KAMP: vs. Swindon Town 1/3

Started by kjelvi, February 23, 2008, 22:31:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Trond90

Quote from: soumoh on March 01, 2008, 12:57:44
Hei folx.

Nå er det ikke lenge til jeg skal opereres. Får dermed ikke med meg kampen i dag som følge av dette. Operasjonen begynner (ironisk? nok) kl 15.00, samme tidspunkt som kampen.

Satser på en deilig Leeds-seier når jeg våkner opp igjen. Det er nøkkelen for en "quick recovery" for min del  ;D skulle vi vinne i dag, kan jeg alltid tilby å operere meg hver helg frem til opprykk er sikret eller?  :D
Good luck :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

berlin

Quote from: soumoh on March 01, 2008, 12:57:44
Hei folx.

Nå er det ikke lenge til jeg skal opereres. Får dermed ikke med meg kampen i dag som følge av dette. Operasjonen begynner (ironisk? nok) kl 15.00, samme tidspunkt som kampen.

Satser på en deilig Leeds-seier når jeg våkner opp igjen. Det er nøkkelen for en "quick recovery" for min del  ;D skulle vi vinne i dag, kan jeg alltid tilby å operere meg hver helg frem til opprykk er sikret eller?  :D

Med fare for å "tråkke i baret", soumoh, kjønnskifte-operasjon?  :D

Men det virker i allefall ikke som det er en livstruende situasjon du er i, uansett lykke til!

laddi

Laget:

Ankergren, Kenton, Marques, Michalik, O'Halloran, Prutton, Kilkenny, Howson, Johnson, Beckford, Kandol.

Subs: Lucas, Richardson, Thompson, Carole, Elding.
Bergen Whites

sportcarl1

Bästa lag han hade kunnat ta ut gary med nuvarande trupp, saknar kanske ev Thomson men tror att han  och kilkenny är för lika i spelsätt och kanske inte lika energiska som howson, enna match skall vi bara vinna, är superopptimist och tror att vi kör över Swindon med 3-0, Beckford, kandol och Howson

berlin

Quote from: sportcarl1 on March 01, 2008, 14:30:53
Bästa lag han hade kunnat ta ut gary med nuvarande trupp, saknar kanske ev Thomson men tror att han  och kilkenny är för lika i spelsätt och kanske inte lika energiska som howson, enna match skall vi bara vinna, är superopptimist och tror att vi kör över Swindon med 3-0, Beckford, kandol och Howson

Godt, stoler på deg!  :-\

...men jeg har godfølelsen, jeg også, men det har jeg hatt før også, uten at det har hjulpet så mye på resultatet.

Runar

4 "stoppere" i backrekken og 4 sentrale midtbanespillere på midtbanen....vel vel, lov å håpe

Wannabe

Innser ikke de fleste hvilken enorm bonus det ville vært for oss om vi endelig skulle klare å komme inn på vinnersporet igjen med en borteseier i dag, foran to hjemmekamper? Mange ser ut til å være i overkant optimistiske, og det er nesten så man i enkelte tilfeller kan diskutere uttrykket at en seier i dag "tas for gitt".

Nei, jeg er skeptisk inntil det motsatte er bevist, og jeg får heller juble desto mer hemningsløst hvis jeg (mot formodning) tar feil!!!

MOT

torivar

Quote from: Runar on March 01, 2008, 14:37:54
4 "stoppere" i backrekken og 4 sentrale midtbanespillere på midtbanen....vel vel, lov å håpe

Nå klarte iren å skade seg på oppvarmingen, så kanskje det blir en venstre back i laget likevel. Bring back Parker!

DaGa

Et lag som forventet, men skulle gjerne sett Prutton sentralt.

Viktig med seier i dag!!

Lykke til, MOT!
We all LOVE LEEDS!

John I

O'Halloran vistnok skadd under oppvarmingen.
Har også godfølelsen i dag men også jeg har hatt den før
uten at den ha slått riktig til!
Marching on together

sportcarl1

hade varit fint haft parker kvar men men

DaGa

Richardson inn for o'halloran
We all LOVE LEEDS!

Tom S

Fraze inn på venstreback for skadet O'Halloran.
Sheehan kalla inn på benken.
COME ON LEEDS !!

B-m

Fraz inn for ohallaran, sheehenny inn på benk
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Blir det Frazer inn og Kenton på venstresida da, nå når O'Halloran ble skadd?

Leeeeeeeeeeeeds

Ok gutter og jenter. This is it. Dette er matchen som MÃ... vinnes for å snu trenden. Jeg sier det bare. Vinner vi idag så går dette veien. Det er to hjemmekamper som følger og da kan mye skje. Får vi samtidig tilbake et poeng eller to så blir dette utrolig spennende. MOT forever towards promotion
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

75 SOLLI

Lykke til alle sammen, har (nok en gang) troen på 3 poeng i dag!
Snart får vi også tilbake 15 poeng fra FL..........

MOT

Leeeeeeeeeeeeds

VINNE VINNE VINNE!!!!!!!  0-3

mercruiser

Annesj

En overbevisende seier hadde gjort seg nå ja. Har troa idag. Thompson kommer inn etter pause å scorer på frispark som vanlig. Det ender 1-3
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leeeeeeeeeeeeds

Premiership official. Håper det hjelper

Tom S

COME ON LEEDS !!

LEO

Får ikke inn kampen på LUTV, er det andre som har problemer ?

Uansett lykke til, det trenger vi ;D

Hallgeir *

Jeg tror det er mange som ikke har fått med seg at det er tidlig kampstart i dag. Det er mistenkelig få inne her nå.
Nå er vi vel igang... Håper på 3 poeng (endelig!) igjen.
Super Leeds since 1968

Leeeeeeeeeeeeds

Hør fansen. Jeg digger dette laget

Runar

Ser egentlig ikke for meg at dette laget skal være i stand til å prestere bedre enn i de andre kampene, men fotball er et merkelig spill så man kan jo håpe på seiern uansett...

CoachKarlstad

Come on Leeds!! Gi oss 3poeng idag!

Leeeeeeeeeeeeds

Mega motvind for Leeds denne omgangen..........

berlin

stor sjanse til svinepelsene

Runar

Litt gøy med Howson og Kilkenny sentralt det kan være spennende nok det. Håper de for nok bevegelse rundt dem så det e mulig å få flyttet ballen med litt tempo rundt i laget....

Men er redd at uten skikkelig bredde i spillet verken på backen eller på kanten så er d døfødt med fotballspillere sentralt..