KAMP: vs. Doncaster Rovers 1/4

Started by kjelvi, February 13, 2008, 14:18:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

torivar

Kanskje det ikke er så dumt å slippe kamp i dag. Nå får vi isteden en rekke med ""enklere" kamper. Kanskje kan vi komme skikkelig i gang igjen og ha en helt ny selvtillitt innabords før vi møter Doncaster igjen. Macca får også mer tid å jobbe med gutta på treningsfeltet.

Det blir bra

Asbjørn

Quote from: torivar on February 16, 2008, 11:20:51
Kanskje det ikke er så dumt å slippe kamp i dag. Nå får vi isteden en rekke med ""enklere" kamper. Kanskje kan vi komme skikkelig i gang igjen og ha en helt ny selvtillitt innabords før vi møter Doncaster igjen. Macca får også mer tid å jobbe med gutta på treningsfeltet.

Det blir bra

Hélt enig med du  :)

Dette kan bli bra det...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Quote from: torivar on February 16, 2008, 11:20:51

Det blir bra

Enig! Veldig kjedelig med en lørdag uten kamp, men tror nok dette er det beste for laget.

Jon R

Dette må være en gave fra Gudene. "Nytt" lag, støttespillere som er skadet, suspendert eller ute av form og jeg som skal i barneselskap mellom 13 og 15. Vi hadde med andre ord alt å vinne på å få utsatt denne 6 poengeren.  :D
Jon R.

berlin

yupp, fin-fine greier, en klar fordel for oss.
Da gjelder det å ikke ta lett på de såkalte bånnlagene freomover, crewe, bournemouth og cheltenham hjemme, port vale borte, alle poteniselle nedrykkskandidater. +  swindon borte.

baste

Så har vi Becks tilbake til kampen....he he..Og er vi heldige så har vi og en seiersrekke å se tilbake på og..Syns dette er bra jeg.

B-m

Enig med forumdeltagerne!!

Bra dette!

Også endelig en lørdag fri for hjerteinfarkt og irritasjon!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Ja, EG meiner Prutts har kvaliteter som gjør at han kan vere med oss heile vegen tilbake til PL. Prutts har nok ikkje vert i sin livs form etter jul, men det har vel ikkje laget Leeds United vert heller.
Synes Prutts fekk gode skussmål etter kampen mot Forest, og trur han blir viktig for oss framover.
Men, eg hadde helst sett Prutts sentralt på midtbana, meiner han er best der.

Men, JØSESS så nærtagende du er omkring Prutts da....

Quote from: sveifors on February 15, 2008, 22:32:15
Quote from: Tom S on February 15, 2008, 19:37:29
Prutts er PL-materiale!

da står d dårlig til der, han var vel det engang.
Så da er moralen har en spilt i PL ja da spiller en godt uansett. Skal man klage over noen må det bli spillere uten PL erfaring. Greit å få med meg slik analyse.

På tirsdag tapte Prutton en duell i lufta med lukka øyne uten å gå i kroppen på motstander. Denne tapte  "Premier League" taklingen går imål bak anker.
Kandol skaffa oss straffe
KONKLUSJON;
prutts var vår viktigste mann fordi han er PL-materiale. JØSSES
COME ON LEEDS !!

Tom S

Faen så irriterande!

Stakk av frå jobb tidleg idag for å følge de hvite og kjen heim til denne meldinga...
Var klar for kamp, men slenger meg på ein del andre og håper det er ein blessing in disquise at kamper er utsatt.

Men, då får vel eg ikkje oppleve Becks live neste lørdag. Det hadde eg gleda meg til!

COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Jeg stakk også tidlig fra jobb for å høre kamp. Irriterende, men som dere andre poengterer, så er det bedre å møte de litt senere. Men hva er dette med å se Beckford live neste lørdag, Tom? Blir kampen vist på TV, eller skal du over dammen for å se de "ordentlig" live?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Skal over dammen!
Gleder meg vanvittig!!!

Quote from: Sølvreven on February 16, 2008, 13:08:21
Jeg stakk også tidlig fra jobb for å høre kamp. Irriterende, men som dere andre poengterer, så er det bedre å møte de litt senere. Men hva er dette med å se Beckford live neste lørdag, Tom? Blir kampen vist på TV, eller skal du over dammen for å se de "ordentlig" live?
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Quote from: Tom S on February 16, 2008, 13:14:25
Skal over dammen!
Gleder meg vanvittig!!!

"Misunnelig"  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1243049,00.html

Doncaster må vere ein gjeng med totalt amatører.
Det kan virke som om at grunnen til at kampen er utsatt er at Doncaster "gløymte" å dekke til bana i går. Dette til tross for at det var meldt minusgrader over natta.

Men, kva kan Doncaster vinne på dette?
Tviler på at det er ein planlagt handling, det handler nok kun om at dette er eit tredjedivisjonsalg både på bana og i ledelsen.
COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sitter i Melbourne i Australia og gledet meg til kamp selv om vi ligger 10 timer foran dere. Sikkert greit at vi får tilbake både form og Beckford og formen til vi møter Donny igjen. Bra forum. Jeg sitter her med wap. Men nå må jeg i seng. Klokka er ett natt til søndag her.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

mercruiser

Faktisk positivt at Leeds får hvile i helga. Nå har hele teamet fått et pusterom,
og jeg håper og tror Macca utnytter dette.
Marching On Together.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

SirOlsen

Quote from: Asbjørn on February 15, 2008, 17:43:51
Oppdaget at det er 13:00 kick off her (iallefall ifølge expekt)...

Kan noen varsle Sir'n  ;D

Hmm.. tanken din var fin den Asbjørn.. for jeg var rede for kamp nå.. men til min store skuffelse oppdaget jeg at kampen begynte kl 13, men til min store glede oppdaget jeg at kampen var utsatt! :D
Vet ikke helt hva jeg mener om det, men ser i allefall til ny mulighet til å få med meg full pott med kamper denne sesongen.. har alle så langt :D
-SirOlsen-

Robert

Egentlig like greit at kampen ble utsatt.
Slipper jeg å være deprimert hele kvelden.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Tom S

Ja, og eg kan endelig gå på fest igjen og vere glad!
Lei av å sitte på fest og late som at alt er iorden...

Quote from: ZyberZone on February 16, 2008, 17:32:15
Egentlig like greit at kampen ble utsatt.
Slipper jeg å være deprimert hele kvelden.
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Leeds United plan to report Doncaster for late postponement

LEEDS United plan to report Doncaster Rovers to the Football League after 'being left in the dark' over the postponement of today's League One encounter.
Only two-thirds of the Keepmoat Stadium pitch had been covered and referee Andre Mariner had no alternative but to call the game off due to a frozen surface after a 9.15 inspection for the planned noon kick-off.
United and many of their fans, however, did not find out until they had arrived at the ground and chief executive Shaun Harvey said: "The first we knew there was potentially even a problem with the game not taking place was when it was called off which is very disappointing.
"The weather forecast last night predicted a deep frost. Why wasn't the pitch fully covered? We can't answer that. Our main gripe is that there was an option to fully cover the pitch and they chose not to do that, and for that reason and that reason alone it was off.
"If the game had been a 3pm kick-off the chances are it would have gone ahead, but it wasn't and the referee was left with no choice in view of what he saw.
"We apologise to Leeds fans who were kept in the dark but so were we on this occasion."
Doncaster have yet to issue a statement explaining the postponement.
No new date has been set.

YP

Sleivind

Hvem er det som bestemmer når kampen skal spilles? Er det klubbene som må bli enige? Eller er det FL som må finne den magiske datoen?

Totto

Med småskader og liten tid for integrering av de nye gutta, ser jeg denne utsettelsen kun som positivt.

Forøvrig er resultatet allerede gitt!

Fikk Fifa08 på PS3 i går, og første kamp ble med Leeds mot Doncaster.
Resultatet ble seier 3-2  ;D

Mål av Douglas, Beckford og Flo (seiersmål fire minutter på overtid!)

Bare å glede dere!

Hmmmmmmmmm....... Nevnte jeg at kampen måtte spilles på Camp Nou?  ::)
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

4ever arcticwhite

Quote from: Sleivind on February 17, 2008, 21:18:21
Hvem er det som bestemmer når kampen skal spilles? Er det klubbene som må bli enige? Eller er det FL som må finne den magiske datoen?

Er vel gjerne slik at først prøver klubbene å bli enige, så må forbundet godkjenne datoen. Klarer de ikke å bli enige, setter forbundet en dato.

Ser forøvrig ut til at det kan bli den 25. februar, dvs. tirsdag om ei drøy uke.
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Flott at kampen ble utsatt. Flere grunner til det:

1) Beckford står over hjemmekampen mot Crewe i stedet
2) Macca får en ekstra uke til å drille mannskapet
3) Småskadde folk kommer tilbake
4) Thommo returnerer
5) Det var skiskyting og annet knask på tv på lørdag, jeg var hangover og orket ikke å dra på jobben for å høre kampen. Og nei - jeg skulket ikke jobben, jobber ikke lørdager :). Men har ikke internett hjemme så må dra på jobben for å høre på.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KeyserSoze

Quote from: auren on February 18, 2008, 11:43:21
Flott at kampen ble utsatt. Flere grunner til det:

1) Beckford står over hjemmekampen mot Crewe i stedet
2) Macca får en ekstra uke til å drille mannskapet
3) Småskadde folk kommer tilbake
4) Thommo returnerer
5) Det var skiskyting og annet knask på tv på lørdag, jeg var hangover og orket ikke å dra på jobben for å høre kampen. Og nei - jeg skulket ikke jobben, jobber ikke lørdager :). Men har ikke internett hjemme så må dra på jobben for å høre på.

auren

+ At kampen opprinnelig skulle gå kl 13 og derfor hadde gått meg hus forbi :)

4ever arcticwhite

The £32 million Keepmoat stadium has no undersoil heating and the eagerly awaited match - due to kick off at noon - was postponed on Saturday morning because of a frostbound pitch.

Bygger stadion til $32 mill (350-400 mill NOK), og så spanderer de faen ikke på seg varmekabler..... Hva kan det koste da? Tipper maks 2 mill NOK.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Lars E

Jeg også :D

Quote from: Tom S on February 16, 2008, 13:14:25
Skal over dammen!
Gleder meg vanvittig!!!

Forever Leeds