Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II  (Lest 35702 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #210 på: April 04, 2008, 19:26:21 »
Liverpool winger Jermaine Pennant was demoted to reserve team action against Everton and is likely to be released in the summer. (Daily Mirror)

Liverpool boss Rafael Benitez will sell winger Jermaine Pennant in the summer. (Daily Mail)


kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #211 på: April 04, 2008, 19:28:29 »
Speed set for more responsibility   


Speed is the record Premier League appearance holder (Getty)

Sheffield United manager Kevin Blackwell hopes to increase veteran midfielder Gary Speed's coaching duties next season.
The former Wales captain, 38, has expressed a wish to carry on playing next season and Blackwell thinks he can handle a player-coach role.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/s/sheff_utd/7330665.stm

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #212 på: April 04, 2008, 19:53:09 »
Speed skulle vært vår spillende assistent neste sesong!

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #213 på: April 08, 2008, 13:38:04 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1284621,00.html

Legger denne linken om Rui på denne topic, gidder ikke og starte en ny, da jeg ikke liker vår klubbs gambling i denne saken. Her opptrer ledelsen som om vi enda er så mye mye større enn alle andre klubber at det kan regnes med at Rui selvsagt velger Leeds foran alle andre ???

Håper klubben får rett i sine antagelser eller at Rui innehar nok klubbfølelse til og takke nei til eventuelle andre interessenter :P
Leedsomaniac

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #214 på: April 08, 2008, 13:40:58 »
Blir vel et bunnlag i Premier League som blir hans neste arbeidsgiver...

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #215 på: April 08, 2008, 13:44:06 »
Hva Wise tenkte med å utsette kontraktsforhandlingene med Rui kommer jeg aldri til å forstå. Hvilken manager sier til en av sine beste spillere: "siden du har imponert på førstelaget og nå reiser til Afrikamesterskapet og viser deg fram for alle speidere i verden, synes jeg det er best om vi venter til kontrakten din går ut før vi diskuterer forlengelsen". Stupid Wise.

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #216 på: April 08, 2008, 13:46:08 »
Hva Wise tenkte med å utsette kontraktsforhandlingene med Rui kommer jeg aldri til å forstå. Hvilken manager sier til en av sine beste spillere: "siden du har imponert på førstelaget og nå reiser til Afrikamesterskapet og viser deg fram for alle speidere i verden, synes jeg det er best om vi venter til kontrakten din går ut før vi diskuterer forlengelsen". Stupid Wise.

Enig, takk og pris for at vi nå er kvitt DW, selv om det faktisk var han som først satset på Rui.
Leedsomaniac

pale

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #217 på: April 08, 2008, 13:58:59 »
Og nå er kontraktsforhandlingene med Rui utsatt til etter sesongen. Hvilket vil si at han er borte fra oss, hvis rapportene om at andre klubber er interessert faktisk stemmer.

Ikke uventet nytt, dette.

75 SOLLI

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #218 på: April 08, 2008, 15:43:47 »
Ikke nødvendigvis!!!
Hvis (les: når) vi rykker opp til CCC, så er vi jo vel så attraktiv som alle de andre klubbene som befinner seg i samme divisjon. Leeds sine ambisjoner er jo å bli en PL klubb asap, og da er det vel ikke så mange andre klubber som er mere attraktive enn Leeds United for Rui

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #219 på: April 08, 2008, 15:46:30 »
Ikke nødvendigvis!!!
Hvis (les: når) vi rykker opp til CCC, så er vi jo vel så attraktiv som alle de andre klubbene som befinner seg i samme divisjon. Leeds sine ambisjoner er jo å bli en PL klubb asap, og da er det vel ikke så mange andre klubber som er mere attraktive enn Leeds United for Rui

Kommer an på hva man betaler det... ;)

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #220 på: April 08, 2008, 18:14:24 »
rui meg her og rui meg der. Hunty og Michalik er godt nok. Kan være OK å ha en yngre stand-in for disse.

Vi må gjerne tegne ny kontrakt med Rui, det er ikke det, jeg er bare ikke spesielt opptatt av om han forsvinner. Ærlig talt tror jeg det er liten sjanse for at noe PL-lag henter han, må i såfall være for å være cover, og det har han vel erfart ikke er noe stas (hos oss).

Så spørs det om han bare er ute etter å sikre "alderdommen" da, med større lønningspose,
skjønt noen super lønn får han uansett ikke.

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #221 på: April 08, 2008, 19:24:37 »
Tiltredes!


rui meg her og rui meg der. Hunty og Michalik er godt nok. Kan være OK å ha en yngre stand-in for disse.

Vi må gjerne tegne ny kontrakt med Rui, det er ikke det, jeg er bare ikke spesielt opptatt av om han forsvinner. Ærlig talt tror jeg det er liten sjanse for at noe PL-lag henter han, må i såfall være for å være cover, og det har han vel erfart ikke er noe stas (hos oss).

Så spørs det om han bare er ute etter å sikre "alderdommen" da, med større lønningspose,
skjønt noen super lønn får han uansett ikke.
COME ON LEEDS !!

Will

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #222 på: April 08, 2008, 21:42:41 »
Huntington er mer enn god nok til å ta over for Marquez. Satse på talentene vettu.
WG

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #223 på: April 08, 2008, 21:50:26 »
Synd allikevel at vi ikke får penger for ham da...

eggus

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #224 på: April 09, 2008, 01:07:13 »
All den tid vi ikke betalte noe for han syns jeg det er greit nok. Og jeg vil ikke savne han, potensiale til å ta ett/to steg opp finnes ikke. God spiller i L1, høyst ordinær i CCC, fullstendig ubrukbar i PL.
 

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #225 på: April 09, 2008, 09:29:07 »
All den tid vi ikke betalte noe for han syns jeg det er greit nok. Og jeg vil ikke savne han, potensiale til å ta ett/to steg opp finnes ikke. God spiller i L1, høyst ordinær i CCC, fullstendig ubrukbar i PL.

Enig, men jeg tror nok vi kunne fått noen pundsedler for ham allikevel. I allefall om vi ikke rykker opp...

Larsen.

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #226 på: April 09, 2008, 09:29:31 »
Har Huntington samme hurtighet som Rui da?
Pride of Yorkshire

baste

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #227 på: April 09, 2008, 09:35:59 »
Rui er vel skadet og kan fort møte seg selv i døren...grådigheten kan fort bli hans bane. Leeds rykker opp og Rui signer ny kontrakt..tipper jeg...

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #228 på: April 09, 2008, 09:43:09 »
Har Huntington samme hurtighet som Rui da?

Huntington spilte jo noen kamper som venstreback for Newcastle i Premier League, så brukbar hurtighet har han vel?

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #229 på: April 09, 2008, 09:45:09 »
Rui er vel skadet og kan fort møte seg selv i døren...grådigheten kan fort bli hans bane. Leeds rykker opp og Rui signer ny kontrakt..tipper jeg...

Grådig og grådig. Marques skylder vel ikke Leeds noe? Han holder jo kontrakten sin han...

Skjønner uansett godt at en landslagsspiller som imponerte i Afrika Nations Cup ønsker større sportslige utfordringer enn L1. Samtidg varer jo en profesjonell fotballkarriere bare i 10-15 år og Marques kommer jo fra et fattig land i Afrika...

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #230 på: April 09, 2008, 10:08:29 »
Freedman's in for long haul at United


Dougie Freedman

Dougie Freedman is planning to see Leeds United's promotion challenge through to a successful conclusion by extending his loan deal from Crystal Palace into the play-offs.
The striker is bound up by an immediate recall clause after reaching the end of his first month at Elland Road, but United are understood to have negotiated a deal with Palace that will allow Freedman to feature in the League One play-offs should Leeds finish inside the top six.
His current deal runs until the end of the regular term, which concludes on May 3, but Freedman has made a telling contribution to United's season and Gary McAllister will aim to keep the 33-year-old fit and available in anticipation of a top-six finish.
Asked if he expected to remain at Elland Road were Leeds to qualify for the play-offs, Freedman said: "I came here to win promotion.
"My contract does say that Crystal Palace can contact me back after 28 days and I think that's up, but I'll just keep my head down and turn up for the next game with my boots."

YEP

jaho

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #231 på: April 09, 2008, 14:09:41 »
Har Huntington samme hurtighet som Rui da?

Huntington spilte jo noen kamper som venstreback for Newcastle i Premier League, så brukbar hurtighet har han vel?

Harte spillte også en del kamper i PL....  ;D   ;D   ;)  men Hunty er vel kjappere enn så...

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #232 på: April 10, 2008, 11:46:13 »
Leeds, meanwhile, have announced they have allowed academy youngsters Gavin Rothery and Chris Fisher to join Cheltenham Town on trial.
Both players featured as Cheltenham's reserves were beaten 4-1 by Bristol Rovers last night. (fra YEP).
Har sjøl et syltynt grunnlag for å vurdere disse ungguttene. Sett Rothery et par ganger på reservelaget (via LUTV), noe som ikke ser så halvgærn ut. Fisher er et ubeskrevet blad for meg.
Håper at de har kvalitetssikret reject-prosessen i Leeds.
Vi har de siste 5-6 årene sendt på dør for mange unggutter som under annen regime og i et annet miljø har slått til.

United youngster goes west in search of move


Gavin Rothery in action for Leeds United in their pre-season game at Guiseley last summer.

YOUNG Morley footballer Gavin Rothery looks set to leave Leeds United this summer after being given permission to link up with League One side Cheltenham Town.
The former England youth international midfielder has found his path to a first team spot blocked this season with so many senior midfielders on the books of the Elland Road club.
He signed a one-year contract last summer and was a regular in the reserve team for the first half of the season, playing 10 games and scoring three goals, but no senior call-ups have been forthcoming and he has not featured in a single game since Gary McAllister took over as manager from Dennis Wise.
Rothery has been allowed to play for Cheltenham reserves on a trial basis and took the chance to impress in a game against Bristol Rovers' second string last week when he was also joined by another Morley youngster in left back Chris Fisher who is another former Morley High School pupil.
The duo were part of a Town team containing four trialists and they were watched by the first team manager Keith Downing.
He said: "Gavin Rothery was the pick of the four, showing a lot of energy and the left back Fisher did ok and he has a nice left foot.
"It was tough, because we threw them all together in a young side against a strong Bristol Rovers team.
"I told them at half-time to go and express themselves in the second half and show what they are capable of doing.
"I will have a think about it and make a judgement, but it's difficult to come in for one game against a side like that.
Downing confirmed he will be giving Rothery a second outing for the reserves with a game coming up this week at home to Swindon

morleyobserver.co.uk

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #233 på: April 10, 2008, 11:53:12 »
Var ikke den godeste Rothery regnet som et meget stort talent for bare kort tid siden da?

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #234 på: April 10, 2008, 11:58:12 »
Rothery har nok mistet for mye tter sin alvorlige skade for noe år siden. Fisher har vel til en viss grad imponert på reservelaget i år (i hvertfall meg). Jeg trodde at han ble shippet ut for å gjøre plass til unge darville, men jeg oppdaget i går at Darville er høyrebent.

Mener personlig at Fisher kunne fått fornyet kontrakt ettersom vi ikke har flusst i alternativer og han virket lovende, men tror ikke Leeds gjør en spesielt dårlig vurdering når de fri gir disse.

Uansett hyggelig at et annet League One lag har troen på de, Leeds er ektremt gode på utvikle/utdanne profesjonelle fotballspillere, selv om de ikke alltid er god nok til å spille på Leeds. Og det må vi foresette med
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #235 på: April 10, 2008, 13:31:21 »
Rothery har nok mistet for mye tter sin alvorlige skade for noe år siden. Fisher har vel til en viss grad imponert på reservelaget i år (i hvertfall meg). Jeg trodde at han ble shippet ut for å gjøre plass til unge darville, men jeg oppdaget i går at Darville er høyrebent.

Mener personlig at Fisher kunne fått fornyet kontrakt ettersom vi ikke har flusst i alternativer og han virket lovende, men tror ikke Leeds gjør en spesielt dårlig vurdering når de fri gir disse.

Uansett hyggelig at et annet League One lag har troen på de, Leeds er ektremt gode på utvikle/utdanne profesjonelle fotballspillere, selv om de ikke alltid er god nok til å spille på Leeds. Og det må vi foresette med
[/color]

.... og der hyggeligste av alt ville vært om disse vi uviklet ble så gode at de gjør nytte for seg hos oss som har utviklet dem. Er litt lei av at vi forer andre lag med gode spillere jeg da!!! :(
Yeboahs vitne

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #236 på: April 10, 2008, 13:34:44 »
Jepp, har jo sett det flere ganger etter at vi har foret andre lag med unge spillere, at disse spillerne virkelig slår igjennom.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #237 på: April 10, 2008, 14:43:29 »
Vi får vel "håpe" at det er snakk om en ny Martin Woods, slik at vi ikke sitter med tunga fast i en frosset postkasse...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #238 på: April 11, 2008, 08:51:10 »


Leeds defender Rui Marques, 30, has told the club to meet his wage demands or he'll quit for nothing in the summer - he is wanted by Sunderland. (Daily Mail)

Rui Marques has told Leeds to meet his pay demands or he will leave for nothing. (Daily Star)

Give me money, or I'm off to Sunderland! SUNDERLAND target Rui Marques has told Leeds to meet his wage demands - or he'll move to the North East for nothing in the transfer window.
The 30-year-old African star has been in impressive form since Gary McAllister took charge at Elland Road, but has been watched by the Black Cats recently. (The Shields Gazette)
« Siste redigering: April 11, 2008, 10:37:34 av kjelvi »

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del II
« Svar #239 på: April 11, 2008, 09:07:26 »
Opp til klubben nå da, men håper at de ikke sprenger lønnsbudsjettet når vi allerede har Michalik og Huntington i stallen!