KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 02, 2009, 18:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JacobScreek

NÃ... er jeg pinadø nervøs....

MOT...always!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

McQueen

Huff, grugleder meg til i kveld....nervøs nå
McQueen

samadhi

Er sesongen 2008/09 over kl 23:00 i kveld?

marching on together,
derudaf forever...

ArneS

Quote from: samadhi on May 14, 2009, 13:06:38
Er sesongen 2008/09 over kl 23:00 i kveld?

Ikke f...  Da er vi i verste fall langt inne i ekstraomganger.....
Den 17. mann

Sydhagen

i tilfelle straffespark konkurranse: hvordan er Angkergren på straffer?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Quote from: Sydhagen on May 14, 2009, 13:43:19
Becchio er vel en innertier ...

fjellhaugen

Quote from: Frode on May 14, 2009, 14:09:04
Becchio er vel en innertier ...

det må være som keeper i så fall ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

McQueen

McQueen

Kickthemdown

God! Den tar vi garantert....  ::)

Alta-White

auren

Husker han reddet en megaviktig straffe mot Luton i sluttminuttene i vår siste sesong i CCC. Men det hjalp så lite - vi rykka ned likevel...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Vi har kanskje en god keeper i en evt. straffekonk., men vi har vel ikke så mange gode straffeskyttere?

Førde

Magefølelsen min er god ;) har verkleg trua!!! COME ON LEEDS ;)
Marching On Together

J-R

Quote from: kjelvi on May 14, 2009, 11:58:06
er uroleg sjøl.
trur at dei heile kokar ned på kven det er som vinn midtbana.
den tapte vi sist helg!

viktig at Killa og Delph kjem godt i gang.
ynsker Robbo på bana til fordel for Howson, meir musklar!

MOT
Musklar og musklar.... eller fett ;D

soumoh

Håper for min del at vi ikke tar en Arsenal vs Scum og spolerer festen etter 8 minutter, selv om jeg at bortemålsregelen ikke gjelder her.
We'll be back.

Sølvreven

Laget jeg trener fikk selvfølgelig flyttet en bortekamp til i kveld. Så da mister jeg denne kampen også  :'(
Faen jeg begynner å bli lei av å gå glipp av ALLE tv sendte kamper med Leeds. Kan en eller annen sende meg pauseresultatet? Jeg håper å nå hjem til begynnelsen av andre omgang :-\

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

MooCow

Quote from: snoddy on May 14, 2009, 15:48:02
Quote from: kjelvi on May 14, 2009, 11:58:06
er uroleg sjøl.
trur at dei heile kokar ned på kven det er som vinn midtbana.
den tapte vi sist helg!

viktig at Killa og Delph kjem godt i gang.
ynsker Robbo på bana til fordel for Howson, meir musklar!

MOT
Musklar og musklar.... eller fett ;D

La oss kalle det tyngde  ;D

Trond90

Ã...hh, herregud jeg er nerøvs nå, blir det fiasko i play off dette året også, eller blir det seier i kveld og på WEMBLEY! Det blir det siste! COME ON LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDS!!!!!!!!!!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

binochee

Sist var noen så hyggelig at de la ut en lenke til Justin.tv:

http://www.justin.tv/gudgoall .

Jeg fikk med meg andre omgangen mot Millwall. Er det noen som har vært jevnlig inne på denne siden og som vet om den er/har vært pålitelig?

Per-Stian

Wembley! Wembley! We're the famous Leeds United and we're off to Wembley!

Joensen

37000 er ventet til kveldens kamp og det er utsolgt...Men tar ikke Elland Road i overkant 40000?

B-m

Sitter med seminar til i morgen, verden kan være urettferdig i blant as.

Er overbevisst på ny nedtur, og kanskje like greit at den skjer idag?? Men på en god dag kan vi vinne 3-0 mot stugge millwall. Håper på knusing, den ene eller den andre veien, tåler ikke noe jevnt oppgjør. Tror ikke jeg tør se kampen..følge den på livescore er en mindre hjertefeil.

Uansett hva som skjer, for meg er play off bare en kjip bonus. En bonus som dem med minst press ofte tar vare på. Det er ingen måte å rykke opp på. skal man rykke opp skal man gå direkte opp, noe som vil skje til neste år :) Play off er noe drit!!

Det som skjer idag, skjer.
Vi er LEEDS uansett!

MOT MOT MOT
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Urovekkande rolig idag og er heilt avslappa i forhold til kampen.
Einaste følelse er at eg gleder meg vanvittig og kan nesten ikkje vente til kampstart.

Super Leeds!
COME ON LEEDS !!

Carl Fisker

Vi er vant til nedturer i cup-spill, og derfor kan dette bare gå en vei. La oss håpe at alle gode ting er 3!

DaGa

Nå er det ikke lenge igjen :) Har vært rolig hele uken, men begynner å kjenne det nå! Dette må bare gå rett vei, COME ON LEEDS!!!!!!
We all LOVE LEEDS!

Volda69

MOT

h.b

Vinen er snart ferdig.
Ølet er i kjølern.
Jameson i skapet. Enten blir jeg dritings av lykkerus eller av sorg.
For dette taper vi garantert

SirOlsen

Fy faderullan som disse play-offsene var på dritt tider for min del.. i borteoppgjøret var jeg på jobb, og jaggu meg er jeg det på hjemmeoppgjøret og.. men det værste er vel at jeg sannsynligvis ikke får med meg en eventuell finale... :(
-SirOlsen-

SirOlsen

hmm, jeg fikk av begge etikettene på brusflaska mi nettopp uten så mye som en eneste ripe i noen av dem.. og alt som sitter igjen på flaska er limet. Det skal også si at etikettene og limet var tørt!... det må da vel være et tegn på noe som skal skje ikveld vel!  :o
-SirOlsen-

asLeeds

lykke til folkens1
dette skal me klare :)
DALHEIM WHITES