Skrevet av Emne: KAMP: vs. Bournemouth 8/3  (Lest 31597 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #30 på: Mars 08, 2008, 11:32:24 »
Hmmmm, dette blir en vanskelig kamp - igjen, slik alle er i denne divisjonen. Jeg sier uavgjort, og tror jeg tar feil igjen!

Forøvrig drømte jeg inatt at vi spilte UEFA-cupen, mot et svenskt lag (Brommapojkarna av alle lag  ???), og vi rundspilte dem til de grader. Resultatet ble 1-1, etter scoring av Beckford i 80. minutt. Et nydelig mål forøvrig. Men, i det 93. bommet Beckford på åpent mål, etter å ha rundet keeper og blitt fremspilt av Howson. Faen så sint jeg var når jeg våknet opp.

...men poenget mitt. Vi må komme oss oppover i divisjonene for å komme til UEFAn (Evt kan vi vel vinne cupen, men med tanke på det cup-laget vi er, er dette lite trolig).
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

sveifors

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #31 på: Mars 08, 2008, 12:48:27 »
Vi må ikke undervurdere Bournemouth. De er med ryggen mot veggen(bla økonomi) og har ingenting å tape. De score mye mål.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

dtage

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #32 på: Mars 08, 2008, 13:33:00 »
Denne kampen vinner vi. Lett! CCC, here we come! ;D ;D ;D
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

Tom S

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #33 på: Mars 08, 2008, 13:38:57 »
Team news: Andrew Hughes returns to the squad after coming through a week's training and could start for the first time since injuring his knee in the 1-1 draw with Nottingham Forest a month ago.

Jonathan Douglas has been another midfielder in action again on the training field this week but the United captain is not expected to be ready for a first team return until Easter at the earliest. Sebastian Sorsa is away on international duty with Finland.

Dougie Freedman goes straight into the squad after joining on loan from Crystal Palace.
COME ON LEEDS !!

arne armoen

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #34 på: Mars 08, 2008, 14:57:45 »
Det blir ikke noe konjakk foran pc'en i dag. Ã…rsmøte i teaterlaget på samme tid. Men dette skal være enkel match for våre gutter. Kan du sende meg sluttresultatet Tom S ?
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

arne armoen

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #35 på: Mars 08, 2008, 14:58:16 »
Det blir ikke noe konjakk foran pc'en i dag. Ã…rsmøte i teaterlaget på samme tid. Men dette skal være enkel match for våre gutter. Kan du sende meg sluttresultatet Tom S ?

Mob nr 90 54 65 63
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Roy

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #36 på: Mars 08, 2008, 15:03:32 »
Må ha meg en tur ut i regnet. Alltid nervøs før kamp, men dette skal vi vinne greit.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #37 på: Mars 08, 2008, 15:04:12 »
Det skal ordnes!


Det blir ikke noe konjakk foran pc'en i dag. Ã…rsmøte i teaterlaget på samme tid. Men dette skal være enkel match for våre gutter. Kan du sende meg sluttresultatet Tom S ?

Mob nr 90 54 65 63
COME ON LEEDS !!

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #38 på: Mars 08, 2008, 15:21:39 »
No love lost as Krasner returns to Elland Road

IT IS difficult to imagine too many pleasantries being exchanged between Leeds United chairman Ken Bates and his predecessor Gerald Krasner at Elland Road today.
It was Krasner, of course, who was one of the United chief's fiercest critics during last summer's creditors meeting and that is unlikely to be forgotten on his return as part of Bournemouth's official party.
The Begbies Traynor administrator's presence at Dean Court is an illustration of the Cherries' financial troubles and United manager Gary McAllister is determined his side show no sympathy on the field.
He said: "You have witnessed it here when things were going wrong and this club was in administration. It does tend to pull people together and we have got to be aware of that.
"We have had them watched for the last three or four games and we will give them the utmost respect."
Bournemouth's troubles – Krasner has set a deadline of Tuesday for interested parties to come forward with a bid to buy the club – are not confined to finances with manager Kevin Bond's squad decimated by injury and withdrawals.
The Cherries manager can, however, at least call upon the services of a senior goalkeeper against Leeds after the Football League this week relaxed their ban on transfers to allow David Forde to join on an emergency seven-day loan from Cardiff City.
United are two points adrift of the play-offs after a poor run of form and with Cheltenham Town due at Elland Road on Tuesday night, McAllister knows his side need to improve on a wretched home record in 2008 that has brought one win in six
He said: "We have two home games coming up and they will be tough.
"But I have now got a nice problem in that there is good competition in all areas of the pitch."

YEP

ToreLA

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #39 på: Mars 08, 2008, 15:32:25 »
Skal jeg være helt ærlig så sitter jeg ikke med noen veldig dårlige inntrykk av den jobben Krasner gjorde i Leeds, men så sitter jeg sikkert ikke på alle info heller.


Ferre

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #40 på: Mars 08, 2008, 15:33:23 »
ankergren

kenton
michalik
marques
richardson

howson
prutton
johnson

kilkenny

beckford
kandol

4-3-1-2 new formation

Ferre

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #41 på: Mars 08, 2008, 15:35:12 »
Benk: Lucas, Huntington, Hughes, Freedman, Elding

B-m

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #42 på: Mars 08, 2008, 15:40:48 »
ikke mye høgde på midten! Men virker som en spillende midtbane!


SPENT!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #43 på: Mars 08, 2008, 15:46:04 »
ikke mye høgde på midten! Men virker som en spillende midtbane!


SPENT!

...men ikke mye bredde, som vanlig.

CoachKarlstad

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #44 på: Mars 08, 2008, 15:46:18 »
Flere enn meg som ikke får fyr på radioen eller? Han kameraten mener på at radioen will be available 30min before kickoff.. Er vel bare et drøyt kvarter igjen nå....

Leif Egil

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #45 på: Mars 08, 2008, 15:46:47 »
Er Flo helt ute i kulden nå? :o
 

lufc86

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #46 på: Mars 08, 2008, 15:47:15 »
Sidan me ikkje spelar med kantar i dag heller synest eg me startar med ein fin formasjon. Fungerar på FM:)
@m_sortland på twitter

DaGa

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #47 på: Mars 08, 2008, 15:47:48 »
Flere enn meg som ikke får fyr på radioen eller? Han kameraten mener på at radioen will be available 30min before kickoff.. Er vel bare et drøyt kvarter igjen nå....

Får ikke inn radioen jeg heller...... :(
We all LOVE LEEDS!

Sheridan

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #48 på: Mars 08, 2008, 15:49:35 »
Flere enn meg som ikke får fyr på radioen eller? Han kameraten mener på at radioen will be available 30min before kickoff.. Er vel bare et drøyt kvarter igjen nå....

Får ikke inn radioen jeg heller...... :(

samme her..

Trond90

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #49 på: Mars 08, 2008, 15:51:07 »
Flere enn meg som ikke får fyr på radioen eller? Han kameraten mener på at radioen will be available 30min before kickoff.. Er vel bare et drøyt kvarter igjen nå....

Får ikke inn radioen jeg heller...... :(
Her også..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #50 på: Mars 08, 2008, 15:51:55 »
Jeg mener vi burde hatt Carole på benken i det minste..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sveifors

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #51 på: Mars 08, 2008, 15:53:11 »
Er Flo helt ute i kulden nå? :o

flott hva, endelig.,
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sander

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #52 på: Mars 08, 2008, 15:54:30 »
Ikke jeg heller

Flere enn meg som ikke får fyr på radioen eller? Han kameraten mener på at radioen will be available 30min before kickoff.. Er vel bare et drøyt kvarter igjen nå....

Får ikke inn radioen jeg heller...... :(

samme her..
 

soumoh

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #53 på: Mars 08, 2008, 15:54:49 »
Skru inn på yorkshireradio.net og hør på radioen der enn så lenge. Den er gratis.

Ah, deilig med Leeds kamp igjen. Sist uke lå jeg på operasjonsbordet rundt disse tider :)
We'll be back.

CoachKarlstad

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #54 på: Mars 08, 2008, 15:57:50 »
Skru inn på yorkshireradio.net og hør på radioen der enn så lenge. Den er gratis.

Ah, deilig med Leeds kamp igjen. Sist uke lå jeg på operasjonsbordet rundt disse tider :)

Thanks mate..

Tom S

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #55 på: Mars 08, 2008, 16:01:26 »
Dei stenger vel straks på denne kanalen....?


Skru inn på yorkshireradio.net og hør på radioen der enn så lenge. Den er gratis.

Ah, deilig med Leeds kamp igjen. Sist uke lå jeg på operasjonsbordet rundt disse tider :)

Thanks mate..
COME ON LEEDS !!

soumoh

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #56 på: Mars 08, 2008, 16:03:27 »
Fortsett og hør på så lenge det er gratis du. Jeg tror de vet at det er problemer med betallinjen, slik at denne holdes oppe, til original alternativet fungerer godt igjen.
We'll be back.

Askertiger

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #57 på: Mars 08, 2008, 16:03:43 »
Skru inn på yorkshireradio.net og hør på radioen der enn så lenge. Den er gratis.

Ah, deilig med Leeds kamp igjen. Sist uke lå jeg på operasjonsbordet rundt disse tider :)

Arrghhhh!!!! Får feilmelding "Unable to open 'mms://streaming.planetwideradio.com/yorkshireradio?MSWMExt=.asf'"
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Ferre

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #58 på: Mars 08, 2008, 16:04:37 »
Da var vi i gang! Lykke til!

MOT

Tom S

Sv: KAMP: vs. Bournemouth 8/3
« Svar #59 på: Mars 08, 2008, 16:05:13 »
Come On Leeds!!!

COME ON LEEDS !!