Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?

Started by peacock, March 11, 2009, 00:36:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsulf

Vi er uenige, det er derfor dette er diskusjonsforum. :)

Helt sant, hadde nesten vært kjedelig her om alle var 100% enige i alt. :)
Ellers enig med B-m, tråden kan vel låses etterhvert.

peacock

Quote from: Brad's brother on December 29, 2009, 21:54:29

Hvorfor låse et tema som skaper diskusjon? Er ikke dette et diskusjonsforum?

jarle

Enkelte ting er sannheter og krever ingen videre diskusjon.

Er paven katolikk
Er sola varm
Er Beckford ....

B_Ød

skal bli moro å se alle superfans av JB om et par uker, når han har signert for en annen klubb...hva da mon tro?
Ups & Ups!!

peacock

Quote from: CardiganArms on December 30, 2009, 10:25:37
skal bli moro å se alle superfans av JB om et par uker, når han har signert for en annen klubb...hva da mon tro?
Man må ikke være en en "superfan" for å se viktigheten av en spiss som scorer mål i bøtter og spann.

B_Ød

Quote from: peacock on December 30, 2009, 10:37:56
Man må ikke være en en "superfan" for å se viktigheten av en spiss som scorer mål i bøtter og spann.
...men det hjelper...og hva når han drar?..For det gjør han.
Ups & Ups!!

jarle

Hva mener  du egentlig med innlegget?
At vi blir lei oss?
At vi blir sinte på Beckford fordi han ikke elsker Leeds
At vi blir sinte på Bates fordi han ikke blar opp cash?

B_Ød

Quote from: jarle on December 30, 2009, 11:24:02

Hva mener  du egentlig med innlegget?
At vi blir lei oss?
At vi blir sinte på Beckford fordi han ikke elsker Leeds
At vi blir sinte på Bates fordi han ikke blar opp cash?

ja
ja
ja
Ups & Ups!!

Leedsulf

Quote from: peacock on December 30, 2009, 09:36:12
Quote from: Brad's brother on December 29, 2009, 21:54:29

Hvorfor låse et tema som skaper diskusjon? Er ikke dette et diskusjonsforum?

Så lenge det samme repeteres om og om igjen, og stadige personangrep er noe som til stadighet dukker opp ser jeg ikke helt verdien i å fortsette "diskusjonen".

testo

Går Beckford til PL lag vil han slite som vår kjære Fabian Delph gjør.Jeg tror ikke det var dette FD skulle gå til,så Becks !pick up the phone!
Tenk om Becks er så dum å skriver under for et PL lag og opplever det samme, (jeg tenker nå på de store lagene som har vært linka til han) eller tenk om han havner i den Porugisiske ligaen hvor han ikke har venner eller forstår Portugisisk/Brasiliansk.
Tipper han får gode råd,men om han lytter på de eller om han kun har £ tegn i øya vet kun han selv.
Godt Valg Beckford.

Fabian Delph

Kamper                     Scoringer         Kort

Fra start 2                     Mål 0            Gule 3

Byttet inn 3                                      Gult/rødt 0

Byttet ut 2                                       Røde 0

På benken 18             Straffemål 0   

Straffebom 0   

Selvmål 0   

Spilte min. 147   
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tobb

Jeg lover å bli "superfan" av Becks den dag han underskriver ny kontrakt... Skeptisk!

jackbauer68

Da vil han gå inn i historien som en goalscoring legend,slik han fortjener.Hvis han blir solgt er det jo ikkje han vi skal bli sur på,men klubben Leeds som har greid å sette seg i en situasjon der bakgårdsklubber som Boro er mer attraktive både økonomisk og sportslig 8)

B_Ød

Quote from: jackbauer68 on December 30, 2009, 13:31:32

Da vil han gå inn i historien som en goalscoring legend,slik han fortjener.Hvis han blir solgt er det jo ikkje han vi skal bli sur på,men klubben Leeds som har greid å sette seg i en situasjon der bakgårdsklubber som Boro er mer attraktive både økonomisk og sportslig 8)

Boro er vel knapt nok for bakgårds-klubb å regne...??
Ups & Ups!!

Rudi G.

Quote from: CardiganArms on December 30, 2009, 15:26:54
Quote from: jackbauer68 on December 30, 2009, 13:31:32

Boro er vel knapt nok for bakgårds-klubb å regne...??

Sammenlignet med Leeds United er alle klubber bakgårdsklubber!

Pettersen97

The Mighty Whites

baste

Mener å huske at Grayson har sagt at Becks blir ut sesongen, og at Becks da kan ta en bosmann for alt han bryr seg. Opprykket er verd mye mere en £1-2 mil.. Ingen her som vet hva som skjer, men vi kan jo tru......og håpe. Jeg håper Becks blir ut sesongen.

Marching on together.

berlin

tobn på tur

Håper og tror han blir. Drar han derimot av egen vilje, er jeg glad.

Hallgeir *

Beckford gjør det han skal for n'te gang. Han gjør seg enda mer ettertraktet, men prisen steg sikkert også med det målet.
Super Leeds since 1968

fjellhaugen

og vips, så var becks dikusjonen på topen av forumlistene igjen ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Evig Pint

Jeg har skiftet mening i gledesrusen. Beckford kan pisse inn mål over alt, også på Old Toilet. Her må vi strekke oss langt! Sign him up Larry

Marching on together

jackbauer68

kan de tullebukkane som vil ha Beckford ut holde godt kjeft no????
sign him up,han e elendig i mange såkalte faser av spillet.....men han e jo livsfarlig heile tida,for en mann:)

Promotion 2010

Quote from: Promotion 2010 on December 29, 2009, 12:23:22
Toppskårer'n League 1 og køpper:

Holt (Norwich)         20 mål
Beckford (Leeds)      19 mål
Lambert (Soton)      18 mål
Bernard (Southend)  17 mål

Og så har jeg sterkt på følelsen at Beckford skårer på Old Trafford til helgen!   :)

Jeg vil gjerne ha litt "kredd" for denne!  ;D ;D ;D ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Becks bør og må holdes i klubben.. Men ser man på hans prestasjon og med målet hans idag så blir vel ikke interessen mindre :-X
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Vi snakker om hvor mye Beckford kan bringe i kassa til Leeds! Et Newcastle-bud på £ 1,25 mill er avslått av Bates. Han vi ha mer og det spekuleres i rundt £ 2 millioner som en naturlig sum.

MEN trenger vi egentlig disse pengene, og er han ikke på vei til å tjene dem for oss uasnsett?

Kampen på Old Trafford skaffet oss nesten £ 1 million i inntekter. Neste runde av cupen vil gi oss nye pund i kassa. Er vi heldige så kan vi igjen få opp imot £ 1 million. Med nye Beckford-mål kan det bli flere cup-runder. Dermed er jo idiotisk å seolge unna en som kan få oss opp i CCC, pluss vinne Malingskøppen, pluss gi oss noen ekstra runder i FA-cupen...

Nei, dette salget er ikke kolubben mest tjent med. Så spørs det omk hva spilleren selv sier når nye bud kommer inn. Vi kan neppe stoppe ham fra å gå hvis han vil vidre i denne måneden...

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

LeedsUnited

Blir spennende måned/halvår dette på mange måter.  Hvis vi rykker opp vil nok Beckford få et nytt og bedre kontraktforslag på bordet.  Dette burde vel egentlig vært gitt ham allerede?
Hvor interessert er han selv å bli værende i Leeds?  Frister gull og grønne skoger mer en klubbtilhørigheten?
Hvis han skulle få en mye bedre kontrakt, hva vil det gjøre med moralen i laget?  Kan lett bli surmuling blant andre spillere som selv føler de burde ha bedre betalt.

Vanskelig dette og samtidig har vi gamle dager friskt i minne og kan ikke starte et nytt økonomisk kaos.  Men håper av hele mitt hjerte at han blir :)

McAllister

Men hva er statusen på Beckford nå? Har han bare kontrakt ut sesongen?

tobn på tur

Beckford er utvilsomt viktig og bør holdes.

Jeg bare irriterer meg over at man ikke vet hvordan følelsene hans er for klubben. Etter i dag vil han alltid bli husket som en helt, i hvertfall hvis han erklærer sin elsk for klubben. I CCC neste år vil han vel også få en bedre lønn, hvis det er det det står på. Kanskje bare jeg som liker ekstra godt spillere som er tro mot klubben sin og ikke bare tenker penger, men man kan vel kanskje dessverre ikke vente mye av det i dag.

kloggen