Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10  (Lest 49332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #150 på: Mars 12, 2009, 20:03:21 »
Leeds and Sheffield Wednesday want Pattison



Midfielder Matty Pattison could be about to leave the club on loan, according to reports today.
The former Newcastle United man was a regular under previous manager Glenn Roeder, but has effectively been frozen-out since Bryan Gunn took over first team affairs.
Skysports.com 'understands' that the club are willing to let him go, and that Saturday's opponents Plymouth Argyle, Sheffield Wednesday, Leeds United, Peterborough United and Oldham Athletic are all said to be interested.

Leeds among clubs keen on Canaries midfielder
http://www.fansfc.com/story/7774.html


http://en.wikipedia.org/wiki/Matty_Pattison
http://www.canaries.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10355~30702,00.html
« Siste redigering: Mars 12, 2009, 20:32:14 av kjelvi »

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #151 på: Mars 12, 2009, 20:58:42 »
Jeg savner en manager som kan gjøre spillerne bedre.  Er Grayson en slik manager ?

Se managerene til Swansea, MK dons, Peterbourgh, Stockport.   

Disse managerene gjør spillerne  bedre !!!
 

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #152 på: Mars 12, 2009, 21:12:02 »
i blackpool gjorde han väl ett bra jobb om man jämför med de managers du nämnde
 

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #153 på: Mars 14, 2009, 11:35:16 »
Da er Liam Dickinson omsider på plass!

Striker Dickinson joins Leeds
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1588835,00.html

Leeds snap up Dickinson on loan
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/7942049.stm

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #154 på: Mars 14, 2009, 12:52:00 »
Cardiff City New Bluebirds goalkeeper Taylor: I almost joined Leeds

PREMIER League winner Stuart Taylor has revealed how Cardiff City beat Leeds United in a last-ditch bid to sign him.
Taylor is desperate to kick-start his career and goes straight into the Bluebirds team for tomorrow’s big Championship showdown at Bristol City having joined Cardiff on a one-month loan deal.
Taylor has been frustrated by a lack of first-team football at Aston Villa, but the 28-year-old has a fine football pedigree, capped at under-21 level by England and winning a Premier League winners’ medal at Arsenal in 2001-02.
“There was talk of a move to Leeds and I thought I’d go for it,” said Taylor, who has been third choice at Villa behind American pair Brad Freidel and Brad Guzan.
“The manager, Martin O'Neill, pulled me aside on Thursday and said Cardiff were keen.
“No disrespect to Leeds, but Cardiff offered me Championship football and I want to test myself at the highest level possible.”
Romford-born Taylor makes his debut at Ashton Gate after on-loan keeper Dimi Konstantopoulos suffered more misery at Norwich in midweek.
Taylor is also in line to play in the home games against Watford and Sheffield United and top performances means he could keep the shirt when Tom Heaton and Peter Enckelman are fit after the international break.
He could be eligible to play seven matches during his initial loan spell – and manager Dave Jones could even extend the deal.
And being out of contract at Villa this summer he has the chance to stake his claim for a long-term Bluebirds future.
“It looks a fantastic set-up at Cardiff, but I’m not looking beyond Bristol City to start with,” he said. “I need to play first-team football because I have been pushed aside a little bit at Villa.
“When I agreed to join Cardiff on loan I wasn’t sure which goalkeepers were here.
“There has been a lot of coming and going and those I thought were here aren’t. I was a little baffled at first.
“I am out of contract at the end of this season and Dave Jones has given me the chance to play a part in a push for promotion.
“That suits me fine and if I do well then that can only help me when it comes to landing a contract for next season.
“I had a good upbringing at Arsenal and spent a long time working with people like David Seaman and the goalkeeping coach Bob Wilson.
“I took the chance on a move to Villa, but it has not quite worked out how I wanted.
“But that’s football and now Cardiff are giving me a chance to show what I can do.”
Taylor was one of two ’keepers to link up with City yesterday.
Plymouth’s Graham Stack, 28, is training with the Bluebirds at the request of Argyle manager Paul Sturrock.
The former Arsenal, Millwall, Leeds, Reading and Wolves ’keeper has had a bust-up with Sturrock, who wants him to stay with the Championship club, but felt a spell away would ease the situation.
“Paul Sturrock rang Dave Jones to ask if Stack could train with Cardiff for a week or so,” said a club source. “Plymouth want Stack to stay, while Sturrock wants him to keep fit.
“Dave and Paul are close friends and he agreed to help out, but Stack will be going back to Plymouth.”

walesonline.co.uk/

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #155 på: Mars 15, 2009, 01:23:09 »
MAN CITY HUNT FABIAN DELPH
Leeds midfield wonderkid heading for Eastlands


MARK HUGHES’ Manchester City are emerging as favourites to sign Leeds starlet Fabian Delph.

The tough-tackling midfielder, 19, had both Arsenal and Newcastle watching him before the January transfer window.


But a deal was never agreed with either of those two clubs, while Manchester United and Fulham have also been linked with Delph — who has scored six goals this season.


Mega-rich City, however, will have no trouble in matching the £6million fee being demanded by Elland Road chiefs.

http://www.newsoftheworld.co.uk/sport/217574/MAN-CITY-HUNT-FABIAN-DELPH.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #156 på: Mars 15, 2009, 09:20:58 »
Så sannsynlig som ryktene i denne tråden er, burde den vel flyttes til off-topic!
Vel, jeg har blitt totalt apatisk til overgangsrykter, og bryr meg aldri om en spiller før jeg faktisk ser han avbildet i Leeds-drakt. En skitten bransje, og nær sagt hvem som helst kan klare å lage et rykte og få det publisert på et useriøst nettsted.

Pattison? En "street-tug" helt uten klasse? Yeah, right! En spiller som er lysår unna Howson, Delph, Douglas og Kilkenny................hva i huleste skal vi med ham?


h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #157 på: Mars 15, 2009, 09:46:39 »
Hvis man skal snakke om spillere man savner. Så bør det være en spiller lik Gerrard som har evnen til å gjøre sine medspillere bedre. En spiller det oser autoritet og som syr sammen laget og går foran som et eksempel til etterfølgelse

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #158 på: Mars 15, 2009, 12:10:06 »
Hvis man skal snakke om spillere man savner. Så bør det være en spiller lik Gerrard som har evnen til å gjøre sine medspillere bedre. En spiller det oser autoritet og som syr sammen laget og går foran som et eksempel til etterfølgelse

Ja, for slike spillere drømmer om spill i League One............

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #159 på: Mars 15, 2009, 13:59:31 »
Hvis man skal snakke om spillere man savner. Så bør det være en spiller lik Gerrard som har evnen til å gjøre sine medspillere bedre. En spiller det oser autoritet og som syr sammen laget og går foran som et eksempel til etterfølgelse

Ja, for slike spillere drømmer om spill i League One............

Det gjør da for pokker vi også. Alle som en, bortsett fra Tjonkel Bates kanskje

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #160 på: Mars 15, 2009, 14:07:18 »
Så sannsynlig som ryktene i denne tråden er, burde den vel flyttes til off-topic!
Vel, jeg har blitt totalt apatisk til overgangsrykter, og bryr meg aldri om en spiller før jeg faktisk ser han avbildet i Leeds-drakt. En skitten bransje, og nær sagt hvem som helst kan klare å lage et rykte og få det publisert på et useriøst nettsted.
Hva med å hoppe over denne tråden da?

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #161 på: Mars 15, 2009, 14:14:40 »
Så sannsynlig som ryktene i denne tråden er, burde den vel flyttes til off-topic!
Vel, jeg har blitt totalt apatisk til overgangsrykter, og bryr meg aldri om en spiller før jeg faktisk ser han avbildet i Leeds-drakt. En skitten bransje, og nær sagt hvem som helst kan klare å lage et rykte og få det publisert på et useriøst nettsted.
Hva med å hoppe over denne tråden da?

 ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #162 på: Mars 15, 2009, 14:30:53 »
Trundle heldigvis sendt hjem.
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1586477,00.html

Grayson praises striker Trundle

SIMON GRAYSON has praised Lee Trundle for his brief contribution to Leeds United, insisting the striker's loan at Elland Road was not a disappointment.
Trundle returned to Bristol City on Wednesday at the end of two months on loan with Leeds, and boss Grayson thanked him for filling what he saw as an important role during the 32-year-old's short time in Yorkshire.
Trundle joined United during the early stages of the January transfer window and made 10 appearances for the club, providing cover at a time when leading scorer Jermaine Beckford was carrying a hamstring injury and Argentinian striker Luciano Becchio was increasingly in need of a break from first-team duties.
The ex-Swansea City forward arrived at Leeds with high expectations and a goal on his full debut at Brighton opened Trundle's account quickly, but he failed to add to that effort before his second month on loan at Elland Road ended after Tuesday night's 4-0 win over Yeovil Town.
Trundle did not feature in that fixture and was not involved in either of United's previous matches against Oldham Athletic and Bristol Rovers, and he was kept from the starting line-up by a partnership in Beckford and Becchio which has rekindled the success it enjoyed earlier in the season.
Grayson said: "You need competition for places, and that's all over the pitch.
"What Lee did was give us a good opportunity to bring in a player with quality and experience, especially of League One, and he gave me the chance to give Luciano a breather.
"Luciano played in every game up to Lee coming in and Jermaine had been injured a couple of times. Suspensions were possibly around the corner for certain players so we needed players like (Trundle) in and around the place.
"Lee contributed to us winning matches and scoring goals, especially in his first few games, and we then had the bonus of Luciano coming back. It worked very well.
"We had players looking over their shoulders and knowing that if they weren't performing then they'd be out the team and players like Lee who were on the bench would step into the fold.
"But in the last few games we haven't had the opportunity or the need to put him on and we felt that it wasn't doing him much good being sat on the bench."
Trundle made seven starts for Leeds, his last coming in a 2-0 defeat at Hereford United on a night when his missed penalty was key to a frustrating result sustained by Leeds.
Becchio's impressive return to form and Beckford's completion of a three-match ban last month helped to relegate Trundle to the bench, and Grayson has made deliberate attempts to blood new and inexperienced signing Mike Grella during recent fixtures.
Grella joined Leeds on an 18-month contract at the end of the January transfer window – his first professional deal – and the American striker's outing as a substitute against Yeovil on Tuesday was his fourth for United's senior side.
Scottish winger Robert Snodgrass was also utilised as a striker ahead of Trundle against Cheltenham Town, perhaps displaying Grayson's preference of fielding players who are available to him in the longer term.
Grayson said: "Mike Grella's come to the fore a lot quicker than we expected when we signed him in January.
"He didn't look out of place again when he got a decent run in the game on Tuesday night. We've got three strikers and Snoddy can play in that position as well if we need him to. There might be one or two others coming in as well.
"But when you looked at the squad (before Trundle joined) we had Jermaine and Luciano and that was it. Enoch Showunmi has been out through illness and that was really all we had on the striker front.
"We had to have some options and you can't rely on two strikers to take you through from the start of the season to the end of it. It's not fair on them, and physically and mentally you can't do it.
"Lee contributed to us winning a few matches and I thought he was very good.
"He's contributed to getting us to where we are in the league at this moment in time."
As satisfying to Grayson as the part played by Trundle was the response of Beckford and Becchio to the presence of a proven and highly-rated goalscorer lurking behind them and competing for their places. (.....)

YEP
« Siste redigering: Mars 15, 2009, 14:33:38 av kjelvi »

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #163 på: Mars 15, 2009, 14:32:37 »
33år gamle Darren Powell på trial. Spiller for reservelaget i kveld.
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1586496,00.html

Veteran defender Powell on trial with United

DARREN POWELL is set to discover next week whether Leeds United manager Simon Grayson intends to make him a full-time addition to the squad at Elland Road.
Powell is undergoing a trial with United's first-team squad after parting company with Derby County in January, and Grayson will decide on the full-back's future in the coming days after fielding him in this week's reserve team match against HartlepoADVERTISEMENTol United.
The 32-year-old completed 75 minutes of the second string clash on Wednesday, helping Leeds claim a 1-0 victory through a goal from youngster Aidan White, and Powell is a possible solution to the right-back issue at Elland Road.
Leeds have been short of right-sided defenders since club captain Frazer Richardson injured a thigh muscle during United's 2-0 win at Brighton in January, and Andrew Hughes – a versatile midfielder who has operated as a right-back on numerous occasions during his career at Elland Road – has also been unavailable due to a hamstring problem.
Grayson turned to Republic of Ireland midfielder Jonathan Douglas to fill the vacancy with both Hughes and Richardson unavailable, and although Hughes returned to full training at the start of this week, Powell is a potential alternative for United's boss to consider.
Powell left Pride Park in January at the end of his short-term contract with Derby and, as a free agent, he would be eligible to join Leeds outside the boundaries of the transfer window.
Grayson said: "He's a player who's free and who we're looking at. We've done it on numerous occasions now.
"You might as well have a look at players who are out of contract. He's got good experience and he's done a good job so far. All he needs to do is keep maintaining his fitness and we'll see where we are.
"He'll have another week with us next week and we'll make a decision then on whether he's fit enough to be with us from now until the end of the season."
Powell has played for Brentford, Crystal Palace, West Ham United and Southampton during his career, and he was heavily linked with a move to Leeds after Dennis Wise's appointment as United's manager in 2006.
He joined Derby on a free transfer in November of last year but made only five league starts before moving on two months later.
Grayson, meanwhile, paid tribute to the makeshift job carried out by Douglas at right-back, saying: "It is an area to be a bit concerned about but Jonathan has done very well.
"He's not looked out of place at all and we've managed to get away with that position because of the job Jonathan's done. It's been very successful."

YEP

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #164 på: Mars 16, 2009, 00:28:56 »
Så sannsynlig som ryktene i denne tråden er, burde den vel flyttes til off-topic!
Vel, jeg har blitt totalt apatisk til overgangsrykter, og bryr meg aldri om en spiller før jeg faktisk ser han avbildet i Leeds-drakt. En skitten bransje, og nær sagt hvem som helst kan klare å lage et rykte og få det publisert på et useriøst nettsted.
Hva med å hoppe over denne tråden da?

Hårsår? Stakkars............ >:(
Vel, det må du bare tolerere, da du fortsetter å daglig spamme forumet med useriøse rykter.

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #165 på: Mars 16, 2009, 01:35:48 »
Så sannsynlig som ryktene i denne tråden er, burde den vel flyttes til off-topic!
Vel, jeg har blitt totalt apatisk til overgangsrykter, og bryr meg aldri om en spiller før jeg faktisk ser han avbildet i Leeds-drakt. En skitten bransje, og nær sagt hvem som helst kan klare å lage et rykte og få det publisert på et useriøst nettsted.
Hva med å hoppe over denne tråden da?

Hårsår? Stakkars............ >:(
Vel, det må du bare tolerere, da du fortsetter å daglig spamme forumet med useriøse rykter.

Hva er dine hensikter inne på forumet om det ikke var for å lese/diskutere allt som angår Leeds?

Som du sikkert klarer å lese så er (TITTELEN)RYKTER.
For meg så betyr det at det kan være sanne eller usanne nyheter,og det er inntresant lesestoff for det meste.Kjøper du VG og ikke liker å leser feks sporten,så ringer du ikke avisen å utrykker din missnøye med innholdet for det vel.
Synes du det er lite hold i det som kommer frem her så hold deg til de andre topicene da,så enkelt er det.
Skulle du finne noen seriøse rykter så er det fritt for alle til å legge de ut her.
!! flyttes til off topic!! den forsto jeg lite av.(hmm useriøst ?) ;D   End off story.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Mr. Leeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #166 på: Mars 16, 2009, 09:55:15 »
Så sannsynlig som ryktene i denne tråden er, burde den vel flyttes til off-topic!
Vel, jeg har blitt totalt apatisk til overgangsrykter, og bryr meg aldri om en spiller før jeg faktisk ser han avbildet i Leeds-drakt. En skitten bransje, og nær sagt hvem som helst kan klare å lage et rykte og få det publisert på et useriøst nettsted.
Hva med å hoppe over denne tråden da?

Hårsår? Stakkars............ >:(
Vel, det må du bare tolerere, da du fortsetter å daglig spamme forumet med useriøse rykter.

Gode gud peacock.. Stått opp med feil bein? Det som står i denne tråden gjør at det er enkelt for meg å følge med i nettopp rykter - som jeg faktisk er så dum at jeg er interessert i. Slipper å gå innom flere nettsider. Folk er forskjellige peacock. Jeg syns kjevli og andre som bidrar positivt i denne tråden (her er ikke du) gjør en god jobb.

Det er vel ikke så vanskelig å ikke bort fra denne tråden om du er allergisk mot agenter/rykter og annet? Poenget er at mange ser dette som interessant stoff.. Du må få ha din mening - det er klart, men vi andre bør vel også få lov til å ha en tråd hvor vi kan lese det vi mener er interessant??

Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #167 på: Mars 16, 2009, 12:02:23 »
Jeg gikk over streken; beklager!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #168 på: Mars 19, 2009, 15:51:40 »
33år gamle Darren Powell på trial. Spiller for reservelaget i kveld.
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1586496,00.html
Veteran defender Powell on trial with United
DARREN POWELL is set to discover next week whether Leeds United manager Simon Grayson intends to make him a full-time addition to the squad at Elland Road.

NO EXTENDED STAY FOR DEFENDER
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1595995,00.html

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #169 på: Mars 19, 2009, 15:55:32 »
33år gamle Darren Powell på trial. Spiller for reservelaget i kveld.
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1586496,00.html
Veteran defender Powell on trial with United
DARREN POWELL is set to discover next week whether Leeds United manager Simon Grayson intends to make him a full-time addition to the squad at Elland Road.

NO EXTENDED STAY FOR DEFENDER
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1595995,00.html

Jeg ble litt usikker jeg nå! Er den godeste Darran plutselig blitt ex-spiller nå kanskje og slik at vi får en inngående info om resten av karrieren helt til han avslutter den som 66-åring bak disken i en Pizza Hut i nær Covent Garden i London??..??   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #170 på: Mars 20, 2009, 12:20:58 »
Sweeney til Grimsby?

http://www.sportgrimsby.co.uk/football/grimsby_town/mariners_news/displayarticle.php?ID=7859

Ex-keeper Lund er også i tankene til Grimsbymanager Newell!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

olsen leeds

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #171 på: Mars 20, 2009, 20:16:18 »
Peter Sweeney er på lån til Grimsby Town. kunne like greit solgt han. ???

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #172 på: Mars 21, 2009, 00:43:44 »
Peter Sweeney er på lån til Grimsby Town. kunne like greit solgt han. ???
p

Hvorfor det? Han føyer seg vel inn i rekken med spillere som aldri har fått en sjanse? Jeg vil tippe at du har null kunnskap om hva han er god for. Jeg har det ikke....

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #173 på: Mars 21, 2009, 00:50:26 »
Peter Sweeney er på lån til Grimsby Town. kunne like greit solgt han. ???

Ingen av trenerne vi har hatt har latt han komme så mye som nær en plass i troppen til kampene, så han må jo virkelig kun være et "favorittkjøp" av Dennis Wise, det samme gjelder/gjaldt Curtis Weston. Det jeg har sett av han på reservelaget har også vært heller labert.

Grunnen til at han ikke blir solgt, er at han visstnok har en ganske stor lønn(?).
Marching on together!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #174 på: Mars 21, 2009, 13:10:05 »
Ryktebørsen vil alltid være en del av toppfotballen og jeg retter derfor en takk til kjelvi som gidder og fange opp alle disse, og samle dem i en og samme tråd. Strukturert og informativt, ikke minst fordi rykter gjerne også avkreftes i denne tråden.  Alternativet kunne fort blitt en ny tråd for hvert rykte. God forby!  :)
« Siste redigering: Mars 21, 2009, 13:11:37 av Jon R »
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #175 på: Mars 21, 2009, 13:25:43 »
I løpet av min sålangt korte karriere på Forumet har jeg fått STOR respekt for det arbeidet kjelvi legger ned her på Forumet. Fortsett med det kjelvi. Heier på deg! :)
« Siste redigering: Mars 21, 2009, 13:37:47 av Rudi G. »

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #176 på: Mars 21, 2009, 13:37:54 »
Kjevi gjer 1 super jobb!!!
Takk Kjevi!
DALHEIM WHITES

Tom S

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #177 på: Mars 21, 2009, 14:05:50 »
Har sagt det før, men kan godt gjenta det; STÃ… PÃ… KJELVI!

COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #178 på: Mars 21, 2009, 20:32:11 »
Har sagt det før, men kan godt gjenta det; STÃ… PÃ… KJELVI!



9999, Tom?   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10
« Svar #179 på: Mars 21, 2009, 20:37:33 »
Har sagt det før, men kan godt gjenta det; STÃ… PÃ… KJELVI!



9999, Tom?   ;D

Jeg tror han også plutselig fant det ut selv, og siden har ingen sett han ;D