Skrevet av Emne: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?  (Lest 185893 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #870 på: Mai 23, 2011, 15:34:04 »
Heilt OK mål av Becks 8)

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #871 på: Mai 23, 2011, 20:41:05 »
http://www.youtube.com/watch?v=b7rIWaooCDg


still lazy and useless.... he he...


Fantastisk mål som hadde fortjent større oppmerksomhet i ligafinalen.  :)

Work raten hans har forøvrig vært helt strålende de kampene jeg har sett han denne sesongen og primadonnanykkene har Moyles tilsynelatende helt klart å plukke av han. En manager som aldri har sluttet å tro på han til tross for en treg start og langvarig måltørke, har gitt Beckford en jevnt stigende kurve. Neste sesong scorer han 15 ligamål i PL!   :o
Jon R.

hobberst jr.

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #872 på: Mai 23, 2011, 21:10:59 »
Pøh, mannen fikk jo målet av Chelsea-Forsvaret.
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

fjellhaugen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #873 på: Mai 24, 2011, 07:22:21 »
Pøh, mannen fikk jo målet av Chelsea-Forsvaret.

svelg stoltheten din gutt og innrøm at om kalou hadde gjort det samme hadde du hyllet han som en gud  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #874 på: Mai 24, 2011, 08:43:48 »
gla vi er kvitt'n
Ups & Ups!!

jarle

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #875 på: Mai 24, 2011, 09:03:13 »
gla vi er kvitt'n



Ja Beckford ut og Maler'n inn var en genistrek!  :o

B_Ød

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #876 på: Mai 24, 2011, 09:32:32 »
gla vi er kvitt'n



Ja Beckford ut og Maler'n inn var en genistrek!  :o

godt vi to er enige om noe hvertfall da.. ;)
Ups & Ups!!

peacock

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #877 på: Mai 24, 2011, 15:36:48 »
gla vi er kvitt'n



Ja Beckford ut og Maler'n inn var en genistrek!  :o


Skjønner ikke helt de som later som om det var bra, at en spiller som scoret over 30 mål tre sesonger på rad forsvant. Jeg rystes også over slaktingen av Paynter. Ja, han har ikke levert veldig bra. Han har dog vært skadd, og bør få mer tid. Er vi helt historieløse? Hvor mange eksempler finnes ikke på spillere som kommer grusomt tilbake? Siden tråden er om Beckford; var han en rask suksess? Nei! Først etter låneopphold kom han tilbake og leverte varene.

Kato

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #878 på: Mai 24, 2011, 17:18:12 »
Faktisk enig med deg om Paynter. Synes han slaktes vel brutalt her inne. Vært skadet, ikke fått spilt over tid, mistet selvtillit.

Plutselig så leverer han.
 

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #879 på: Mai 24, 2011, 18:32:07 »
gla vi er kvitt'n



Ja Beckford ut og Maler'n inn var en genistrek!  :o


Skjønner ikke helt de som later som om det var bra, at en spiller som scoret over 30 mål tre sesonger på rad forsvant. Jeg rystes også over slaktingen av Paynter. Ja, han har ikke levert veldig bra. Han har dog vært skadd, og bør få mer tid. Er vi helt historieløse? Hvor mange eksempler finnes ikke på spillere som kommer grusomt tilbake? Siden tråden er om Beckford; var han en rask suksess? Nei! Først etter låneopphold kom han tilbake og leverte varene.

Uansett en meningsløs sammenligning. Vi byttet jo ikke Paynter mot Beckford akkurat. Beckford hadde dessuten ekstreme ferdigheter som man vanligvis må betale noen millioner pund for i dagens marked, mens Paynters markedsverdi vel ligger på max en tredjedel  av Beckfords.  Synes Paynter har vist potensiale , og en full pre-season uten skadeavbrekk kan utgjøre forskjellen mellom suksess og fiasko. Mye vil naturligvis også avhenge av hvem som kommer og går i løpet av sommeren.  :)
Jon R.

RoarG

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #880 på: September 25, 2011, 16:04:21 »
Beckford har for øvrig skiftet beite. Spiller for Leicester City nå. Lånt ut fra Everton, eller på permanent basis? Ble for øvrig byttet ut midtveis i 2. omgang mot Cardiff, uten å ha fått til stort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #881 på: September 25, 2011, 17:07:34 »
Beckford har for øvrig skiftet beite. Spiller for Leicester City nå. Lånt ut fra Everton, eller på permanent basis? Ble for øvrig byttet ut midtveis i 2. omgang mot Cardiff, uten å ha fått til stort.

Mener det var på permanent basis. Ønsker karen lykke til jeg.

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #882 på: September 25, 2011, 18:29:22 »
Som i Everton har han hatt en treg start i sin nye klubb. 3 kamper. 0 mål.
Jon R.

Svend Anders

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #883 på: September 25, 2011, 21:05:11 »
Beckford har for øvrig skiftet beite. Spiller for Leicester City nå. Lånt ut fra Everton, eller på permanent basis? Ble for øvrig byttet ut midtveis i 2. omgang mot Cardiff, uten å ha fått til stort.

Beckford er hentet til Championship for £4 millioner, og får der vel £40,000 i ukelønn. På fireårsavtale. Det betyr en utgift totalt på over £12 millioner for Leicester over kontraktsperioden...

Jeg ble forøvrig overrasket over Beckfords valg om overgang. Han spilte jo ganske mye for Everton i Premier League, og å gå ned en divisjon for noen tusen pund ekstra i uka høres rart ut.

SA

samadhi

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #884 på: September 25, 2011, 21:53:59 »
Synes også det var rart at Beckford forlot Everton. Her fikk han spille mye, og tidvis gjorde han det også bra og scoret en del mål. I Leicester er jeg redd at han forsvinner fra fotballkartet...
marching on together,
derudaf forever...

fjellhaugen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #885 på: September 25, 2011, 22:07:14 »
Synes også det var rart at Beckford forlot Everton. Her fikk han spille mye, og tidvis gjorde han det også bra og scoret en del mål. I Leicester er jeg redd at han forsvinner fra fotballkartet...

putter nok mot oss skal du se, så han forsvinner ikke helt.



forresten.... de fleste putter vel strengt tatt mot oss så er vel ikke SÃ…Ã… spesielt :-X :-X :-X
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #886 på: September 26, 2011, 09:54:54 »
Beckford har for øvrig skiftet beite. Spiller for Leicester City nå. Lånt ut fra Everton, eller på permanent basis? Ble for øvrig byttet ut midtveis i 2. omgang mot Cardiff, uten å ha fått til stort.

Beckford er hentet til Championship for £4 millioner, og får der vel £40,000 i ukelønn. På fireårsavtale. Det betyr en utgift totalt på over £12 millioner for Leicester over kontraktsperioden...

Jeg ble forøvrig overrasket over Beckfords valg om overgang. Han spilte jo ganske mye for Everton i Premier League, og å gå ned en divisjon for noen tusen pund ekstra i uka høres rart ut.

SA

Den ukeslønna vil lønnet 4-6 av våre beste spillere..:) Og transfersummen er det samme som vi bruker på 5-10 år..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #887 på: September 26, 2011, 14:08:24 »
Beckford har for øvrig skiftet beite. Spiller for Leicester City nå. Lånt ut fra Everton, eller på permanent basis? Ble for øvrig byttet ut midtveis i 2. omgang mot Cardiff, uten å ha fått til stort.

Beckford er hentet til Championship for £4 millioner, og får der vel £40,000 i ukelønn. På fireårsavtale. Det betyr en utgift totalt på over £12 millioner for Leicester over kontraktsperioden...

Jeg ble forøvrig overrasket over Beckfords valg om overgang. Han spilte jo ganske mye for Everton i Premier League, og å gå ned en divisjon for noen tusen pund ekstra i uka høres rart ut.

SA

Han hadde vel 25 000 i Everton? For meg virket det som Moyes var higen på å kvitte seg med mannen, og gud vet de trenger pengene. Blir ambivalent når en en levende legende stiller opp på feil banehalvdel i NpC denne sesongen.
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #888 på: September 26, 2011, 15:29:45 »
Beckford har for øvrig skiftet beite. Spiller for Leicester City nå. Lånt ut fra Everton, eller på permanent basis? Ble for øvrig byttet ut midtveis i 2. omgang mot Cardiff, uten å ha fått til stort.

Beckford er hentet til Championship for £4 millioner, og får der vel £40,000 i ukelønn. På fireårsavtale. Det betyr en utgift totalt på over £12 millioner for Leicester over kontraktsperioden...

Jeg ble forøvrig overrasket over Beckfords valg om overgang. Han spilte jo ganske mye for Everton i Premier League, og å gå ned en divisjon for noen tusen pund ekstra i uka høres rart ut.

SA
  är tämligen säker på att Everton sålde honom på grund av klubbens dåliga ekonomi och de fick en stor möjlighet att casha in,
 

Svend Anders

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #889 på: September 26, 2011, 15:54:19 »
Han hadde vel 25 000 i Everton? For meg virket det som Moyes var higen på å kvitte seg med mannen, og gud vet de trenger pengene. Blir ambivalent når en en levende legende stiller opp på feil banehalvdel i NpC denne sesongen.

Han hadde 30-35,000 i Everton og får ifølge Duncan Castles 40,000 i Leicester.

Spennende å se hva som skjer dersom opprykket ryker for Svens menn. Beckford er ikke den eneste på det nivået hva gjelder lønn der.

SA

B_Ød

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #890 på: September 26, 2011, 16:08:39 »
Så iver etter å debattere mannen lever i beste velgående..skuffende..
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #891 på: September 26, 2011, 18:17:39 »
Så iver etter å debattere mannen lever i beste velgående..skuffende..

Ja det er ille.
Jon R.

Dennis

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #892 på: September 26, 2011, 18:35:34 »
Leicester spiller et meget høyt spill og om det rekker opp, så gratulerer jeg de med det. Likevel, som Svend Anders har skrevet flere ganger, er det bare opprykk som er godt nok for dem og det blir ikke lite spennende å se på effektene av et eventuelt mislykket sesongresultat.

Jeg tror West Ham og Southampton tar de direkte plassene.
« Siste redigering: September 26, 2011, 18:37:12 av Mr Kaizer »
Marching on together!

testo

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #893 på: September 26, 2011, 19:09:35 »
Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford? ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #894 på: September 26, 2011, 20:16:00 »
Beckford har for øvrig skiftet beite. Spiller for Leicester City nå. Lånt ut fra Everton, eller på permanent basis? Ble for øvrig byttet ut midtveis i 2. omgang mot Cardiff, uten å ha fått til stort.

Beckford er hentet til Championship for £4 millioner, og får der vel £40,000 i ukelønn. På fireårsavtale. Det betyr en utgift totalt på over £12 millioner for Leicester over kontraktsperioden...

Jeg ble forøvrig overrasket over Beckfords valg om overgang. Han spilte jo ganske mye for Everton i Premier League, og å gå ned en divisjon for noen tusen pund ekstra i uka høres rart ut.

SA

Ikke overraskende i det hele tatt, med begrenset talent, uten muligheter til å vinne pokaler og landslagsplass samt bare noen år igjen av karrieren ville vel en hver takket ja til noen millioner ekstra i året!

RoarG

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #895 på: September 26, 2011, 20:44:34 »
40k £ i uka hos Leicester i Championship :o. Hva tenker de på? Ta "en Leeds"?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #896 på: Januar 05, 2012, 21:25:01 »
"alle" ønsker seg smith tilbake.

tar gjerne becks jeg.

eller vil egentlig bare få tråden opp og gå igjen  ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

lojosang

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #897 på: Januar 05, 2012, 21:57:14 »
40k £ i uka hos Leicester i Championship :o. Hva tenker de på? Ta "en Leeds"?

Den ansatte SVENNIS. Sannsynligheten for at tankearbeid utføres i ledelsen der borte er forsvinnende liten.  ;D
- Leif Olav

RoarG

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #898 på: Januar 05, 2012, 21:57:59 »
"alle" ønsker seg smith tilbake.

tar gjerne becks jeg.

eller vil egentlig bare få tråden opp og gå igjen  ;D ;D
Da lyktes du bra. Noe nytt om Becks, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fjellhaugen

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #899 på: Januar 05, 2012, 22:22:16 »
"alle" ønsker seg smith tilbake.

tar gjerne becks jeg.

eller vil egentlig bare få tråden opp og gå igjen  ;D ;D
Da lyktes du bra. Noe nytt om Becks, da?

njaaa. lite.
må være denne da, fra novemver
http://www1.skysports.com/football/news/11095/7325268/
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!