KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 02, 2009, 18:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andersen

Hallo binochee ! jeg så den første play-off kampen på denne justin godgoal linken eller hva den heter! den var grei , ikke noe mere! Det hendte den datt ut noen ganger, lyden var ugrei til tider , men kampen får du med deg. detter det ut noen ganger kan du jo lese meldingene som kommer opp ved siden av!  ;D  Masse stygge ord! fansen i mellom.  :(  så er du under 16 ?   ::) så ikke les dem!  ;D LEEDS4EVER.

raffe

Krysser fingre, armer og ben! Lykke til folkens! ;)

Robert H.

Jeg har omtrent samme følelse som før den andre semifinalen ifjor. La oss håpe det blir en reprise av den herlige kvelden vi fikk da... :)

B-m

Er det bra å gjøre skolearbeid mens man drikker pils? Blir det det samme som om å være full på arbeid?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Masinga

Leeds så ikke ut som et vinnerlag på lørdag, men fikser sikkert brasene i kveld. Det store problemet blir selve finalen. Jeg har sett en del finaler med Leeds. Den første jeg kan huske var mot Arsenal i 1972. Seier 1-0. Siden dette har Leeds tapt absolutt alle finaler, det være seg FA-cupen, ligacupen, E-cupen, playoff etc.

For å si det sånn, jeg har vel sett sterkere mannskap enn dagens bli slått i finaler. Men en dag må jo trenden brytes...
Masinga, medl.nr. 1250

Thomas

Quote from: Joensen on May 14, 2009, 17:28:50
37000 er ventet til kveldens kamp og det er utsolgt...Men tar ikke Elland Road i overkant 40000?

Kapasiteten tidligere var vel 40 200. Nå er den 39 401. Hva som har endret seg siden den gangen vet jeg ikke. Noen som vet? Grunnen til at 37 000 regnes som fullt har vel med sperrer som settes opp mellom supporterne.

Andersen

huff så nervøs jeg er nå! :-[  håper vi Leeds gutta får en fin fotball kveld i dag, håper på et tidlig Leedsmål så er vi igang  ??? ellers er jeg redd Milwall legger seg i forsvar med 10 mann og vi bare stanger og stanger .  VI MÃ... HA SEIER I DAG!!!  LEEDS4EVER .

SirOlsen

Quote from: B-m on May 14, 2009, 18:41:29
Er det bra å gjøre skolearbeid mens man drikker pils? Blir det det samme som om å være full på arbeid?
Hehe, ja! ;)
-SirOlsen-

mac_gyver

Fytterakkern folkens!!! lenge siden jeg har vært så gira før match! Lykke til alle sammen!!! ;D
Pride of Yorkshire

Førde

Skål  ;) Lykke til ikveld alle sammen!

Marching on together super leeds
Marching On Together

Ove

Sannsynligvis vil Millwall være forsiktige siden de har ledelsen. Så det kan lett bli en kamp hvor det etterhvert blir mange høye baller inn i Millwall-feltet. Er det noen som vet hvordan Millwall-spillerne er. Har de mange hodesterke spillere?

SirOlsen

Jaja, så langt lover dagen bra.. fikk av begge etikettene på brusflaska mi uten en eneste rift + dolly dimples som har hatt nettopp sin 3. tur innom fabrikken her jeg passer på nettopp, som satte meg helt ut ved å ta med en liten dolly-pizza gratis til meg, for han syntes synd på meg som måtte se alle som spiste overtidsmat inne på området ^^
Hehe, fortsetter dagen like bra som dette, å må det bare gå mot Wembley dette!  ;D
-SirOlsen-

Allanclarke

Lykke til alle sammen!

Er utrolig nervøs, men forberedt på det værte.

Come on SUPERLEEDS!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

laddi

Here we go with Leeds United
We're gonna give the boys a hand
Stand up and sing for Leeds United
They are the greatest in the land
Every day, we're all gonna say
We love you Leeds! Leeds! Leeds!
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
We've been through it all together
And we've had our ups and downs (ups and downs!)
We're gonna stay with you forever
At least until the world stops turning 'round
Every day, we're all gonna say
Everywhere, we're gonna be there
Marching on together
We're gonna see you win (na na na na na na)
We are so proud
We shout it out loud
Bergen Whites

Frode

Quote from: B-m on May 14, 2009, 17:32:24
Sitter med seminar til i morgen, verden kan være urettferdig i blant as.

Er overbevisst på ny nedtur, og kanskje like greit at den skjer idag?? Men på en god dag kan vi vinne 3-0 mot stugge millwall. Håper på knusing, den ene eller den andre veien, tåler ikke noe jevnt oppgjør. Tror ikke jeg tør se kampen..følge den på livescore er en mindre hjertefeil.

Uansett hva som skjer, for meg er play off bare en kjip bonus. En bonus som dem med minst press ofte tar vare på. Det er ingen måte å rykke opp på. skal man rykke opp skal man gå direkte opp, noe som vil skje til neste år :) Play off er noe drit!!

Det som skjer idag, skjer.
Vi er LEEDS uansett!

MOT MOT MOT

Har samme tilnærming.  Psyker meg ned på at det går til h ... tar alt annet som et positivt sjokk.

auren

Da kommer straks laddien og henter meg. Neste destinasjon: Fotballpuben!

Lykke til folkens!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Samme lag som sist!

TEAM 
1. Casper Ankergren     

4. Jonathan Douglas     

26. Sam Sodje     

36. Richard Naylor     

19. Ben Parker     

15. Fabian Delph     

23. Robert Snodgrass     

14. Jonathan Howson     

8. Neil Kilkenny     

9. Jermaine Beckford     

10. Luciano Becchio     

SUBS 
12. David Lucas  (GK)     

5. Rui Marques     

13. Mike Grella     

16. Bradley Johnson     

18. Andy Robinson 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AllWhiteTøyen

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

jaho

Quote from: Promotion 2010 on May 14, 2009, 20:28:45
Samme lag som sist!

TEAM 
1. Casper Ankergren     

4. Jonathan Douglas     

26. Sam Sodje     

36. Richard Naylor     

19. Ben Parker     

15. Fabian Delph     

23. Robert Snodgrass     

14. Jonathan Howson     

8. Neil Kilkenny     

9. Jermaine Beckford     

10. Luciano Becchio     

SUBS 
12. David Lucas  (GK)     

5. Rui Marques     

13. Mike Grella     

16. Bradley Johnson     

18. Andy Robinson 

hadde håpet på Robbo inn på kant og Fab inn i midten for Howson. Tror det blir viktig å komme rundt på kant i dag mot ett Millwall som sikkert vil tette igjen..

Fryman

Lykke til alle sammen!
Kjenner hjertet dunker fortere og fortere nå når kamp start virkelig er nærme!

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

mac_gyver

noen som har sånn VIP-greie til JustinTV?
Pride of Yorkshire

LEO

Faaaaaaaaaaaen den går ikke på Visat sportN , er det noen som vet noe . Har nettopp kommet hjem.

Papi

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Viduka

Corleone

Tusen takk, Espen J.
Du reddet dagen!

flynn

mac_gyver

Pride of Yorkshire