KAMP: vs. Nottingham Forest 12/2

Started by kjelvi, February 03, 2008, 16:43:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sander

Mulig Prutton ikke har vært god nok, men ville ikke utelatt de andre spillerne fra benken bare fordi han ikke holder mål ;D

Quote from: isak on February 12, 2008, 18:44:19
Quote from: Robbie Blake on February 12, 2008, 18:41:36
Fire på benken og ingen Prutton!?!!!

Quote from: sveifors on February 12, 2008, 18:31:56
Håper vi vinner idag med dette laget:

Anker

Kenton          Rui          Lubo            Parker

Johnson        Howson     Hughes        Sweeney

Becks     Kandol

SUBS: Elding, Frazer,Huntington, Westlake

men det blir vel ikke dette laget, synd  -- Håper vi vinner uansett

Du har tydlegvis ikkje lese Sveifors tidlegare postar angåande Prutton! ;D

Erik M

sveifors

Han kan godt overbevise meg ved å jobbe skikkelig hjemover og DUELLERE som en mann og evt score mot gamlelaget, så skal jeg jaggu ta ham inn på mitt lag igjen.

Det er ikke verre enn det
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Quote from: Erik M on February 12, 2008, 18:47:40
And no Flo.

Flo, har du sett avslutningene hans i de siste kampene. Mannen er stappmett. Han er helt ufarlig framfor mål. Det at Flo har vært god betyr vel ikke at han er det nå.
Sveifors

Erik M

Jeg har, som de fleste, bare tilgang til Leedskamper på radio.  Vanskelig å si om Prutton "rett og slett ikke er god nok".  Så Swindon på ER i november og da var Prutton outstanding og, etter mitt syn, i PL klasse.

isak

Quote from: sveifors on February 12, 2008, 18:50:37
And no Flo.

Flo, har du sett avslutningene hans i de siste kampene. Mannen er stappmett. Han er helt ufarlig framfor mål. Det at Flo har vært god betyr vel ikke at han er det nå.

Vel, Kandol har jo ikkje akkurat overbevist dei siste månadane heller ;) Stemme for Elding frå start eg! Må jo vera betre enn Kandol!

Erik M

Quote from: sveifors on February 12, 2008, 18:50:37
And no Flo.

Nei.  Det er for meg uforståelig at han ikke klarer å bidra mer.  Jeg konstaterte mer enn protesterte på Flo's fravær.  Tror nok Macca har tenkt å bruke Flo, men ha trenger vel en real pep-talk.

Frode

Så Prutton mot Crewe og han skal ha for innsatsen, var høyt og lavt på samme tid, MEN;  jeg så knapt èn konstruktiv passning eller dragning, eller noe annet som bidro offensivt.  Ble mye sprellemann og fint lite innhold, spør du meg.

berlin

Quote from: sveifors on February 12, 2008, 18:44:31
Prutton er rett og slett ikke god nok, kanskje for benken. Han har potensiale men...

Prutton er sikkert god for benken, han er vel ikke så tung.  ;D
Det var annerledes med Butler, Gregan og han tunge keeperen vi hadde på lån, de var ikke gode for benken. Gikk med en del benker på den tiden, ja.  :-[

Leeeeeeeeeeeeds

Bare en time igjen nå. Jeg må si at for første gang på lenge er jeg EKTE positiv. De siste kampene har jeg nok hatt et håp, men det har blitt med det. Idag tror jeg jaggu at vi vinner. MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Promotion 2010

Samme lag som sist.

Resten av troppen er nok skitt-dårlig!

;D

På den offisielle siden står Lucas i mål OG på benken...  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sander

------------------------Lucas---------------------

Kenton-------Rui------------Lubo-----------Sheehan

Prutton------Howson-------Hughes----------Johnson

-------------Becks---------Kandol---------------

Benk: Lucas (jada, han igjen), Frazer, Sweeney, Flo og Elding

Regner med Casper i mål da

TK20

Hva skjer med Parker? Hva har egentlig Sheehan vist oss?

Promotion 2010

Quote from: EspenDale on February 12, 2008, 20:13:39

She...has hit the ball into the crowd a few times...
Min første Leeds-kamp:

sveifors

Quote from: EspenDale on February 12, 2008, 20:13:39

Ingenting, Har Parker spilt seg ut av laget, det skjønner ikke jeg
Sveifors

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Samme lag/benk som sist kamp - skuffende, men ikke overraskende.
Har en dårlig følelse for kvelden...:(

Klausen

Parker er skada, Sheehan is shite... Vi skulle beholdt Clapham!

jarle

Mitt lag fremover uten skader

4 3 2 1
En solid 3 er midtbane med en spillefordeler i denne treeren og to arbeidshester og med 2 frie spillere som kreative foran midtbanetreern

Anker

Kenton          Rui          Lubo            Parker

Hughes    Killkenny/ Thommo      Douglas

Howson                   Johnson/ Prutton

Becks    

SUBS: Elding, Frazer,Huntington, Westlake

Joe Jordan

Når en ser lagoppstillingen kommer den dårlige følelsen igjen...  Sheenan og Kandol, uffameg...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

LEO

Come one Leeds, vis oss nå fra første minutt at vi er hjemmelaget og bestemmer.

Nott.forest vil skjelve i buksene hvis vi får det første målet.  De har vel ikke vunnet borte siden oktober.

NÃ...r det gjelder venstre back så kunne jeg tenke meg Gray tilbake fra Wolves.

Må bort å spille en ishockey kamp og først tilbake når denne kampen er ferdig.

LYKKE TIL - give us goals

Sander

Har noen av dere sett eller hørt noe fryktelig dårlig om Sheehan?? Siden noen her kritiserer han så..

Enig med at jeg gjerne ville hatt Parker, men ikke hørt eller sett noe om Sheehan, så bare lurer...

Quote from: Joe Jordan on February 12, 2008, 20:24:07
Når en ser lagoppstillingen kommer den dårlige følelsen igjen...  Sheenan og Kandol, uffameg...

Roy

Håper på 1 poeng... har ikke trua i dag. Men håpet har jeg  :-\
Stand up and sing for LEEDS UNITED

marve

Det vi mangler er 2 TYPISKE  kant spillere ,en høyre og en venstre kant spiller som kan ta seg forbi motstanderne og servere gode innlegg .
Og hvorfor macca går for en låne spiller i stedet for parker er uforstålig ,hvorfor ikke satse på de vi har i stallen og som har en  framtid i leeds framfor spillere som så langt ikke har vist seg å være noe bedre og som hører til hos andre lag .
Mener helt klart at huntington burde vært på benken i dag ivertfall ,ung lovende og spilte virkelig godt når han fikk sjansen sist .Mener faktisk at han skulle fått spilt føre michalik.
Uannsett COME ON LEEDS !!!!!

Sleivind

Samme lag som sist burde i utgangspunktet være bra, men skulle gjerne hatt noen kreative emner fremover banen.

pedro

Quote from: Robbie Blake on February 12, 2008, 20:26:06
Har noen av dere sett eller hørt noe fryktelig dårlig om Sheehan?? Siden noen her kritiserer han så..

Enig med at jeg gjerne ville hatt Parker, men ikke hørt eller sett noe om Sheehan, så bare lurer...

Quote from: Joe Jordan on February 12, 2008, 20:24:07

Stiller samme spørsmål Robbie, utrolig så fort vi dømmer nye spillere. Elding benket på de fleste startelverønsker også registrerer jeg, hvorfor det?
Leedsomaniac

Promotion 2010

Utrolig hvor negative dere er. Trodde dere at Woodgate og Smith skulle være på banen eller... Vi ha en drøss med drittspillere, men spillerne er bedre hver for seg nå enn før jul...og troppen er mye bedre. Akkurat nå prøver Macca, Steve og Big-Mac å få disse 11 idiotene å bli samspilte. Jeg holder en knapp på McAllister og gutta og holder med Leeds United. Dette løser de.

Come on Leeds - MOT

;D
Min første Leeds-kamp:

pedro

Hva med Carole, er han skadet eller, har vel umulig spilt seg ut av laget?
Leedsomaniac

Sander

Er enig med deg.. Men Sheehan sa visst nei til ny kontrakt med Leicester. Noe av grunnen til at han fikk gå på lån tror jeg.. Dette gjør at han muligens kommer gratis til oss i sommer..

Husker ikke helt hvor jeg leste det, så dessverre ingen link..

At ikke Huntington er på benken en gang, skjønner jeg ingenting av

Quote from: marve on February 12, 2008, 20:27:54
Det vi mangler er 2 TYPISKE  kant spillere ,en høyre og en venstre kant spiller som kan ta seg forbi motstanderne og servere gode innlegg .
Og hvorfor macca går for en låne spiller i stedet for parker er uforstålig ,hvorfor ikke satse på de vi har i stallen og som har en  framtid i leeds framfor spillere som så langt ikke har vist seg å være noe bedre og som hører til hos andre lag .
Mener helt klart at huntington burde vært på benken i dag ivertfall ,ung lovende og spilte virkelig godt når han fikk sjansen sist .Mener faktisk at han skulle fått spilt føre michalik.
Uannsett COME ON LEEDS !!!!!

sveifors

Det aller viktigste er at duellene vinnes , at vi kjemper som dyr og vi VIL vinne. Tror ikke at det er nok av typene på vårt lag.

Denne må vinne for the sake of SELVTILLIT og tro på Macca fra laget.

MOT
Sveifors