaringen fra mange forskjellige situasjoner har han..og han er en ambassadør for spillende fotball, så sånn sett passer han jo bra med Gary Mac.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

trosetti

Quote from: WeAreLeeds on February 01, 2008, 10:09:34
Tror nok ikke det er en dum sak om han kommer. Erfaringen fra mange forskjellige situasjoner har han..og han er en ambassadør for spillende fotball, så sånn sett passer han jo bra med Gary Mac.

Trodde egentlig det stikk motsatte jeg.. Har alltid sett på Bolton som et destruktivt fotballag, ja et direkte kjipt et, som spiller fotball som irriterer både motstandere og tilskuere! :P
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

GeirO

YEP har ennå ikke slått fast at Sammy Lee er klar for Leeds. De skriver at det pågår forhandlinger og at Boltons økonomiske krav kan skape problemer. Litt rart i og med at han fikk sparken i Bolton i oktober......
MOT

Karl Hot Shot

Hvorfor er Kenneth så fascinert av folk som er under 1,60?  ::) Sammy Lee skal være innpisker på treningsfeltet, så dette er en helt grei utnevnelse.

HåvardK

Helt grei utnevnelse er vel understatement! Jeg begynner for alvor å få trua på dette.

h.b

Bates er tiltrukket av dverger, samt muligheten til å kunne se ned på de som jobber under ham :-)
Quote from: Karl Hot Shot on February 01, 2008, 12:23:40
Hvorfor er Kenneth så fascinert av folk som er under 1,60?  ::) Sammy Lee skal være innpisker på treningsfeltet, så dette er en helt grei utnevnelse.

R - R

Skjønnar ikkje skepsisen til enkelte her inne. Trur den skepsisen skuldast meir uvitenheit enn faktisk kunnskap.

Sammy Lee har eit meget godt namn i England, og er antakelegvis ein mykje betre #2 enn Speed på noverande tidspunkt. Lee sit renommè fekk ei ripe i lakken pga Bolton-opphaldet, men det har berre gjort det lettare for oss å plukke han opp. Viss han blir vår #2, er dette definitivt den beste signinga i januar ilag med Michalik.
- Rune

Asbjørn

Quote from: Askertiger on February 01, 2008, 10:03:18

Spørs om de ikke må ansette en tolk i tillegg...   :D

En artigper på waccoe var inne på det samme (Sammy umulig å forstå), og la til: Kanskje vi f.eks. skulle ansatt Poyet som tolk?   8)

PS! Sammy er visst en kløpper i spansk, så her er det bare å vende blikket mot spansktalende...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Vi har jo Da Costa, men han snakker vel bare portugisisk?  :)
Marching on together!

Erik_

Quote from: Mr Kaizer on February 01, 2008, 15:22:24
Vi har jo Da Costa, men han snakker vel bare portugisisk?  :)
Neida. Han snakker engelsk også han.  :P

Her er forresten et lite klipp fra da Sammy Lee ble ansatt som manager i Bolton. Ikke akkurat skoleengelsk, men ikke umulig å forstå.
http://www.youtube.com/watch?v=4iMu9HVYPY4

Tom S

Sammy Lee er bra!
Trur det er fornuftig at Macca har ei rutinert kar som assistent.

Speed hadde varme hjertet, men føler at tospannet Macca og Lee utfyller hverandre.

COME ON LEEDS !!

sindre12

kanon signering !!!

liker godt dette..

følte at me en gang Bassett kom så rakna d..
men nå er jeg opptimist ijenn ::)
Beckford 4 England!

CoachKarlstad

Mener dette er en veldig bra ansettelse for laget.. Trenger virkelig en som har rutine og erfaringer fra tidligere jobber for det er jo ikke hvilken som helst klubb han nå skal ha del-ansvar for... Tror Sammy`s kunnskaper kan bli gull verdt for både McAllister og gutta på banen!

Roy

Tror vi har vært maks heldig som får Sammy Lee til L1. Nå må vi vel ha divisjonens beste trenerduo ?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

mari

Mannen med de lengste ørene i Yorkshire,  "Kens secret phone tap",  sier at det blir Gary Speed som kommer inn som nr. 2 til Mc Allister - han sier også at Gray kommer på lån - litt uklart hvilken Gray - trolig Michael - håper det ikke er Andy Gray som gjør comback !

Roy

Quote from: mari on February 01, 2008, 19:02:11
Mannen med de lengste ørene i Yorkshire,  "Kens secret phone tap",  sier at det blir Gary Speed som kommer inn som nr. 2 til Mc Allister - han sier også at Gray kommer på lån - litt uklart hvilken Gray - trolig Michael - håper det ikke er Andy Gray som gjør comback !

Javel...? Da blir Sammy Lee nr. 3 - eller? Eller kanskje en form for hovedtrener  ???

Tom S

Men, er ansettelsen av Lee bekreftet nokon plass???
COME ON LEEDS !!

Roy

Quote from: Tom S on February 01, 2008, 19:11:31

Jeg trodde det. det var slik jeg tolket innleggene på forumet, men nå når jeg har surfet litt rundt så kan jeg ikke finne noen bekreftelse. Bare rykter... ???

marve

Quote from: mari on February 01, 2008, 19:02:11

Er ikke motsatt da ?? eddie gray som assist og speed på lån som spiller ???? .det hadde vært noe det !!!

Peter7

Forhåpentligvis stemmer de siste ryktene: Ingen Lee - Speed inn, Michael Gray lån ja takk og Eddie Gray sitter fortsatt i hornet på veggen.

Time vill sjåv.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

gill

Quote from: Roy on February 01, 2008, 19:17:30
Quote from: Tom S on February 01, 2008, 19:11:31

Lurer på det samme. ER DETTE BEKREFTET?????? noen som vet???? Vanligvis stoler jeg ikke på noe før det bekreftet på hjemmesiden... der står det ingenting. Hvor kommer disse ryktene fra egentlig?

Jeg trodde det. det var slik jeg tolket innleggene på forumet, men nå når jeg har surfet litt rundt så kan jeg ikke finne noen bekreftelse. Bare rykter... ???

Asbjørn

Quote from: Peter7 on February 01, 2008, 19:46:48
Forhåpentligvis stemmer de siste ryktene: Ingen Lee - Speed inn, Michael Gray lån ja takk og Eddie Gray sitter fortsatt i hornet på veggen.

Nå har jeg ikke logget inn på waccoe eller andre sourcer ennå, men vi vet mer hva vi får (fotb.faglig) med Sammy enn med Gary. Hjertet har likavel sansen for å "prøve ut" Speeds assistent-egenskaper, men har vi råd til slik prøving/feiling?? (at han har vært dyktlig i sin trenerrolle-på-si i Bolton er en ting, å bli nestsjef på Elland Road noe annet).

Men å få inn spilleren Speed nå disse viktige månedene hadde vært et ... KUPP  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan