Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Det var da voldsomt til reaksjoner på en sak som i utgangspunktet burde bli en "ikke-sak" og som heldigvis også ble en "ikke-sak" etter Becks og Graysons oppskværing tidligere i dag.

Jeg uttalte i kamptråden da denne insidenten dukket opp at sålenge Beckford beklaget situasjonen etterpå, helst uoppfordret, så var det ingen problem. Derimot hvis han ikke ville beklage og innrømme at han gjorde noe dumt, så ville Leeds ha et problem.

Personlig så blir jeg irritert hver gang en Leedsspiller gjør noe unødvendig og dumt. I de siste sesongene så har det vært Beckford, på 90-tallet og 2000-tallet var det spillere som Bowyer og Mills, og tildels Smith og Batty som irriterte med sine idiotiske kort og utvisninger og tildels stygge spillestil. Beckford later til å være en selvoppnevnt primadonna med litt for ofte sutrete oppførsel og dårlige humør. I tillegg har han pådratt seg flere unødige kort og utvisninger. Når slike ting skjer må folk få lov til å reagere og irritere seg. Men at han skal på hodet og rævva ut av Leeds pga det han gjorde på lørdag blir for dumt. Som Grayson sier, så er jeg også sikker på at Becks slår kraftig tilbake igjen etter en måneds tid med slett spill og måltørke.

Marching on together!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Denne er hentet fra et annet innlegg her på forumet, hvor diskusjonen går på at store klubber alltid kommer tilbake. Denne engelske karen treffer meg litt:

"Notice a pattern here, the heroes that stick in your mind are the lads that are home grown or purchased for a pittance and make good. Believe me when I say that I feel prouder of this crop of players than any of the fancy Dan glory boys of 7 years ago. The Fowlers, Keanes and Ferdinands of this world that chase the silver dollar can go fly for all I care (as can Beckford currently if all he cares about is money) - it's players that love the club and fan's that breath the club that count - not cash and not mercenary money hunters"

Jermaine Beckford handler ikke bare om lørdag. Det handler om en hel pakke fra han kom tilbake fra utlån til der han er i dag.

Det vi elsker er klubben, skjorta, fansen. Vi har vært gjennom en tøff tid. Vi er i ferd med å slå tilbake. Opprykk krever et voldsomt løft, fra hele klubben. Vi sloss sammen for å slå i hjel de siste fem årene, komme oss inn i fremtiden på fotballkartet.

Da er det ikke godt nok at noen driver for seg selv her. Nekter å skrive kontrakt, vil bort, spiller aldri ballen, opptrer arrogant, og ikke minst tusler av på 0-0. Der viste han så forbanna godt at han driter i resten, han driter i Leeds, han spiller for seg selv..

Slike karer gjør ikke meg stolt som Leeds-supporter. Slike karer vil jeg ikke ha i hvit drakt.

jarle

godt innlegg Auren...

Enig at man kan be eller ønske at klubben reagerer ovenfor Beckford...som Grayson sikkert har gjort på en glitrende måte... og han la ballen død i media med nok en god kommentar som roet media og som også støttet Beckford.

Hunter og Bill B er helter blant oss alle.. de slåss jo mer en de spilte fotball til tider... ( Hunter ville gjort det bra i cruiser weight...) Vi må kunne godta en liten utblåsing fra Beckford uten at verden ramler ned...

Og jeg blir kraftig provosert når enkelte tar frem øksa for noe så bagatellmessig...
Hva ville fotball vært hvis alle spillere var like kjedelige som Rune Bratseth

Gazza, Cantona, Best, Charlie George, Champagne Charlie, Maradonna...osv.. underholdere av rang på og utenfor banen...

PS! Bowyer og Woodgate skulle vært tuppa ut på direkten... Beckfords oppførsel er barnemat i forhold... Hva har han egentlig gjort galt EVER!!!

PS! 2 Woodgate har desverre ødelagt en mulig fantastisk karriere... har aldri sett en bedre midtstopper i så ung alder som det han var... han er vel heller ikke direkte smart!!!

auren

Når det gjelder å ikke ville signere kontrakt så synes jeg det faktisk er OK at spillere "nekter" å skrive under på ny kontrakt. Grunnen til "nekter" i gåseøyne er at ingen her inne vet hvorfor Beckford ikke skriver under ny kontrakt. At Tromsø nå sutrer fordi Reginiussen gikk gratis til Schalke synes jeg er hyklersk. De har fått bud tidligere på spilleren men har ikke akseptert pga for lavt bud. At Reginiussen vil spille i en større liga enn Tippeligaen kan alle forstå. Kan trekke litt paralleller her til Beckford. Leeds har jo sagt nei til flere bud. Og da risikerer man at han går gratis ved sesongslutt. Beckford er ikke forpliktet til å skrive ny kontrakt. Han skrev under på en kontrakt for flere år siden, og den har han fulgt. Har full respekt for at han ikke skriver ny kontrakt / venter med å skrive ny.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Quote from: Kato on December 21, 2009, 21:20:11
Denne er hentet fra et annet innlegg her på forumet, hvor diskusjonen går på at store klubber alltid kommer tilbake. Denne engelske karen treffer meg litt:

"Notice a pattern here, the heroes that stick in your mind are the lads that are home grown or purchased for a pittance and make good. Believe me when I say that I feel prouder of this crop of players than any of the fancy Dan glory boys of 7 years ago. The Fowlers, Keanes and Ferdinands of this world that chase the silver dollar can go fly for all I care (as can Beckford currently if all he cares about is money) - it's players that love the club and fan's that breath the club that count - not cash and not mercenary money hunters"

Jermaine Beckford handler ikke bare om lørdag. Det handler om en hel pakke fra han kom tilbake fra utlån til der han er i dag.

Det vi elsker er klubben, skjorta, fansen. Vi har vært gjennom en tøff tid. Vi er i ferd med å slå tilbake. Opprykk krever et voldsomt løft, fra hele klubben. Vi sloss sammen for å slå i hjel de siste fem årene, komme oss inn i fremtiden på fotballkartet.

Da er det ikke godt nok at noen driver for seg selv her. Nekter å skrive kontrakt, vil bort, spiller aldri ballen, opptrer arrogant, og ikke minst tusler av på 0-0. Der viste han så forbanna godt at han driter i resten, han driter i Leeds, han spiller for seg selv..

Slike karer gjør ikke meg stolt som Leeds-supporter. Slike karer vil jeg ikke ha i hvit drakt.

3 ganger på ukens lag
2 ganger månedens spiller ( av 4 mulige)
Toppscorer...

WHAT IS YOUR PROBLEM KATO???

Skal jeg være ærlig så kan du finne deg en ny klubb å holde med så beholder Leeds Beckford!!!

jarle

Nekter å skrive ny kontrakt... hvilken planet er du på Kato...

Han er vel faen ikke noe slave...
Han er fri til å gå når kontrakten går ut!

Hva er problemet med det?

La oss rykke opp å så gi ham den lønna han fortjener.. så skal du se han signer ny kontrakt!

Kato

Hyggelig samtale du legger opp til på en madag kveld, Jarle.

jarle

Rudi G.

Quote from: jarle on December 21, 2009, 21:52:13
du føler deg vel truffet... ;D

Meld deg inn Jarle! Du balanserer på en tynn linje nå. Moderatorene har allerede begynt å moderere innleggene dine. Ta hintet!

DenHviteYeboah

Jarle: mener du at Beckford er komplett uerstattelig?hvis han forsvinner i januar, er opprykket en saga blått? eller tror du  Grayson låner en bra spiss som kan gjøre en god jobb for oss?

Kato

Når Beckford ikke signerer så sender han ut noen signaler. Som i enhver diskusjon så vet vi ikke, men sitter på berget her og driver kvalifisert gjetning. Man reagerer på at en spiller som vil bort, fremstår på den måten han gjør.

Nøkkelen i diskusjonen bør jo være i hvor stor grad vi er avhengig av denne spilleren. Og jeg mener vi er i en posisjon som gjør vi at sportslig sett har råd til å kvitte oss med Beckford. Vi topper klart, vi har en solid stall, vi skaper masse målsjanser, vi er bunnsolide bakover, vi henter inn erstatter, vi blir kvitt et "råttent eple".

Tror det skal gå bra jeg. Og så slipper man når man streamer kamper å se en egotripp som går rundt og sutrer og aldri spiller ballen.

jarle

DHY

Det er ikke poenget... Beckford er ikke uerstattelig...ingen er det.
Men han har da vitterlig ikke gjort noe som gjør at fortjener hets av fansen.

Han leverer varerene i år
Ifjor leverte han en av de råeste sessonger en spiss i Leeds noen gang har levert.

60 mål på 101 Leeds kamper totalt

Football League Awards

* Football League Awards â€" 2008: League One Player of the Year, Football League Goal of the Year
    * Football League â€" 2008â€"09: Puma League One Golden Boot Award - 34 goals

PFA Awards

* PFA Awards â€" 2008: PFA League One Team of the Year
    * PFA Awards â€" 2009: PFA League One Fans' Player of the Year

[edit] Club Awards

* Leeds United Player of the Year Awards â€" 2007â€"08: Fans' Player of the Year, Players' Player of the Year, Goal of the Season
    * Leeds United Player of the Year Awards â€" 2008â€"09: Fans' Player of the Year

Ja... han har attitude
Ja han ble sur for å bli byttet ut

JA SÃ... HVA!!!

jarle

Kato...

han vil ikke bort... han sitter ut kontrakten sin som han er i sin fulle rett til.
Eller skal alle spillere være i Leeds til evig tid men Leeds har rett til å sparke de ut når de vil??

GET REAL!

Han vil ikke forlenge kontrakten hvis den ikke forbedres økonomisk.

Det var Bates som satt ham på transferlisten...

Heldigvis fikk Grayson forandret på det.

Tom S

Kanskje viser det seg at denne episoden og Larry's "man to man talk" med Becks er det som skal til for at han fyrer på alle sylindre igjen?

Ingen ting er så gale at det ikkje er godt for noko!
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: jarle on December 21, 2009, 22:06:28
DHY

Det er ikke poenget... Beckford er ikke uerstattelig...ingen er det.
Men han har da vitterlig ikke gjort noe som gjør at fortjener hets av fansen.

Han leverer varerene i år
Ifjor leverte han en av de råeste sessonger en spiss i Leeds noen gang har levert.

60 mål på 101 Leeds kamper totalt

Football League Awards

* Football League Awards â€" 2008: League One Player of the Year, Football League Goal of the Year
    * Football League â€" 2008â€"09: Puma League One Golden Boot Award - 34 goals

PFA Awards

* PFA Awards â€" 2008: PFA League One Team of the Year
    * PFA Awards â€" 2009: PFA League One Fans' Player of the Year

[edit] Club Awards

* Leeds United Player of the Year Awards â€" 2007â€"08: Fans' Player of the Year, Players' Player of the Year, Goal of the Season
    * Leeds United Player of the Year Awards â€" 2008â€"09: Fans' Player of the Year

Ja... han har attitude
Ja han ble sur for å bli byttet ut  

JA SÃ... HVA!!!

Rolig nå..var bare et vennlig spørsmål :)Enig i at supporternes reaksjon ikke var bra.Men jeg tror at supporterne reagerer på hans kroppsspråk og at han ønsker seg vekk.Det var noe av det samme mot Hasselbaink da hans lønnskrav ble kjent...Mitt enkle poeng er at jeg håper han blir, men går ikke over i en massiv depresjon hvis han forsvinner.Gidder faktisk ikke å hisse meg opp over dette :)

jarle

euphor9

En ting er sikkert..  Det blir spennende å følge med på fortsettelsen.

Blir Beckford solgt i Januar?  Går han gratis til våren?  Skriver han ny kontrakt?

Det er aldri kjedelig å være Leeds United supporter..

Følg med i neste episode av Jermaine Beckford

jarle

Rykker vi opp ser jeg ingen grunn til at han skal gå noe sted...

HVOR?

Leeds vil bli den største klubben i CCC...

Og jeg tror ikke han er god nok for PL!

euphor9

Quote from: jarle on December 21, 2009, 22:54:28
Rykker vi opp ser jeg ingen grunn til at skal gå noe sted...

HVOR?

Leeds vil bli den største klubben i CCC...

Og jeg tror ikke han er god nok for PL!

Tenkte på de Fulham ryktene,men rykter er nå bare rykter enn så længe.

Håper Beckford blir og at han finner toppformen snart,han har scoret noen fine mål for Leeds.

Så foresten Leeds-Chelsea i 99 eller 2000 og da buet en del av publikum på Bowyer.

AndyMathie

Quote from: Runar on December 21, 2009, 14:13:47
Quote from: AndyMathie on December 21, 2009, 13:47:28
Ja Beckford har nok engang bevisst at han ikke har noe i klubben å gjøre. Håper vi snart blir kvitt sytre paven.

Husker når David Batty ble solgt at tårene kom og at det føltes ut som noen hadde dødd. Uansett det blir fest når Beckford e borte, da skal jeg feire at vi endelig er kvitt den eneste spilleren som ikke fortjener å ta på seg den hvite Leeds drakten!!

Med håp om en riktig hvit og god jul :)

Hva er kriteriene for og ha noe i klubben å gjøre egentlig?

Spillere som dette har ikke noe i Leeds å gjøre å da trenger æ vel ikke forklare nærmere:

Drogba, Gerrard, Robbie Savage, El-Hadji Diouf og vår egen Jermaine Beckford. Kunne gått ha unngått hele gjengen. De er en skam for spillet fotball. Hvis man skal vinne med juks så får man gjerne plukke disse spillerne med på laget, men æ foretrekker å vinne fair and square!

We are Leeds and we are proud of it!

AndyMathie

Utrolig bra innlegg Kato. Helt enig med dine fotballfaglige vurderinger(selv om æ nu ble en selvutnevnt idiot LOL)..
We are Leeds and we are proud of it!

Bites Yer Legs

Hvilken pakke er det du snakker om her? Den pakken som er vår  defintivt viktigste spiller de siste sesongene eller den såkalte sutrekoppen?

Alle de kampene du har streamet..? Du har vel også sett et par der Becks har bøttet inn mål, jublet, herjet.. Skreket ballen i krysset i stedet for å spille til mann! Han er en målscorer for steike, de har ofte en tendens til å skyte heller enn å spille. Det kan bli mye til tider, men vi vet jo han kan. Som spiss er Beckford ikke alene i den sammenheng.

Beckford er en følelsespiller, han legger definitivt ikke skjul på hvordan satus er, både positivt og negativt. Ærlig, ikke arrogant. Ã..., så kjedelig om alle hadde vært like.

Om Beckford hadde drevet for seg selv hadde vel Grayson plukket han vekk for lenge side, såpass tiltro har vel folk til vår manager? Jeg syntes Grayson virker som en glimrende man-manager, han tillater følelsesmessige utbrudd, men setter foten ned for dårlige holdninger(Uttalelser vedrørede feks. denne Becks-episoden, Hereford-kampen forrige sesong..)

Se 2-1-målet mot Hudders om igjen og kom så å fortell meg at Beckford spiller for seg selv..
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Quote from: AndyMathie on December 22, 2009, 01:19:46
Ja Beckford har nok engang bevisst at han ikke har noe i klubben å gjøre. Håper vi snart blir kvitt sytre paven.

Husker når David Batty ble solgt at tårene kom og at det føltes ut som noen hadde dødd. Uansett det blir fest når Beckford e borte, da skal jeg feire at vi endelig er kvitt den eneste spilleren som ikke fortjener å ta på seg den hvite Leeds drakten!!

Spillere som dette har ikke noe i Leeds å gjøre å da trenger æ vel ikke forklare nærmere:

Drogba, Gerrard, Robbie Savage, El-Hadji Diouf og vår egen Jermaine Beckford. Kunne gått ha unngått hele gjengen. De er en skam for spillet fotball. Hvis man skal vinne med juks så får man gjerne plukke disse spillerne med på laget, men æ foretrekker å vinne fair and square!

Juksemaker? Nivået på denne diskusjonen synker stadig. Unnskyld meg, men dette er en latterlig påstand!!    >:(
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Beckford looked like he was just playing out time at the club on Saturday and I think the fans sensed that and reacted accordingly. The one thing Leeds fans ask for above anything else is to wear the shirt with pride.

Will Grayson start him? What will the reaction be like when his name is read out at the start of that match? How will he celebrate if he scores in front of the Kop?

I just can’t see a way out of the situation. Beckford doesn’t strike me as the kind of a guy who can turn the crowd around with his personality â€" similarly Leeds fans don’t forgive so easily.

Interessante spørsmål.

http://lufcjames.footballunited.com/2009/12/21/will-he-stay-or-will-he-go/
COME ON LEEDS !!

Per Arne

Her omtaler du vår Jermaine Beckford som en juksepave. Kom med situasjonene der han har "jukset". Eller hold kjeft. Er Beckford en skam for spillet? En skam for Leeds? Fordi han har pådratt seg noen kort, og blir gretten når han ikke får spille mer, enda han gjerne vil?

Skam? Skal jeg fortelle deg hva skam er, mann? Det er å komme med slike uttalelser om en av ditt lags spillere. Uten å ha dekning for det. Det er en skam!

Skam deg.

jarle

Enig med deg Per Arne... SKAM!!!

Det er så virkelighetsfjernt dette maset om Beckford at jeg blir helt matt...

Når man kaller folk her for apekatt når personen vitterlig oppførere seg som en apekatt blir du sensurert av moderator... Men å kalle Beckford for jukser og en skam for fotballen er OK!

Andy White... god bedring!!! - du er en skam som Leeds supporter.

abbe

Quote from: Per Arne on December 22, 2009, 07:43:35

Her omtaler du vår Jermaine Beckford som en juksepave. Kom med situasjonene der han har "jukset". Eller hold kjeft. Er Beckford en skam for spillet? En skam for Leeds? Fordi han har pådratt seg noen kort, og blir gretten når han ikke får spille mer, enda han gjerne vil?

Skam? Skal jeg fortelle deg hva skam er, mann? Det er å komme med slike uttalelser om en av ditt lags spillere. Uten å ha dekning for det. Det er en skam!

Skam deg.

Ta pillen sin og roe seg ned.
Du har liksom ALDRI sett Beckford oppføre seg usportslig?

h.b

Quote from: jarle on December 22, 2009, 08:50:02
Enig med deg Per Arne... SKAM!!!

Det er så virkelighetsfjernt dette maset om Beckford at jeg blir helt matt...

Når man kaller folk her for apekatt når personen vitterlig oppførere seg som en apekatt blir du sensurert av moderator... Men å kalle Beckford for jukser og en skam for fotballen er OK!

Andy White... god bedring!!! - du er en skam som Leeds supporter.

Jarle da. Har du helt glemt hva vi kaller Bates  ;)

Per Arne

Quote from: abbe on December 22, 2009, 08:52:34
Quote from: Per Arne on December 22, 2009, 07:43:35

Skam deg.

Ta pillen sin og roe seg ned.
Du har liksom ALDRI sett Beckford oppføre seg usportslig?

Ikke be meg om å ta pillen min, junior.

Er du komplett dum, eller mener du helt seriøst at alle spillere som har gjort noe "usportslig" i kampens hete er en skam for spillet, og skal nektes å spille fotball?

Nei, jenta mi, gå og se en ballettforestilling, du. Der er det sikkert ikke noe som kan virke støtende på din sarte sjel.