EX-Spiller: Fabian Delph

Started by Ferre, August 12, 2008, 23:31:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jackbauer68

Ã... rykke opp 2 år på rad e sjølsagt fullt mulig og kan ikkje i nærheten sammenlignes med å tro på julenissen.....det avhenger definitivt med kor mange spillere som kan takle nivået over.Pr i dag har vi mangen som holder bra ccc-nivå,ett par solide forsterkninger på premier-nivå og det burde gjør susen,vi får en bra peikepinn på hvordan vi ligge an når vi spiller mot Derby.......men la oss ta L1 først 8)

Therese

Enig. La oss konsentrere oss om L1 først. Så cruiser vi gjennom Chmp. Deretter etablerer vi oss godt oppe i PL. Jeg håper vi får beholde Delph av den grunn at jeg har oppfattet han som et viktig bindeledd i laget. Godt å ha en stabil spiller som presterer jevnt godt. Det gir en trygghet innenfor spillerene. Trur detta går fint jeg :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

baste

Quote from: Trond90 on November 06, 2008, 22:51:47
Quote from: auren on November 06, 2008, 21:19:00
Ã... tro at Leeds rykker opp to år på rad er nokså naivt.

auren
Lag som har gjort det før.. :) Fulham og Man City feks

Tror B/G og rykket opp 2 div på 2 år..og tok sølv første året i tippeligaen på lenge (93)...Så der er fult mulig. Ikke naivt i det hele tatt. Kanskje litt urealisitisk..men who cares. MOT

jackbauer68

Det som e heilt forbanna realistisk e at Leeds e en av englands største klubber,og bør ha som mål å bli nummer 1 uansett divisjon 8)

auren

Hvis vi legger statistikk til grunn så vil jeg tro at maks 5 % av lagene som rykker opp fra L1 til CCC, rykker videre opp til PL sesongen etter. Dette er bare en kvalifisert gjetning. Statistisk sett er det derfor svært lite trolig at Leeds gjør dette = naivt å tro noe annet. En ting er å håpe på at vi gjør det, men å virkelig tro det er noe annet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Klausen

Quote from: auren on November 07, 2008, 14:20:33
Hvis vi legger statistikk til grunn så vil jeg tro at maks 5 % av lagene som rykker opp fra L1 til CCC, rykker videre opp til PL sesongen etter. Dette er bare en kvalifisert gjetning. Statistisk sett er det derfor svært lite trolig at Leeds gjør dette = naivt å tro noe annet. En ting er å håpe på at vi gjør det, men å virkelig tro det er noe annet.

auren

Partypooper.... ::)

jarle

2009 er året da litt medgang og "flaks" kommer min og LU sin vei...
såå det går nok opp 2 etasjer på raken.

Trenger noen free agents og et par kanonkjøp så er vi oppe...

ny keeper
2 bunnsolide forsvarspillere
2 midtbanespillere av klasse
2 super spisser

enkelt!

fjellhaugen

jo jo jarle fin den der.
vi rykker opp med storm med laget vi har. bare vi får 7 av 11 spillere byttet..
eller  :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jarle

opp i  PL!!

opp fra amatør ligaen tar vi med det laget vi har...
coca ligaen trenger vi litt friskt blod for å ta i et sprang.

trodde du catchet den...

marve

Er veldig sikker på at fabian delph aldri kommer til å spille i prl for leeds u ,han kommer garantert til å bli solkt før det .Får bare håpe han blir solkt for jæ..... masse penger og ikke på billig salg slik som andre unge talenter fra leeds har blitt gjort i det siste .Leste en plass at gutten er scum fans også fysj å fysj .

mari

>:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

LEEDS’ midfielder Fabian Delph is off to Manchester United in January.

The left-sided star, 18, has been watched by the Reds for months and a fee of close to £5million has been agreed.

After missing out on Theo Walcott and Aaron Ramsey, Old Trafford boss Alex Ferguson has moved quickly to seal the deal.

Delph has played just 21 first-team games for Leeds, who have already snubbed a bid from Newcastle.

And a United insider said: “It’s as certain as it gets that Fabian will be a Red in January. It’s a done deal.”

mari

Eneste trøst er at mitt forrige innlegg er sakset fra dagens "The Sun".........Ikke verdens mest seriøse avis - og de refererer til en anonym insider

Budda

Hehe, sun som refererer til en anonym kilde. A little fishy to say the least
Endre

Tom S

Tviler på om Fab forsvinner i januar.

Men, hans kvaliteter er det liten tvil om, så Leeds har ein stor utfordring i å matche unggutten sitt ambisjonsnivå i årene som kommer.

Vi MÃ... opp denne sesongen, og vi kan heller ikkje drifte rundt i CCC meir enn eit par sesonger skal vi behalde han.
COME ON LEEDS !!

Budda

Her er en litt artig link:

http://www.skysports.com/football/transfers/scout

Sky Sports sin scout gir Delph 10 av 10 på potensial
Endre

Roy

Får virkelig håpe han blir, han er en av de laget må bygges rundt med tanke på PL.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

StordPer

Quote from: Ferre on August 12, 2008, 23:31:25
På tide at denne mannen, eller skal vi si gutten, får seg en egen tråd! Stor kamp i kveld, og for meg virker det som om han kan ta steget forbi Howson.

Er bare redd klubber som Spurs og Arsenal vil kjøpe han, men da håper jeg at Bates, og Delph selv, har vett nok til å takke nei til evt. bud.

jackbauer68

Quote from: StordPer on November 09, 2008, 00:59:54
Quote from: Ferre on August 12, 2008, 23:31:25
På tide at denne mannen, eller skal vi si gutten, får seg en egen tråd! Stor kamp i kveld, og for meg virker det som om han kan ta steget forbi Howson.

Er bare redd klubber som Spurs og Arsenal vil kjøpe han, men da håper jeg at Bates, og Delph selv, har vett nok til å takke nei til evt. bud.

steget forbi Howson??

Delph e nye gerrard/lampard,englands største midtbanetalent........howson e mest sannsynlig oppskrytt a la parker 8)

Dennis

Om det så skulle komme et bud på £10millioner, mener jeg at Bates bør gjøre som tidligere og be budgiver gå hen og formere seg.

Fabian Delph har en touch, et driv, en ballbehandling og et mot som er få forunt, både i dagens lag og i alderen generelt. Det er som vi så smertelig vet tredje nivå vi spiller på, men han kan jo ikke gjøre mer enn å dominere på det nivået han spiller på og til tider er det akkurat det han gjør. Hvem vet hva han hadde gjort i Premier League? Kanskje hadde han falt igjennom? Jeg trur faktisk han hadde hevet nivået enda litt.

Nei, monsieur Ken Bates, ikke la denne juvelen gå. Vi trenger ikke forsterkninger i resten av laget så mye at Delph-penger kommer til gode. Vi kommer til å miste lagets største talent og da hjelper det ikke å kjøpe to-tre stykker av halve kvaliteten. Slik jeg ser det er det en midtstopper som virkelig trengs og kanskje en utfordrer på topp. Det kan vi skaffe uten å selge Delph.
Marching on together!

mac_gyver

Pride of Yorkshire

Klausen

Delph tatt ut til U-21 landslaget!

jackbauer68

Ja,en god kamp der og vi får ett bud på £ 10 mill i januar......

lufc86

Delph er yngstemann på u21:
Her er uttaket:
http://www.thefa.com/England/U21s/NewsAndFeatures/Postings/U21vCzechRep_squad+named.htm

Håpar han får prøve seg på detta nivået..
@m_sortland på twitter

Sheridan

Han får sikkert spille!
Så noen glimt av storhet mot Derby også.

Klausen

Nettavisens redaksjon ranker Fabian på tredjeplass over de største talentene i England!
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2400403.ece

Har de ikke peiling eller?  Hvem er Jack Wilshere..........??

Budda

Det var vel The Sun som har rangert spillerne. Artig at Delph blir lagt merke til. Spørs hvor lenge vi greier å holde på Delph.
Endre

jackbauer68

Quote from: Klausen on November 17, 2008, 23:08:33
Nettavisens redaksjon ranker Fabian på tredjeplass over de største talentene i England!

herregud.....

Klausen

Quote from: jackbauer68 on November 17, 2008, 23:29:47

herregud.....

Her burde jeg visst bedre! Tenke seg til å skrive et innlegg av ironisk art uten å legge til en masse smileys... Jeg tar det til etteretning Jack! Heretter vil det flyte over av denne   ;) ,denne  :o , denne  ;D eller kanskje til og med denne  :D til ære for deg!

jackbauer68

Quote from: Klausen on November 17, 2008, 23:46:37

herregud.....

Her burde jeg visst bedre! Tenke seg til å skrive et innlegg av ironisk art uten å legge til en masse smileys... Jeg tar det til etteretning Jack! Heretter vil det flyte over av denne   ;) ,denne  :o , denne  ;D eller kanskje til og med denne  :D til ære for deg!

Takk for det...dessuten skrives det Wiltshire 8)

Sleivind

Quote from: jackbauer68 on November 17, 2008, 23:51:19
Quote from: Klausen on November 17, 2008, 23:46:37

herregud.....

Takk for det...dessuten skrives det Wiltshire 8)

Nå vet ikke jeg om du har inngående kunnskap om personopplysninger om folk fra England, men det skrives nok Wilshire. Tviler på at den offisielle siden til Arsenal skriver det feil  ::)