KAMP: vs. Bristol Rovers 30/8

Started by kjelvi, August 23, 2008, 23:21:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Promotion 2010

Quote from: berlin on August 30, 2008, 17:54:07
må huske på at det er ligacupen som er prioritert i år!
Denn gir UEFA-cup plass, og det er det ingen League 1 lag som har klart til nå!

MALINGSKØPPEN til uka!

Den vinner vi.....................................................................................ikke!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Derby ligger på bånn i CCC.

De så for seg direkte opprykk til PL, det uttalte de så tidlig som i januarn 2008.
jaja, fotball er forutsigbart gitt.

arne armoen

Quote from: Tom S on August 30, 2008, 17:52:02
Slutt, 2-2.

Det er for dårlig!
Kanskje Macca kan prøve med sine 11 beste frå start neste kamp?

we all love leeds

Æ e fornøyd æ Tom, men så e vi itj så godt vant heiller da oppi Vømmøldala.
Tænkt mæ kanskje over mot Walsall i enden av oktober. Du e vel opptatt med banskjit du da??
Hæls mora!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Asbjørn

HELDIGVIS har FA vore greie mot oss så vi fikk lov til å begynne likt med de andre i år :)

Dermed ligger vi fortsatt greit i løypa, sånn  *før vi finner formen og vinner alt 

*ønsketenkning

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeedsUnited

Tragisk, rett og slett tragisk.  Blir nok lenge i denne divisjonen.

Tom S

Ok, vi må ikkje miste gangsynet i skuffelsen, men det er ikkje særlig bra det Leeds United presterer om dagen. Macca og gutta har mykje å jobbe med framover om vi skal snu trenden!
Men, eg håper vi prøver med våre beste menn på bana frå start neste gang...

Quote from: berlin on August 30, 2008, 17:55:29
Forest hadde ingen god start i fjor, men de rykket opp!
COME ON LEEDS !!

Inge

Ã... hvem er våre beste menn?

Tom S

"Banskjit" vert det nok av framover, men ei frihelg må vel ein mann kunne unne seg....?
Helga 25/10 mot Walsall er allerede avkrysset på min kalender, men billetter er foreløbig ikkje bestilt. Lyt bruke premien min vettu!

Quote from: arne armoen on August 30, 2008, 17:57:50
Slutt, 2-2.

Det er for dårlig!

we all love leeds

Tænkt mæ kanskje over mot Walsall i enden av oktober. Du e vel opptatt med banskjit du da??
Hæls mora!!
COME ON LEEDS !!

berlin

Vi er:
1 poeng etter 6.pass
2 poeng etter 5.plass
3 poeng etter 4.plass
og 5 poeng etter topp 3.

Det er ennu tidlig!

Dette kan snu fort!

jarle

no stress....

men vi må finne en start 11`ver raskt

desverre ikke lett da det er ekstremt få som er given...

jeg vil si Beckford er den eneste som er udiskutabel... det er problemet vårt...og styrken.

midtbanen kan komponeres i 100 varienter... hva er best?

jeg mener vi bør ha to kantspillere... så da får Douglas - Kilkenny - Howson - Delph - Prutton - og Hughes krangle om to plasser...

hjertet sier Howson og Delph
hjernen sier Douglas og Kilkenny/ Prutton

kanskje vi skulle selge 1 sentral midtbanespiller???

arne armoen

Gi lyd ifra deg da. På sms gjerne.

Quote from: Tom S on August 30, 2008, 18:03:08
"Banskjit" vert det nok av framover, men ei frihelg må vel ein mann kunne unne seg....?
Helga 25/10 mot Walsall er allerede avkrysset på min kalender, men billetter er foreløbig ikkje bestilt. Lyt bruke premien min vettu!

Quote from: arne armoen on August 30, 2008, 17:57:50
Slutt, 2-2.

Det er for dårlig!

we all love leeds

Hæls mora!!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Etter mi meining burde Casper, Prutts, Snoddy og Robbo starte for Leeds.
Idag hadde vi heller ikkje venstreback, men det skyldtes såvidt eg veit skader.
Ellers ser eg føre meg at Showunmi kan utfylle Becks på ein god måte også.

Quote from: Inge on August 30, 2008, 18:01:54
Ã... hvem er våre beste menn?
COME ON LEEDS !!

mari

2 mål imot i 2 hjemmekamper på rad i serien er alt for svakt.....

Ut fra hva jeg kan høre på radioen virker det som om vi prøver å spille "ballpossesion" istedet for de lange lyrene vi har vært vant til de siste årene...Omstilling tar tid ?

Nøkkelen blir å ikke slippe inn mer enn 1 mål pr. kamp fremover . Da blir det mange poeng. Laget vårt kommer til å score minst 1 mål i de fleste kampene !!!!!

Snev av positivitet - kanskje malplasert ?

Promotion 2010

Det var da bra trøkk i andre omgang:

STAT ATTACK 
2 Shots On Target 4
12 Shots Off Target 5
9 Fouls (Conceded) 7
8 Corners 6
0 Yellow Cards 0
0 Red Cards 0
REFEREE: Kevin Wright 

8-9 avslutninger i andre omgang. Rovers fikk rundt 1-2 skud i andre omgang!

Cornerstatistikken  ble også vunnet i andre.

Macca sier nå at han ser fremgng fra kampen mot Oldham. Final ball er ikke bra nok! Da bør han vel prøve med kantspillere igjen. Robbo er vel ganske ivrig nå!
Min første Leeds-kamp:

Inge

Enig i 3 av dem men prutton har jeg til gode å se spille en god kamp. såg 11 kamper live i fjor å var på oldham kampen. Men han gjør seg jo synlig pga sitt utseende 8). Ps skal også over i okt 2 kamper leyton og walsall

Tom S

Eg har sans for Prutts og hans innstilling og prestasjoner på bana.
Det var vel ikkje heilt utan grunn at han vart valgt til årets spiller på Leeds i forrige sesong.

Men, han i likheit med resten av laget har han ikkje fått det til sålangt denne sesongen, men eg meiner vi må få spilt inn ein førsteellever så fort som mulig og då er ikkje løysingen å skifte så mange som vi gjorde idag ifht forrige ligakamp.

Kanskje vi møtes og kan fortsette denne hos Peter i oktober?
:)

Quote from: Inge on August 30, 2008, 18:12:42
Enig i 3 av dem men prutton har jeg til gode å se spille en god kamp. såg 11 kamper live i fjor å var på oldham kampen. Men han gjør seg jo synlig pga sitt utseende 8). Ps skal også over i okt 2 kamper leyton og walsall
COME ON LEEDS !!

berlin

pyttsan!

Dette vil bedre seg, merk mine ord!

Sesongen under ett vil vi kjøre over de fleste lag, bare vent!

Tom S

Kor lenge skal vi vente....?

Quote from: berlin on August 30, 2008, 18:17:52
pyttsan!

Dette vil bedre seg, merk mine ord!

Sesongen under ett vil vi kjøre over de fleste lag, bare vent!
COME ON LEEDS !!

kjelvi

16:52 Goal - Tranmere 4 (Ian Moore 90) Northampton 1

Inge

Er helt enig i at vi må få satt en første 11er. Jeg er litt tilhenger av at vi bruker douglas sentralt å som kaptein. Men hadde vært spennende å kjørt ungutta sentralt over noen kamper.Vi får treffes i ledds i okt  8) 8) 8) 8)

samadhi

Skuffende greier dette. Virker som det er samme gamle leksa med ett på papiret godt lag som ikke fungerer optimalt. Får håpa Macca får orden i rekkene siden til neste kamp.

Ellers tar jeg meg tid til å glede meg over suksessen til Beckford. Med 7 mål på 6 kamper blir det spennende å se hvor mange han klarer å putte i år...30+ ?
marching on together,
derudaf forever...

isak

Quote from: Asbjørn on August 30, 2008, 13:16:51
Quote from: isak on August 30, 2008, 12:36:35
Reknar med Leeds vinn i dag ja. Det BØR me iallefall! Desverre er eg vekke under kampen ( Skal springe Stalheimskleiva opp ;D) , men gler meg til å sjekke resultatet etterpå ;)

Lykke til!  :)

...får håpe Leedsresultatet blir dagens største opptur  :)

Kleivi vart nok diverre dagens største opptur.   :-\  2-2 ja..... :-X

Promotion 2010

Klippene fra kampen ligger ute nå.

Becks fikk vel det første også. Hands er vel frispark uansett. Når den går i mål, så kan ikke forsvareren krediteres et selvmål med hånden.

Talentløst forsvarsspill av Leeds på begge baklengsmåla. Telfer er nok savnet med sin ro og dirigering. Få han frisk til neste ligakamp, så begynner vi å plukke poeng.

Jeg er ikke enig i at det er greit å slippe inn ett mål pr kamp. Jeg mener at en klubb som Leeds bør gå igjennom sesongen med bortimot 25 clean-sheets....spesielt med forsvarsspillerne vi også har til rådighet!
Min første Leeds-kamp:

Leif Sverre

Sky News  sier selvmål av Elliot , hva er rett ?

Erik_

Tror ikke jeg gidder å logge meg inn på OEF under kamp, og følge kamptråden lengre. Dette var syting og klaging på lavt nivå og minner meg mer om en chat enn et forum. Ordbruken er heller ikke noe særlig, noe jeg synes moderatorene bør slå mer ned på. Frustrasjon er forståelig, men slapp litt av folkens.

Dårlig av forsvaret på målene, men får man luket vekk det så ser jeg ikke så grått på dette. Det ordner seg nok. :)

Promotion 2010

Litt trøst fra Waccoe, Erik:

Personally, I thought we murdered them. Apart from 10 mins of utter madness where our defence completely capitulated, we were the better side by a mile. First half hour we played excellent passing football, 2nd half had a good 10 attempts of goal, Brizzle's defence was excellent.

We've got the players, just a question of balancing them. Johnson at LB and Hughes wandering about the pitch were very off decisions, wouldn't have picked them (unless you swap them round).

It will come, don't worry about that. Although Delph accidentally gave away possession for the first Brizzle goal, we's an absolute gem. Oozes class on the ball. Becchio is tireless. We didn't lose, 42 games left so there's shitloads of time to get it right and the performance today showed we're in the right direction.

...

If you ignore the 2 f**k ups for the goals I thought we were excellent, especially 2nd half. Thought Killa was exceptional 2nd half. If we can sort the concentration out at the back think we'll still win the league.

Becchio is different class! (just an after thought)

...

Thought we really outclassed Bristol today. The two goals they scored led from two free-kicks which were very dubious. We passed and kept possseion well. Would only drop Johnson for Sheehan when he is fit today, as he was the only poor player on the pitch for Leeds today IMO.
Min første Leeds-kamp:

baste

det er uten tvil førr dårlig dette...men jeg håper og trur Leeds klarer å snu dette..

MOT

Hallgeir *

"Bare" 21024 på Elland Road i dag. Du får sannsynligvis rett, Berlin. Vi må kanskje slite med å få et gjennomsnitt på over 25000 denne sesongen.
Super Leeds since 1968

willum

Det avgjørende er om skuddet til Beckford ville gått inn eller ikke uten hjelp fra forsvareren. Og det ser da ut til at skuddet er på vei langt utenfor. Når den da går via en forsvarspiller og i mål er det selvmål. Hands er det bare om dommeren dømmer det.

Tipper altså at det blir stående som selvmål.

Promotion 2010

Quote from: hallghel on August 30, 2008, 19:06:01
"Bare" 21024 på Elland Road i dag. Du får sannsynligvis rett, Berlin. Vi må kanskje slite med å få et gjennomsnitt på over 25000 denne sesongen.

Publikum kommer bare hvis vi blir stabilt gode. De kommer for å se Leeds vinne, ikke fordi de vil se jevne kamper. Det er flaut for lokalbefolkningen at laget deres spiller i tredje divisjon!  :o
Min første Leeds-kamp: