Skrevet av Emne: Troppen til Irland  (Lest 4015 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Troppen til Irland
« på: Juli 14, 2008, 08:15:18 »
Gary McAllister uttalte for kort tid siden at vi kom til å få en pekepinn på hvem som ikke er med i planene når troppen til Irland ble tatt ut. Nå er denne klar og står på de offisielle sidene;

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1343256,00.html

Marcus Haber, U21-spiller fra Canada, er med på prøvespill. Skal være en høy kar som i hovudsak spiller spiss, men kan også spille midtstopper. Har lenge vært regnet som ett av Canadas største talent, og var frem til i sommer på kontrakt med nederlandse FC Groningen.

Kun Bayly av ungguta er med ellers, hadde kanskje trodd at spillere som Hotchkiss, Ameobi, og Elliott ville bli mer involvert med førstelaget nå i pre-sesaon kampene...

Kilkennt og Delph er på landslagssamlinger.

De som ikke er med, og da trolig på veg ut er (ikke så veldig overraskende kanskje);
Weston
Sorsa
Carole
Elding
Kandol
Westlake
marching on together,
derudaf forever...

Per-Stian

Sv: Troppen til Irland
« Svar #1 på: Juli 14, 2008, 08:34:20 »
Dette ser heilt klart lovande ut. Viss dei som er lemna att i England skal ut av troppen, så er eg fullstendig einig med Macca. Weston, Sorsa, Carole, Elding, Kandol og Westlake har variert alt for mykje i prestasjonane og har ikkje heilt klart å leve opp til forventningane (mine).

Troppen: Ankergren, Lucas, Martin
Richardson, Gardner, Michalik, Huntington, Marques, Sheehan, Parker
Prutton, Hughes, Douglas, Howson, Johnson, Sweeney, Robinson, Bayly
Beckford, Showunmi, Haber

Veldig kjekt å sjå at Gardner og Bayly er med. I tillegg burde kanskje unge Elliott også fått ein plass. 

Peter7

Sv: Troppen til Irland
« Svar #2 på: Juli 14, 2008, 10:13:10 »
Et par spisser til, så hjelper det ... Freedman og Bothroyd?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

willum


Lars E

Sv: Troppen til Irland
« Svar #4 på: Juli 14, 2008, 11:47:33 »
Er jo lov å håpe det ikke er sant at han er syk... :P

Forøvrig kjedelig å se at Elliot ikke har klart å ta noen særlige steg siden debuten i 06/07. Hadde vel bare en kamp, i ligacupen, ifjor? (Korrekt meg hvis jeg har feil.) Blir her utelatt av pre-seasontroppen.. Synd!
Forever Leeds

peacock

Sv: Troppen til Irland
« Svar #5 på: Juli 14, 2008, 12:24:48 »
Men Frazer er med >:(

Erik_

Sv: Troppen til Irland
« Svar #6 på: Juli 14, 2008, 13:01:39 »

Per-Stian

Sv: Troppen til Irland
« Svar #7 på: Juli 14, 2008, 13:21:38 »
Er jo lov å håpe det ikke er sant at han er syk... :P

Forøvrig kjedelig å se at Elliot ikke har klart å ta noen særlige steg siden debuten i 06/07. Hadde vel bare en kamp, i ligacupen, ifjor? (Korrekt meg hvis jeg har feil.) Blir her utelatt av pre-seasontroppen.. Synd!

Guten er vel ikkje myndig ein gong. Trur vi må ha litt is i magen før vi kan forvente underverk frå denne karen ;)

Runar

Sv: Troppen til Irland
« Svar #8 på: Juli 14, 2008, 13:41:05 »
Savner Elliot og Carole ellers så appluderer jeg at Bayly er med! For en spellar
 

Lars E

Sv: Troppen til Irland
« Svar #9 på: Juli 14, 2008, 14:24:58 »
Er jo lov å håpe det ikke er sant at han er syk... :P

Forøvrig kjedelig å se at Elliot ikke har klart å ta noen særlige steg siden debuten i 06/07. Hadde vel bare en kamp, i ligacupen, ifjor? (Korrekt meg hvis jeg har feil.) Blir her utelatt av pre-seasontroppen.. Synd!

Guten er vel ikkje myndig ein gong. Trur vi må ha litt is i magen før vi kan forvente underverk frå denne karen ;)

Beklager den! Leste på Leeds hjemmeside at han er født i september 89, dvs at han blir 19 år i år. Da burde han vært med i preseasontroppen. Men ser nå på bl.a. wikipedia at han er født i 1990.
Forever Leeds

Sølvreven

Sv: Troppen til Irland
« Svar #10 på: Juli 14, 2008, 18:00:26 »
Savner også Elliot, Hotchkiss, Ameobi og Ovington. Delph er visst på landslagssamling, så det er jo greit nok. Liker ikke at de ikke tar med alle unggutta som BØR være aktuell snart......
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Dennis

Sv: Troppen til Irland
« Svar #11 på: Juli 14, 2008, 18:17:39 »
Jeg er helt enig i de som er litt småskuffet i at ikke flere av unggutta er med i troppen til Irland. Men etter litt grubling, tror jeg det er lite dramatikk i det!

Macca har vel uttalt at Irlands-troppen vil gi en indikasjon på hvilke spillere som er med i fremtidsplanene hans. Derfor er det ganske gitt at Sorsa, Weston, Westlake, Elding og Carole ikke er med, mens Kandol rapporteres syk. Tror ikke det er et tegn på at Kandol ikke blir med i planene fremover, ettersom vi tross alt drar til Irland med kun to permanente spisser i stallen. Macca speider etter flere spisser, men Kandol er med så lenge ingen spisser utover Enoch er signert.

Så til unggutta. Delph er på landslagssamling, i likhet med Kilkenny. Men at ikke Ovington, Hotchkiss, Elliott og Ameobi er med, betyr ikke at de ikke kommer med i planene til Macca. Ovington, Hotchkiss og nevnte Delph gjorde det alle tilsynelatende bra i fjorsesongen for reservene. Delph var så vidt jeg har skjønt en ledende figur i det minste på vårparten.

Poenget mitt er at de fortsatt er unge. Hvis fire-fem ekstra spillere hadde blitt med til Irland, hvem skulle da blitt hjemme? Andy Hughes? Rui Marquez? Eller "junioren" Scott Gardner? Det er selvsagt noe som heter "er du god nok, er du gammel nok," men per i dag er Leeds-stallen ganske stor i midtbaneleddet, der de fleste av de aktuelle talentene spiller.

Nei, jeg tror nok Macca i aller høyeste grad ser til akademiet vårt, år han kikker om etter spillere. Og jeg er skråsikker på at i hvertfall Gardner og Delph får noen kamper for førstelaget i år. Husk også at to av de som er med, Scott Gardner og Robert Bayly, er så og si nye i a-laget de også.

« Siste redigering: Juli 14, 2008, 18:21:43 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leedsulf

Sv: Troppen til Irland
« Svar #12 på: Juli 15, 2008, 00:12:45 »
Ser Macca har sluppet ut håret for anledningen.  :D
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1344011,00.html

Dennis

Sv: Troppen til Irland
« Svar #13 på: Juli 15, 2008, 09:24:07 »
Ser Macca har sluppet ut håret for anledningen.  :D
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1344011,00.html

 ;D

Jeg skvatt litt med en gang jeg så det bildet! Ser jo ut som han har grodd en skikkelig hockey, så er det bakhodet til en annen.  :D

Sies forresten på Waccoe at Ajdarevic fra Looserfool har sluttet seg til troppen i Irland på prøvespill.
« Siste redigering: Juli 15, 2008, 09:27:20 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Dennis

Sv: Troppen til Irland
« Svar #14 på: Juli 15, 2008, 10:48:56 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1344111,00.html

Telfer joins tour!

Den purunge Paul Telfer (37) har sluttet seg til Leeds på Irland-turneen. Synes dette er litt merkelig og ikke akkurat særlig ambisiøst.
Marching on together!

BERGH

Sv: Troppen til Irland
« Svar #15 på: Juli 15, 2008, 11:56:10 »
Telfer spilte 24 matcher for Bournemouth i forrige sesong. !!! ??

Jeg ønsker Nemet fra Liverpool !!!! ;D
 

Lars E

Sv: Troppen til Irland
« Svar #16 på: Juli 15, 2008, 12:55:50 »
Telfer?? 37 år??

Kanskje vi kan invitere med Mykland i samme slengen!
Forever Leeds

Bye

Sv: Troppen til Irland
« Svar #17 på: Juli 17, 2008, 00:55:13 »
Agreed. Trenger ikke enda en spiller som er over the top,skjønner ikke hva vi skal med Telfer..såklart teller rutine i League One som i alle andre ligaer, men midtbanen vår er allerede bedre enn dette, jeg vil har forsterkninger i stedet for såå svak backup, for jeg regner med det er som backup han vurderes..
Trønder i Bergen!

Stifler

Sv: Troppen til Irland
« Svar #18 på: Juli 18, 2008, 21:21:53 »

Om han er god nok til å få oss opp til CCC, why not?

Ser ikke noe negativt i dette.

Gary SER bare på spilleren, og om han syntes han er god nok, blir han tatt med...

Han er ingen Leeds spiller ennå, så folk trenger ikke å sutre helt ennå :)  mymymymy :'(

 ;D
-Nr 2 er den første taperen-

Leedsulf

Sv: Troppen til Irland
« Svar #19 på: Juli 18, 2008, 22:08:30 »
Så lenge Frazerinho vel er den eneste reelle utfordreren på høyrebacken, tar jeg gledelig i mot Telfer.

berlin

Sv: Troppen til Irland
« Svar #20 på: Juli 18, 2008, 22:41:35 »
Telfer kan være et bra alternativ, for sesongen som kommer, vel og merke. Han selv har neppe ambisjoner om PL-spill lenger, men om han fortsatt har lysten så.....why not, vi har jo bare ungkalver der bak, litt rutine på treningsfeltet og i kamp kan være positivt.