Skrevet av Emne: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!  (Lest 24831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TrJ

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #90 på: Mars 19, 2008, 22:22:59 »
Greit nok at Macca har lite suksess som manager å vise til, men spørsmålet er jo som flere sier, hvilke realistiske alternativer fantes?
Jeg vil ikke dømme Macca enda, han må få tid til å forme laget slik han ønsker. Det er sjelden at en manager som har halvveis suksess med en spillergruppe blir etterfulgt av en annen type manager som umiddelbart får samme (eller mer) suksess med samme spillergruppe.

Let's face it, det blir nok L1 neste år også. Jeg håper og tror på playoff, men cup-spill er ikke det Leeds er best til (hva er egentlig det?) så vi ryker nok ut i 1.kamp..
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Kickthemdown

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #91 på: Mars 19, 2008, 23:56:02 »
Kommer vi til playoff så skal det vel godt gjøres om vi ikke får spille 2 kamper. Vi er dårlige og hatet av FA, men det må da være en grense  :D

Alta-White

sportcarl1

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #92 på: Mars 20, 2008, 00:02:53 »
När Wise förlät oss för bli sportmanager kändes det som 90% var för McAllister som manager, nu känns det som 90% är emot honom, tala om att vända kappan efter vinden
 

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #93 på: Mars 20, 2008, 01:13:11 »
När Wise förlät oss för bli sportmanager kändes det som 90% var för McAllister som manager, nu känns det som 90% är emot honom, tala om att vända kappan efter vinden

Ganske mange var skeptiske til denne ansettelsen, sportscarl. Du kan lese mer om det i tråden som er linket under her.  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9803.0
Jon R.

Erik_

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #94 på: Mars 20, 2008, 01:29:39 »
nu känns det som 90% är emot honom, tala om att vända kappan efter vinden
Kanskje, men jeg tror heller at de 90% er skuffet over det McAllister har vist så langt. Mer enn å ønske han dit peppern gror. Vi som var i gledesrus når Macca ble ansatt som manager, hadde forventet at en såpass smart fotballspiller som han jo var skulle være minst like smart som manager. Noe han desverre ikke har vist snurten av ennå. Av det jeg har hørt og plukket opp...

Når det gjelder McAllister for min del, så får han mer ris en ros fordi jeg forventer så mye bedre enn det han har vist så langt. Taktiske grep, spillervurderinger og for mange utskiftninger så altfor tidlig har vært ankepunktet til min skepsis og surmuling for meg selv den siste tiden. Grep jeg ikke skjønner noenting av, i allefall ikke fra en jeg forventer skal være smartere enn som så.

Bet meg merke i noe han sa i et intervju for litt siden. På spørsmålet om nye spillere:
"Jeg ønsker å hente inn alt jeg kan finne, som er bedre enn det vi allerede har".
(Noe lettere oversatt til norsk)

Kanskje var det ikke ment å være noe stort. Men for meg høres det ut som et utsagn som ikke akkurat øker moralen i en gruppe, uansett hvor proff en skal være. Det ble ikke det store rushet som jeg hadde forventet på nye spillere, men det virket ikke som han var så fornøyd med kvaliteten på enkelte plasser. Da spesielt en plass... akilleshælen venstreback. Inn kom Sheehan, inn kom O'Halloran og ut gikk Parker. Fikk litt déjà vu til "keeperproblemet" Sullivan - Warner - Stack - Ankergren i forrige sesong. I tillegg gikk kantspillerne på hue og rævva ut av troppen, men ingen kom eller har kommet inn på lån der.

Hvorfor reparere noe som ikke er ødelagt, men prestere å la være å reparere noe som faktisk er det...

Jeg er pro-McAllister og vil være det helt til håpet om frelsen svinner helt. Men jeg forbeholder meg retten til å klage på hans vimsete opptreden som Leeds manager, rett og slett fordi jeg forventer så mye mer av en som kan fotball.

Vinden er intet problem for en som har vokst opp i en by oppavlet på motvind, men av og til er det hardt å være selvutnevnt realist med en positiv innstilling. :)
« Siste redigering: Mars 20, 2008, 01:37:52 av Enrique »

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #95 på: Mars 20, 2008, 12:10:51 »
Flott innlegg, Enrique.  :)
Jon R.

Dennis

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #96 på: Mars 20, 2008, 13:11:29 »
Ikke annet å gjøre enn å bøye seg i den nyvaskede parketten i stua, Enrique! Det var et flott innlegg og du treffer i alle fall mine følelser om Macca så langt, spot on!

 :)
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #97 på: Mars 20, 2008, 22:20:22 »
nu känns det som 90% är emot honom, tala om att vända kappan efter vinden
Kanskje, men jeg tror heller at de 90% er skuffet over det McAllister har vist så langt. Mer enn å ønske han dit peppern gror. Vi som var i gledesrus når Macca ble ansatt som manager, hadde forventet at en såpass smart fotballspiller som han jo var skulle være minst like smart som manager. Noe han desverre ikke har vist snurten av ennå. Av det jeg har hørt og plukket opp...

Når det gjelder McAllister for min del, så får han mer ris en ros fordi jeg forventer så mye bedre enn det han har vist så langt. Taktiske grep, spillervurderinger og for mange utskiftninger så altfor tidlig har vært ankepunktet til min skepsis og surmuling for meg selv den siste tiden. Grep jeg ikke skjønner noenting av, i allefall ikke fra en jeg forventer skal være smartere enn som så.

Bet meg merke i noe han sa i et intervju for litt siden. På spørsmålet om nye spillere:
"Jeg ønsker å hente inn alt jeg kan finne, som er bedre enn det vi allerede har".
(Noe lettere oversatt til norsk)

Kanskje var det ikke ment å være noe stort. Men for meg høres det ut som et utsagn som ikke akkurat øker moralen i en gruppe, uansett hvor proff en skal være. Det ble ikke det store rushet som jeg hadde forventet på nye spillere, men det virket ikke som han var så fornøyd med kvaliteten på enkelte plasser. Da spesielt en plass... akilleshælen venstreback. Inn kom Sheehan, inn kom O'Halloran og ut gikk Parker. Fikk litt déjà vu til "keeperproblemet" Sullivan - Warner - Stack - Ankergren i forrige sesong. I tillegg gikk kantspillerne på hue og rævva ut av troppen, men ingen kom eller har kommet inn på lån der.

Hvorfor reparere noe som ikke er ødelagt, men prestere å la være å reparere noe som faktisk er det...

Jeg er pro-McAllister og vil være det helt til håpet om frelsen svinner helt. Men jeg forbeholder meg retten til å klage på hans vimsete opptreden som Leeds manager, rett og slett fordi jeg forventer så mye mer av en som kan fotball.

Vinden er intet problem for en som har vokst opp i en by oppavlet på motvind, men av og til er det hardt å være selvutnevnt realist med en positiv innstilling. :)
får väl säga som Allardyce sa när han var manager i Newcastle, det är ett tufft jobb att vara manager när det är 50000 på läktaren som vet bättre hur fotboll skall spelas
 

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #98 på: Mars 21, 2008, 10:01:51 »
Sikkert tøft å være spiller også, med 50 000 på tribunene som kunne gjort jobben bedre.  ::)
Jon R.

Dennis

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #99 på: Mars 21, 2008, 10:49:32 »
Sikkert tøft å være spiller også, med 50 000 på tribunene som kunne gjort jobben bedre.  ::)

I Richardsons tilfelle er det vel kanskje noen som kunne det også?

 ::)
Marching on together!

sportcarl1

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #100 på: Mars 21, 2008, 11:37:37 »
de får väl vörja spela då så år vi se hur lätt det är att ta en plats i laget :D
 

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #101 på: Mars 23, 2008, 13:01:13 »
Etter å ha sett gårsdagens kamp, må jeg si det allikevel er håp for mannen.  ;)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #102 på: Mars 23, 2008, 13:09:18 »
Etter å ha sett gårsdagens kamp, må jeg si det allikevel er håp for mannen.  ;)

Time for friskmelding?

...tror nok det er litt pre... pre..maturt... pre...   litt tidlig  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #103 på: Mars 23, 2008, 13:19:55 »
Han fortjener i allefall ros denne gangen. :)

Webredaktøren

  • Gjest
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #104 på: Mars 23, 2008, 13:37:30 »
Ja, men det er ennå mye som mangler. Vant vel mest på innsatsen i går. Men det er viktig nok det!

En midtbane med Prutton, Howson, Kilkenny og Johnson blir alt for lik. Alle disse liker seg best sentralt. Bredden mangler!

Backene jobber alt for lite fremover, i tillegg til at bevegelsene er alt for dårlig på topp. Freedman jobber bra og det gjorde jo Beckford også...etter hvert i allefall...

Håper imidlertid at Sheehan fortsetter i den retningen han spilte i går. Men både han og Kilkenny trenger litt mer kjøtt på kroppen!

Kato

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #105 på: April 25, 2008, 22:56:19 »
Har dere friskmeldt han nå?
 

berlin

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #106 på: April 25, 2008, 22:59:21 »
Har dere friskmeldt han nå?

Han har vært frisk hele tiden han.  :)

Ikke skoftet en dag på jobben, så vidt jeg vet.

Men vi trenger skeptikere.

B-m

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #107 på: April 25, 2008, 23:00:37 »
Har dere friskmeldt han nå?


Må si at jeg blir sjokkert når jeg leser første side av denne tråden.

Mange forumdeltakere driter seg regelrett ut. Og faktisk fra forumdeltakere jeg forventer veldig mye mer av.

Synes unnskyldning fra hver og enkel er på sin plass.

Humble pie?


du kan jo begynne Jon R din fjottkuk  :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Promotion 2010

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #108 på: April 25, 2008, 23:03:53 »
Har dere friskmeldt han nå?

Han har vært frisk hele tiden han.  :)

Ikke skoftet en dag på jobben, så vidt jeg vet.

Men vi trenger skeptikere.

Verden er full av skeptikere!

VI TRENGER DEM I HVERT FALL IKKE!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #109 på: April 25, 2008, 23:03:57 »
Har dere friskmeldt han nå?


Må si at jeg blir sjokkert når jeg leser første side av denne tråden.

Mange forumdeltakere driter seg regelrett ut. Og faktisk fra forumdeltakere jeg forventer veldig mye mer av.


Hehe, ganske morsom lesning  ;D

Som en-eller-annen trubadur sa: The times, they are a-changin'

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #110 på: April 25, 2008, 23:05:44 »
Korsfest! Korsfest!  ;D

Noen ganger er det deilig å drite seg ut. For å gjenta meg selv: SORRYMAC!  ;D ;D ;D ;D
Jon R.

B-m

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #111 på: April 25, 2008, 23:08:48 »
Korsfest! Korsfest!  ;D

Noen ganger er det deilig å drite seg ut. For å gjenta meg selv: SORRYMAC!  ;D ;D ;D ;D


hehe ;D

Greit, du henta deg inn igjen med den soorymacen, var et gullkorn!  :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Volda69

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #112 på: April 25, 2008, 23:09:13 »
Macca seier i intervju på Yorkshire Radio etter Yeovil-kampen at han vil bruke fleire unggutar i Gillingham-kampen, for å få prøve seg med full ER.  Unggutar som har imponert han i det siste. Kan bli spanande, dette. :)
MOT

Roy

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #113 på: April 26, 2008, 00:58:21 »
Macca seier i intervju på Yorkshire Radio etter Yeovil-kampen at han vil bruke fleire unggutar i Gillingham-kampen, for å få prøve seg med full ER.  Unggutar som har imponert han i det siste. Kan bli spanande, dette. :)

Et fornuftig tiltak. de må venne seg til de STORE massene. 80 - 100 000 om et par år  8)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

stian

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #114 på: April 26, 2008, 08:45:29 »
Macca seier i intervju på Yorkshire Radio etter Yeovil-kampen at han vil bruke fleire unggutar i Gillingham-kampen, for å få prøve seg med full ER.  Unggutar som har imponert han i det siste. Kan bli spanande, dette. :)


Da kan vi vel forvente at Delph får sin debut? Satser på en brakstart alá Alan Smith og at det er Delph som avgjør playoff-finalen :)

marve

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #115 på: April 26, 2008, 10:11:44 »
Korsfest! Korsfest!  ;D

Noen ganger er det deilig å drite seg ut. For å gjenta meg selv: SORRYMAC!  ;D ;D ;D ;D
[/quote/)

Her må jeg bare si som deg jon R SORRYMAC !!! jeg er en av de som dreit meg ut skikkelig der gitt .
« Siste redigering: April 26, 2008, 10:20:01 av marve »
 

Sheridan

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #116 på: April 26, 2008, 10:18:06 »
Korsfest! Korsfest!  ;D

Noen ganger er det deilig å drite seg ut. For å gjenta meg selv: SORRYMAC!  ;D ;D ;D ;D

Blir ofte sort/hvitt i fotball.
Var også skeptisk etter starten.
Men Macca viser seg oppgaven verdig.
Utrolig morro......so far...

hjggfffhg

  • Gjest
Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #117 på: April 26, 2008, 10:46:03 »
Macca seier i intervju på Yorkshire Radio etter Yeovil-kampen at han vil bruke fleire unggutar i Gillingham-kampen, for å få prøve seg med full ER.  Unggutar som har imponert han i det siste. Kan bli spanande, dette. :)


Da kan vi vel forvente at Delph får sin debut? Satser på en brakstart alá Alan Smith og at det er Delph som avgjør playoff-finalen :)


Svend Anders

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #118 på: April 26, 2008, 11:26:56 »
Det er i alle fall bra at det for en gangs skyld ser ut til å gå BEDRE enn spådommene/klagene tilsa, og ikke at denne tråden startet med hyllest og endte med korsfest.  8)

For en gangs skyld var jeg også blant skeptikerne, og du verden hvor deilig det er å bli hyggelig overrasket. Kanskje jeg skulle begynne å bli pessimist?

Jon R

Sv: Hvorfor, McAllister, hvorfor?!?!
« Svar #119 på: April 26, 2008, 11:53:19 »
Mange av innleggene på side 1 av denne tråden ble skrevet i øyeblikkets frustrasjon, rett i etterkant av det ydmykende tapet hjemme mot Cheltenham, og må sees i lyset av det. Jeg står for hvert eneste ord jeg skrev den gang fordi det beskriver min opplevelse der og da, men det må naturligvis tolkes utfra en kontekst: Resultatet kom etter en rekke med svake kamper, play-off virket uoppnåelig, spillet og innsatsen var begredlig og det var ingen positive ting å ta med seg "bak resultatet", ettersom C. var nærmere både 3- og 4-1 enn vi var utligning.  I ettertid håper jeg vi kan si at det var 11 mars 2008 at vi nådde den definitive bunnen i Leeds Uniteds ikke alltid like lysende historie. Herfra tror jeg det går  jevnt oppover og at vi snart er tilbake i det virkelig gode selskap.  ;D
« Siste redigering: April 26, 2008, 16:29:00 av Jon R »
Jon R.