Skrevet av Emne: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)  (Lest 55984 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

berlin

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #330 på: Februar 10, 2009, 09:58:47 »
Kampen: Vi var litt heldige i dag, ingen tvil om det. Noen slags kontroll hadde vi aldri,
men det var vel vår "lucky day", og vi har vel noen "unlucky days" også.

berlins view:

 

Nøkkelen blir følgende kamper:
28.feb: Leeds-Scunthorpe
28.mar: Leeds-MK Dons
Muligens også Oldham-Leeds, men Oldham tror jeg ikke holder i år heller.

Disse kampene er selvsagt viktig,men hjelper lite hvis vi går på en smell a la walsall mot cheltenham,yeovil eller crewe......alle kamper er like viktig 8)

Du har helt rett i at vi ikke kan gå på mange tapene, uansett motstander, hvis det skal være fortsatt håp om direkte opprykk, jackbauer.

Men de kampene jeg nevner er faktisk viktigere enn de andre kampene, slik Scunthorpe og ikke minst MK Dons gjør det nå. Det er disse lagene vi må passere, og hva passer bedre enn å slå de - da er det snakk om 3 poeng nærmere, med tap er det snakk om 3 poeng leger bak. Av samme grunn var det viktig å slå Millwall i går, som nå maks kan være 8 poeng foran Leeds, i stedet for 14 om de hadde vunnet mot oss i går(De har 2 hengekamper).

Hvis MK Dons og Scunthorpe driter seg ut fra nå av, og Leeds passerer de uansett, spiller det mindre rolle.
Men vi er altså avhengig av at lagene foran oss spiller noe dårligere enn Leeds for at vi tilslutt passerer de.

Tidligere i sesongen kan man si at "Dette avgjør vi selv". Nå er det så få kamper igjen, og Leicester ligger an til 104 poeng og MK Dons til 90 poeng (basert på tabellen pr 10.2), så må vi altså kapre 42 poeng på siste 17 kamper. Det gir et snitt på nesten 2,5 poeng pr. kamp, en form som ville holdt til 114 poeng totalt sesongen sett under ett. Høyeste poengsum til lag nr 2 siste 7 sesonger er 86 poeng. Da må vi ha 38 poeng på 17 kamper, også det tilsvarer kanonform: 2,23 poeng pr. kamp tilsvarende 103 poeng sesongen sett uder ett.

Hvis det er lettere å se for seg dette med seire, uavgjort og tap blir det (vi har nå 48 poeng):

8 - 8 - 1 = 32 poeng
9 - 5 - 3 = 32 poeng
10 - 2 - 5 = 32 poeng (Denne ligner mest på Leeds sine 15 - 3 - 11, men er bedre selvsagt. 80 poeng, holder det? Tvilsomt. Blir i såfall det første laget som rykker opp med 16(!) tap. )
8   9 - 0 = 33 poeng
9 - 6 - 2 = 33 poeng
10 - 3 - 4 = 33 poeng
11 - 0 - 6 = 33 poeng

9 - 7 - 1 = 34 poeng
10 - 4 - 3 = 34 poeng
11 - 1 - 5 = 34 poeng

9 - 8 - 0  = 35 poeng
10 - 5 - 2 = 35 poeng
11 - 2 - 4 = 35 poeng


10 - 6 - 1 = 36 poeng
11 - 3 - 4 = 36 poeng
12 - 0 - 5 = 36 poeng

10 - 7 - 0 = 37 poeng
11 - 4 - 2 = 37 poeng
12 - 1 - 4 = 37 poeng

11 - 5 - 1 = 38 poeng
12 - 2 - 3 = 38 poeng

11 - 6 - 0 = 39 poeng
12 - 3 - 2 = 39 poeng
13 - 0 - 4 = 39 poeng

12 - 4 - 1 = 40 poeng
13 - 1 - 3 = 40 poeng

12 - 5 - 0 = 41 poeng
13 - 2 - 2 = 41 poeng

13 - 3 - 1 = 42 poeng
14 - 0 - 3 = 42 poeng


Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #331 på: Februar 10, 2009, 10:33:03 »
Som jeg nevnte under kampen i går er slike tv-kamper et tveegget sverd, det er veldig kjekt å sette seg foran TVen med en kald en og se laget i aksjon live, men man blir også VELDIG minnet på hvorfor vi spiller i L1. Stort sett elendig timing på både pasninger og løp. Utifra kampen i går ser jeg ikke hvordan det skal være mulig å vinne en playoff-finale, men håpet er at Grayson kan få drillet denne gjengen tilstrekkelig til at det kan gå.

Jeg må trekke frem Douglas som en gedigen skuffelse i går, jeg visste at han ikke er av de raskeste men i går var han håpløs.

Becks kan hisse på seg en gråstein ved å være borte fra 90% av kampen men når han putter 2 er selvfølgelig det meste tilgitt! (Bortsett fra retard-manøveren på Millwall-keeperen).

Delph ser man er en klasse for seg, selv om han ikke hadde sin beste kamp i går. Bevegelsene, spesielt med ball er langt over L1 standard.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #332 på: Februar 10, 2009, 10:54:23 »
Heilt enig Douglas var svak i går. eg kan ikkje skjønna at ikkje howson får meir speletid. utruleg skuffandes. tenk å dyrka Delph og Howson som det sentrale midtbaneparet. unggutta. kvifor starta ikkje becchio i går? trundle var svak. får håpe becchio startar framover. robinson var og ein mann dei kunne tatt ut lenge før. mi får satse på playoff trur eg, direkte opprykk blir veldig hardt.

Sydhagen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #333 på: Februar 10, 2009, 11:01:05 »
er det bare jeg som synes at Leeds stort sett hadde kontroll..?
synes dette minner meg om kampene under Macca, men motsatt. det laget som fører kampen og har ballen mest, taper....nå hadde Millwall ballen mest, men tapte...

jeg synes at Leeds er på rett vei igjen, vi kontret dem jo i senk!!  :)   
litt mer terping på forsvars spillet, så er vi der!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Will

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #334 på: Februar 10, 2009, 11:11:10 »
Trundle var utrolig svak i går. Utrolig treig og ofte uinteressert. Flaut å se Douglas spille. Han er ofte på etterskudd i nærdueller. Han holder ikke helt tempoet. Delph var meget god defensivt i går. Han har utrolig bra timing på taklingene sine. Takler reint og hardt. Teknisk må han være en av de beste i hele divisjonen. Veldig fint overblikk. Stort talent!

Vi vinner på en dårlig dag. Lover godt det. Husk på at vi har det lille ekstra i spillere som Beckford og Delph. Så lenge vi holder tett bakover ordner den offensive styrken i laget resten. Godt å se at vi endelig har gode kantspillere i Robinson og Snodgrass. Løper utrolig mye og har veldig offensiv tankegang.

Beccio MÃ… spille neste kamp fra start! Vinner jo alle hodedueller! Pluss det virker som om han og beckford er godt samspilt. Gleder meg til fortsettelsen og til neste TV-kamp!
WG

Sleivind

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #335 på: Februar 10, 2009, 11:22:07 »
Til alle dere som mener kampen i går var det verste dere har sett noensinne, var det noen som fikk med seg kommentaren til ene kommentatoren rett etter at 1. omgang var ferdig?

"Premier league stadium, premier league fans and premier league football!"

Skysports mente det var en god kamp, med mye fart og spenning. Og da blir det vel litt rart hvis mange her inne mener det var det verste de har sett noensinne?  ::)

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #336 på: Februar 10, 2009, 11:26:15 »
Er forskrekket over at folk her inne hadde forventet seg mer av Leeds i går. Dette er en knokkelliga, det er vel vedtatt her for lenge siden. Da Macca prøvde å spille ropte folk på en mer direkte stil, hva er det folk skriker etter nå?  ??? Vi gjør det vi må.  Milwall er like 'dårlige' som oss, men ligger foran oss på tabellen. Det sier sitt.

Når det gjelder Beckford, kan han vel ikke straffes på nytt for en forseelse han allerede er straffet for? Slik er isåfall reglene i PL, har FL forskjellige regler her å? Om ikke finner de vel på noe nå når det er Leeds det gjelder..

« Siste redigering: Februar 10, 2009, 11:48:03 av bites yer legs »
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #337 på: Februar 10, 2009, 11:27:17 »
Til alle dere som mener kampen i går var det verste dere har sett noensinne, var det noen som fikk med seg kommentaren til ene kommentatoren rett etter at 1. omgang var ferdig?

"Premier league stadium, premier league fans and premier league football!"

Skysports mente det var en god kamp, med mye fart og spenning. Og da blir det vel litt rart hvis mange her inne mener det var det verste de har sett noensinne?  ::)

helt enig!

virker som om "vi" alltid ser etter det negative rundt og i laget vårt..?
jeg synes vi forsvarte oss godt (noen glipper, men det kommer seg!), og kom raskt i angrep når muligheten var der.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

johnny gangster

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #338 på: Februar 10, 2009, 11:28:20 »
Synes ikkje leeds har noke særleg kontroll i forsvar. Millwall skapa jo nestn ingenting, men kvar gang dei kom oppover på bana satt eg med hjerta i halsen, Millwall har ein stor sjangse på 0-0 der me klarerar i stolpe og ut, hadde den gått inn hadde kampen blitt heilt annleis.
Ein veit aldri kva forsvarspelarane våre finne på.  kampen kunne  like godt endt 2-0 til millwall imo. Forsvaret vårt gir bort altfor mange unødvendige frispark, der dei har spissane feilvendt men skal på ein elle anna måte ABSOLUTT takle. synes også me bør vri spelet mykje meir og komma meir rundt på kantane og til gode innlegg. Det blir liksom berre "kick and run" fotball.
Få inn Howson for DOuglas og becchio for trundle så blir det bra framover. ser ikkje noke grunn til å la becchio sitte på benken når ein ser kor godt han samarbeidar på topp med beckford.
Men såklart viktigste er at me får 3 deilige poeng på ein dag som i går, når Leeds MÃ…TTE vinna. TAKK :D !!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #339 på: Februar 10, 2009, 11:29:24 »
Beckford could still be in trouble!
 
 
 
 
Beckford could still be in trouble!



Jermaine Beckford could still find himself in trouble with the Football League for his clear elbow on the Millwall keeper in Monday night`s game.
Beckford was seen to strike the Millwall keeper but referee Alan Wiley only thought the incident at the time merited a yellow card.
Alan Wiley can change the decision in his match report if after a second look he deems the incident as violent conduct and a straight red card.

Let`s hope Mr Wiley doesn`t watch the TV!


Det var no dritt.. Da kommer det nok en karantene på Beckford...

Aaa.. Videodømming. Når kommer denne rapporten a?
KEEP FIGHTING!!

Sydhagen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #340 på: Februar 10, 2009, 11:37:18 »
fatter ikke at det går an å kritisere Beckford etter denne kampen.
greit, han er ikke den som jobber hardest, men FOR noen gåller da!!
den første er jo ren klasse!

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #341 på: Februar 10, 2009, 11:42:58 »
Hva med denne Fusini på Millwall? Bør ikke han også bli straffet for albuen på Robbo?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #342 på: Februar 10, 2009, 11:57:10 »
Deilig med seier igår kveld!!! Satt hjemme med en pils og koste meg.

Jeg skjønner ikke folket som mener det var dårlig kamp. Jeg syntes det var en actionfylt og åpen kamp. Leeds kjempet som bare det, og selv om ikke alle pasningene satt så var det en mening med de. Og de virker tryggere bakover også. Syntes Robinson var veldig god. Douglas var desverre ikke så god. Beckford viser sin verdig. Ankergren virker solid, og endelig er sjefen bak kommet i form av Naylor.

Vi vinner 2-0 over millwall som lå 5 poeng foran med 2 kamper mindre spilt. Et kjemperesultat. Et tap igår så hadde 2.plassen vært umulig. Nå har vi fortsatt sjansen på den.

Til helga kommer et meget viktig lokaloppgjør mot Hudderfield som vi skal ha hevn over.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #343 på: Februar 10, 2009, 12:36:16 »
Til alle dere som mener kampen i går var det verste dere har sett noensinne, var det noen som fikk med seg kommentaren til ene kommentatoren rett etter at 1. omgang var ferdig?

"Premier league stadium, premier league fans and premier league football!"

Skysports mente det var en god kamp, med mye fart og spenning. Og da blir det vel litt rart hvis mange her inne mener det var det verste de har sett noensinne?  ::)

helt enig!

virker som om "vi" alltid ser etter det negative rundt og i laget vårt..?
jeg synes vi forsvarte oss godt (noen glipper, men det kommer seg!), og kom raskt i angrep når muligheten var der.

Jeg må si meg enig med dette.

At Millwall ikke skapte stort må tilskrives god defensiv organisering - på dette nivået. En av oss hadde en bra analyse rett etter kampen. Problemet her er at verken Becks eller Trundle var veldig defensivt orientert. Spesielt Trundle var slapp.

Jeg tror kanskje at Grayson vil ha oss til å spille 4-3-3, med det mer defensive 4-5-1 når motstanderne har ballen. Men igår hadde vi ikke spillere til å gjennomføre dette fordi både Sbodgrass og Robbo er kantspillere. De j9obbet bra hjem, mens både Trundle og Becks ble igjen oppe.

Grayson kunne kjørt inn Becchio og brukt ham mer defensiv enn Becks når motstanderne har ballen. Dvs defensivt blir det da: 4-4-1-1. Problemet er som under Macca vi blir sårbare for kontringer når både Snoddy opg Robbo går frem. Da er det bare 2 sentralt på midten som skal demme opp. Delph er god, men Douglas er for duellsvak. Da blir man avhengig av midtstopperne. Dvs Douglas sine svakheter spiller Naylor god. Naylor bommet grovt på en utrusning en gang i begynnelsen av andre omgang som vi nesten ble straffet på.

Alt i alt ser jeg mer antydninger til en kollektiv plan i Leeds' spill nå enn under Macca. Den er vel også så enkel at spillerne skjønner den.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

rastafari

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #344 på: Februar 10, 2009, 12:52:15 »
Beckford could still be in trouble!
 
 
 
 
Beckford could still be in trouble!



Jermaine Beckford could still find himself in trouble with the Football League for his clear elbow on the Millwall keeper in Monday night`s game.
Beckford was seen to strike the Millwall keeper but referee Alan Wiley only thought the incident at the time merited a yellow card.
Alan Wiley can change the decision in his match report if after a second look he deems the incident as violent conduct and a straight red card.

Let`s hope Mr Wiley doesn`t watch the TV!


Det var no dritt.. Da kommer det nok en karantene på Beckford...

Aaa.. Videodømming. Når kommer denne rapporten a?

Dette kan de ikke komme noen vei med. Dommeren dømte og ga gult kort=han så episoden. Dermed kan de ikke etterprøve handlingen. Ref det som skjedde i mellom Lpool-Chelsea: Fra dagbladet.no:
Sitat
noe av det mest uforståelige var at Jose Bosingwa slapp unna rødt kort da han plantet knottene i ryggen på Youssi Benayoun ute ved cornerflagget like før slutt.

FA etterforsket hendelsen som Chelsea-backen var rask med å beklage, men konkluderte med at Bosingwa ikke kunne straffes ettersom assistentdommer Mo Matadar har innrømmet at han så sparket uten å reagere.
Disse episodene er helt like. Jeg er enig i at Beckford skulle hatt rødt, men det skulle Millwall-spilleren i 1.omang også hatt. Men dommeren sømte der og da, og det er det FA, og andre forbund, forholder seg til (gudskjelov). Det er nok bruk av videodømmimg og etterpåklokskap som det er.

Men for et par flotte mål. Jeg så bare litt av kampen, og altfor lite til å felle noen dom. Men jeg synes vi mangler en SJEF. Mulig Naylor kan bli det (?)
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

auren

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #345 på: Februar 10, 2009, 12:59:01 »
Svært usympatisk av Beckford. Enda verre var det i intervjuet med Sky Sports etterpå: "Nothing happened" sier han med en intetanende mine. Har vi fått en ny Mills / Smith / Bowyer i klubben?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #346 på: Februar 10, 2009, 13:06:06 »
HVIS det blir sånn at Beckford får mer straff enn det gule kortet, så kan vi regne som sikkert at albuen mot Robbo og albuen mot Becks fra keeper i forkant av episoden IKKE blir gransket mer. Dette blir like lurt som å gi Millwall straffe på Marques-episoden i etterkant!  ::)

De som er negative her inne er kanskje litt farget av 2.omgang som var betraktelig dårligere enn første omgang.

Fra 0-20 min var vi faktisk ganske gode, men da Millwall hadde kjempesjansen etter 23 fikk de blod på tann. Vi avsluttet imidlertid mest kontrollert. I andre ble det litt ryggen mot veggen. Egentlig var det ikke store sjanser til noen av lagene. Vi spilte disiplinerte som lag og fikk aldri strekk i lagdelene. At ferdighetene er så-som-så må vi bare leve med enn så lenge!

Kanskje Graysons grep var å stoppe Millwall i andre og vinne krigen?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #347 på: Februar 10, 2009, 13:09:23 »
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/2072817/

Her er intervjuet med Becks i etterkant. Karen må lære seg å bli mer ydmyk. Trist oppførsel fra en så god spiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Klingen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #348 på: Februar 10, 2009, 13:21:05 »
Eg gjekk glipp av dei første 18 minutta av kampen, men resten fekk eg med meg.
Da som skremmer meg mest var at Leeds låg med ekstremt lavt press. Forsvaret låg på linje, med midtbanefireren så tett framom seg, at dei til tider var fletta saman. Og ingen tar ansvar for å bryta ut for å støta, derfor fekk Millwall da enkelt når dei kom rundt ein mann. Som når dei lurte Hughes / Snodgrass og fekk lagt inn til Aleksander og Casper / Naylor rydda opp i siste liten. Heldigvis var baneforholda slik at det var vanskelig for Millwall å spela i bakrom og utfordra Hughes på farten, men dei gongene dei klarte det blei det farlig og det kosta oss eit gult kort på Douglas. Så får me sjå mot Hereford om han vært savna, eg trur at han vil bli savna, han tilfører mykje rutine til midtbanen. Men da må jo væra Grayson sin taktikk å ligga så lavt og uten press på ballførar, igår var jo ikkje baneforholda gode, men etter mitt syn burde heila Leeds laget vært mykje meir aggressive. Og eg er også enige med dei som vil skifta ut Trundle med Becchio, han har jo vist seg å væra ein krigar.
Men da viktigaste var jo at da blei 3 poeng og heng på play off plass, så får me tru at om ein månad så har me heng på 2. plassen. MOT
Klingen
Medlemnr. 456

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #349 på: Februar 10, 2009, 13:30:06 »
BECKFORD SLIPPER STRAFF!

Fra YP:

JERMAINE BECKFORD has escaped with no further ban over his controversial elbowing of Millwall goalkeeper David Forde.

The United striker marred an otherwise excellent night's work in the 2-0 victory over the Lions at Elland Road by lashing out when jostling ahead of a corner during the second half.

Millwall were furious that referee Alan Wiley only handed Beckord, who went on to net his second goal of the night in stoppage time, a yellow card.

But under FIFA directives the ruling on the field stands, meaning there will be no further punishment for Beckford.

auren

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #350 på: Februar 10, 2009, 13:33:17 »
Spørsmålet er om han bør få en egen straff fra klubben sin side? 1-2 ukeslønninger i bot?

Jeg hadde ihvertfall vært rasende om jeg var Grayson.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #351 på: Februar 10, 2009, 13:36:02 »
Dozen arrested for match disorder 
Twelve people were arrested after disorder broke out at as Leeds United played Millwall at Elland Road.
West Yorkshire Police said there were "incidents of sporadic dosorder" both inside and outside of the ground, during and after the match.
Arrests were made for public order offences and criminal damage.
Those involved in the disorder were all Leeds United fans, a force spokesman said. There were no reports of injuries. Leeds defeated Millwall 2-0.

BBC

Sydhagen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #352 på: Februar 10, 2009, 13:43:14 »
det forbauser meg at det eneste som blir sagt etter en sterk 2-0 seier, mot en opprykksrival, er negativt, negativt og negativt!

skjerpings!

Og at Beckford blir kritisert fra ene enden til den andre, er jo bare håpløst! Mannen har puttet godt over 20 mål hittil i år, og vi er enda bare i Februar!   hva forlanger dere??

greit, han burde blitt utvist. men han er jo ikke den første som slenger ut en albue!  i hver eneste fotball kamp jeg ser på tv, så er det alltid en albue i trynet på en spiller. det bør ikke skje, men det er en del av spillet!  lett å la seg rive med når kampen er opphetet og det er knuffing.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

mac_gyver

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #353 på: Februar 10, 2009, 13:45:21 »
nå veit vi hvertfall grunnen til at Becks nesten aldri gjør intervjuer....

Er enig med Sydhagen. 3 poeng er alt vi kan forvente spør du meg.
Pride of Yorkshire

Blank_File

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #354 på: Februar 10, 2009, 14:06:09 »
Som Svend Anders sa ett sted. Beckford ble dagens beste, men hadde, uten mål, vært dagens dårligste. Men heldigvis er mål nok for en spiss! :)

berlin

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #355 på: Februar 10, 2009, 14:09:19 »
Det er Leeds som spiller. Ja, men det er i League 1. Vi må belage oss på å kjempe oss ut av ligaen, det er få (ingen?) av Delphs kvalitet som vil spille i denne ligaen.

For å gjenta meg selv: Standarden på den andre lagene i denne ligaen er ikke bedre enn Leeds.
Det gjelder derfor å "remain focused and dug it out". Makter vi det, klarer vi minst play-off, får vi den nødvendige flyten kan det smått utrolige skje, at vi kaprer en direkte opprykksplass.  Slik det ser ut nå, blir det Leicester og MK Dons. Sistnevnte er et stykke etter Leicester, men 26 + mål tyder på at det er det nestbeste laget.

I CCC burde det være mulig å få tak i bedre spillere, så man slipper å kjempe med nebb og klør som Forest må. Swansea har fått det til, er imponert over hva dette "spillende laget" fra i fjor har fått til denne sesongen i CCC.

Jørn Egil

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #356 på: Februar 10, 2009, 14:33:39 »
En deilig 3 poenger.Ser vi her et eksempel på hva Grayson mener med "Winning dirty".
Taktikken om å verne om ledelsen sin og å satse på kontringer fungerte igår.
Men det ser jo ikke veldig pent ut.
Tross alt får vi poengene og da e3r jeg fornøyd.

samadhi

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #357 på: Februar 10, 2009, 14:41:40 »
Synes også det var synd å se at Beckford ødela mye av sitt eget omdømme fra denne kampen med en unødvendig albue. Hadde fortjent noen kampers karantene for den, men heldigvis for han og ikke minst Leeds så slipper han. Har utvilsomt det lille ekstra som skal til for at vi fremdeles kan håpe på opprykk. Likevel slår det meg hvor god han egentlig kunne vært om han hadde jobbet og konsentrert seg 100% hele tiden. Han gir helt klart uttrykk for at han er lagets store "Supah-star". Men nå skal jeg ikke klage da gutten har score 8 mål på de 4 kampene jeg har sett han spille i år.

Skal også sies at dersom Beckford skulle vært utvist gjelder så til de grader det samme med han Millwall spilleren. Ã… gå inn i en duell med albuen først som han gjorde er livsfarlig og hadde han truffet Andy Robinson forkjært i hodet kunne det gått riktig ille i går.
marching on together,
derudaf forever...

bmoen

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #358 på: Februar 10, 2009, 14:45:28 »
Da er det vel slik på de britiske øyer også da som det er her hjemme. De ansetter sparkede trenere som ekspertkommentatorer. Og da blir kvaliteten på uttalelsene deretter!  ;)

Til alle dere som mener kampen i går var det verste dere har sett noensinne, var det noen som fikk med seg kommentaren til ene kommentatoren rett etter at 1. omgang var ferdig?

"Premier league stadium, premier league fans and premier league football!"

Skysports mente det var en god kamp, med mye fart og spenning. Og da blir det vel litt rart hvis mange her inne mener det var det verste de har sett noensinne?  ::)
BMo - Leeds-fan siden 1964

Boxman

Sv: KAMP: vs. MILLWALL 9/2 (TV-kamp)
« Svar #359 på: Februar 10, 2009, 15:11:10 »
Spørsmålet er om han bør få en egen straff fra klubben sin side? 1-2 ukeslønninger i bot?

Jeg hadde ihvertfall vært rasende om jeg var Grayson.

auren

Har du et eksempel på en spiller som står frem på tv og sier "ja, jeg albuet ham, og jeg fortjener å bli straffet"?
Ja, det var unødvendig av ham å gjøre det. At han ler det bort i intervjuet etterpå, gjør meg ingenting.
Proud to be Leeds!