Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11  (Lest 90579 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #30 på: April 27, 2009, 12:07:29 »
Leeds midfielder Fabian Delph will move to Aston Villa in the summer - if Villa boss Martin O'Neill can persuade Leeds chairman Ken Bates to sell. (The Sun)
Dette bør blankt avvises, og heller komme med eit motbud på Milner.
Redd Delph forsvinner om vi ikke rykker opp i år!
Delph forsvinner til sommeren uannsett hvilken divisjon vi spiller i.....Cash is king, det gjelder også for vår formann!!!!

La meg banne i kjerka!
Kanskje like greit.

Delph --> £6 mill --> 3 x £2 mill-spillere --> bredere og bedre stall til å overleve/gjøre det bra i The Championship.....

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #31 på: April 27, 2009, 12:27:58 »
Jeg slenger ut et rykte om at Leeds vurderer å kjøpe Christian Bolaños fra Start. Vi trenger en fargeklatt! Hører du meg Larry?

olsen leeds

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #32 på: April 27, 2009, 13:48:57 »
Jeg slenger ut et rykte om at Leeds vurderer å kjøpe Christian Bolaños fra Start. Vi trenger en fargeklatt! Hører du meg Larry?
Ja det hadde vært smart! han scorer jo mye og han er god med ball.

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #33 på: April 27, 2009, 14:22:48 »
Jeg slenger ut et rykte om at Leeds vurderer å kjøpe Christian Bolaños fra Start. Vi trenger en fargeklatt! Hører du meg Larry?
Ja det hadde vært smart! han scorer jo mye og han er god med ball.
Ikke bare er han god med ball og scorer, men gir skikkelig, gode, helhjertede defensive jobber også. En sånn type kunne passet glimrende i Leeds. I de fleste lag forsåvidt. :)

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #34 på: April 27, 2009, 15:15:16 »
Jeg slenger ut et rykte om at Leeds vurderer å kjøpe Christian Bolaños fra Start. Vi trenger en fargeklatt! Hører du meg Larry?
Ja det hadde vært smart! han scorer jo mye og han er god med ball.
Ikke bare er han god med ball og scorer, men gir skikkelig, gode, helhjertede defensive jobber også. En sånn type kunne passet glimrende i Leeds. I de fleste lag forsåvidt. :)
Sorry, men høyre flanke er opptatt... Der har vi Robert Snoddgrass! ;)

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #35 på: April 27, 2009, 16:33:14 »
Jeg slenger ut et rykte om at Leeds vurderer å kjøpe Christian Bolaños fra Start. Vi trenger en fargeklatt! Hører du meg Larry?
Ja det hadde vært smart! han scorer jo mye og han er god med ball.
Ikke bare er han god med ball og scorer, men gir skikkelig, gode, helhjertede defensive jobber også. En sånn type kunne passet glimrende i Leeds. I de fleste lag forsåvidt. :)
Sorry, men høyre flanke er opptatt... Der har vi Robert Snoddgrass! ;)

Snoddy er venstrebeint og kan like gjerne spille på venstre midtbane. Kan ikke Bolanos spille sentralt også da?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #36 på: April 27, 2009, 17:09:31 »
Bolanos hadde vært spennende og se i hvit leeds trøye ja.. kan noen seriøst tipse Simon? ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #37 på: April 27, 2009, 17:59:46 »
Bolanos hadde vært spennende og se i hvit leeds trøye ja.. kan noen seriøst tipse Simon? ;)

Kanskje vi heller bør satse på Myggen Mykland!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

olsen leeds

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #38 på: April 27, 2009, 18:18:20 »
Bolanos hadde vært spennende og se i hvit leeds trøye ja.. kan noen seriøst tipse Simon? ;)
Han blir nok dyr,(eller kansje ikke, har ikke Start penge trøbbel)  ;)  ;)   ;)   ;)   ;)

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #39 på: April 27, 2009, 23:36:03 »
Han ble kjøpt til Start fra Odense for omlag 4 millioner. Sånn som han har spilt blir det nok ikke billigere. Jeg mener likevel at han er en så klar forsterkning at det må være plass for slike spillere i Leeds stallen. Jeg har faktisk alltid trodd at Snoddy spilte mest på venstrekanten, men følger tydeligvis ikke med i timen. Er nok for opphengt i posisjonene på FM. :) Bolaños er forøvrig en så utpreget kantspiller at det ville være synd og skam og bruke han sentralt. På mange måter lik C.Ronaldo, bare en litt dårligere til alt, utenom å jobbe hjem, der er han mye bedre. Jeg har aldri sett en bedre spiller i Kristiansand hvertfall. Vi kan umulig klare å holde på han lenge.

peacock

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #40 på: April 28, 2009, 09:33:03 »
Og jeg gjentar meg selv; hvorfor i huleste heiteste skal attraktive Tippeligaspillere ha lyst til å spille på 3. nivå i England?

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #41 på: April 28, 2009, 09:52:51 »
Og jeg gjentar meg selv; hvorfor i huleste heiteste skal attraktive Tippeligaspillere ha lyst til å spille på 3. nivå i England?

Om Leeds skulle klare et opprykk via playoff, så er vi jo oppe på 2. nivå...tror absolutt at det er mange i tippeligaen som kunne tenke seg å spille for Leeds på det nivået.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #42 på: April 28, 2009, 11:55:00 »
Det handler i utgangspunktet om den aktuelle spilleren har mulighet til å komme til en bedre klubb enn Leeds og om Leeds er villig til å matche lønnen han har og betale klubben det de krever.

Personlig skulle jeg likt å se muligheten for å hente Joakim Austnes til Elland Road, gode spillere som ikke har lykkes i den klubben de er i, er det mulig å få til en billig penge og de kan stige igjen i verdi dersom de lykkes.

Det finnes endel gode CCC spillere i Tippeligaen, men selv om norske klubber sliter med økonomien, så er ikke alle spillerne "gratis" av den grunn. Spillerne er jo den eneste reelle verdien klubbene besitter og derfor vil nok de beste spillerne forsatt prises høyt. Fredheim Holm f.eks

Men skulle jeg velge noen realistiske spillere på et anstendig pris nivå som Leeds kunne tiltrukket seg på det norske markedet så måtte det blitt:

Ardian Gashi
Joachim Austnes
M. Moldskred
K. Holmen - nesten gratis :D

Så svakt som nivået er i CCC så innbiller jeg meg at alle disse kunne tilført et lag som kjemper høyt på øvre halvdel i CC
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #43 på: April 28, 2009, 12:26:58 »
Og jeg gjentar meg selv; hvorfor i huleste heiteste skal attraktive Tippeligaspillere ha lyst til å spille på 3. nivå i England?



...og du mener tippeliga nivået er høyt skjønner jeg...!!!!  :-[
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #44 på: April 28, 2009, 12:27:44 »
Rykker vi opp bør vi da kunne ha mulighet til å kjøpe en eller to spillere som er helt klare forsterkninger. Spillere som er så gode at de kan tilføre Leeds noe når vi når PL en vakker dag igjen. Tippeliga spillere er dessverre veldig dyre. Men et Leeds på vei oppover bør være interessant for de fleste i Norge!

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #45 på: April 28, 2009, 13:21:09 »
Leeds midfielder Fabian Delph will move to Aston Villa in the summer - if Villa boss Martin O'Neill can persuade Leeds chairman Ken Bates to sell. (The Sun)

WHAT IS THE AIM FOR FABIAN DELPH IN THE FUTURE?
I am 19 now and want to be playing at as high a level as possible and the Championship would be a good start next season.

Hele intervjuet: http://www.givemefootball.com/league-one/exclusive-interview-with-a-talented-youngster-name

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #46 på: April 28, 2009, 13:28:35 »
Brown linket med Leeds flere ganger...

League One champions Leicester City will spend £400,000 on Liverpool's Jack Hobbs and £200,000 to land Hull City's Wayne Brown. The defenders are both currently on loan with the Foxes. (Daily Star)




Brown seals permanent Foxes deal
Leicester centre-back Wayne Brown has made his loan move from Hull permanent by signing a two-year contract.
Brown initially joined the Foxes in January until the end of the season and has played eight games in their charge to the League One title.
The 31-year-old, who has joined for an undisclosed fee, told the club website he was "delighted".
"Leicester are a big club with an ambitious chairman, a good manager and a massive fan base," he added.
"There is a really good attitude here and we all want to continue to move forward next season."
Brown began his career at Ipswich Town and has also had stints at Colchester, Watford, QPR and Wimbledon.

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #47 på: April 28, 2009, 13:38:00 »
Bolanos hadde vært spennende og se i hvit leeds trøye ja.. kan noen seriøst tipse Simon? ;)
Han blir nok dyr,(eller kansje ikke, har ikke Start penge trøbbel)  ;)  ;)   ;)   ;)   ;)

Svein Mathisen gikk etter sist serie runde ut å sa att ville selge både bil og hytte for å beholde Bolanos i start, så han blir nåkk ikke billig nei :D :D

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #48 på: April 28, 2009, 13:41:08 »
bolanos har hatt en god start på sesongen og nok en gang går folk mann avhuse og priser spillere i norsk tippeliga opp over skyene.
kan ikke kjøpe alt fra 20. plassen og opp på VG børsen hver sesong ::)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #49 på: April 28, 2009, 13:41:30 »
Og jeg gjentar meg selv; hvorfor i huleste heiteste skal attraktive Tippeligaspillere ha lyst til å spille på 3. nivå i England?
Det er jo til neste sesong det er snakk om! Ã… 2. nivå i england er noe helt annet enn 3. nivå ;D ;D

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #50 på: April 28, 2009, 15:48:04 »
Og jeg gjentar meg selv; hvorfor i huleste heiteste skal attraktive Tippeligaspillere ha lyst til å spille på 3. nivå i England?

Ja, ja... 2.nivå håper vi på da, Peacock!  ;)

Ellers så synes jeg jo at denne var litt søt da, Blanks_: "På mange måter lik C.Ronaldo, bare en litt dårligere til alt..."   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Klausen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #51 på: April 28, 2009, 15:58:39 »
Bolanos hadde vært spennende og se i hvit leeds trøye ja.. kan noen seriøst tipse Simon? ;)
Han blir nok dyr,(eller kansje ikke, har ikke Start penge trøbbel)  ;)  ;)   ;)   ;)   ;)

Svein Mathisen gikk etter sist serie runde ut å sa att ville selge både bil og hytte for å beholde Bolanos i start, så han blir nåkk ikke billig nei :D :D

Matta kjører standsmessig, skjønner jeg... Og hytta er det Røkkesize på? ;)

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #52 på: April 28, 2009, 19:07:20 »
Bolanos hadde vært spennende og se i hvit leeds trøye ja.. kan noen seriøst tipse Simon? ;)
Han blir nok dyr,(eller kansje ikke, har ikke Start penge trøbbel)  ;)  ;)   ;)   ;)   ;)

Svein Mathisen gikk etter sist serie runde ut å sa att ville selge både bil og hytte for å beholde Bolanos i start, så han blir nåkk ikke billig nei :D :D

Matta kjører standsmessig, skjønner jeg... Og hytta er det Røkkesize på? ;)
;D ;D ;D

kjelvi

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #53 på: April 29, 2009, 16:12:49 »
Leeds midfielder Fabian Delph will move to Aston Villa in the summer - if Villa boss Martin O'Neill can persuade Leeds chairman Ken Bates to sell. (The Sun)
WHAT IS THE AIM FOR FABIAN DELPH IN THE FUTURE?
I am 19 now and want to be playing at as high a level as possible and the Championship would be a good start next season.
Hele intervjuet: http://www.givemefootball.com/league-one/exclusive-interview-with-a-talented-youngster-name

O'Neill eyes starlet swoop
Aston Villa are ready to launch a £6million move for highly-rated Leeds United midfielder Fabian Delph.
The 19-year-old has become one of the most sought-after youngsters in the country following some fine performances for Leeds this season and Villa boss Martin O'Neill is keen.
Leeds have so far managed to keep hold of the England under-21 international but if they fail to win promotion from League One this season, he looks certain to leave.
Arsenal, Manchester United and Tottenham Hotspur have also been linked with a move for the player but O'Neill has put him at the top of his wanted list and is sure to make a move.

ClubCall.com

--

Leeds braced for Delph bid
Aston Villa are thought to be ready to make a bid in the region of six million pounds for Leeds 19-year old Fabian Delph.
Leeds are play-off bound but if they fail to win promotion England U-21 international Delph seems certain to leave.
The midfielder has attracted a lot of Premeirship interest but a Villa bid would be the first concrete evidence of that.
Bradford-born Delph has been at Elland Road since the age of eleven and made his Leeds debut in 2006. He has made 41 appearances for Leeds, scoring six times.

fansfc.com

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #54 på: April 29, 2009, 16:48:47 »
Håper Ken Bates har is imagen til å si nei, til bud fra feks. Aston Villa, på Delph.  >:(  men det er pengene som desverre rår.  Håper Delph i hvertfall blir et par sesonger til i Leeds . ??? LEEDS4EVER.

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #55 på: April 29, 2009, 17:35:03 »
Håper Ken Bates har is imagen til å si nei, til bud fra feks. Aston Villa, på Delph.  >:(  men det er pengene som desverre rår.  Håper Delph i hvertfall blir et par sesonger til i Leeds . ??? LEEDS4EVER.

En ting er positivt og det er at det nå om dagen snakkes om 60-70-80 millioner kroner (30-40% av årlig omsetning, er det ikke?!) for en førsteårs tredjedivisjonsspiller. Det er vesentlig stor forskjell på vår økonomiske situasjon, fra dagene da Milner, Lennon og andre egenproduserte spillere forsvant for lommerusk. Om store prospekter selges i fremtiden, bør det være muligheter for gode penger up front og bonuser ved suksess.

Talenter vil nok Leeds alltid produsere og nå har vi råd til å beholde de - eller ta oss godt betalt.
Marching on together!

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #56 på: April 29, 2009, 19:41:56 »
Er utrolig spent på hva vi kan få til på transfermarkedet iår hvis vi rykker opp. Det er nesten den gøyeste tiden av hele sesongen. ;) Utrolig trist hvis vi må være av med Delph dog. Men da har vi kanskje rå til å kjøpe Bolaños! :D

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #57 på: April 29, 2009, 20:34:09 »
Er jo rimelig enkelt dette.

1- Leeds går opp = Delph blir garantert i klubben.
2- Leeds blir = Delph blir garantert solgt.

Er vel ikke no mer hokus pokus enn det...

Dette gjelder selvsagt Beckford også.

Alta-White

Blank_File

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #58 på: April 29, 2009, 21:35:18 »
Dessverre veit vi nå bedre enn å bare regne med at Leeds går opp. Jeg tror faktisk ikke jeg orker et år til med den skuffelsen...

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #59 på: April 29, 2009, 22:04:56 »
Dessverre veit vi nå bedre enn å bare regne med at Leeds går opp. Jeg tror faktisk ikke jeg orker et år til med den skuffelsen...

Har vi noe valg.....