Skrevet av Emne: TOMA 1: Rykter og spekulasjoner om Takeover  (Lest 1373205 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Takeover
« Svar #720 på: Juni 04, 2012, 15:51:24 »
Hva om det ikke det blir noe som helst av? Da er vi fullstendig f**ked.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sleivind

Sv: Takeover
« Svar #721 på: Juni 04, 2012, 16:02:34 »
Hva om det ikke det blir noe som helst av? Da er vi fullstendig f**ked.


Bates sine dager er talte uansett om det skjer noe nå eller ikke. Supporterne har fått blod på tann, og hvis det ikke skjer noe så blir det vel enda mer opprør rundt klubben. Supporterne flykter og spillerne flykter og det kan ikke Bates leve med.

Nå sies det jo også at vi ikke har noen penger å kjøpe spillere for. Det skyldes vel bare en ting, lave publikumstall. Bates trodde vel at folk kom til å gå på kampene til tross for høye billettpriser, så feil tok han altså.

Jeg er overraskende rolig angående denne saken. Jeg er usikker på om det kommer til å skje noe stort nå, men jeg er ganske så sikker på at dette er begynnelsen på slutten for Bates som styreformann i Leeds.

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #722 på: Juni 04, 2012, 16:18:34 »
Hva om det ikke det blir noe som helst av? Da er vi fullstendig f**ked.


Bates sine dager er talte uansett om det skjer noe nå eller ikke. Supporterne har fått blod på tann, og hvis det ikke skjer noe så blir det vel enda mer opprør rundt klubben. Supporterne flykter og spillerne flykter og det kan ikke Bates leve med.

Nå sies det jo også at vi ikke har noen penger å kjøpe spillere for. Det skyldes vel bare en ting, lave publikumstall. Bates trodde vel at folk kom til å gå på kampene til tross for høye billettpriser, så feil tok han altså.

Jeg er overraskende rolig angående denne saken. Jeg er usikker på om det kommer til å skje noe stort nå, men jeg er ganske så sikker på at dette er begynnelsen på slutten for Bates som styreformann i Leeds.

Helt enig. Leeds har vært nede lenge nok nå og alle forventer vekst. Hvis ikke Bates kan tilby vekst, må han selge seg ut.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #723 på: Juni 04, 2012, 16:39:02 »
Håpet :)

Written by Steve-Turner!

In the last article I wrote, I described Leeds United as being hooked up to a life support machine, with the fans having almost no hope left to draw upon. The future couldn’t have looked bleaker.

Then, a lifeline. Rumours of a potential takeover quickly turned into reality, with the club confirming that they were speaking to several parties about ‘investment’ in regards to the long term future of Leeds.

It felt like Christmas eve used to do when you were a child.

We aren’t always pessimistic, but using the word ‘takeover’ in the same breath as Leeds United could almost be classed as brave.

With so many rumours in the past proving fruitless it has even inspired the fans to create a new term, TOMA. That means – Take over my, well, I’ll let you work out what word the A stands for.

However, this potential takeover is very real, with sources suggesting that the US bidders are hoping to push through a deal as soon as possible  as they are keen to begin making transfers. This is music to any Leeds fans ears, after enduring year after year of pre season coming and going with little or no investment, we could finally be seeing things change for the better.

The next few weeks will tell us everything, with a new investor we could see Neil Warnock create a team capable of completing the return to the Premier League that we all hope for, though on the flipside, if the takeover negotiations come to nothing we’ll all be left feeling flatter than ever before. If that were to happen, it may be the final nail in the coffin and time to switch the life support machine off.

Looking at the latest transfer rumours it appears that the club are still on the hunt for players, despite recently being unable to complete a move for Joel Ward.

The latest name linked to Elland Road is Lee Peltier, with both Leeds and Huddersfield interested. The newly promoted teams fans rate their chances of signing Peltier highly, with some stating how it’ll be the first of three victories over Leeds this season.

This overconfidence will come as a surprise, as Huddersfield fans have always been extremely modest and have barely even acknowledged their cup finals, sorry, games with us in the past. Nevertheless, maybe if we all just ‘believe’ Peltier could end up a Leeds player after all.

I hope the next article I write will be all about our new owners and the bright future we have in front of us. If you’re reading this it’s because you’re passionate about Leeds United. I don’t know you personally, but I know that you, me and every other Leeds fan deserves better than the hell we’ve had over the last few years.

If this week is our turning point, the week we start again, I hope you’re sitting down when the news gets to you. You’ll either fall over or jump up punching the air.
IF this really is our week, enjoy it!

http://www.footballfancast.com/2012/06/championship/are-leeds-united-supporters-about-to-get-what-they-truly-deserve

LUFC4EVER

Sv: Takeover
« Svar #724 på: Juni 04, 2012, 23:41:56 »
Nå går det endel rykter på WACCOE om at Harvey vil komme med beskjed om take-over innen 72 timer. Stemmer greit overens med avvikling av Bank Holiday og en dag for å få sendt ut nødvendige papirer? Noen  som har sett samme rykte andre steder?  ??? :-\
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #725 på: Juni 05, 2012, 00:03:46 »
Nå går det endel rykter på WACCOE om at Harvey vil komme med beskjed om take-over innen 72 timer. Stemmer greit overens med avvikling av Bank Holiday og en dag for å få sendt ut nødvendige papirer? Noen  som har sett samme rykte andre steder?  ??? :-\
Fra TotalRumours på Twitter: Anybody else heard that there is a big ‪#LUFC‬ announcement planned for tomoro at 2? ‪#Takeover‬

rober

Sv: Takeover
« Svar #726 på: Juni 05, 2012, 08:48:45 »
Nå går det endel rykter på WACCOE om at Harvey vil komme med beskjed om take-over innen 72 timer. Stemmer greit overens med avvikling av Bank Holiday og en dag for å få sendt ut nødvendige papirer? Noen  som har sett samme rykte andre steder?  ??? :-\
Fra TotalRumours på Twitter: Anybody else heard that there is a big ‪#LUFC‬ announcement planned for tomoro at 2? ‪#Takeover‬

Skal vi endelig få vite noe i dag..... ::)

Tom S

Sv: Takeover
« Svar #727 på: Juni 05, 2012, 09:23:27 »
Nå går det endel rykter på WACCOE om at Harvey vil komme med beskjed om take-over innen 72 timer. Stemmer greit overens med avvikling av Bank Holiday og en dag for å få sendt ut nødvendige papirer? Noen  som har sett samme rykte andre steder?  ??? :-\
Fra TotalRumours på Twitter: Anybody else heard that there is a big ‪#LUFC‬ announcement planned for tomoro at 2? ‪#Takeover‬

Skal vi endelig få vite noe i dag..... ::)

Tviler.
COME ON LEEDS !!

gudme

Sv: Takeover
« Svar #728 på: Juni 05, 2012, 10:03:18 »
Jøss kjenner at hvilepulsen stiger....
LEEDS 4 EVER

RoarG

Sv: Takeover
« Svar #729 på: Juni 05, 2012, 11:11:00 »
Jøss kjenner at hvilepulsen stiger....
Jøss kjenner at hvilepulsen stiger....
Den samme her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

7cato7

Sv: Takeover
« Svar #730 på: Juni 05, 2012, 12:02:35 »
Håper håper håper. Når jeg flytter over i slutten av Juni vil jeg ha nye eiere og 4-5 kvalitetsspillere på plass :) Det hadde vært drømmen :) MOT!!!
Cato Visdal Mikalsen

ibster

Sv: Takeover
« Svar #731 på: Juni 05, 2012, 13:40:37 »
Håper håper håper. Når jeg flytter over i slutten av Juni vil jeg ha nye eiere og 4-5 kvalitetsspillere på plass :) Det hadde vært drømmen :) MOT!!!

Håper i det lengste selv, sulteforet på konkrete nyheter. Jeg kan til og med vente til slutten av August med å få inn 4-5 kvalitetsspillere ;)

Det gir grobunn for spekulasjoner om at noen lovnader som spillergruppen  har tiltro til har kommet frem, iom. at Lees har signert en ny avtale og det er lenge siden vi har hørt noe utad om kontraktsforhandlingene til snoddy, white og mccormack..


4ever arcticwhite

Sv: Takeover
« Svar #732 på: Juni 05, 2012, 13:49:55 »
Håper håper håper. Når jeg flytter over i slutten av Juni vil jeg ha nye eiere og 4-5 kvalitetsspillere på plass :) Det hadde vært drømmen :) MOT!!!

Håper i det lengste selv, sulteforet på konkrete nyheter. Jeg kan til og med vente til slutten av August med å få inn 4-5 kvalitetsspillere ;)

Det gir grobunn for spekulasjoner om at noen lovnader som spillergruppen  har tiltro til har kommet frem, iom. at Lees har signert en ny avtale og det er lenge siden vi har hørt noe utad om kontraktsforhandlingene til snoddy, white og mccormack..


Nå er det vel ikke så mange å forhandle med for tiden, så det er ikke rart det er stilt på den fronten. Bates og Harvey er opptatt med å selge (deler av) klubben, og Colin er på ferie....
The future's so White I've got to wear shades 8)

ibster

Sv: Takeover
« Svar #733 på: Juni 05, 2012, 14:32:51 »
Håper håper håper. Når jeg flytter over i slutten av Juni vil jeg ha nye eiere og 4-5 kvalitetsspillere på plass :) Det hadde vært drømmen :) MOT!!!

Håper i det lengste selv, sulteforet på konkrete nyheter. Jeg kan til og med vente til slutten av August med å få inn 4-5 kvalitetsspillere ;)

Det gir grobunn for spekulasjoner om at noen lovnader som spillergruppen  har tiltro til har kommet frem, iom. at Lees har signert en ny avtale og det er lenge siden vi har hørt noe utad om kontraktsforhandlingene til snoddy, white og mccormack..


Nå er det vel ikke så mange å forhandle med for tiden, så det er ikke rart det er stilt på den fronten. Bates og Harvey er opptatt med å selge (deler av) klubben, og Colin er på ferie....

Jo, men det har ikke kommet noe mer ut i media som tyder på at de er på vei ut.. Håper de gjør som oss, sitter på gjerdet og venter på positive nyheter.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #734 på: Juni 05, 2012, 18:47:40 »
Håper, men skeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeptisk!

LUFC4EVER

Sv: Takeover
« Svar #735 på: Juni 05, 2012, 21:13:20 »


Jo, men det har ikke kommet noe mer ut i media som tyder på at de er på vei ut.. Håper de gjør som oss, sitter på gjerdet og venter på positive nyheter.
[/quote]

Jepp, håper de også vet at det foregår noe og ikke gjør noe overilt. Snoddy, Aidy White og McCormack vil jeg veldig gjerne ha med neste år, Clayton kan jeg leve uten, men om Snoddy går blir det opprør (Med mindre han erstattes av Messi  ;D)
 

Promotion 2010

Sv: Takeover
« Svar #736 på: Juni 05, 2012, 21:59:50 »
Bates om overtakelser:

BTW Bates said the sale to Abramovich took 8 days, purchase of Leeds took 4 days. Though neither really compares with the way the club is atm.










....da dealer han med noen som er litt mer skeptisk enn ham selv!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

thesheep

Sv: Takeover
« Svar #737 på: Juni 05, 2012, 22:18:10 »
Bates om overtakelser:

BTW Bates said the sale to Abramovich took 8 days, purchase of Leeds took 4 days. Though neither really compares with the way the club is atm.



....da dealer han med noen som er litt mer skeptisk enn ham selv!  ::)

Satser på at han dealer med noen som kjenner igjen en senil og mentalt svekket svindler når de ser en.

LUFC4EVER

Sv: Takeover
« Svar #738 på: Juni 05, 2012, 22:22:41 »
Sitter og leser kjapt igjennom WACCOE nå, er mye poengløs diskusjon der nå (310+ sider???). Er vel bare å vente å se. Det kommer vel lekkasjer igjen når det nærmer seg vil jeg tro. Henger jo på greip å fyre opp stemninga litt før en kommer med den (forhåpentlig) gode nyheten.
 

Cbas10an

Sv: Takeover
« Svar #739 på: Juni 06, 2012, 11:26:25 »
Ble i overkant stille her nå ja....
Intet nytt?
MOT


Joachim

kalle_92

  • Gjest
Sv: Takeover
« Svar #740 på: Juni 06, 2012, 12:56:18 »
Stille før stormen...

asLeeds

Sv: Takeover
« Svar #741 på: Juni 06, 2012, 12:59:02 »
den som venter på noe godt, venter .....
DALHEIM WHITES

samadhi

Sv: Takeover
« Svar #742 på: Juni 06, 2012, 13:19:51 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/7797297/Cardiff-confirm-colour-change

Ville vi godtatt noe ligende bare vi fikk penger inn i klubben.
Leeds i blått, rødt eller grønt ??
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Takeover
« Svar #743 på: Juni 06, 2012, 13:35:06 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/7797297/Cardiff-confirm-colour-change

Ville vi godtatt noe ligende bare vi fikk penger inn i klubben.
Leeds i blått, rødt eller grønt ??
NEI!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Takeover
« Svar #744 på: Juni 06, 2012, 13:40:08 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/7797297/Cardiff-confirm-colour-change

Ville vi godtatt noe ligende bare vi fikk penger inn i klubben.
Leeds i blått, rødt eller grønt ??

Nå var vi vel blå/grønne tidligere, men hvitt er den rette fargen for Leeds!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #745 på: Juni 06, 2012, 17:45:33 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/7797297/Cardiff-confirm-colour-change

Ville vi godtatt noe ligende bare vi fikk penger inn i klubben.
Leeds i blått, rødt eller grønt ??

Hadde vært helt uaktuelt for min del! Vet ikke hva jeg skulle gjort av meg dersom noe slikt hadde skjedd med Leeds. Hadde i alle fall boikottet all kjøp av supportereffekter, det er sikkert og visst!

GeirO

Sv: Takeover
« Svar #746 på: Juni 06, 2012, 18:09:14 »
Alt for pengene.
Ser for meg at nå bytter Liverpool og Everton drakfarger og at United og City gjør det samme...
MOT

Ian Baird

Sv: Takeover
« Svar #747 på: Juni 06, 2012, 22:16:00 »
Leeds har byttet draktfarge en gang og det er akkurat passe.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Takeover
« Svar #748 på: Juni 06, 2012, 22:19:33 »
Leeds har byttet draktfarge en gang og det er akkurat passe.
Det var garantert mange gretne gamle gubber som irriterte seg over den unge managerjyplingen som ikke ivaretok klubbens historie den gang også...
Det stilnet etter noen år...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Takeover
« Svar #749 på: Juni 06, 2012, 23:46:40 »
Leeds har byttet draktfarge en gang og det er akkurat passe.
Det var garantert mange gretne gamle gubber som irriterte seg over den unge managerjyplingen som ikke ivaretok klubbens historie den gang også...
Det stilnet etter noen år...

Hvilken historie?  ::)