Utlånt spiller: Jack Harrison

Started by Kato, July 30, 2018, 19:32:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kickthemdown

Quote from: PetterH on August 18, 2025, 14:05:40Harrison har vel fått nok tyn nå eller?
Selv håper jeg Leeds fansen fra i dag , heller bruker all energi fremover på å støtte laget/klubben.
En gang rotte, alltid rotte.

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Ser ut til å dra til Fiorentina. Ikke hatt noen stor sesong Jack, men alt jeg har lest om han gir inntrykk av en veldig fin fyr. Senest av Radrizzani i dag, sier at Jack er en strålende kar, alltid lojal og gir sitt beste.

auren

Da var det klart!

Leeds United can confirm Jack Harrison has joined Italian side ACF Fiorentina on loan until the end of the 2025/26 season.

The winger will join La Viola as they look to climb the Serie A table, with the team currently just outside of the relegation positions.

Harrison has featured 13 times in all competitions for the Whites this season and now heads to Stadio Artemio Franchi for the remainder of the campaign.

Everyone would like to wish Jack well during his time away from the club.

https://www.leedsunited.com/en/news/jack-harrison-joins-acf-fiorentina-on-loan

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Da fikk vi bare halv pris for ham, 6 mill. .hmmmmmmm.....
MOT

Kato

Quote from: GeirO on January 19, 2026, 13:09:15Da fikk vi bare halv pris for ham, 6 mill. .hmmmmmmm.....

Kanskje like viktig å få bort lønn.

auren

Vi har vel ikke fått noenting? Kanskje opsjon på 6 millioner pund, men tipper han er tilbake i klubben igjen i mai måned.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Merkelig karriere på Harrison. Han kan ikke ha hatt mange sesonger for de klubbene som har eid ham. Var han ikke først i New York på lån fra City, en tur innom et eller annet Championshipo-lag og så på lån hos oss i to sesonger? Og så på lån i Everton og nå ut igjen??

Uansett er det greit å kunne si takk for laget, håper han ikke kommer tilbake. Noen gode perioder under Bielsa, ellers ikke noen store sko å fylle i Leeds-historien. Heller penger i banken enn en Harrison på benken!

leedslife

Lå et stort potensiale der og prosjekt Bielsa dro det vel opp til nesten en england call up samt Newcastle, Spurs, Leicester mf var vel veldig interessert i han over en periode.
Kanskje det beste første touchet jeg har sett i en Leeds drakt. Var sjeldent skadet, men en av de mest frusterende spillerene jeg kan huske.
Hadde han spilt med blikket opp og fotballforståelsen hadde vært et-par knepp opp så hadde han nok mest sannsynligvis spilt på den aller største scenen rundt omkring.

Husker på begynnelsen han hadde noen U-23 kamper i Bielsa perioden der han gjorde som han ville. Fortsatt noen unge håpefulle som ligger oppe om natta etter de karusellene.

Håper Fiorentina kickstarter karrieren hans igjen.

Gufrias

Jeg ønsker Jack lykke til, og tror dette var helt riktig for alle parter. Mer håp om spilletid for Jack, som var backup i en posisjon vi ikke bruker mer, og vi kan bruke pengene på noen som passer i vår nye formasjon.
Hekta på Leeds siden 1974

Russel_Doig

Quote from: stian on January 19, 2026, 17:38:34Merkelig karriere på Harrison. Han kan ikke ha hatt mange sesonger for de klubbene som har eid ham. Var han ikke først i New York på lån fra City, en tur innom et eller annet Championshipo-lag og så på lån hos oss i to sesonger? Og så på lån i Everton og nå ut igjen??

Uansett er det greit å kunne si takk for laget, håper han ikke kommer tilbake. Noen gode perioder under Bielsa, ellers ikke noen store sko å fylle i Leeds-historien. Heller penger i banken enn en Harrison på benken!

Spilte nesten alle kampene på Leeds 5 sesonger på rad fra 2018 til 2023. Meget viktig brikke da.

Takk for god innsats, en strålende type på og utenfor banen.

stian

Quote from: Russel_Doig on January 19, 2026, 22:36:42
Quote from: stian on January 19, 2026, 17:38:34Merkelig karriere på Harrison. Han kan ikke ha hatt mange sesonger for de klubbene som har eid ham. Var han ikke først i New York på lån fra City, en tur innom et eller annet Championshipo-lag og så på lån hos oss i to sesonger? Og så på lån i Everton og nå ut igjen??

Spilte nesten alle kampene på Leeds 5 sesonger på rad fra 2018 til 2023. Meget viktig brikke da.

Tja, det var vel ikke alt utenfor banen som imponerte like mye da han stakk etter nedrykket og ikke akkurat snakket varmt om eierklubben. Tidvis god under Bielsa, blir ikke savnet av meg i alle fall. Men han må gjerne gjøre furore i Italia og generere litt penger til klubben

peacock

Quote from: stian on January 19, 2026, 23:35:14

Tja, det var vel ikke alt utenfor banen som imponerte like mye da han stakk etter nedrykket og ikke akkurat snakket varmt om eierklubben. Tidvis god under Bielsa, blir ikke savnet av meg i alle fall. Men han må gjerne gjøre furore i Italia og generere litt penger til klubben

Når har Harrison snakket ned Leeds? Kan du bevise dette? Det var vel moren som hadde noen uheldige bemerkninger.

stian

Quote from: peacock on January 20, 2026, 05:08:22
Quote from: stian on January 19, 2026, 23:35:14

Når har Harrison snakket ned Leeds? Kan du bevise dette? Det var vel moren som hadde noen uheldige bemerkninger.

Det var mora og de greiene der jeg tenkte på, og som han aldri klarte å si noe vettugt om i etterkant. Han har stukket når han kan, kommet tilbake når han må, har ikke tatt sjansen han har fått og har ikke gjort allverdens for å prøve å bevise seg overfor fansen utover å legge igjen kredittkortet i baren for noen øl.

ingve1960

Veldig ofte enig med deg stian men totalt uenig her.
Jack har gjort en kjempejobb for oss i oppturen vår både som spiller og person i gruppa, at han går til pl vis han får mulighet ved nedrykk er helt ok.
Dette surret med uttalelser fra mora klandrer jeg ikke jack for..
Ønsker han lykke til videre

Hallgeir *

Harrison var tidvis bra første sesongen vi var oppe under Bielsa. Han har nok gjort så godt han kunne, men han holder ikke nivået som kreves nå. Ønsker lykke til videre, men jeg ønsker han ikke tilbake.
Super Leeds since 1968