Skrevet av Emne: KAMP: vs. Port Vale 15/3  (Lest 87928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

arne armoen

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #210 på: Mars 15, 2008, 16:49:15 »
Rakk meg ikke hjem for konjakk da kampen starta, men nå er jaggu meg glasset fyllt opp til randen!! MOT!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Sander

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #211 på: Mars 15, 2008, 16:49:21 »
6-1 ;)

Jeg er fristen til å ta en liten chant hjemme i stua for meg selv, fordi jeg blir tankemessig satt tilbake til første sesongen i CCC, da vi plutselig slo QPR 6-0 hjemme og Deano scoret 4 mål.

ER sang "What the f**k is going on? etter det fjerde mål og ut kampen.

(Den litt ironiske "Deano for England" var også en fin chant den kampen. Han scoret vel 6-7 totalt, og altså 4 i den kampen.)
 

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #212 på: Mars 15, 2008, 16:49:40 »
Tipper Kandol er relativt langt unna startellveren nå.

Ja, spesielt siden kampen har startet.
Så det er minst en uke til han starter igjen.

Roy

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #213 på: Mars 15, 2008, 16:49:55 »
Pause. 2-0 ahhh, bedre følelse enn på lenge. Vurderer å prette en pils.  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #214 på: Mars 15, 2008, 16:49:56 »
Pause. 2-0 til Leeds. Vi har spilt OK. Port Vale har knapt hatt noen sjanser. Vi har hatt to store i tillegg til to mål, så dette er absolutt mer enn godkjent.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #215 på: Mars 15, 2008, 16:50:03 »
Pause, kanon resultat..
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

CoachKarlstad

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #216 på: Mars 15, 2008, 16:50:10 »
2-0 til pause er bra... Viktig at vi ikke legger oss bakpå for å sikre i de siste 45, fortsette å holde trykket og prøve å vinne andre omgang også... Så skal dette bli en deilig lørdaG!

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #217 på: Mars 15, 2008, 16:50:28 »
Tipper Kandol er relativt langt unna startellveren nå.

Får inderlig håpe det! Få Elding inn for Becks i andre så putter han et par han også! Da er Kandol borte fra benken også.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #218 på: Mars 15, 2008, 16:51:20 »
I helvete for en delay jeg har på LUTV radioen idag.. først NÃ… fikk jeg pause her...
-SirOlsen-

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #219 på: Mars 15, 2008, 16:51:42 »
Rakk meg ikke hjem for konjakk da kampen starta, men nå er jaggu meg glasset fyllt opp til randen!! MOT!!
Og i dag kan du faktisk NYTE den med et godt resultat  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #220 på: Mars 15, 2008, 16:51:54 »
6-1 ;)

Jeg er fristen til å ta en liten chant hjemme i stua for meg selv, fordi jeg blir tankemessig satt tilbake til første sesongen i CCC, da vi plutselig slo QPR 6-0 hjemme og Deano scoret 4 mål.

ER sang "What the f**k is going on? etter det fjerde mål og ut kampen.

(Den litt ironiske "Deano for England" var også en fin chant den kampen. Han scoret vel 6-7 totalt, og altså 4 i den kampen.)

OK, husker du også om vi ledet 4-0 eller 5-0 til pause?

Ronald

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #221 på: Mars 15, 2008, 16:52:05 »
2-0 til pause er bra... Viktig at vi ikke legger oss bakpå for å sikre i de siste 45, fortsette å holde trykket og prøve å vinne andre omgang også... Så skal dette bli en deilig lørdaG!

Så enig så enig.

Roy

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #222 på: Mars 15, 2008, 16:52:16 »
I helvete for en delay jeg har på LUTV radioen idag.. først NÃ… fikk jeg pause her...

Ta en restart.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #223 på: Mars 15, 2008, 16:53:26 »
Må ærleg innrømme at eg gav litt blaffen før kampen i dag, og la heller ut på ein vakker gåtur i solskinnet. Men kom inn no og fekk telefon om at det var 2-0 til pause. Fekk nærast sjokk! Vi leiar ein fotballkamp, og attpåtil på bortebane? Det er smått utruleg :D

Goal by Rui Marques(Leeds) volleyed right-footed (top-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-1 Leeds.

Goal by Dougie Freedman(Leeds) right-footed (bottom-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-2 Leeds. Assist (cross) by Bradley Johnson(Leeds) from left channel.

Dobbelt skål!


arne armoen

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #224 på: Mars 15, 2008, 16:54:13 »
Rakk meg ikke hjem for konjakk da kampen starta, men nå er jaggu meg glasset fyllt opp til randen!! MOT!!
Og i dag kan du faktisk NYTE den med et godt resultat  ;)
Nyter ALLTID min konjakk, men i dag smaker den utrulig godt. I dag er det Trondhjemskonjakk! Steikego' !



D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

berlin

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #225 på: Mars 15, 2008, 16:54:53 »
Pause. 2-0 ahhh, bedre følelse enn på lenge. Vurderer å prette en pils.  ;D

Visst, her skal det både prettes og prikkes! Må bare passe på så det ikke pruter av plaska.  ;D

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #226 på: Mars 15, 2008, 16:56:07 »
Rakk meg ikke hjem for konjakk da kampen starta, men nå er jaggu meg glasset fyllt opp til randen!! MOT!!
Og i dag kan du faktisk NYTE den med et godt resultat  ;)
Nyter ALLTID min konjakk, men i dag smaker den utrulig godt. I dag er det Trondhjemskonjakk! Steikego' !



Trondhjemscognac? Er ikke det karsk og cola?  ;D
« Siste redigering: Mars 15, 2008, 16:59:38 av Sølvreven »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #227 på: Mars 15, 2008, 16:56:29 »
Pause. 2-0 ahhh, bedre følelse enn på lenge. Vurderer å prette en pils.  ;D

Visst, her skal det både prettes og prikkes! Må bare passe på så det ikke pruter av plaska.  ;D
;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

arne armoen

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #228 på: Mars 15, 2008, 16:59:34 »
Rakk meg ikke hjem for konjakk da kampen starta, men nå er jaggu meg glasset fyllt opp til randen!! MOT!!
Og i dag kan du faktisk NYTE den med et godt resultat  ;)
Nyter ALLTID min konjakk, men i dag smaker den utrulig godt. I dag er det Trondhjemskonjakk! Steikego' !
Karsk OG cola sammen? Det va en ny vri. Ska lansere deinn på førefæsten i kveld!



Trondhjemscognag? Er ikke det karsk og cola?  ;D
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Wannabe

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #229 på: Mars 15, 2008, 17:01:43 »
Må ærleg innrømme at eg gav litt blaffen før kampen i dag, og la heller ut på ein vakker gåtur i solskinnet. Men kom inn no og fekk telefon om at det var 2-0 til pause. Fekk nærast sjokk! Vi leiar ein fotballkamp, og attpåtil på bortebane? Det er smått utruleg :D

Goal by Rui Marques(Leeds) volleyed right-footed (top-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-1 Leeds.

Goal by Dougie Freedman(Leeds) right-footed (bottom-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-2 Leeds. Assist (cross) by Bradley Johnson(Leeds) from left channel.

Dobbelt skål!


All grunn til å gi blaffen i dagens kamp etter den begredelige tirsdagen ja, Per-Stian. Men nå får vi nyte
pausen, selv om det finnes en del andre lag her i divisjonen som er en del bedre. Men vi har sjanse til å gå
til kamp påskeaften hjemme med håp om "at ballen er rund, og at det er hope in the hanging snore". Og
hvem vet, med 5-10 poeng tilbake, er det kanskje begrenset hvor mange flere peong vi trenger, for å komme oss til play-off...

Men la oss leve i nuet frem til kampen er i gang igjen, for all del!
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #230 på: Mars 15, 2008, 17:02:49 »
Håper vi no slipper å oppleve eit Leedslag som kommer ut til andre omgang og legger seg lavt for å sikre ledelsen, og på den måten slippe Vale inn i kampen igjen.


COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #231 på: Mars 15, 2008, 17:03:38 »
Må ærleg innrømme at eg gav litt blaffen før kampen i dag, og la heller ut på ein vakker gåtur i solskinnet. Men kom inn no og fekk telefon om at det var 2-0 til pause. Fekk nærast sjokk! Vi leiar ein fotballkamp, og attpåtil på bortebane? Det er smått utruleg :D

Goal by Rui Marques(Leeds) volleyed right-footed (top-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-1 Leeds.

Goal by Dougie Freedman(Leeds) right-footed (bottom-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-2 Leeds. Assist (cross) by Bradley Johnson(Leeds) from left channel.

Dobbelt skål!


All grunn til å gi blaffen i dagens kamp etter den begredelige tirsdagen ja, Per-Stian. Men nå får vi nyte
pausen, selv om det finnes en del andre lag her i divisjonen som er en del bedre. Men vi har sjanse til å gå
til kamp påskeaften hjemme med håp om "at ballen er rund, og at det er hope in the hanging snore". Og
hvem vet, med 5-10 poeng tilbake, er det kanskje begrenset hvor mange flere peong vi trenger, for å komme oss til play-off...

Men la oss leve i nuet frem til kampen er i gang igjen, for all del!
[/quote   Det er nå bestandig godt med noen peong..........
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lids

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #232 på: Mars 15, 2008, 17:04:45 »
hvem har scora målene?
Thomas

Tom S

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #233 på: Mars 15, 2008, 17:05:16 »
Rui og Freedman

hvem har scora målene?
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #234 på: Mars 15, 2008, 17:06:04 »
Come On Leeds!!
COME ON LEEDS !!

Sander

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #235 på: Mars 15, 2008, 17:06:21 »
La oss øke! Blir så jævli nervøs om vi slipper inn
 

Roy

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #236 på: Mars 15, 2008, 17:06:26 »
Come on Leeds.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #237 på: Mars 15, 2008, 17:06:53 »
Da er jeg klar til andre omgang. Drømmen er et tidlig Leedsmål for å avgjøre kampen. Da kan det bli mange. Men er veldig redd for at vi gjør som vanlig - å begynne å trygge denne 2-0 ledelsen. Blir spennende minutter i starten for å se hvordan vi angriper denne ledelsen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stefan

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #238 på: Mars 15, 2008, 17:07:32 »
Det blir spennende å se hvordan andre omgang utvikler seg...Håper Beckford får seg et mål eller fem, idag.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

stefan

Sv: KAMP: vs. Port Vale 15/3
« Svar #239 på: Mars 15, 2008, 17:08:49 »
hvem har scora målene?

Rui og F the Man
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields