Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII  (Lest 54526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #60 på: November 03, 2008, 12:22:10 »
Stor sjanse for at CCC klubber betaler £1.5 mill for en spiller vi betalte £200 000 for ett år siden og nå har lånt ut til Brighton....
marching on together,
derudaf forever...

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #61 på: November 03, 2008, 12:24:06 »
Doncaster are set to step up their bid to sign Hull's Dean Windass. (Star)

... He's in fantastic condition and if we were looking to strengthen in that area of the park he would be an ideal candidate, but if I was look at anything it would be in other areas of the park at the moment....

Sitat: Macca

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1441937,00.html

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #62 på: November 03, 2008, 12:30:28 »

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #63 på: November 03, 2008, 14:51:38 »
Doncaster are set to step up their bid to sign Hull's Dean Windass. (Star)
... He's in fantastic condition and if we were looking to strengthen in that area of the park he would be an ideal candidate, but if I was look at anything it would be in other areas of the park at the moment....
Sitat: Macca
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1441937,00.html

Greit - han kommer ikke til oss.
Men skal bli spennende å se hvor Storoksen havner.


Duo Chasing Windass Signature
Dean Windass has attracted reported interest from Doncaster Rovers and Oldham Athletic after a potential loan move to Leeds United fell silent.
The veteran striker, who was left-out of the squad during Hull`s 4-3 loss at Manchester United has today been subject to press reports linking his with Championship strugglers Doncaster Rovers whilst Oldham have confirmed they have made an official enquiry.
Oldham`s manager John Sheridan however doesn`t expect Phil Brown to allow Windass to move to Boundary Park due to the constraints of the transfer window. However, with Windass eager to play first-team football and with chances at the KC Stadium few and far between, a move may culminate from this latest speculation.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #64 på: November 03, 2008, 17:08:31 »
QPR, Southampton and Cardiff are in competition to sign £1.5m-rated Leeds midfielder Bradley Johnson. (Mirror)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/11/03/leeds-midfielder-bradley-johnson-in-demand-in-the-championship-115875-20865582/

Til den prisen: SEEEELLLLLGGGGGG!!!!!!

£ 1,5 mill da gitt, hvor mye var det vi ga for han?

mari

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #65 på: November 03, 2008, 17:57:00 »
Ryktene sa vel at vi betalte 250.000 pund Til Northampton for Johnson

Tror ikke noe på at vi skal få 1.500.000 pund...Men dersom det er sant - selg og bruk pengene på en solid midtstopper.

Kanskje Sheffield Utd vil bli kvitt Kilgallon. Han var vel benket sist.
 

Corleone

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #66 på: November 03, 2008, 20:16:47 »
QPR, Southampton and Cardiff are in competition to sign £1.5m-rated Leeds midfielder Bradley Johnson. (Mirror)

http://www.mirror.co.uk/sport/football/2008/11/03/leeds-midfielder-bradley-johnson-in-demand-in-the-championship-115875-20865582/

Til den prisen: SEEEELLLLLGGGGGG!!!!!!

£ 1,5 mill da gitt, hvor mye var det vi ga for han?

Utifra det lille jeg har sett av Bradley Johnson synes jeg han virker som en spennende midtbanespiller.
Har også vist at han kan fungere godt på venstre backen. Han har tiden foran seg, håper virkelig han blir.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #67 på: November 04, 2008, 10:04:01 »
Delph og Arsenal

Rykte fra Daily Mail om salg av Delph til Arsenal i januar(?) gitt at han blir ut sesongen i Leeds på lån fra Arsenal.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1082885/Leeds-allow-Arsenal-snap-rising-star-Delph-condition-stays-Elland-Road-loan.html?ITO=1490

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #68 på: November 04, 2008, 11:05:11 »
Delph og Arsenal

Rykte fra Daily Mail om salg av Delph til Arsenal i januar(?) gitt at han blir ut sesongen i Leeds på lån fra Arsenal.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1082885/Leeds-allow-Arsenal-snap-rising-star-Delph-condition-stays-Elland-Road-loan.html?ITO=1490

Hvis vi selger Delph i januar, så er vi virkelig dumme. Marketsverdien for en spiller i Championship er jo mye høyere enn en i League One. Nei, her gjelder det å tenke langsiktig. Får håpe Bates tenker det samme
Endre

Stifler

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #69 på: November 04, 2008, 11:07:52 »
Leeds will sell Fabian Delph to Arsenal for £6million in January - as long as the Gunners send him back on loan for the rest of the season

fant også noe om dette.
-Nr 2 er den første taperen-

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #70 på: November 04, 2008, 11:41:57 »
Ikke direkte bekymret, mye grunnet hvilke aviser som faktisk skriver disse ryktene.

Meeeeen, ingen røyk uten ild, som det heter. Arsenal er nok interessert, men jeg håper virkelig Bates har vett nok til ikke å selge Delph.
Marching on together!

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #71 på: November 04, 2008, 13:05:22 »
Sålenge Delph absolutt ikke vil vekk fra Leeds, så tror jeg han blir. Men 6 million pund er mye penger. Og hvis hele beløpet kunne blitt brukt til spillerkjøp så kan man få mange gode spillere for så masse penger. Er det slik at Delph vil vekk så må Leeds stille krav. For eksempel at noen Arsenal spillere går andre veien. Håvard Nordtveit f.eks.? Mange veldig talentfulle Arsenalspillere som aldri får skikkelig sjansen på A-laget.

Jeg tror ikke laget som helhet blir svekket dersom vi selger Delph og får 6 millioner til spillerkjøp. Men jeg ønsker selvsagt ikke at han selges. Mye fordi han er en local lad. Men også fordi han har ekstremkvaliteter som ethvert lag ønsker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #72 på: November 04, 2008, 13:52:45 »
Delph og Arsenal

Rykte fra Daily Mail om salg av Delph til Arsenal i januar(?) gitt at han blir ut sesongen i Leeds på lån fra Arsenal.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1082885/Leeds-allow-Arsenal-snap-rising-star-Delph-condition-stays-Elland-Road-loan.html?ITO=1490

Hvis vi selger Delph i januar, så er vi virkelig dumme. Marketsverdien for en spiller i Championship er jo mye høyere enn en i League One. Nei, her gjelder det å tenke langsiktig. Får håpe Bates tenker det samme

At markedsverdien er større i CCC og L1 kan nok gjelder for de spillerne som har noen år på baken,
men i tilfelle Delph (eller Walcott) som er 17-18 år, dreier det seg noe uvanlig, og markedsverdien er pga at enorme talentet, ikke det han har vist. Det er jo ikke mange kampene.

Hvis de selger Delph blir jeg enormt skuffet, det hjelper ikke med 2-3 gode CCC-erstattere da.
Dessuten tror jeg vi skal klare å kjøpe noen gode spillere hvis vi rykker opp, uavhengig av storsalg på stjernene våre. Det er ikke snakk om å bruke penger som PL-klubbene, men jeg kan ikke skjønne annet enn at Leeds har ambisjoner om topp 6 med en eneste gang etter at de rykker opp.

Delph kan ikke erstattes, det blir dyrere å kjøpe en topp mb-spiller i PL. Meget kortsiktig tenkte. Får håpe TA og slikt ikke gjøre at vi må selge.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #73 på: November 04, 2008, 13:53:20 »
Stoke trio Glenn Whelan, Richard Cresswell and Danny Pugh all want to quit the club to find first-team football. (Mirorr)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #74 på: November 04, 2008, 13:58:40 »
Sier mer enn gjerne ja takk til Cressy boy :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #75 på: November 04, 2008, 14:02:49 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1443392,00.html

Bates forteller nok en gang at Delph ikke er til salgs, og at han kommer til å spille i PL med Leeds. Han nevner også at spekulasjonen om at Johnson er på vei til klubber i CCC for storsummer som snikksnakk.

Når det gjelder Delph så fyller han 19 år 21.november. Så han er ikke SÃ… purung.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #76 på: November 04, 2008, 14:14:22 »
Bates er en slugger i ordbruk, vi får bare håpe at han holder ord. Ville vært idioti å selge våre ''stjerner'' nå som vi er i full galopp mot CCC og PL ::)
Leedsomaniac

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #77 på: November 04, 2008, 14:48:59 »
Fabian Delph e altså 18,snart 19?
Hvorfor i alle dager har eg gått rundt og trodd han e født i 1991? Har jo vært referert til han som 17-åring i hele år,bl a her på LUSCOS.
Da må eg kanskje moderere mine uttalelser til kompisene mine om at han e mykje bedre enn lampard/gerrard 8)

MrK

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #78 på: November 04, 2008, 14:58:34 »
vi kan da ikke kvitte oss med "arvesølvet" hele tiden. Håper at dette bare er en avisand!

Vi har da for pokker solgt unna nok "up and coming" players for småpenger!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #79 på: November 04, 2008, 15:05:09 »
Fabian Delph e altså 18,snart 19?
Hvorfor i alle dager har eg gått rundt og trodd han e født i 1991? Har jo vært referert til han som 17-åring i hele år,bl a her på LUSCOS.
Da må eg kanskje moderere mine uttalelser til kompisene mine om at han e mykje bedre enn lampard/gerrard 8)
han var väl 17 år när han debuterade, aidan white var 16 om jag inte har fel
 

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #80 på: November 04, 2008, 15:37:00 »
Forstår ikke argumentene rundt alder til tider...

Hadde Delph vært 17 nå, hadde han blitt en klassespiller i Premier League?
Men, siden han snart er 19, blir han neppe SÃ… god?

Delph er kanskje ikke det beste eksempelet, men føler mange har avskrevet Jonny Howson som en kommende klassespiller, kun fordi han har rundet tjue.

Talent, alder og utvikling er som regel sammenhengende, men det er ikke så svarthvitt. Lee Trundle var i våres 90 minutter unna PL, en spiller som spilte sin første ligakamp som 25-åring. Ørjan Berg har neppe vært så god som da han trillet rundt med Real Madrid i midten av tredve årene. Jon Knudsen fikk sin første landskamp flere år etter den "fastsatte" middagshøyden.

Fabian Delph har knapt spilt 15 kamper for Leeds United og har vært Leeds' beste i en god del av dem. Har også et blikk, mot, teknikk og ballbehandling som de fleste både på hans alder og ikke minst nivå bare kan drømme om.

Om han er 17 eller 18 er ikke så vanvittig viktig!

Uansett, positivt at Bates faktisk går offisielt ut og benekter salg. En ting er å hinte til at han ikke går noe sted, for å presse opp prisen, men et slikt stunt ville bare gjort han enda mindre populær hos fansen. Om han hadde brydd seg særlig om det? Neppe, men han er en smart mann og jeg betviler sterkt at han hadde gått ut slik om intensjonen var salg. Om han ønsket å presse prisen, ville ikke lovnader overfor egen fans vært den rette veien å gå.
« Siste redigering: November 04, 2008, 15:40:38 av Mr Kaizer »
Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #81 på: November 04, 2008, 15:53:41 »
Alder er i prinsippet bare ett tall på ett papir,men ordet "talent" kan jo kun brukes i forbindelse med relativt ung alder i sammenheng med nivå. Konklusjon: Delph e ett kanontalent,Howson e på grensa og f eks Parker e det ikkje. 8)

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #82 på: November 04, 2008, 16:32:01 »
Forstår ikke argumentene rundt alder til tider...

Hadde Delph vært 17 nå, hadde han blitt en klassespiller i Premier League?
Men, siden han snart er 19, blir han neppe SÃ… god?

Delph er kanskje ikke det beste eksempelet, men føler mange har avskrevet Jonny Howson som en kommende klassespiller, kun fordi han har rundet tjue.

Talent, alder og utvikling er som regel sammenhengende, men det er ikke så svarthvitt. Lee Trundle var i våres 90 minutter unna PL, en spiller som spilte sin første ligakamp som 25-åring. Ørjan Berg har neppe vært så god som da han trillet rundt med Real Madrid i midten av tredve årene. Jon Knudsen fikk sin første landskamp flere år etter den "fastsatte" middagshøyden.

Fabian Delph har knapt spilt 15 kamper for Leeds United og har vært Leeds' beste i en god del av dem. Har også et blikk, mot, teknikk og ballbehandling som de fleste både på hans alder og ikke minst nivå bare kan drømme om.

Om han er 17 eller 18 er ikke så vanvittig viktig!

Uansett, positivt at Bates faktisk går offisielt ut og benekter salg. En ting er å hinte til at han ikke går noe sted, for å presse opp prisen, men et slikt stunt ville bare gjort han enda mindre populær hos fansen. Om han hadde brydd seg særlig om det? Neppe, men han er en smart mann og jeg betviler sterkt at han hadde gått ut slik om intensjonen var salg. Om han ønsket å presse prisen, ville ikke lovnader overfor egen fans vært den rette veien å gå.

Jeg er veldig enig med deg, men jeg blir litt provosert når du mister fokuset ditt.  ;)  Jeg tror Bates har en sterk følelse for klubben og det teamet hans prøver å skape. Flere av innspillene fra ham de siste årene er rettet mot at fansen skal ha det bedre:

1) Hvilken klubb har et slikt fantastisk tilbud som LUTV?
2) Malings- og oppusningsarbeider på ER har aksellerert de tre-fire siste årene.
3) Han legger langsiktige planer om utviklingen av ER, og spiller ball med kommunen.
4) Billettprisene er slett ikke så avskrekkende lenger.
5) Han er åpen på at målsettingen er opprykk, også til PL. Og legger planer som viser det.
6) Han forteller at de gode unge spillerne vil bli behold, og det stoler jeg på. Men han rår altså ikke over de yngre som ønsker deg bort! Det gjør ikke vi heller.
7) Ingen klubb på dette nivået har en så stor stall som oss.


Bates oppfattes som en grinebiter av noen (svært taleføre), men flere av dem - og nå provoserer vel jeg - har selv nydt godt av klubben gjennom billige lokaler, gratis billetter, osv.. gjennom flere år. At mannen selv ønsket i utgangspunktet mer kontroll over de som solgte klubbeffekter og turer til bortekamper ser jeg på som positivt. Jeg ser det ikke som naturlig at han putter disse pengene i egen lomme. Dette har han nok ikke behov for heller.

Leeds United will rise, united!  ;D


Promo, som sikker har svart i feil tråd! (..................Asbjørn.................)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #83 på: November 04, 2008, 20:35:02 »
Veldig, veldig godt svar, promo!

Som du sikkert ser, var mitt innlegg redigert. Den setningen du reagerte på, putta jeg inn rett og slett som en stopper i etterkant for å unngå eventuelle svar som : "Tror du virkelig Bates hadde brydd seg om han hadde blitt mindre populær hos fansen?" etc

Dårlig formulert var det derimot, helt klart. Poenget mitt var at Bates er villig til å bruke mer eller mindre drastiske midler for å nå eventuelle mål. Hadde et salg av Delph finansiert et tilbakekjøp av ER eller TA, så hadde han solgt. Han hadde sett det langsiktige som langt viktigere, enn å beholde ett kjempetalent. Jeg er forsåvidt enig i tankegangen, men her tror jeg uansett han har penger til tilbakekjøp, uten at det kutter direkte i den sportslige satsningen.

Med andre ord, jeg tror også Delph blir.
« Siste redigering: November 04, 2008, 20:37:31 av Mr Kaizer »
Marching on together!

CoachKarlstad

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #84 på: November 04, 2008, 20:57:10 »
Fabian Delph e altså 18,snart 19?
Hvorfor i alle dager har eg gått rundt og trodd han e født i 1991? Har jo vært referert til han som 17-åring i hele år,bl a her på LUSCOS.
Da må eg kanskje moderere mine uttalelser til kompisene mine om at han e mykje bedre enn lampard/gerrard 8)

Måtte sjekke min mulige teori, og han står oppført som født 5.mai 1991 på FM, mulig noen har blitt lurt av den da det altså er feil fødselsdato.  ;)

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #85 på: November 04, 2008, 20:58:50 »
Fra nettavisen.no:

Leeds vil selge sin unge keeper Fabian Delph til Arsenal så lenge de får lov til å låne tilbake 19-åringen resten av sesongen. (Daily Mirror)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2362734.ece

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #86 på: November 04, 2008, 21:03:42 »
Jøss, har han blitt omskolert?
Endre

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #87 på: November 04, 2008, 21:42:01 »
Fra nettavisen.no:

Leeds vil selge sin unge keeper Fabian Delph til Arsenal så lenge de får lov til å låne tilbake 19-åringen resten av sesongen. (Daily Mirror)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article2362734.ece

De tenker nok på broren, Brad Delph her...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #88 på: November 04, 2008, 21:59:01 »
Toon fail with big-money Delph bid
Leeds chief Ken Bates has rejected a bid - believed to be £6m - from Newcastle for Fabian Delph, but has refused to discuss Arsenal's interest.
The 18-year-old Whites midfielder - who has drawn comparisons with former England midfielder Paul Gascoigne - has attracted interest from the likes of Bolton and Stoke this season following a string of fine displays in his breakthrough season with the League One outfit.
Arsenal have been constantly linked with a bid for the England Under-19 international, with reports on Tuesday suggesting the Gunners were set to sign Delph in January for £6million and then loan him promptly back to the Whites for the remainder of the season.
However, Bates has refused to discuss news of Arsenal's interest, but has revealed the Magpies have already made a move for the talented youngster.
"I'm still amazed at a recent offer Newcastle made for Fabian," he told Yorkshire Radio. "I won't tell you the content of the fax we sent back but it did end the conversation.
"It's inevitable if the team does well predatory upper league clubs will try their luck without success.
"Fabian Delph will be moving to Premier League - but we hope he'll be moving with us via the Championship.
"He signed a four-year contract until 2012 and he doesn't want to go anywhere."

TeamTalk

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del VII
« Svar #89 på: November 04, 2008, 22:01:17 »
....Meanwhile, Bates is refusing to rule out selling out-of-favour Bradley Johnson when the transfer window reopens in January.
Johnson, who is currently enjoying a successful loan spell with Brighton, has been linked with Championship clubs QPR, Cardiff and Southampton
"One of the clubs reportedly interested in Bradley couldn't do anything anyway," he continued.
"Gary McAllister will look at where he feels he needs to strengthen and what players are surplus to requirements."

TeamTalk