Revie jr. entrer banen.

Started by MacMurder, May 06, 2007, 07:09:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thomas

quote:
Originally posted by espenm

Nå melder vel snart Kjetil Rekdal sin interesse siden han som kjent er Leedsfan

Han sa vel på bakrommet på NRK2 at han ville takket nei hvis han ble forespurt.

DON REVIE

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Ferre

quote:
Originally posted by Stephen

http://www.dagbladet.no/sport/2007/05/14/500639.html

kanskje han er rette mannen til å lede leeds

Tror helt klart at Jewell kunne vært rett mann for Leeds, dessverre skjer det nok aldri. Tviler på at han trekker seg i en PL-klubb for å gå ned til League One, hvis ikke Revie har fikset han en god deal da...[:D]

-WE'LL BE BACK-

Runar

Han gjorde vel nesten det når han gikk fra bradford?[8D] hehe...men tror ikke han blir leeds manager med d første

Tom S

Jewell blir vår nye manager iløpet av sommeren.
Eg drømte det og eg er ikkje sanndrømt...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

flynn

quote:
Originally posted by Tom S

Jewell blir vår nye manager iløpet av sommeren.
Eg drømte det og eg er ikkje sanndrømt...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Ergo blir han det ikke. Om du derimot ikke hadde drømt at han ble det...

flynn

Erik_

Aidy Boothroyd blir vår manager en gang i løpet av de neste ti årene. Jeg har ikke drømt det i sovende tilstand ennå, men jeg kommer nok til å gjøre det. Og jeg ER sanndrømt.

Bare hør med Veteranen. Jeg farernestenaldri med usannheter. [8D][8)]

Sydhagen

har fortsatt troen på at wise kan gjøre det bra med Leeds, men om det skulle skje at han ikke er manager neste sesong så er ikke boothroyd det dummeste valget tror jeg..men tror ikke det er særlig sannsynleg..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

eller hva med pembridge i oldham..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

jewell skal ha pause ala strachan, og han kommer til å stå ved det

Sydhagen

lite nytt her om dagen..mulig at de sitter i forhandlinger og ikke har tid til pressen..?  lov å håpe...

auren

Boothy sikret Watford et soleklart nedrykk. Tviler på at han er rette mannen for Leeds. Dessuten er han for fersk!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

quote:
Originally posted by auren

Boothy sikret Watford et soleklart nedrykk. Tviler på at han er rette mannen for Leeds. Dessuten er han for fersk!

auren

Leeds
Till
I
Die!

samme mann sikret også et meget uventet opprykk forrige sesong..tror absolutt ikke han er for fersk til å styre Leeds-skuta i league one..

MrK

quote:

auren

Leeds
Till
I
Die!

han har forlenget med Watford i tre år

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Roy

Får vi tak i en manager med PL erfaring skal vi være storfornøyd. Uansett hvilke planer klubben har for fremtiden så er vi på tredje nivå neste sessong
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Ferre

Leste dette på WACCOE, postet av en som bor i Dubai. Skal visst komme fra en troverdig kilde. Tror det ikke før jeg får se det, vi får bare håpe det er noe hold i dette!

Fellow Supporters,

Whilst trying to keep you all up to date I have to be careful as to what I say when it comes down to the complexity of what is going on behind the scenes.

I do know that as I write this certain people from this area are on route to Leeds.
As to where they will stay in Leeds I do not know. They are planning to meet individuals during the week to discuss a takeover.

They know about the fan base and the history, so fellow supporters any support to the Revie Soccerex website would be fantastic. Remember they will be out and about so why not wear those Leeds tops for the week to SHOUT IT OUT LOUD! WE LOVE YOU LEEDS, LEEDS, LEEDS!!!

MOT

-WE'LL BE BACK-

veteranen

quote:

Boothy sikret Watford et soleklart nedrykk. Tviler på at han er rette mannen for Leeds. Dessuten er han for fersk!auren

Hvis vi hadde fått inn en skikkelig ledelse i Leeds, så ville Boothroyd vært en ideel managertype. Han ville vært mitt soleklare førstevalg!

For fersk? Nei, ikke nå. Ikke glem at han før denne sesong aldri hadde vært i nærheten av å jobbe på dette nivået - hverken som spiller, trener eller manager. Erfaringen som han har høstet den siste sesongen, kommer han til å lære av og vokse på. Men det er det desverre Watford som kommer til å nyte godt av. De ved at de i Boothroyd sitter på et managertalent av de sjeldne, og derfor har de nå gitt ham en ny og forbedret treårs-kontrakt.

Får vi en nye eiere i løpet av sommeren, så skal vi ikke se bort fra at Gary McAllister dukker opp på Elland Road. Da vil vi i såfall få en sympatisk, grundig og kunnskapsrik fotballmann i managerstolen.

Fortsetter Bates som eier, så fortsetter Wise som manager. Sånn er det bare.

Roy

Sjeikeryktene tiltar i styrke[:D][:D][:D]

quote:
Originally posted by Ferre

Leste dette på WACCOE, postet av en som bor i Dubai. Skal visst komme fra en troverdig kilde. Tror det ikke før jeg får se det, vi får bare håpe det er noe hold i dette!

Fellow Supporters,

Whilst trying to keep you all up to date I have to be careful as to what I say when it comes down to the complexity of what is going on behind the scenes.

I do know that as I write this certain people from this area are on route to Leeds.
As to where they will stay in Leeds I do not know. They are planning to meet individuals during the week to discuss a takeover.

They know about the fan base and the history, so fellow supporters any support to the Revie Soccerex website would be fantastic. Remember they will be out and about so why not wear those Leeds tops for the week to SHOUT IT OUT LOUD! WE LOVE YOU LEEDS, LEEDS, LEEDS!!!

MOT

-WE'LL BE BACK-

Stand up and sing for LEEDS UNITED