RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II

Started by kjelvi, February 13, 2008, 10:05:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sportcarl1

Quote from: hallghel on March 03, 2008, 21:21:49
Quote from: Tom S on March 02, 2008, 17:34:54
Tviler på at Rui fortsetter ein sesong til i L1.
Men, sikrer vi opprykk tenker eg han blir med oss også neste sesong.

Quote from: Per-Stian on March 02, 2008, 17:29:50
Quote from: kjelvi on March 02, 2008, 10:44:58
Sunderland and Watford will battle it out to land Rui Marques. The Leeds defender is out of contract in the summer.  (Daily Star)

Håpar og trur at Rui stortrivst i klubben vår. Så er det berre opp til Macca og Bates å tilby stoggarkjempen ei ny og forbetra kontrakt snarleg!
Det kan godt være at Rui trives, men mht kontrakt kan ikke Leeds hamle opp med pengene som er å finne i Premier League. Hvis Leeds mister Marques pga at Wise/Bates ikke sørget for at han fikk ny kontrakt før avreisen til Afrikamesterskapet, mener jeg at klubben har skutt seg selv i foten. Det var neppe tilfeldig at nedturen startet rett etter at nevnte spiller forlot oss for det mesterskapet. Om han nå evt. sier ja til en overgang, vil vi for n'te gang stå igjen med småpenger for en bra spiller. Går vi tilbake 12-15 år, finner vi kun 4-5 overganger hvor vi har gjort god butikk (Hasselbaink, Rio og noen til). Ellers har vi solgt for småpenger, og så etterpå fått oppleve at de som ble gitt bort har slått til i sin nye klubb.  >:( >:( >:( >:( >:( >:(
nedturen startade faktiskt tidigare, redan i mitten i novembersåg man redan tendenserna i cupmatcherna nyåret var inte heller bra med förlusten mot Swansea för att inte tala om 0-3 hemma mot Oldham, han är en vikig kugge men han är långt ifrån laget, däremot kan jag hålla med om att det var svagt att inte förlänga kontraktet på honom tidigare, får hoppas han har leedshjärta

Asbjørn

Og da sier YEP at Westlake er på vei til Brighton.

Jeg konstanterer dette og regner med at Gary Mac mener at han har nok folk i posisjonen...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Constantine til Oldham og Weston til Scunthorpe.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Horribelt at Constantine lånes ut til en opprykksrival. Han burde vært i Leeds, spilt reservelagskamper og sittet på benken de første kampene. Han kan da umulig være verre enn Kandol selv om han har gått skadet store deler av sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Merkelig....må være at Mc skal ha inn en angriper til....Constantine bøttet inn 24 mål for Port Vale i fjor.....så dette var litt "odd".

Kandol er ikke bra nok!

LeifMorten

Vi må hente inn en spiss til. Per i dag scoret vi ikke nok mål.

Annesj

Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

auren

Da er det vel bare et tidsspørsmål før Douglas blir lånt ut for å bedre "fitnessen" sin.

auren, som ikke blir forundret om så skjer... ???

Asbjørn

Quote from: auren on March 04, 2008, 15:03:41
Da er det vel bare et tidsspørsmål før Douglas blir lånt ut for å bedre "fitnessen" sin.

HVA???

Er du i "negativ til manager"-leiren nå?   ;D ;D ;D

Jeg forlot den da Dennis dro... (selv om jeg ikke ville at han skulle dra - nå)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Quote from: Asbjørn on March 04, 2008, 15:32:35
Quote from: auren on March 04, 2008, 15:03:41

HVA???

Er du i "negativ til manager"-leiren nå?   ;D ;D ;D

Jeg forlot den da Dennis dro... (selv om jeg ikke ville at han skulle dra - nå)

Vel... Det var så masse lovord og positivitet rundt ansettelsen av Macca. Han hadde jo en cv fra manageryrket som ikke var bedre enn da Wise overtok, heller tvert om. Slik blir det når en legende vender tilbake. Han har ikke akkurat vært en suksess den måneden han har vært i Leeds. Vi får håpe det går bedre, for med den stallen han rår over bør vi absolutt kunne rykke opp slik tabellposisjonen er nå.

Dessuten ble vel Wise idioterklært for n-te gang da Thompson gikk til Hartlepool på lån. Lånet av Constantine er vel enda verre, i og med vi er tynt besatt fremover. På hjemmesida står det til og med at Leeds har en "28 days recall clause". Skal det ikke være "24 hour recall clause?". Er han lånt ut i 32 dager med en 28 dagers recall clause????

auren

berlin

skal ikke ikke fyre opp en managerdiskusjon i denne tråden, minner bare om at nedturen startet så langt tilbake som i november.

....men jeg skal innrømme at jeg stusset over en ting ved Maccas først uttalelser,
nemlig at han ikke "nevnte at de var inne i en bad run", noe som ALLE visste på det tidpunktet.

Douglas er et dødt tema for meg denne sesongen.

Sleivind

Vi scorer nesten ikke mål, men låne ut fjorårets toppscorer i league 1, det gjør vi!

peacock

"Vi må hente inn en spiss til. Per i dag scoret vi ikke nok mål. "

Eh.............og denne Elding som vi akkurat har kjøpt skal ikke prøves? Dessuten; vi låner ut Constantine som bøttet inn mål i fjor!
Jeg må helt ærlig si at jeg ikke skjønner filla av vår spillerpolitikk. Er overganger virkelig så lite gjennomtenkte som de virker?

Dennis

Constantine på utlån med tilbakekallingsklausul? Er det en dårlig nyhet?

Mannen har gått skadet i over et halvt år og så skal han puttes rett inn i et lag som burde kjempe om opprykk? Er helt enig med Macca i dette utlånet. La han spille et par kamper for Oldham, før vi henter han tilbake i bedre matchform enn han er i dag, så kan han da danke ut Kandol.

EDIT(H): Om det stemmer med 28-dagersvarsel for tilbakekalling, så stiller saken seg i et litt annet lys og jeg ser skepsisen til noen. Allikevel er et utlån av en spiller som knapt har kamper inneværende sesong grunnet skader, ganske så uproblematisk med tanke på førstelaget, i mine øyne.

Marching on together!

KeyserSoze

O'Halloran sendes tilbake til Villa.. Da burde vel Parker hentes hjem også..?

Sleivind

Westlake gikk rett inn på laget til Brighton, som nå leder 3-1 over Gillingham. Dermed ligger Brighton ett poeng bak Leeds, med en kamp mindre spilt.

Constantine kom inn etter 34 minutter for Oldham, stillingen er den kampen er nå 0-0. Oldham ligger 2 poeng bak oss med en kamp mindre spilt, om resultatet holder seg.

BERGH

Vi har nå fått nei fra Fredmann fra CP.  Det var forventet da han skal ha en testimentel match til sommeren eller neste sesong.  Han klorer seg fast hos CP som han sier da han kun er reserve.
I tillegg har han visst 4 unker og ville ikke bryte opp familien da.

Hent Kevin Philips eller Andy Cole, da blir det MÃ...L  ;D

Er spent om vi greier å lure Miller til oss, det hadde vært deilig for vi må få slutt på at vi ikke styrer midtbanen.  Det er den viktigste lagdelen, det går utover både forsvar og angrep når de er dårlige.
Men det er lys i tunnellen når vi hører at Douglas trener igjen og Hughes er også nære nå. Men vi trenger en "key player" inn på midtbanen og selvfølgelig en ny spiss istedenfor Kandol.

Sydhagen

Quote from: BERGH on March 05, 2008, 08:26:04
Er spent om vi greier å lure Miller til oss, det hadde vært deilig for vi må få slutt på at vi ikke styrer midtbanen.  Det er den viktigste lagdelen, det går utover både forsvar og angrep når de er dårlige.
Men det er lys i tunnellen når vi hører at Douglas trener igjen og Hughes er også nære nå. Men vi trenger en "key player" inn på midtbanen og selvfølgelig en ny spiss istedenfor Kandol.

har troen på at kilkenny og douglas skal klare denne jobben når de blir F***e  8)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Per-Stian

Eg er eigentleg letta for at Freedman takka nei til oss. Redd han kunne blitt ein mållaus Ormerod/Horsefield/Moore. Satsar heller på at Constantine kjem i form på utlån og vert henta heim om nokre kampar.

auren

Quote from: Per-Stian on March 05, 2008, 09:30:44
Eg er eigentleg letta for at Freedman takka nei til oss. Redd han kunne blitt ein mållaus Ormerod/Horsefield/Moore. Satsar heller på at Constantine kjem i form på utlån og vert henta heim om nokre kampar.

Constantine kommer først tilbake når vi kun har 4 kamper igjen. Kanskje en joker i play off kampene?

auren

kjelvi

EXCLUSIVE: FREEDMAN SET FOR LEEDS SWITCH  

Eagles legend in move U-turn

Dougie Freedman is on the verge of joining Leeds United on loan, the Advertiser can exclusively reveal.
After last night's clash against Cardiff City, Freedman explained reasons behind why he at first snubbed a move to Elland Road.
But the Advertiser has learned that Freedman's proposed switch to Gary McAllister's side is back on, just hours after it looked as if the deal was dead in the water.
Warnock told the Advertiser: "I think Dougie has agreed to join Leeds."

For the full story see Croydon Advertiser.
http://www.thisiscroydontoday.co.uk/displayNode.jsp?nodeId=250080&command=displayContent&sourceNode=251365&contentPK=20076170&folderPk=115712&pNodeId=251366

berlin

Høyst merkverdig, hans NEI virket logisk og ærlig begrunnet.

Kanskje han blir en joker, likevel?

viking

Vi får håpe på jokerstatus da , og ikke en ny "svarteper"

kjelvi

Quote from: kjelvi on March 05, 2008, 21:04:24
EXCLUSIVE: FREEDMAN SET FOR LEEDS SWITCH  
Eagles legend in move U-turn
Dougie Freedman is on the verge of joining Leeds United on loan, the Advertiser can exclusively reveal.

Nå med flere kilder:

* Croyden Advertiser: FREEDMAN EXPLAINS LEEDS U-TURN:
http://www.thisiscroydontoday.co.uk/displayNode.jsp?nodeId=250080&command=displayContent&sourceNode=251365&contentPK=20080584&folderPk=115712&pNodeId=251366
* YEP: Dougie's Leeds United deal not over:
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/Dougie39s-Leeds-United-deal-not.3849573.jp
* BBC: Freedman deal back on for Leeds:
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/7280856.stm

Roy

Men er dette mannen som hjelper oss til Play-off? Jeg er litt skeptisk...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

Quote from: Roy on March 06, 2008, 13:07:50
Men er dette mannen som hjelper oss til Play-off? Jeg er litt skeptisk...

Bedre enn ingenting. "Alle" vil selvsagt få inn en kvalitetsspiss på lån, men vi må bare klype oss i armen og innse at vi er på nivå tre i England, og at kvalitetsspisser ikke er å få tak i. Sammenligner vi med Kandol og Elding, er ikke Freedman dårligere. Økt konkurranse tror jeg blir bra.

auren, småpositiv...

Annesj

Freedman har vist over mange år at han vet hvor målet står. Vi har spisser som ikke scorer pr idag  og hvis han kan komme og skyte oss til play off så er det ikke noe som er bedre enn det. Freedman er av den gamle skolen som blør for drakta han har på seg og er proffesjonell. Han kommer til å gi alt om han aksler den hvite trøya. Tiden får vise om det er et bra trekk av Macca. Jeg ser ingen ulemper her. Flo kommer garantert ikke til blåse inn mål fremover, Elding kan det ikke forventes skal gjøre det heller iogmed han er fersk på nivået. Constantine har vært skadet i hele år. Greit å låne han ut. Kandol å Beckford kan score mål har de vist. Selvom jeg personlig synes Kandol er for statisk og for lite effektiv i boksen til å skyte oss til himmels. Gi Freedman en sjanse!!! Han er et arbeidsjern og en mer beveglig spiss enn Kandol. Mener forutsetningen er større for mål fra den karen nå i innspurten om han skulle komme til oss.
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud

pedro

http://www.leedsunited-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=381023
Synest det er bare tull og låne spillere med slik innstilling. En spiller som elsker noe annet en den klubben han spiller for har vi ikke bruk for. Da er det mye bedre og hente hjem Constantine, han har uttrykt sin stolthet over og representere vår klubb. Fit or not fit vil han da sannsynligvis tilføre mer enn det eventuellt denne avdanka Dougie Freedman noen gang vil komme til å gjøre :(
Leedsomaniac

baste

Fredman har vel scoret en del mål på høyere nivå enn L1 ? Kandol feks trenger 10 kamper for å score 1 mål..Trur nok Fredman er en bedre spiss...med all respekt for andres meninger...

Annesj

Enig med baste her. Han er en proven målgjører. Vel er han gammel og avdanket. Men vi skal da vel ikke beholde ham. Han skal isåfall score noen mål for oss nå på slutten av sesongen. Ã... det mener jeg han er kapabel til i L1. Jeg ser helst vi hadde brukt unge spillere som ameobi, elliott osv. Men de er ikke kapable til å redde play off for oss nå. Det må vi innse. Selvom han er Palace mann på sin hals så er ikke jeg redd for at han vil gi alt for leeds skulle han komme hit en tur.

http://www.youtube.com/watch?v=aGcA68q150Y
Marching on together
We are so proud
We shout it out loud