Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11  (Lest 90575 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #60 på: April 30, 2009, 07:29:08 »
Det handler i utgangspunktet om den aktuelle spilleren har mulighet til å komme til en bedre klubb enn Leeds og om Leeds er villig til å matche lønnen han har og betale klubben det de krever.

Personlig skulle jeg likt å se muligheten for å hente Joakim Austnes til Elland Road, gode spillere som ikke har lykkes i den klubben de er i, er det mulig å få til en billig penge og de kan stige igjen i verdi dersom de lykkes.

Det finnes endel gode CCC spillere i Tippeligaen, men selv om norske klubber sliter med økonomien, så er ikke alle spillerne "gratis" av den grunn. Spillerne er jo den eneste reelle verdien klubbene besitter og derfor vil nok de beste spillerne forsatt prises høyt. Fredheim Holm f.eks

Men skulle jeg velge noen realistiske spillere på et anstendig pris nivå som Leeds kunne tiltrukket seg på det norske markedet så måtte det blitt:

Ardian Gashi
Joachim Austnes
M. Moldskred
K. Holmen - nesten gratis :D

Så svakt som nivået er i CCC så innbiller jeg meg at alle disse kunne tilført et lag som kjemper høyt på øvre halvdel i CC

disse fire her...
det var ikke seriøst ment eller? ???
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #61 på: April 30, 2009, 09:45:06 »
Nå er vi i gang igjen - med å ønske norske middelmådigheter til klubben. 
 

martind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #62 på: April 30, 2009, 10:18:14 »
Jeg håper for all del at ikke Kim Holmen var et seriøst forslag som evt. forsterkning. Tror forsåvidt ikke de 3 andre hadde vært noe særlig heller, men Kim Holmen holder knapt nok adeccoliganivå. Det finnes sikker 1000 afrikanere som er like hurtige og flinke til å slå flik-flak som han.... eier jo ikke teknikk eller spillerforståelse!
MOT!! We are Leeds!

Budda

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #63 på: April 30, 2009, 11:16:54 »
For noen forslag  ??? Joachim Austnes for eksempel, en spiller som ikke greier å spille seg inn på Viking en gang. Var brukbar på Aafk, men slik jeg har forstått det så var han høyst skadeforfulgt. Eneste som kunne ha holdt CCC-nivå er kanskje Moldskred, men han koster vel mer enn hva han er verdt. Nei, er nok en del som overvurderer nivået i tippeligaen og norsk fotball.
Endre

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #64 på: April 30, 2009, 12:17:18 »
Mulig med unntak av Kim Holmen, tror du ikke disse 4 skulle kunne hevde seg BRA på et lag på øvre halvdel i CCC?

Da tror jeg du innbiller deg at nivået i CCC er høyere enn du det faktisk er
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #65 på: April 30, 2009, 12:19:46 »
Mulig med unntak av Kim Holmen, tror du ikke disse 4 skulle kunne hevde seg BRA på et lag på øvre halvdel i CCC?

Da tror jeg du innbiller deg at nivået i CCC er høyere enn du det faktisk er

Absolutt ingen av de er god nok for Leeds nei.........skulle vi rykke opp så kjøper vi sjølsagt Premier League spillere som skal løfte Leeds mot nye høyder. 8)

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #66 på: April 30, 2009, 12:36:44 »
Selvsagt kjøper vi PL spillere for vi har jo hundrevis av millioner på bok.

Seriøst, dersom Christian Kalvenes er i stand til å spille på et av de beste lagene i CCC så vil jeg ikke påstå at det er usannsynlig at noen av de 4 jeg nevnte kan klare det samme.
 

LeifMorten

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #67 på: April 30, 2009, 13:07:34 »
Burde kanskje fått en link for norske spillere fra tippeligaen som burde ha spilt for Leeds.

Her er mitt lag:

Jarstein

Høgli, Reginiussen, Forren, Bertelsen

Huseklepp, Skjelbred, Tettey, BH Riise

Moldskred,  Moa
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #68 på: April 30, 2009, 13:18:05 »
Selvsagt kjøper vi PL spillere for vi har jo hundrevis av millioner på bok.

Seriøst, dersom Christian Kalvenes er i stand til å spille på et av de beste lagene i CCC så vil jeg ikke påstå at det er usannsynlig at noen av de 4 jeg nevnte kan klare det samme.

med de billettinntektene vi har så bør vi kunne ha råd til litt av hvert ja 8)

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #69 på: April 30, 2009, 14:19:54 »
Burde kanskje fått en link for norske spillere fra tippeligaen som burde ha spilt for Leeds.

Her er mitt lag:

Jarstein

Høgli, Reginiussen, Forren, Bertelsen

Huseklepp, Skjelbred, Tettey, BH Riise

Moldskred,  Moa

Tror absolutt at Høgli, Forren og Moldskred hadde gjort en meget god jobb for Leeds.
de andre tror jeg vil spille på et høyere nivå enn CCC.
« Siste redigering: April 30, 2009, 14:46:55 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bites Yer Legs

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #70 på: April 30, 2009, 14:45:13 »
Kalvenes var vel kun aktuell for Løv-Ham og Ã…sane her hjemme..? Nivået i CCC er ikke utopisk
KEEP FIGHTING!!

MacMurder

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #71 på: April 30, 2009, 15:25:27 »
BH Riise til Leeds - NEI og atter NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #72 på: April 30, 2009, 16:04:19 »
Nå er vi i gang igjen - med å ønske norske middelmådigheter til klubben. 

Du må huske at dette er av yndlingsaktivitetene på forumet. Hvorfor er for meg en gåte.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #73 på: April 30, 2009, 16:25:54 »
Nå er vi i gang igjen - med å ønske norske middelmådigheter til klubben. 

Du må huske at dette er av yndlingsaktivitetene på forumet. Hvorfor er for meg en gåte.

eg spyr bare av tanken på at nokken av de nevnte nordmenn skal ikle seg leedsdrakt 8)

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #74 på: April 30, 2009, 16:58:51 »
BH Riise til Leeds - NEI og atter NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fysjom og huttetu

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #75 på: April 30, 2009, 18:20:45 »
Leeds er et lag fra Storbritannia. Ergo skal laget bestå av britiske spillere. Dermed basta!  8)

Hvis det kommer norske eller skandinaviske spillere dit, mister det mye magi og Adecco-følselsen trer seg langsomt innover meg, til jeg vekselsvis gråter og hikster av latter. Flau, attpåtil. ;D

De norske spillerne eier ikke drikkekultur en gang, fri og bevare meg vel.  >:(

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #76 på: April 30, 2009, 18:32:21 »
Sikkert en god del som overvurderer Championship, som det sies i tråden, men det er likevel bekymringsverdig for norsk fotball at de beste - som Alanzinho og Veigar Pall Gunnarson - totalt faller igjennom i europeiske middelmådigheter som Nancy og Trabzonspor.

At det finnes spillere i Tippeligaen, også norske, som hadde klart seg godt i CCC er jeg likevel ikke i tvil om. Fysisk sett er nok også nordiske spillere godt nok rustet for ligaer som det andre nivået i England.

Jeg håper derimot ikke at noen av de nevnte spillerne ikler seg Leeds-drakt.
« Siste redigering: Mai 01, 2009, 15:47:47 av Mr Kaizer »
Marching on together!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #77 på: Mai 01, 2009, 14:06:08 »
Ikke direkte Leeds-relatert, men spilleren er hos oss nå....

Bristol City fined over transfer 
 

Showunmi scored 18 goals in 61 games during his 18 months at City

Bristol City have been fined for dealing with an unlicensed agent.
The club has also been warned as to its future conduct after enlisting Mark Wilson during the transfer of Enoch Showunmi from Luton in June 2006.
A third of City's £15,000 fine has been suspended, while striker Showunmi, who moved to Leeds United in July 2008, was fined £2,000.
The Football Association withdrew a second allegation against the club concerning another breach of its rules.
"The FA are making themselves look fools in trying to regulate agents and inevitably it's the clubs who suffer," said Bristol City chairman Steve Lansdown.
"We talk to the wrong person, get fined and are made to look like criminals.
"That person cannot be punished. The player involved gets fined a pittance and the agents who we paid in accordance with the FA regulations get away scot free."
Showunmi, who went on loan to Sheffield Wednesday during his 18 months at Ashton Gate, admitted a separate charge of using Wilson. The independent Regulatory Commission fined him for three breaches and warned him as to his future conduct.
Agent Charles Collymore was charged with entering into a sham arrangement with Wilson but denied all the charges and the Commission found the charges against him not proved. (BBC)

Også: http://www.barnsleyfc.co.uk/page/FANews/0,,10309~1645180,00.html
« Siste redigering: Mai 01, 2009, 14:12:31 av kjelvi »

lu38s

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #78 på: Mai 01, 2009, 21:20:19 »
Shaun Barker fra Blackpool (HøjreBack eller Midtstopper) skulle være aktuel
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5264839,00.html
lu38s

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #79 på: Mai 02, 2009, 10:43:43 »
Senior pros play waiting game

Leeds United manager Simon Grayson is sticking to his plan to delay contract talks with senior professionals until the end of the current season.
Three of United's first-team squad members, including captain Frazer Richardson, are out of contract this summer but Grayson does not wish to complicate a crucial period of the League One campaign by entering into negotiations over new terms.
Republic of Ireland international Jonathan Douglas and goalkeeper David Lucas will also reach the end of their agreements with Leeds in June, and the outcome of United's imminent play-off bid will dictate the scale of the offers the club are able make to some or all of the trio.
Richardson is Leeds' longest-serving player and has held the position of club captain this season, though he passed the armband to Richard Naylor after injuring a thigh muscle at Brighton in January.
Douglas has also been at the forefront of United's campaign, making more league starts than any of Grayson's other players.
Lucas made a total of 18 appearances while Gary McAllister remained in charge as manager during the first half of the term.
Grayson said: "Regarding the pros, that will all take care of itself.
"We've said to David, Jonathan and Frazer that contracts won't be talked about until we know what division we're in.
"That was said in the first month I walked in here and they've been aware of that. Winning games over the next couple of weeks is a little bit more important." (....)

YEP

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #80 på: Mai 02, 2009, 10:57:48 »
Syns det er smart å utsette kontraktsforhandlinger på dette tidspunktet. Så vidt jeg vet, er Richardson og Douglas på "CCC-lønn" også...?

Usikker på hva man skal tolke kontraktutsettelsen med Lucas til; rykker vi opp, så håper jeg det forsterkes med et nytt førstevalg eller i det minste en klar utfordrer til Ankergren.

Så kan det selvsagt være at utsettelsene kun skyldes et ønske om klart sportslig fokus!  :)
Marching on together!

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #81 på: Mai 03, 2009, 11:14:41 »
      Blackburn, Hull and Leeds After Bruce ,While Town, Newcastle and Hannover Linked With Celtic Ace
Sunday 03 May 2009 09:08:47 by Phil

Town defender Alex Bruce is a summer target of Blackburn, Hull and Leeds, according to one of this morning’s tabloids. It’s a busy morning on the transfer gossip front with the Blues said to be amongst a number of clubs eyeing a move for Celtic’s Paul Hartley.

Bruce is out of contract at the end of the season, having turned down new terms offered in January, and new Town boss Roy Keane is reported to have battle on his hands if he wants to keep the central defender, the son of his former Manchester United team-mate Steve, due to the interest from elsewhere.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #82 på: Mai 04, 2009, 07:49:00 »
By Sportsmail Reporter Last updated at 1:46 AM on 04th May 2009



Leeds will fight it out with Leicester to sign Southampton goalkeeper Kelvin Davis if they win promotion to the Championship. Davis is out of contract at the relegated club.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #83 på: Mai 05, 2009, 09:14:10 »
Dette er en gufs fra fortiden. Hente en 39 årig keeper. Nei hent heller tilbake han som er på utlån til gudene vet hvilken klub. Ifølge manageren deres, så er dette et eksepsjonelt tallent. Ankers er nok ferdig i Leeds håper jeg. Vi bør da hente inn en keeper på rundt 30 og satse på å gi en ung og fremmadstormende keeper en sjanse en gang iblandt

pedro

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #84 på: Mai 05, 2009, 09:18:21 »
Dette er en gufs fra fortiden. Hente en 39 årig keeper. Nei hent heller tilbake han som er på utlån til gudene vet hvilken klub. Ifølge manageren deres, så er dette et eksepsjonelt tallent. Ankers er nok ferdig i Leeds håper jeg. Vi bør da hente inn en keeper på rundt 30 og satse på å gi en ung og fremmadstormende keeper en sjanse en gang iblandt

Du blander dette ryktet h.b, keeperen det er snakk om er 32 år!! Det er ikke Mark Crossley det er snakk om!!!
http://www.fansfc.com/story/10681.html
http://www.blackpoolgazette.co.uk/sports-news/Club39s-6m-star-set-for.5233554.jp
« Siste redigering: Mai 05, 2009, 09:21:49 av pedro »
Leedsomaniac

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #85 på: Mai 05, 2009, 16:41:03 »
Leeds will fight it out with Leicester to sign Southampton goalkeeper Kelvin Davis if they win promotion to the Championship. Davis is out of contract at the relegated club.

Goalkeeper keen to stay a Saint
Southampton goalkeeper Kelvin Davis, a reported target for Leeds, has pledged his future to the club following their relegation to League One.



Davis has been in fine form for Mark Wotte's side this season in a disastrous campaign for the club and has reportedly attracted interest from Leeds.
The cash-strapped Saints, currently in administration, will begin next season on minus 10 points, but Davis admits he is happy to stay although it could be out of his control.
"I love playing for this football club. I like living in the area and my family is settled here," the 32-year-old told the club's official website.
"League One certainly doesn't scare me and I can see myself playing here next season and indeed for the rest of my career.
"Football isn't always as simple as that and something might come along which is something that I can't turn away from, but at the same time the sooner someone comes into control the club the sooner I can sort it out."  (TeamTalk)

Keeper fight on
http://www.clubcall.com/leeds-united/keeper-fight-on-898786.html

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #86 på: Mai 06, 2009, 09:53:31 »
Dette er en gufs fra fortiden. Hente en 39 årig keeper. Nei hent heller tilbake han som er på utlån til gudene vet hvilken klub. Ifølge manageren deres, så er dette et eksepsjonelt tallent. Ankers er nok ferdig i Leeds håper jeg. Vi bør da hente inn en keeper på rundt 30 og satse på å gi en ung og fremmadstormende keeper en sjanse en gang iblandt

Jeg håper Grayson også satser på Ankers neste sesong. Etter at Grayson tok over og Ankers fikk tillit så har han 11 clean sheet på 25 kamper - og i mange av kampene har han vært match winner på grunn av viktige redninger. Men Ankers får utrolig mye pepper når det går mål inn - og jeg er ikke blind for at han er skyld i et par baklengs. Men vis meg den keeperen som ikke er det...

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #87 på: Mai 06, 2009, 12:18:28 »
Dette er en gufs fra fortiden. Hente en 39 årig keeper. Nei hent heller tilbake han som er på utlån til gudene vet hvilken klub. Ifølge manageren deres, så er dette et eksepsjonelt tallent. Ankers er nok ferdig i Leeds håper jeg. Vi bør da hente inn en keeper på rundt 30 og satse på å gi en ung og fremmadstormende keeper en sjanse en gang iblandt

Jeg håper Grayson også satser på Ankers neste sesong. Etter at Grayson tok over og Ankers fikk tillit så har han 11 clean sheet på 25 kamper - og i mange av kampene har han vært match winner på grunn av viktige redninger. Men Ankers får utrolig mye pepper når det går mål inn - og jeg er ikke blind for at han er skyld i et par baklengs. Men vis meg den keeperen som ikke er det...

Gode poeng! Uten at jeg har sett mer enn et par kamper, så sier kamprapporter at han er blitt bedre i feltet med økt tillit fra manager. Casper selv sa også i et intervju at han føler seg langt tryggere i feltarbeidet nå. Mot Leicester var han jo bra, i det minste.  ;)

Som shotstopper og at han har muligheten til både å redde poeng og dessverre miste poeng (Leyton, B) er det ingen tvil om. Han er da også matchvinner langt oftere enn han koster laget poeng og 11 clean sheets på 25 kamper er ikke verst, noe selvsagt Naylor også har mye av æren for.

Det er vanvittig enkelt å betille ny keeper på et forum. Noe helt annet er hvilken prisklasse vi må opp i for å finne en keeper som er langt bedre enn Ankergren og om keeperplassen er det første som bør forbedres.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #88 på: Mai 06, 2009, 14:21:57 »
Dette er en gufs fra fortiden. Hente en 39 årig keeper. Nei hent heller tilbake han som er på utlån til gudene vet hvilken klub. Ifølge manageren deres, så er dette et eksepsjonelt tallent. Ankers er nok ferdig i Leeds håper jeg. Vi bør da hente inn en keeper på rundt 30 og satse på å gi en ung og fremmadstormende keeper en sjanse en gang iblandt

Jeg håper Grayson også satser på Ankers neste sesong. Etter at Grayson tok over og Ankers fikk tillit så har han 11 clean sheet på 25 kamper - og i mange av kampene har han vært match winner på grunn av viktige redninger. Men Ankers får utrolig mye pepper når det går mål inn - og jeg er ikke blind for at han er skyld i et par baklengs. Men vis meg den keeperen som ikke er det...

Gode poeng! Uten at jeg har sett mer enn et par kamper, så sier kamprapporter at han er blitt bedre i feltet med økt tillit fra manager. Casper selv sa også i et intervju at han føler seg langt tryggere i feltarbeidet nå. Mot Leicester var han jo bra, i det minste.  ;)

Som shotstopper og at han har muligheten til både å redde poeng og dessverre miste poeng (Leyton, B) er det ingen tvil om. Han er da også matchvinner langt oftere enn han koster laget poeng og 11 clean sheets på 25 kamper er ikke verst, noe selvsagt Naylor også har mye av æren for.

Det er vanvittig enkelt å betille ny keeper på et forum. Noe helt annet er hvilken prisklasse vi må opp i for å finne en keeper som er langt bedre enn Ankergren og om keeperplassen er det første som bør forbedres.

Casper er dessverre en av veldig få keepere som ikke stoler på sin førstetouch. Mange av de ballene han plukker ned på innlegg og skudd han får midt imot gir han retur på. Dette fører til mange hjerteklapp på folk rundt om på tribunen.
Han har også slitt med avleveringene sine, spesielt utspark. Dette har blitt bedre de siste to månedene, men rart at dette ikke sitter inne på en rundt 30 år gammel keeper.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #89 på: Mai 06, 2009, 17:20:18 »
Casper er dessverre en av veldig få keepere som ikke stoler på sin førstetouch. Mange av de ballene han plukker ned på innlegg og skudd han får midt imot gir han retur på. Dette fører til mange hjerteklapp på folk rundt om på tribunen.
Han har også slitt med avleveringene sine, spesielt utspark. Dette har blitt bedre de siste to månedene, men rart at dette ikke sitter inne på en rundt 30 år gammel keeper.

Dette er selvsagt helt korrekt, promo. Men om det er forbedringspotensiale, så er jo dèt i det minste positivt. Spørsmålet er som sagt om vi faktisk får en bedre keeper, til en pris vi har råd til.

Om vi kan gjøre et scoop, er det selvsagt ikke meg imot, men jeg mener høyreback, en midtstopper (utover å signe Sodje) en breddeholder og minst en spiss til bør stå foran på ønskelista - min i det minste.  ;)

 
Marching on together!