KAMP: vs. MILLWALL 14/5 (Play off-semi 2)

Started by kjelvi, May 02, 2009, 18:24:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Milou

Sodje hadde ein stor omgang. Douglas og Snoddy var ogsaa gode.

Sleivind

Ã... tro at vi kom til å rundspille Millwall i denne kampen tar nok skammelig feil. De ligger med 11 mann innenfor 25 meter når de forsvarer, og da blir det vanskelig! Men fortsetter Leeds å trykke, og kanskje få noen fler innlegg, så kommer målet til slutt!

Meeeen, vi må se opp for kontringer i mot!

berlin

Quote from: Milou on May 14, 2009, 21:45:19
Synest ikkje det er grunn til aa vera negativ etter denne foerste omgangen. Leeds har nesten alt spelet, har bra tempo og kjempar godt mot eit godt og kompakt Milwall forsvar. Ser det som 50/50 at det kjem eit maal i andre. Klarar Leeds aa halda trykket oppe kjem det foer eller seinare ein feil i Millwallforsvaret. Ville heller ikkje gitt saa store odds for at det ikkje kjem eit raudt kort til Millwall i andre. Ein del av forsvarane spelar heilt paa kanten...

Enig i dette. Bortsett fra at det dessverre er fullt mulig for Leeds å gjøre feil også. De blir nemlig slitne av dette tempoet de også.

Får vi et mål har jeg større tro på at vi får et nummer 2 enn at Millwall utligner.

rober

Begynner å få en dårlig følelse, men håper jeg tar feil.

Det er jo ikke akkurat storspill av Leeds, og målene uteblir.

Roy

Sodje den nye Radebe  8) Vi tar dette hjem, det som lignet på sjanser var det vi som skapte, og at den til Beckford ikke gikk inn er bare uflaks. Her en liten sang og nynne på i mellomtiden  ;D

Synges etter melodien: You are my sunshine...

you r a millwall.... a dirty millwall... ur only happy...... on giro day. your mums out thieving..... your dads drug dealin..... so please dont take... my hubcaps away !!
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Per

Dokker må oppdatere meg - finner ikkje kampen på nett eller min TV.

Leeds forever
Per'en

Espen J

Quote from: soumoh on May 14, 2009, 21:44:15
Quote from: h.b on May 14, 2009, 21:41:21
Dette holder ikke. Skaper omtrent ingen sjanser i denne andre kampen. Beklageligvis så er kampen i det sporet Milwall vil ha den

Word. Det er tåpelig å ikke klare mer på egen banehalvdel mot et tamt lag. Så mange feilpasninger at det er ille. Parker driver med ting som jeg ikke er så begeistret for: tversoverpasninger utenfor egen 16 meter.

Nei, vi virker tannløse. Beckford har vært en gedigen skuffelse.

Det er ikke lett. Synest ikke vi virker tannløse og har jo hatt flere store sjanser. Mulig vi skulle hatt sttraffe og et rødt kort til Millwall..  Må bare fortsette og stå på og håpe vi får en scoring.
Så må for all del ikke drite oss ut på personlig feil...

Fryman

Cbas10an

Da er vi straks i gang igjen..  Lykke til..  Om det finnes en gud, så finner vi nok ut av det iløpet av de neste 45..  Om den guden heter Beckford, er det heeeeelt i orden..

MOT
MOT

Joachim

Milou

Quote from: Per on May 14, 2009, 21:50:05
Dokker må oppdatere meg - finner ikkje kampen på nett eller min TV.

Leeds forever
Prov:
http://www.justin.tv/yraw1

Giske

Enig i rosen av Sodje! I Sodje og Naylor har vi endelig et stopperpar jeg stoler på.. Marques og Michalic osv. mister jeg nattesøvnen av..

Giske

Fryman

Espen J

AllWhiteTøyen

Stephenjazz

noen andre som plutselig fikk 200 i puls nå?
Det blir aldri umoderne å vinne

tobN

4ever arcticwhite

Straffe til oss. Godt sett av dommeren. solid tak i skjorta til Sodje.
Beckford steps up.
og det er elendig dårlig straffe faaaaaeeeeennnnn
The future's so White I've got to wear shades 8)

Espen J

Beckford. nEEEEEEEEEEEEEiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Giske

Ã...HERREGUD for et dårlig straffespark..

B_Ød

Ups & Ups!!

rober

gill

Sleivind

Fytti helvete for en straffe. Er det ikke Snoddy som skal ta de?

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Roy

Stand up and sing for LEEDS UNITED

mac_gyver

FAAAAEEEEEENN IIII HHEEEEEELVEEEETTTTEEEE!!!! NNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIII!!!!!!
Pride of Yorkshire

Per

Per'en

Fryman