EX-SPILLER: Luciano Becchio

Started by Kickthemdown, July 31, 2008, 15:53:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Quote from: Kato on January 31, 2013, 12:12:56
Becchio ferdig med medical i Norwich, ifølge The Sun.

Alt visstnok i orden med den.

Da er det vel bare offentliggjøring av pris/swap og signatur så er den siste stjernen vår også solgt. Trøsten får være at da har vi ingen igjen å miste.

Det måtte i så fall være Byram, en kommende stjerne. Keep away from him!
Super Leeds since 1968

Blank_File

Quote from: Kato on January 31, 2013, 12:12:56
Trøsten får være at da har vi ingen igjen å miste.

Som jeg skulle sagt det selv...

Kato

Andrew Haigh sier dealen blir offentliggjort kl 2. Becchio til Norwich med Morison i retur.

Intet sagt om penger.

No way back now.

Hva fa** er det med Norwich? Henter halve laget vårt.

Kato

Der var også Morisons medisinske test godkjent.

Da går det som fryktet.

Blank_File

Pressekonferanse i Norwich 14.00 norsk tid melder Press Association.

Bites Yer Legs

It's official! LB can f"#% right off!

Bare å sløyfe den "takk for alt" i headingen.

edit: i overkant krass var jeg, men det kommer til å stikke i øya når jeg får se han i den trøya
KEEP FIGHTING!!

Blank_File

Takk for dine år i trøya vår Luciano. Siden jeg vendte tilbake til fotballen er du den siste bærebjelken i laget jeg ble nyforelsket i. Jeg kommer aldri til å glemme deg!

B_Ød

er vel den spilleren som flest ganger har bragt frem uttrykket "worked his socks off"..så lykke til LB, takker for jobben du gjorde.
Tror du blir en "hit" i Norwich!
Ups & Ups!!

Kato

Nå er vi vel offisielt farmerklubb til Norwich.

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

Woody

Quote from: DenHviteYeboah on January 31, 2013, 10:34:34
Quote from: Woody on January 31, 2013, 09:07:57
Quote from: DenHviteYeboah on January 31, 2013, 07:38:37
Quote from: Jostein. on January 31, 2013, 04:40:28
Jeg håper Becchio og de andre Judas gutta rykker ned med Norwich i år, det hadde vært den beste gaven jeg kunne fått iår. Bortsett fra om vi rykker opp 8)
Vi møter Norwich i championship neste år. De slår oss i begge kamper, og de tidligere Leedsspillerne er sterkt involvert :(
Slik er dessverre livet for oss Leedssupportere >:(

Tipper du har ein uggen dag i dag,tenk om Leeds mot ALLE odds skulle forsterke laget i dag.
Ja, jeg har en uggen dag også idag. Har du hatt mange flotte Leedsdager siden 2004?
Jeg vil ha en sjeik med penger NÃ...! GHF/Bates er bare tull-vi står stille i gjørma >:(

Det er klart eg har skalla hue i veggen mang ein gang,gått skuffa og sur rett i seng etter kveldskampar...Men eg har heldigvis den evna at det går fort over og ser alltid framover mot bedre tider å gledar meg over dei få lyspunkt som vi faktisk har hatt.Har alltid trua når vi får inn ein ny spelar,har alltid trua når vi får ein ny manager og har trua no når vi har fått nye eigarar,og når vi er i Leeds har vi jo ALLTID fine dagar ;)Men no er vi OT DHY,ha ein positiv Leeds dag :)
LIFE IS LEEDS

kalle_92

Lykke til i Norwich, vår kjære moderklubb   ::) . Håper Norwich rykker ned, men at du gjør det bra  :)

R - R

Eg har ingen problem med at Becchio går til Norwich. Han har gjort sitt for Leeds, og eg har full forståing for at han vil sikre framtida. Han er ein 'late bloomer' og fortener sjansen. Leeds har hatt sjansen til å kome seg opp i divisjonane og gitt han den lønna han hadde trengt i PL, men har ikkje nytta høvet til å gjere det. Dessutan får vi ein fullgod erstattar i Morison som har gode stats i CC og som også scora 9 mål i PL i fjor. Vi får også ein liten slant i tillegg til Morison, så alt i alt ein god deal. Trur Morison er ein spelartype som vil passe veldig godt inn i Leeds.
- Rune

Sydhagen

Quote from: R - R on January 31, 2013, 14:02:00
Eg har ingen problem med at Becchio går til Norwich. Han har gjort sitt for Leeds, og eg har full forståing for at han vil sikre framtida. Han er ein 'late bloomer' og fortener sjansen. Leeds har hatt sjansen til å kome seg opp i divisjonane og gitt han den lønna han hadde trengt i PL, men har ikkje nytta høvet til å gjere det. Dessutan får vi ein fullgod erstattar i Morison som har gode stats i CC og som også scora 9 mål i PL i fjor. Vi får også ein liten slant i tillegg til Morison, så alt i alt ein god deal. Trur Morison er ein spelartype som vil passe veldig godt inn i Leeds.

Enig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

HåvardK

Quote from: R - R on January 31, 2013, 14:02:00
Fornuftig innlegg. Håper virkelig du har rett i at Morison faktisk blir en suksess i Leeds!

Bites Yer Legs

QuoteHere is more on Norwich confirming the signing of Luciano Becchio from Leeds in a swap deal with Steve Morison. Becchio said: “I spoke to Robert Snodgrass and Jonny Howson about Norwich and they both had really good things to say about the club and the city.”

::)
KEEP FIGHTING!!

ArneS

Takk for seg Becchio!   Lykke til i vår Suffolk Branch!
Den 17. mann

Mr. Leeds

Overalt ser jeg "swap - deal" og ingen penger imellom! Hadde forventa minst £ 1 mill i tillegg. Noen som vet?
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

gulle

Vi ses i heisen Luciano. Håper du får spille.

GUD.  Som jeg håper  Norwich rykker ned!
I år rykker vi opp!

h.b

Hvis Norwich som faktisk har henta våres beste spillere rykker ned. Tenk deg da hvor dårlig Leeds er

4ever arcticwhite

Quote from: Mr. Leeds on January 31, 2013, 14:37:28
Overalt ser jeg "swap - deal" og ingen penger imellom! Hadde forventa minst £ 1 mill i tillegg. Noen som vet?
Den offisielle siden melder:

The club are delighted to announce the signing of Norwich city striker Steve Morison.

The 29-year-old joins us in an exchange deal for Luciano Becchio with a further undisclosed sum to be paid by Norwich.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Mikkel

gulle

Quote from: h.b on January 31, 2013, 14:42:53
Hvis Norwich som faktisk har henta våres beste spillere rykker ned. Tenk deg da hvor dårlig Leeds er
det trasige med det hele er at vi har jo ingen igjen med klubbidentitet.
Vi begynner liksom på nytt hele tida.
At jeg ønsker Norwich dit pepperen gror er kun en måte å få overført bitterheten botr fra klubben min
I år rykker vi opp!

Ankerjon15

Hadde norwich kjøpt såkalte store spillere fra Leeds så burde de vel ha ligget høyere oppe i PL.

Woody

Ã... om Leeds rykker opp og norw ned,så var dei faktisk ikkje så gode .. :o
LIFE IS LEEDS

h.b

Quote from: Woody on January 31, 2013, 15:07:23

Ã... om Leeds rykker opp og norw ned,så var dei faktisk ikkje så gode .. :o

Noe som ikke vil skje med Warnock ved roret

sportcarl1

Quote from: fjellhaugen on January 31, 2013, 09:41:30
Quote from: Leedsfan on January 30, 2013, 22:55:24
Quote from: DenHviteYeboah on January 30, 2013, 22:40:29
Quote from: Kato on January 30, 2013, 22:27:32
Quote from: samadhi on January 30, 2013, 22:22:32
Morison sin scoringsrate er like god som Becchio utenfor PL.
At han ikke har scoret like mye i PL skyldes vel at han har falt igjennom der, og at han ikke har fått så mye spilletid (to sider av samme sak riktignok  ::)

Tror at Morison gjør det bedre i Leeds enn Becchio i Norwich,
og tipper at de opprettholder hverandres scoringsrate i sine nye klubber.

Vi vet hva vi har i Becchio.

Når vi da selger toppscoreren i divisjonen (omtrent), så må man jo forvente at et lag med såkalte ambisjoner finner sine big-signings på andre plasser enn reservelaget til Norwich.

Er det ikke det Warnock og Bates in disguise (de nye eierne) har kommunisert?
Det er ganske tragisk å lese de som alltid har en god forklaring på hvorfor ting skjer....de siste årene har vi solgt unna mange gode spillere og det har blitt oppstandelse blant supportere.Alikevel er det alltid noen som forsvarer ethvert kjøp og salg :( Nå er plutselig ikke Becchio så god lenger, før kom man til den konklusjonen at både Snoddy og Howson var helt greit å selge. Dessuten var det jo penger i kassa, og disse pengene kom selvfølgelig til å bli brukt til nye kvalitetsspillere.....
Jeg registrerer at det er 9 år siden vi rykka ned fra PL. Vi er fortsatt i 2013 langt unna et opprykk på grunn av den evneveike ledelsen i klubben, og ikke nok med det:kombinasjonen- lite penger+amatørmessig ledelse=sportslig stillstand >:(

Evneveik ledelse i Reading også det året de rykket opp, solgte sine to beste spillere. Hva holder Crystal Palace på med, selger den beste spilleren sin når de jakter på opprykk.

Becchio vil dra, penger og muligheten for å spille mot de beste.

Det har vært mye rart de siste årene, men når man ikke tar en Southampton eller Norwich og rykker rett opp så vil man måtte selge sine beste. Ingen som liker det, men slik er det..

hva palace gjelder er vel det nermeste likhet vi kommer da vi solgte delph.
en ung og up and coming spiller som bør prøve seg  på høyeste nivå og dermed betaler kjøperklubben en pris man ikke har mulighet å si nei til.
en helt annen situasjon en vihar sett hos oss de siste årene :-X
gäller det zaha? han är väl köpt av manchester united för drygt 10 miljoner pund, men tror han spelar säsongen ut i CP, bra deal av CP

Tobbe9210

Leksvik whites

testo

-Er han en SNART EX spiller ?
-eller ER han en EX spiller ?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsulf

Quote from: Mr. Leeds on January 31, 2013, 14:37:28

Ryktes at det var £200k + Morison.
Harvey kan dette med å forhandle...