KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 02, 2009, 18:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sveifors

Vi har ikke sjans i havet >:( om vi skal spille støttepasninger hele tiden, er Macca tilbake på benken????
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Vi taper alle andreballene nå! Forferdelig dårlig!

mac_gyver

aaaaaaaaaaa!! klarer ikke sitte stille nå....
Pride of Yorkshire

Ronald

Kor lang tid er det igjen?? til pause ;D

SveinArve

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sleivind

Fryman

S****ns dommer! Må faen flytte seg.

Fryman

Cbas10an

Ikke en umulig oppgave i andre omgang, men da må gutta roe nervene litt.. 

MOT
MOT

Joachim

mercruiser

Espen J

OOhh.. Klart flest sjanser, men må passe oss for grove feil i andre, så skal vi klare å score minst ett!
Come on u whites!

Ove

Jeg synes vi fikk mer trøkk når Robbo kom innpå. Vi har hatt flere bra innlegg, men det er jo ikke nok spillere inne boksen. Her må det jobbes.

Frode

Quote from: Cbas10an on May 14, 2009, 21:37:29
Ikke en umulig oppgave i andre omgang, men da må gutta roe nervene litt.. 

MOT
Ligger nervene tykt utpå nå, blir det definitivt verre i 2. omgang.  Frykter dette blir masete og panisk .. og vips; 0-1 i fleisen.

ottiball

Ser jaggu ut som spillerne har nervene mine utapå drakta. >:(
fo

Sleivind

Kurant 1.omgang! Vi går ut knallhardt, men faller lenger bakover utover i omgangen. Vi må begynne å vinne andreballene igjen! Også må vi spille mer ut på kantene, istedenfor å tvinge ballen gjennom midten hver eneste gang! Også vil jeg se at ballen blir spilt oftere opp på spissene i beina, det gjør ingenting om de er markert! Nå har det blitt vel mye opp på hodet til Becchio.

LUFC MOT

Kom igjen LEEDS.... MÃ... ha seier i dag!3 leeds mål i andre... simon scream your socks of!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

raggen

helt rett gutta må roe nervene og ha tro på dette og gi f... i og spille alle de støttepasningene. ødelegger hele flyten i spillet. leeds må opp og score i 2 omgang og jeg tror leeds går ut i hundre og scorer i løpet av de 10 første så kommer robinson med ett herlig skudd i det 79 minutt og sender leeds fansen til himmels ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

Dette holder ikke. Skaper omtrent ingen sjanser i denne andre kampen. Beklageligvis så er kampen i det sporet Milwall vil ha den

berlin

2. omgang kommer til å fortsette i like høyt tempo. Blir det ikke tidlig mål til Leeds,
tror jeg det blir et mål i løpet av siste 20 min pga slitne spillere som til slutt gjør en feil.

Får håpe det blir Millwall som gjør den feilen i såfall.

Leeds kommer ikke til roe, ikke f..., det fortsetter i samme tempo og det er riktig, eneste måten å bryte ned mølleveggen på er å pøse på...selvsagt ikke panisk, hvilket det fort kan bli.

nervøøøøøøøs!  :-\

men det kan gå og da....... 8)

Joe Jordan

En Hansa fatøl og 45 minutter inn i kampen er det bare å konstatere at denne kampen har Millwall full kontroll på så langt. Akkurat det de ønsker. F*N!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

soumoh

Quote from: h.b on May 14, 2009, 21:41:21
Dette holder ikke. Skaper omtrent ingen sjanser i denne andre kampen. Beklageligvis så er kampen i det sporet Milwall vil ha den

Word. Det er tåpelig å ikke klare mer på egen banehalvdel mot et tamt lag. Så mange feilpasninger at det er ille. Parker driver med ting som jeg ikke er så begeistret for: tversoverpasninger utenfor egen 16 meter.

Nei, vi virker tannløse. Beckford har vært en gedigen skuffelse.
We'll be back.

Roy

Har tro på Robbo i dag. Satser på at han får en kanonomgang
Stand up and sing for LEEDS UNITED

flynn

Visst kan det gå!!! På tide at Robinson viser seg fram nå synes jeg.

flynn

Milou

Synest ikkje det er grunn til aa vera negativ etter denne foerste omgangen. Leeds har nesten alt spelet, har bra tempo og kjempar godt mot eit godt og kompakt Milwall forsvar. Ser det som 50/50 at det kjem eit maal i andre. Klarar Leeds aa halda trykket oppe kjem det foer eller seinare ein feil i Millwallforsvaret. Ville heller ikkje gitt saa store odds for at det ikkje kjem eit raudt kort til Millwall i andre. Ein del av forsvarane spelar heilt paa kanten...

Corleone

Synes Sodje har vært svært god de første 45.
Roen og teknikken han representerer kan være gull verdt i 2. omgang.
Han ser ikke nervøs ut i det hele tatt!  :)

LEO

Det finnes bare en UNITED :   Leeds United

MOT

Sydhagen

har vært litt for mange pasningsfeil på midtbanen, men gutsen er bra!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Fryman

Quote from: AHM on May 14, 2009, 21:45:51
Synes Sodje har vært svært god de første 45.
Roen og teknikken han representerer kan være gull verdt i 2. omgang.
Han ser ikke nervøs ut i det hele tatt!  :)

Helt enig. Han har vært strålenes!

ottiball

På med en opptur. det har vi fortjent.
fo

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson