Skrevet av Emne: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11  (Lest 405740 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #150 på: Januar 29, 2010, 18:49:27 »
I FM står han oppført som v.back, kanskje ikkje så dumt av Larry dette?
Har aldri høyrt om gutten, men skal vere eit stort talent.

Den forrige venstrebacken vi lånte fra Aston Villa var en kanonsuksess! Stephen O'Halloran var det ikke? Han holdt vel en oppvarming?  :D

Har likevel troa på dette. Foruten i angrepet (i alle fall med kortsiktige løsninger) har Simon Grayson klart seg meget godt på overgangsmarkedet. Blir spennende å se hva denne karen står for!

Hadde helt glemt han ja..

Stakkars fyr, ser ut som han har gått 'missing in action'

http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_O%27Halloran


...muligens litt fotball-liv i han ennu

http://www.avfc.co.uk/page/PlayerProfiles/0,,10265~37675,00.html
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #151 på: Februar 01, 2010, 17:49:47 »
Eier han ikke selvinnsikt han derre agent-saken???

Sitat
Harry Kewell's agent slams British medics for ruining Aussie's career
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #153 på: Februar 04, 2010, 01:04:51 »
Jamie Wnter på prøvespill for storklubben Kopervik IL!

http://www.h-avis.no/sport/kopervik-tester-winter-1.2353460
- Leif Olav

Trond90

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #154 på: Februar 04, 2010, 01:06:37 »
Jamie Wnter på prøvespill for storklubben Kopervik IL!

http://www.h-avis.no/sport/kopervik-tester-winter-1.2353460
Haha, det er det verste! Bala Garba og Winter  8)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Thomas

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #155 på: Februar 04, 2010, 01:25:57 »
Jamie Wnter på prøvespill for storklubben Kopervik IL!

http://www.h-avis.no/sport/kopervik-tester-winter-1.2353460
Haha, det er det verste! Bala Garba og Winter  8)

Holder Bala Garba til i de trakter fremdeles? Kan ikke huske å ha hørt noe om han siden han spilte på FK Haugesund på slutten av 90-tallet.

lojosang

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #156 på: Februar 04, 2010, 01:34:29 »
Jamie Wnter på prøvespill for storklubben Kopervik IL!

http://www.h-avis.no/sport/kopervik-tester-winter-1.2353460
Haha, det er det verste! Bala Garba og Winter  8)

Holder Bala Garba til i de trakter fremdeles? Kan ikke huske å ha hørt noe om han siden han spilte på FK Haugesund på slutten av 90-tallet.

Bala har retirnert til Haugalandet etter et lite vellykket opphold i Sverige, et skademareritt i Start og en brukbar tid for... Notodden? Tror det var Notodden. Har vært delaktig i KILs stormløp mot tippeligaen sammen med ex-Viking Idar Mathiassen.
- Leif Olav

Lars E

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #157 på: Februar 04, 2010, 02:34:06 »
Skal rapportere hvordan han er på trening etter treningen på fredag. Nå går det stort sett bare i måking :)
Forever Leeds

Bites Yer Legs

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #158 på: Februar 04, 2010, 02:36:50 »
Skal rapportere hvordan han er på trening etter treningen på fredag. Nå går det stort sett bare i måking :)

Er dere fulltids-proff eller?
KEEP FIGHTING!!

Thomas

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #159 på: Februar 04, 2010, 06:29:03 »
Jamie Wnter på prøvespill for storklubben Kopervik IL!

http://www.h-avis.no/sport/kopervik-tester-winter-1.2353460
Haha, det er det verste! Bala Garba og Winter  8)

Holder Bala Garba til i de trakter fremdeles? Kan ikke huske å ha hørt noe om han siden han spilte på FK Haugesund på slutten av 90-tallet.

Bala har retirnert til Haugalandet etter et lite vellykket opphold i Sverige, et skademareritt i Start og en brukbar tid for... Notodden? Tror det var Notodden. Har vært delaktig i KILs stormløp mot tippeligaen sammen med ex-Viking Idar Mathiassen.

Ok. Når du sier det så husker jeg han fra tiden i Start under Nordlie hvor han scoret en del da de rykket opp.

Lars E

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #160 på: Februar 04, 2010, 18:21:35 »
Skal rapportere hvordan han er på trening etter treningen på fredag. Nå går det stort sett bare i måking :)

Er dere fulltids-proff eller?

Nope. Ikke mye cash i hente i Kopervik.. :P
Hadde ikke trodd vi skulle få en eks Leedsunggutt på trening her, men kult er det jo! Spent på hvilket nivå han holder.. Har sin logiske forklaring da, han har en del slekt bosatt her.
Forever Leeds

lojosang

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #161 på: Februar 04, 2010, 19:47:56 »
Skal rapportere hvordan han er på trening etter treningen på fredag. Nå går det stort sett bare i måking :)

Er dere fulltids-proff eller?

Nope. Ikke mye cash i hente i Kopervik.. :P
Hadde ikke trodd vi skulle få en eks Leedsunggutt på trening her, men kult er det jo! Spent på hvilket nivå han holder.. Har sin logiske forklaring da, han har en del slekt bosatt her.

Denne Winter burde ha alle muligheter for å lykkes med snømåkingen på Ã…sebøen med et sånt navn.  8)
- Leif Olav

Jon R

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #162 på: Februar 04, 2010, 20:25:37 »
Skal rapportere hvordan han er på trening etter treningen på fredag. Nå går det stort sett bare i måking :)

Er dere fulltids-proff eller?

Nope. Ikke mye cash i hente i Kopervik.. :P
Hadde ikke trodd vi skulle få en eks Leedsunggutt på trening her, men kult er det jo! Spent på hvilket nivå han holder.. Har sin logiske forklaring da, han har en del slekt bosatt her.

Denne Winter burde ha alle muligheter for å lykkes med snømåkingen på Ã…sebøen med et sånt navn.  8)

Jeg måtte visst spise en hatt i sin tid på grunn av denne Winter. Ser ikke ut som om karierren hans tok helt av etter at han ble frigitt av Kevin Blackwell i 2005 eller noe sånt. En hatt her. 500 kroner der. Blir fort penger av slikt.  :P
Jon R.

Runar

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #163 på: Februar 04, 2010, 20:36:22 »
Hehe...

Burde ha lært etterhvert no JonR. Bong systemet oppe å går no? Rakk jo seff ikke siste T-banen hjem i går pga veddemålet så endte jo opp med en "gevinst" på 500 minus 300 i taxi  :D
 

Jon R

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #164 på: Februar 04, 2010, 22:06:11 »
Hehe...

Burde ha lært etterhvert no JonR. Bong systemet oppe å går no? Rakk jo seff ikke siste T-banen hjem i går pga veddemålet så endte jo opp med en "gevinst" på 500 minus 300 i taxi  :D

James Milner ølbonger er på tegnebrettet. De vil bli tilpasset Sportsbarens ølpriser anno 2010, med sirlig signatur fra Jon R. Garantert muligens siste gang jeg inngår veddemål under påvirkning av raskt stigende promille.  ;)
Jon R.

testo

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #165 på: Juni 13, 2010, 14:12:13 »
Kewell came close to quitting.......

Harry Kewell has admitted that he came close to quitting football at the height of his injury hell.

The Australia international's pedigree has never been in doubt, with spells at Leeds United, Liverpool and Galatasaray allowing him to showcase his considerable talent.

He has, however, struggled to steer clear of the treatment table throughout his career, with as much time spent away from the pitch as on it.

The niggling knocks have taken their toll on Kewell physically and mentality, with it difficult to continuously pick yourself up from demoralising setbacks.

The 31-year-old admits he considered giving up completely back in 2006, with there seemingly no end in sight to his injury nightmare.
Struggle

"I came close to quitting football a couple of times," Kewell said in The Observer.

"Only my wife, my manager and my best mate know how close.

"You get to the point where it's such a struggle, you wonder if it's all worth it."

Kewell is, however, now back to something close to his best, with the 2009/10 campaign proving to be his most productive for some time.

The reward for his return to form has been a place in Australia's World Cup squad, and he is desperate to make his mark in South Africa.

Enjoyment

"I never doubted my football, it's just a lot of things that prohibited me from playing," he said.

"People are saying now: 'You're at your career best'. I'm just enjoying my football again."

The 2010 World Cup will see Kewell grace football's biggest stage for the second time, but he expects Australia to find the going tougher than they did in 2006 as they are no longer an unknown quantity.

"It (2006) was the first time the world actually saw Australia play. We took it by storm," he added.

"It's going to be harder this year because teams will be more wary of us."
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_6204085,00.html
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #166 på: Juni 13, 2010, 14:21:44 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!

euphor9

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #167 på: Juni 13, 2010, 14:38:56 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!


Kewell forlot Leeds på en lei måte,men å ønske han skadet blir litt for smålig synes jeg.

Kickthemdown

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #168 på: Juni 13, 2010, 14:48:15 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!


Kewell forlot Leeds på en lei måte,men å ønske han skadet blir litt for smålig synes jeg.
??? Jeg driter en lang marsj i hvordan han forlot oss. Du vet muligens hvor han spiller nå? God grunn til å ønske han knekt i to spør du meg...

euphor9

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #169 på: Juni 13, 2010, 14:51:39 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!


Kewell forlot Leeds på en lei måte,men å ønske han skadet blir litt for smålig synes jeg.
??? Jeg driter en lang marsj i hvordan han forlot oss. Du vet muligens hvor han spiller nå? God grunn til å ønske han knekt i to spør du meg...



Vet hvor han spiller,men ønsker han ikke skadet sjøl om han spiller for Scumatasaray. ;)

auren

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #170 på: Juni 13, 2010, 14:52:29 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!


Kewell forlot Leeds på en lei måte,men å ønske han skadet blir litt for smålig synes jeg.
??? Jeg driter en lang marsj i hvordan han forlot oss. Du vet muligens hvor han spiller nå? God grunn til å ønske han knekt i to spør du meg...

Er du riktig heldig så svelger kanskje Kewell tunga og dør. Da fryder du deg nok tenker jeg!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #171 på: Juni 13, 2010, 14:58:13 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!


Kewell forlot Leeds på en lei måte,men å ønske han skadet blir litt for smålig synes jeg.
??? Jeg driter en lang marsj i hvordan han forlot oss. Du vet muligens hvor han spiller nå? God grunn til å ønske han knekt i to spør du meg...

Er du riktig heldig så svelger kanskje Kewell tunga og dør. Da fryder du deg nok tenker jeg!

auren
::)

Tom S

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #172 på: Juni 13, 2010, 15:26:18 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!

Kewell who?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #173 på: Juni 13, 2010, 15:37:22 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!

Kewell who?


En meget god grunn til å heie på et hardtspillende tysk maskineri i kveld!

auren

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #174 på: Juni 13, 2010, 15:55:33 »
Håper at en eller annen syk tysker knekker alt på Kew*** i kveld  :D SCUM !!

Kewell who?


Det er riktig holdning Tommern :) Virker som det er en del som fortsatt har følelser for Kewell. Jeg bryr meg stort sett katta. Long gone.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #175 på: Juni 13, 2010, 16:14:39 »
http://waccoe.com/index.php?showtopic=186087&st=0 Måtte sjekke Waccoe for å se om jeg var alene ...

auren

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #176 på: Juni 13, 2010, 16:28:58 »
http://waccoe.com/index.php?showtopic=186087&st=0 Måtte sjekke Waccoe for å se om jeg var alene ...

Jaja, hvis du vil sammenligne deg med "the cunts" inne på waccoe så... ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #177 på: Juni 13, 2010, 16:54:42 »

Speed leads Welsh sport honours

Ex-Wales football captain Gary Speed leads the nation's winners in the Queen's birthday honours list.

Long-serving Premier League midfielder Speed, 40, receives an MBE.

He is joined by Australian-bred, Cardiff-based Great Britain track cycling performance manager Shane Sutton (OBE).

Karen Jones' work with Welsh women's football, John Lister (athletics) and John Lloyd (cycling) and Nicola Tustain (disability sport) also earn MBEs.

Speed, 40, who was born in Mancot, north Wales, played for Leeds United, Everton, Newcastle United and Bolton Wanderers, becoming the first footballer to each 500 Premier League appearances.

He also won 85 caps for Wales and is now a coach with Championship side Sheffield United.

Sutton's work in Welsh cycling, particularly with 2008 Olympic gold medallist Nicole Cooke, has been widely acknowledged in Welsh sporting circles.

Lister has been a long-serving and influential athletics figure in Wales, Jones is acknowledged for her work with women and girls while Tustain has made her mark in equestrian disciplines through disability sport.

Det står respekt av denne karen....
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #178 på: Juni 13, 2010, 17:48:04 »
http://waccoe.com/index.php?showtopic=186087&st=0 Måtte sjekke Waccoe for å se om jeg var alene ...

Jaja, hvis du vil sammenligne deg med "the cunts" inne på waccoe så... ::)

auren
Imponerende å kalle mange av de hardcore Leedsgutta der cunts. Er en del vræl og søppel der inne men denne tråden var samstemt nok.  :)

auren

Sv: NYHETER: Ex-player/-manager news, Part 11
« Svar #179 på: Juni 13, 2010, 18:08:54 »
http://waccoe.com/index.php?showtopic=186087&st=0 Måtte sjekke Waccoe for å se om jeg var alene ...

Jaja, hvis du vil sammenligne deg med "the cunts" inne på waccoe så... ::)

auren
Imponerende å kalle mange av de hardcore Leedsgutta der cunts. Er en del vræl og søppel der inne men denne tråden var samstemt nok.  :)

Jeg mener selvsagt ikke at de er "cunts", jeg referer til innholdet i brorparten av innleggene der inne, som ofte inneholder ordene "cunt", "tosser" og "wanker". Nivået på innleggene er skremmende lave, og man kan lure på hva som svirrer rundt i hodene deres.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.