KAMP: vs. Port Vale 15/3

Started by kjelvi, March 09, 2008, 10:18:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

arne armoen

Rakk meg ikke hjem for konjakk da kampen starta, men nå er jaggu meg glasset fyllt opp til randen!! MOT!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Sander

6-1 ;)

Quote from: berlin on March 15, 2008, 16:47:49
Jeg er fristen til å ta en liten chant hjemme i stua for meg selv, fordi jeg blir tankemessig satt tilbake til første sesongen i CCC, da vi plutselig slo QPR 6-0 hjemme og Deano scoret 4 mål.

ER sang "What the f**k is going on? etter det fjerde mål og ut kampen.

(Den litt ironiske "Deano for England" var også en fin chant den kampen. Han scoret vel 6-7 totalt, og altså 4 i den kampen.)

Svend Anders

Quote from: Roy on March 15, 2008, 16:48:25
Tipper Kandol er relativt langt unna startellveren nå.

Ja, spesielt siden kampen har startet.
Så det er minst en uke til han starter igjen.
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Roy

Pause. 2-0 ahhh, bedre følelse enn på lenge. Vurderer å prette en pils.  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

Pause. 2-0 til Leeds. Vi har spilt OK. Port Vale har knapt hatt noen sjanser. Vi har hatt to store i tillegg til to mål, så dette er absolutt mer enn godkjent.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

CoachKarlstad

2-0 til pause er bra... Viktig at vi ikke legger oss bakpå for å sikre i de siste 45, fortsette å holde trykket og prøve å vinne andre omgang også... Så skal dette bli en deilig lørdaG!

Joe Jordan

Quote from: Roy on March 15, 2008, 16:48:25
Tipper Kandol er relativt langt unna startellveren nå.

Får inderlig håpe det! Få Elding inn for Becks i andre så putter han et par han også! Da er Kandol borte fra benken også.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SirOlsen

I helvete for en delay jeg har på LUTV radioen idag.. først NÃ... fikk jeg pause her...
-SirOlsen-

Sølvreven

Quote from: arne armoen on March 15, 2008, 16:49:15
Rakk meg ikke hjem for konjakk da kampen starta, men nå er jaggu meg glasset fyllt opp til randen!! MOT!!
Og i dag kan du faktisk NYTE den med et godt resultat  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Quote from: Sander on March 15, 2008, 16:49:21
6-1 ;)

Quote from: berlin on March 15, 2008, 16:47:49
Jeg er fristen til å ta en liten chant hjemme i stua for meg selv, fordi jeg blir tankemessig satt tilbake til første sesongen i CCC, da vi plutselig slo QPR 6-0 hjemme og Deano scoret 4 mål.

ER sang "What the f**k is going on? etter det fjerde mål og ut kampen.

(Den litt ironiske "Deano for England" var også en fin chant den kampen. Han scoret vel 6-7 totalt, og altså 4 i den kampen.)

OK, husker du også om vi ledet 4-0 eller 5-0 til pause?

Ronald

Quote from: CoachKarlstad on March 15, 2008, 16:50:10
2-0 til pause er bra... Viktig at vi ikke legger oss bakpå for å sikre i de siste 45, fortsette å holde trykket og prøve å vinne andre omgang også... Så skal dette bli en deilig lørdaG!

Så enig så enig.

Roy

Quote from: SirOlsen on March 15, 2008, 16:51:20
I helvete for en delay jeg har på LUTV radioen idag.. først NÃ... fikk jeg pause her...

Ta en restart.

Per-Stian

Må ærleg innrømme at eg gav litt blaffen før kampen i dag, og la heller ut på ein vakker gåtur i solskinnet. Men kom inn no og fekk telefon om at det var 2-0 til pause. Fekk nærast sjokk! Vi leiar ein fotballkamp, og attpåtil på bortebane? Det er smått utruleg :D

Goal by Rui Marques(Leeds) volleyed right-footed (top-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-1 Leeds.

Goal by Dougie Freedman(Leeds) right-footed (bottom-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-2 Leeds. Assist (cross) by Bradley Johnson(Leeds) from left channel.

Dobbelt skål!

arne armoen

Quote from: Sølvreven on March 15, 2008, 16:51:42
Nyter ALLTID min konjakk, men i dag smaker den utrulig godt. I dag er det Trondhjemskonjakk! Steikego' !

berlin

Quote from: Roy on March 15, 2008, 16:49:55

Visst, her skal det både prettes og prikkes! Må bare passe på så det ikke pruter av plaska.  ;D

Sølvreven

Quote from: arne armoen on March 15, 2008, 16:54:13
Nyter ALLTID min konjakk, men i dag smaker den utrulig godt. I dag er det Trondhjemskonjakk! Steikego' !

Trondhjemscognac? Er ikke det karsk og cola?  ;D

Sølvreven

Quote from: berlin on March 15, 2008, 16:54:53
Quote from: Roy on March 15, 2008, 16:49:55

Visst, her skal det både prettes og prikkes! Må bare passe på så det ikke pruter av plaska.  ;D
;D

arne armoen

Quote from: Sølvreven on March 15, 2008, 16:56:07
Quote from: arne armoen on March 15, 2008, 16:54:13
Karsk OG cola sammen? Det va en ny vri. Ska lansere deinn på førefæsten i kveld!

Trondhjemscognag? Er ikke det karsk og cola?  ;D

Wannabe

Quote from: Per-Stian on March 15, 2008, 16:53:26
Må ærleg innrømme at eg gav litt blaffen før kampen i dag, og la heller ut på ein vakker gåtur i solskinnet. Men kom inn no og fekk telefon om at det var 2-0 til pause. Fekk nærast sjokk! Vi leiar ein fotballkamp, og attpåtil på bortebane? Det er smått utruleg :D

Goal by Rui Marques(Leeds) volleyed right-footed (top-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-1 Leeds.

Goal by Dougie Freedman(Leeds) right-footed (bottom-right of goal) from centre of penalty area (12 yards).Port Vale 0-2 Leeds. Assist (cross) by Bradley Johnson(Leeds) from left channel.

Dobbelt skål!

All grunn til å gi blaffen i dagens kamp etter den begredelige tirsdagen ja, Per-Stian. Men nå får vi nyte
pausen, selv om det finnes en del andre lag her i divisjonen som er en del bedre. Men vi har sjanse til å gå
til kamp påskeaften hjemme med håp om "at ballen er rund, og at det er hope in the hanging snore". Og
hvem vet, med 5-10 poeng tilbake, er det kanskje begrenset hvor mange flere peong vi trenger, for å komme oss til play-off...

Men la oss leve i nuet frem til kampen er i gang igjen, for all del!

Tom S

Håper vi no slipper å oppleve eit Leedslag som kommer ut til andre omgang og legger seg lavt for å sikre ledelsen, og på den måten slippe Vale inn i kampen igjen.

COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Quote from: Wannabe on March 15, 2008, 17:01:43
Quote from: Per-Stian on March 15, 2008, 16:53:26

Dobbelt skål!

All grunn til å gi blaffen i dagens kamp etter den begredelige tirsdagen ja, Per-Stian. Men nå får vi nyte
pausen, selv om det finnes en del andre lag her i divisjonen som er en del bedre. Men vi har sjanse til å gå
til kamp påskeaften hjemme med håp om "at ballen er rund, og at det er hope in the hanging snore". Og
hvem vet, med 5-10 poeng tilbake, er det kanskje begrenset hvor mange flere peong vi trenger, for å komme oss til play-off...

Men la oss leve i nuet frem til kampen er i gang igjen, for all del!
[/quote   Det er nå bestandig godt med noen peong..........

Lids

Thomas

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Sander

La oss øke! Blir så jævli nervøs om vi slipper inn

Roy

auren

Da er jeg klar til andre omgang. Drømmen er et tidlig Leedsmål for å avgjøre kampen. Da kan det bli mange. Men er veldig redd for at vi gjør som vanlig - å begynne å trygge denne 2-0 ledelsen. Blir spennende minutter i starten for å se hvordan vi angriper denne ledelsen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stefan

Det blir spennende å se hvordan andre omgang utvikler seg...Håper Beckford får seg et mål eller fem, idag.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

stefan

www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields