10 kamper igjen

Started by LeifMorten, March 11, 2009, 12:47:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LeifMorten

Leeds United - Swindon Town   
Crewe Alexandra - Leeds United   
Leeds United - Milton Keynes Dons 
Colchester United - Leeds United   
Leyton Orient - Leeds United 
Leeds United - Stockport County
Leicester City - Leeds United     
Leeds United - Tranmere Rovers 
Hartlepool United - Leeds United 
Leeds United - Northampton Town

10 kamper igjen. Fem hjemme og fem borte. Hjemmekampene bør gi 15 poeng. Spørsmålet er hva vi greier borte.

Crewe Alexandra er et lag som vi helt klart bør slå. Men de bør ha poeng dersom de ikke skal rykkke ned.
Colchester United kan blande seg inn i paly-off-diskusjonen med en god avslutning.
Leyton Orient er et lag som vi bør slå dersom vi ønsker å rykke opp. Men de kjemper mot nedrykk. Slike lag er vanskelige motstandere.
Leicester er helt klart den tøffeste oppgaven. Vi får håpe at de er klar for opprykk slik at de tar litt lett på oppgaven.
Hartlepool med Rune Lange bør også gå greit. Spesielt fordi Rune har lovet meg at han ikke skal score i denne kampen...

Tror at dersom vi tar 10 poeng (3 seire, 1 uavgjort og 1 tap) skal vi være fornøyd.

25 poeng holder til play-off. Spørsmålet er om 84 poeng holder til direkte opprykk.

Frode

Er redd vi MÃ... nå andreplassen for å rykke opp.  Tror Dons begynner å få det nå, vi får håpe at også Peterborough møter veggen snart.  Da er fortsatt alt mulig.

rd1

noen som har tabellen for siste 3 år? hvor mange poeng har nummer to hatt siste år?
"Who needs Cantona??"

Fygle

Quote from: rd1 on March 11, 2009, 13:23:39
noen som har tabellen for siste 3 år? hvor mange poeng har nummer to hatt siste år?

2004:
2       Hull                46      26      8      12     80     53     86     

2005:
2       Colchester      46      22      13      11     58     40     79     

2006:
2       Bristol City      46      25      10      11     63     39     85 

2007:
2       Nottingham      46      22      16      8     64     32     82     
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Dennis

Kan vi vær så snill og få noen historiske statistikkere som McMidjo inn her? Det hadde vært veldig interessant og sett på antall poeng som var nok til direkte opprykk, samt snittpoengene over en viss periode.

Swindon - Swindon er under streken, men det er likevel lenge nok til serieslutt at de antakelig er bedre å møte nå enn om 5-6 runder. Har 2-8-6 borte og tok blant annet poeng borte mot Leicester og Millwall, for noen runder tilbake. Har sluppet inn 24 borte (kun 5 mer enn vi har hjemme!) og virker ikke å være et lag som er lett å score på. Ligger antakelig meget dypt? Vi har vunnet samtlige tre kamper mot dem i League One-sammenheng.

Crewe - Ã... møte formlag er aldri enkelt, verken hjemme eller borte. Crewe er nå oppe i 8-2-7 hjemme, har sluppet inn 28 og scoret 26. Antakelig ljuger statistikken litt av en særdeles dårlig start. Crewe borte er nok en av de tøffeste kampene om dagen. Ett poeng er ikke verst på papiret, men det har vi ikke råd til. Her er det ekstremt viktig at Becks' og Snoddys kontringshurtighet fungerer.

Stockport - Et av lagene som har møtt motgang den siste tiden, men har også spilt en del tøffe kamper. På det jevne borte, dermed bør Leeds vinne. Kan også bli en viktig kamp med tanke på play off.

MK Dons - Vi møter antakelig Dons på best tenkelige tidspunkt; vi er i form, Dons har ikke vunnet på fire kamper og er i en periode med 8 kamper på 24 dager. 10-4-3 og 36-20 i målforskjell vitner likevel om en meget tøff motstander. Dessuten har Leeds som tradisjon og la gamle spisser score på laget, så vi ser vel en stryning bage et par goaler? 6 poengs oppgjør.

Colchester - 6-4-8 og bare 18-18 i målforskjell tyder på at Colchester hjemmeoppgjør ender med en snau seier til ett av lagene. Leeds på sin side har 6-3-9 og 21-24 borte, så vi lider av litt av samme sykdommen. Vi tør vel håpe på 0-1?

Leyton - Bra form for tiden. Leyton blir antakelig ingen kasteball, men slike kamper må vi vinne skal vi nå plass nr 2. Det hadde ogå hjulpet om Leytons gode form for tiden så godt som hadde sikret dem ny kontrakt, før vi gjester dem.

Leicester - 12-6-1 hjemme og suveren serieleder. Antakelig blir ett poeng en bonus, men hva om Leicester allerede har sikret opprykk?

Tranmere - Nok et lag som må slåes hjemme på Elland Road. Vi har negativ statistikk mot Rogers lag i League One-sammenheng (1-0-2) og i denne kampen skal vi hevne oss. Tranmere kjemper om muligheten til play off-spill og kan bli tøffe, mens en middelhavsfarer er som regel de enkleste (på papirus) å møte i slutten av sesongen. Jeg håper (sorry, Roger) at Tranmere har spilt bort sjansene før de kommer til Elland Road.

Hartlepool - Per i dag 8 poeng over nedrykksstreken og med flere lag imellom. Bør kunne unngå nedrykk og sikre kontrakt før denne kampen. Da bør vi også kunne vinne. Om de skulle blandes inn i nedrykkstriden, kan det bli verre å sikre tre poeng.

Northampton - Per i dag direkte innblandet i nedrykksstriden. Vi får håpe de har avgjort skjebnen frem til denne dagen, for dårlig bortestatistikk har lite å si om Northampton MÃ... vinne på sesongens siste dag. Men vi skal være maks uheldig om både Leeds og Northampton er helt avhengig av tre poeng i siste runde.

Jeg tror (dvs håper?) vi vinner minst 7 kamper og da har vi en liten mulighet.

Om ikke, så skal vi selvsagt ut i play off. Noe annet ville vært katastrofe.

Marching on together!

rd1

Quote from: id-buy on March 11, 2009, 13:59:53
Quote from: rd1 on March 11, 2009, 13:23:39

2004:
2       Hull                46      26      8      12     80     53     86     

2005:
2       Colchester      46      22      13      11     58     40     79     

2006:
2       Bristol City      46      25      10      11     63     39     85 

2007:
2       Nottingham      46      22      16      8     64     32     82     

Vi bør mao ha mellom 82 poeng. Legger lista på 8 seire, 1 uavgjort og 1 tap på siste 10 kamper. 84 poeng og 2.plass ;D
"Who needs Cantona??"

pale

Dere skal ha for optimismen gutter. En seier og vi snakker direkte opprykk igjen.

Vi er for ustabile til å ta igjen 10 poeng på ti kamper. Og det er jo flere lag vi må passere.

Tipper vi havner på fjerde plass og møter Millwall i play-off semifinalen.

Og i år er det vår tur.

bwirum

Synes det ser tøft ut med noen 2. plass nå dessverre. Vi må nok håpe på play-off i år igjen, men selvsagt ikke en gjentagelse av fjorårets skuffelse mot Doncaster.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Asbjørn

Det blir litt 'hvis, om, atte' mht Leeds og andreplassen - foreløpig (om vi får et 'run' kan det fortsatt ordne seg).

Jeg tror vi bør:
1. Sikre oss nok poeng til å være klar for 'play off' i det minste
2. Mentalt forberede oss (dvs 'spillerne forberede seg') til å spille play off - kamper.

Når lag fra 5. og 6.plass på tabellen ofte kvalifiserer seg via play off er det nok ofte pga 'hodet' til spillerne. Lag som havner rundt 2.plassen er gjerne mentalt slitne etter lang kamp om direkte opprykk, går inn i play off som noe negativt, 'nå kan dette ryke også'...

En manager har ofte en stor ,mental jobb foran seg i slike tilfeller.

Heldigvis har Leeds denne gang en manager som 'har vært der før' - og lykkes.
Vi har 'tre tapte finaler' bak oss nå, på rappen. Mange i Leeds-systemet har vært med på de to siste. Man sitter igjen med masse erfaring fra slikt. Forhåpentligvis er det slik at man lærer av erfaringene.
Slik sett kan det være vår tur nå... :)

Skulle vi få en 'go' vil jo det beste være direkte opprykk. Men foreløpig er nok det 'å tro på julenissen'   :-\

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Andersen

Ã... håpe på direkte opprykk i år , er vel å ta litt vel hardt i er min mening. mitt håp er play- off plass i år, og at hvis vi havner der , så er det vår tur i år og ta den siste plassen rett opp. Blir en GEDIGEN skuffelse hvis vi ikke klarer ihvertfall den plassen! 10. kamper igjen, håper de fleste går i vår favør, og at de andre lagene går på noen blemmer!!! :-\ LEEDS4EVER!!!!!

McMidjo

Jeg har sett på statistikk og tabeller for de siste 10 åra i League 1. Basert på disse er det slett ikke urealistisk å nå en direkte opprykksplass fra en utgangsposisjon på 59 poeng 10 kamper før slutt â€" slik Leeds ligger an nå:

1.  Både Forest i 2008 og Colchester i 2006 klarte en direkte opprykksplass â€" etter å ha ligget i omtrent samme posisjon som Leeds gjør nå â€" 10 kamper før slutt.

2.  Sett over de siste 10 år ser vi en svak tendens til at det kreves stadig færre poeng for å nå 2.plassen på tabellen.

3.  Når jeg ser på styrken og den antatte formutviklingen til lagene vi møter i de siste 10 kampene, mener jeg at en poengfangst på 20-24 poeng bør være innenfor grei rekkevidde.

Mye avhenger naturligvis av hvor mye lagene foran oss sprekker â€" og her er det også en del innbyrdes oppgjør som helst skal tippe riktig vei. Jeg har god tro på at vi henter inn både Milwall og Dons â€" selv om disse har hengekamper til gode, men tror det blir vanskelig å ta igjen Peterborough som både er i god form, og har et relativt lett kampprogram.

Statistikk og spekulasjoner, men sesongen er langt fra over (og jeg har iallefall begynt å innstille meg på en ny tur til Wembley….. :))

Her er poengsummene for nr 2-lagene siste 10 år:

2008: Forest        82p (Leeds uten poengtrekk hadde tatt 2.plassen med 91 poeng)
2007: Bristol C      85p
2006: Colchester  79p (Southend vant divisjonen med kun 82 p dette året)
2005: Hull            86p
2004: QPR           83p
2003: Crewe        86p
2002: Reading      84p
2001: Rotherham  91p
2000: Burnley      88p
1999: Walsall       87p

Normalsituasjonen i de fleste av disse sesongene er at de to beste lagene på tabellen til slutt â€" også har ligget øverst med 10 kamper igjen. De største unntakene:

I 2008 lå Forest på 4.plass - 9 poeng etter Doncaster  â€" når 10 kamper gjenstod.

I 2006 lå Colchester på 5.plass â€" 2 poeng etter Brentford â€" når 10 kamper gjenstod.

I 2000 lå Burnley på 5.plass â€" 9 poeng etter Bristol Rovers â€" når 10 kamper gjenstod.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

johnny gangster

Quote from: Asbjørn on March 11, 2009, 16:22:36
Det blir litt 'hvis, om, atte' mht Leeds og andreplassen - foreløpig (om vi får et 'run' kan det fortsatt ordne seg).

Jeg tror vi bør:
2. Mentalt forberede oss (dvs 'spillerne forberede seg') til å spille play off - kamper.

Når lag fra 5. og 6.plass på tabellen ofte kvalifiserer seg via play off er det nok ofte pga 'hodet' til spillerne. Lag som havner rundt 2.plassen er gjerne mentalt slitne etter lang kamp om direkte opprykk, går inn i play off som noe negativt, 'nå kan dette ryke også'...

Vi har 'tre tapte finaler' bak oss nå, på rappen. Mange i Leeds-systemet har vært med på de to siste. Man sitter igjen med masse erfaring fra slikt. Forhåpentligvis er det slik at man lærer av erfaringene.

Skulle vi få en 'go' vil jo det beste være direkte opprykk. Men foreløpig er nok det 'å tro på julenissen'   :-\

Må sei meg veldig einig me Asbjørn her, må dessverre innrømma at eg trur det kan bli veldig hardt med direkte opprykk i år igjen. Som Asbjørn seier kan det vera veldig lurt å innstilla spelarane på play off slik at det ikkje blir ein stoor skuffelse å komme på play off plass. Men dette er ein Jobb mr. Grayson fiksar. Me må jo nesten vinna resten av kampane for å ta opprykksplassen, er vel ikkje så veldig realistisk akkurat det. Men mi kan få lov å drømma eit par kampa til om opprykk så får mi sjå ke da blir til.
Swindom må takast i helga uansett direkte opprykk eller ikkje.

DenHviteYeboah

Quote from: McMidjo on March 11, 2009, 19:12:51
Jeg har sett på statistikk og tabeller for de siste 10 åra i League 1. Basert på disse er det slett ikke urealistisk å nå en direkte opprykksplass fra en utgangsposisjon på 59 poeng 10 kamper før slutt â€" slik Leeds ligger an nå:

1.  Både Forest i 2008 og Colchester i 2006 klarte en direkte opprykksplass â€" etter å ha ligget i omtrent samme posisjon som Leeds gjør nå â€" 10 kamper før slutt.

2.  Sett over de siste 10 år ser vi en svak tendens til at det kreves stadig færre poeng for å nå 2.plassen på tabellen.

3.  Når jeg ser på styrken og den antatte formutviklingen til lagene vi møter i de siste 10 kampene, mener jeg at en poengfangst på 20-24 poeng bør være innenfor grei rekkevidde.

Mye avhenger naturligvis av hvor mye lagene foran oss sprekker â€" og her er det også en del innbyrdes oppgjør som helst skal tippe riktig vei. Jeg har god tro på at vi henter inn både Milwall og Dons â€" selv om disse har hengekamper til gode, men tror det blir vanskelig å ta igjen Peterborough som både er i god form, og har et relativt lett kampprogram.

Statistikk og spekulasjoner, men sesongen er langt fra over (og jeg har iallefall begynt å innstille meg på en ny tur til Wembley….. :))

Her er poengsummene for nr 2-lagene siste 10 år:

2008: Forest        82p (Leeds uten poengtrekk hadde tatt 2.plassen med 91 poeng)
2007: Bristol C      85p
2006: Colchester  79p (Southend vant divisjonen med kun 82 p dette året)
2005: Hull            86p
2004: QPR           83p
2003: Crewe        86p
2002: Reading      84p
2001: Rotherham  91p
2000: Burnley      88p
1999: Walsall       87p

Normalsituasjonen i de fleste av disse sesongene er at de to beste lagene på tabellen til slutt â€" også har ligget øverst med 10 kamper igjen. De største unntakene:

I 2008 lå Forest på 4.plass - 9 poeng etter Doncaster  â€" når 10 kamper gjenstod.

I 2006 lå Colchester på 5.plass â€" 2 poeng etter Brentford â€" når 10 kamper gjenstod.

I 2000 lå Burnley på 5.plass â€" 9 poeng etter Bristol Rovers â€" når 10 kamper gjenstod.

Leeds har gjennomsnitt denne sesongen på 1,63 poeng pr.kamp.Hvis vi anser formen for å være ganske lik stabil/ustabil som frem til nå tar vi sannsynligvis 16 poeng på de 10 siste kampene.Da havner vi på 76 poeng- noe som etter alle solemerker holder til kun playoff.Men det er greit for meg at Leeds knuser Millwall i playoff finalen!(men hvis vi ikke rykker opp i år, tror je at jeg må legges inn....)
MOT!!!

DenHviteYeboah

59+16=75 poeng,hadde på Leedsbriller....

berlin

Quote from: DenHviteYeboah on March 11, 2009, 20:03:57
Leeds har gjennomsnitt denne sesongen på 1,63 poeng pr.kamp.Hvis vi anser formen for å være ganske lik stabil/ustabil som frem til nå tar vi sannsynligvis 16 poeng på de 10 siste kampene.Da havner vi på 76 poeng- noe som etter alle solemerker holder til kun playoff.Men det er greit for meg at Leeds knuser Millwall i playoff finalen!(men hvis vi ikke rykker opp i år, tror je at jeg må legges inn....)
MOT!!!

For å prøve å gjøre nok en "søkt" prognose, kan det nevnes at Leeds under Simon Grayson
står med 8 seire, 3 uavgjort og 4 tap. Det skulle tilsi 27p / 15kamper = 1,8 p i snitt.
Dermed 18 poeng på siste 10 kamper, totalt 77 poeng.

auren

Quote from: Asbjørn on March 11, 2009, 16:22:36

Jeg tror vi bør:

Tror knapt jeg har lest et innlegg med så mye bruk av hermetegn :) Beklager at jeg henger meg opp i dette Assie, men som lærer står du jo lagelig til for hugg. Føler det er litt Joey fra Friends over denne bruken av hermetegn :) Hvorfor skriver du "tre tapte finaler" med hermetegn?

"auren"
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

Quote from: auren on March 11, 2009, 21:59:02

Tror knapt jeg har lest et innlegg med så mye bruk av hermetegn :) Beklager at jeg henger meg opp i dette Assie, men som lærer står du jo lagelig til for hugg. Føler det er litt Joey fra Friends over denne bruken av hermetegn :) Hvorfor skriver du "tre tapte finaler" med hermetegn?

Hehehe, endelig :)
...har gradvis økt på med bruken av dette, økt og økt - ingen har kommentert ...før du endelig gjorde det :)
Sannelig på tide!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Quote from: berlin on March 11, 2009, 21:11:30
Quote from: DenHviteYeboah on March 11, 2009, 20:03:57
MOT!!!

For å prøve å gjøre nok en "søkt" prognose, kan det nevnes at Leeds under Simon Grayson
står med 8 seire, 3 uavgjort og 4 tap. Det skulle tilsi 27p / 15kamper = 1,8 p i snitt.
Dermed 18 poeng på siste 10 kamper, totalt 77 poeng.

Jepp! I predict: Vi taper max 9 poeng på de 10 siste, dvs vi tar 21 poeng eller mer. Dette fordi vi har en klar oppadgående tendens under Grayson og vår manager får stadig ut mer av potensialet i spillerne. Om det holder til direkte opprykk er tvilsomt, men minimum play off blir det. Vi rykker opp fordi den nåværende stallen duger! For å sitere meg selv fra januar 2009: I mai genierklærer vi Simon Grayson etter seier på Wembley!  ;D
Jon R.

Sleivind

Med bare 10 kamper igjen så er det vel på tide å finne frem BBC's predictor: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/predictor/default.stm

Jeg ser på tabellen jeg fikk at jeg har vært litt vel raus med seire, og de var vel litt vel mange poeng på disse lagene. Men jeg har vært snill med de fleste, og det er jo antall poeng i forhold til konkurentene som teller!

Min tabell 2.mai 2009:

1. Leicester 92
2. MK Dons 85

3. Millwall 85
4. Peterborough 84
5. Leeds 81
6. Scunthorpe 78

RuneSve

Var veldig raus med lagene rundt oss, og ganske realistisk med våre egne resultater, så etter å ha gått gjennom denne, føler jeg meg ganske sikker på at playoffplass skal være en selvfølge. Nekter å tro at lagene klarer de resultatene jeg satte opp for de.

1. Leicester 96
2. MK Dons 94
3. Peterborough 94
4. Millwall 85
5. Leeds 83
6. Scunthorpe 81

berlin

Quote from: RuneSve on March 12, 2009, 18:07:23
Var veldig raus med lagene rundt oss, og ganske realistisk med våre egne resultater, så etter å ha gått gjennom denne, føler jeg meg ganske sikker på at playoffplass skal være en selvfølge. Nekter å tro at lagene klarer de resultatene jeg satte opp for de.

1. Leicester 96
2. MK Dons 94
3. Peterborough 94
4. Millwall 85
5. Leeds 83
6. Scunthorpe 81

Ser at du har vært raus med de andre lagene, men også Leeds vel? 24 poeng på 10 kamper er i hvertfall max hva jeg forventer. Tror lagene på plass 1-3 i din sluttabell vil ha færre poeng ved sesongslutt,  men har lag nr 2 85 poeng eller mer snakker vi trolig om et annet lag enn Leeds.
PS! Skjønner at du "bare har lekt deg" Rune Sve, og på en måte overvurdert(?) MK Dons og Peterborough i hvertfall.  :)

Rudi G.

Jeg tror vi rykker rett opp etter å ha kapret 2. plassen på målforskjeld. Ja, jeg er opptimist men klarer ikke å være noe annet når det gjelder mitt kjære Leeds United. Jeg har troen!  :)

1. Leicester 99
2. Leeds 85
3. Peterborough 85
4. MK Dons 81
5. Millwall 80
6. Oldham 76

Ferre

1. Leicester 95
2. Peterborough 90
3. Millwall 88
4. MK Dons 87
5. Scunthorpe 82
6. Leeds 79

Blir i alle fall play-off. Har faktisk trua på at vi kan vinne en evt. play-off-finale.

Torpe-do

Quote from: Ferre on March 12, 2009, 18:45:55
1. Leicester 95
2. Peterborough 90
3. Millwall 88
4. MK Dons 87
5. Scunthorpe 82
6. Leeds 79

Blir i alle fall play-off. Har faktisk trua på at vi kan vinne en evt. play-off-finale.

Hoyhoy, her er det optimisme ute og går :)

Det er bra!

fjellhaugen

hæææ?
hva skjer?

først er rudi ute og spår opprykk fordi han er optimist og så tror ferre vi vinner play off.
dette smitter godt dere, og jeg tror faktisk vi blir L1 champions etter at leicester får -15 av FA for uregelmessigheter i regnskapet  :o

deilig å lese at positiviteten og trua er på topp selv etter den snublete sesongen vi har hatt.

3 poeng MOT swindon i dag ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Another_Roger

Quote from: Mr Kaizer on March 11, 2009, 14:02:26Tranmere - Nok et lag som må slåes hjemme på Elland Road. Vi har negativ statistikk mot Rogers lag i League One-sammenheng (1-0-2) og i denne kampen skal vi hevne oss. Tranmere kjemper om muligheten til play off-spill og kan bli tøffe, mens en middelhavsfarer er som regel de enkleste (på papirus) å møte i slutten av sesongen. Jeg håper (sorry, Roger) at Tranmere har spilt bort sjansene før de kommer til Elland Road.

Ser på ingen måte vekk i frå at vi taper denne. Håpet mitt er at Beckford pådrar seg en 3 kampers karantene igjen. Fyren er vanvittig til å score mål så han blir nok vanskelig å hanskes med. Men Tranmere er gode mot topplaga, så Leeds skal nok få kamp! Men trur også som deg at vi kan vere ute av striden før denne kampen. Vi har 6 bortekamper igjen, og kun 3 på heimebane. Til gjengjeld kjem vi til å vinne dei 3 heime greit ( Hereford, Yeovil og Bristol R)

Hallgeir *

Du skal passe deg for Bristol Rovers. De har funnet formen og seirer med utklassningssifre for tida. 5-0 borte over Walsall nå. Ingen av målene ble skåret av Richard Lambert heller, så laget ser ikke ut til å være avhengig av han. 3-0 borte over Hereford i kampen før det.
Super Leeds since 1968

Another_Roger

Quote from: hallghel on March 15, 2009, 17:17:38
Du skal passe deg for Bristol Rovers. De har funnet formen og seirer med utklassningssifre for tida. 5-0 borte over Walsall nå. Ingen av målene ble skåret av Richard Lambert heller, så laget ser ikke ut til å være avhengig av han. 3-0 borte over Hereford i kampen før det.

Enig i den du. Men eg reknar med at Bristol R rota det til i en av hengekampane. Det tar nok litt av momentumet av dei. Dessuten er Tranmere ganske massive i forhold til Walsall ;)

DenHviteYeboah

Quote from: Another_Roger on March 15, 2009, 17:25:45

Enig i den du. Men eg reknar med at Bristol R rota det til i en av hengekampane. Det tar nok litt av momentumet av dei. Dessuten er Tranmere ganske massive i forhold til Walsall ;)
Tranmere?har de egentlig scora etter at Aldrige la opp.......?

Promotion 2010

Quote from: DenHviteYeboah on March 15, 2009, 20:57:07
Quote from: Another_Roger on March 15, 2009, 17:25:45

Tranmere?har de egentlig scora etter at Aldrige la opp.......?

Roger husker kanskje nordmannen som prøvespilte for Tranmere mens Aldridge var der?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973