Skrevet av Emne: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8  (Lest 87877 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeds04

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #660 på: August 10, 2009, 13:33:46 »
27.681

Trenger jeg si mer! Fantastiske supportere.
"Why settle for more, when you can settle for less"

Geiremann

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #661 på: August 10, 2009, 14:15:11 »
Var på Elland Road og ble imponert over en god første omgang, spesielt innledningsvis. Det burde vært avgjort til pause, så effektiviteten var ikke god nok. Håper Crowe fortsetter med aggresivt og offensivt backspill. I  motsetning til enkelte andre synes jeg Howson var god i første omgang, hvor han klarte å holde tempoet i pasningsspillet oppe.

I andre omgang er det ingen som viser seg fra sin beste side, men det blir allikevel nok sjanser til at kampen burde vært avgjort tidlig. Frisparket Exeter skårer på mener jeg er feil idømt. Leedsforsvareren får ballen vippet over seg og blir stående stille, mens Exeterspilleren løper ham ned. Det hadde gjort 1-1 som sluttresultat ekstra bittert.

Hvis jeg skal fram en spiller som jeg ble skuffet over så er det Becchio. Jobber godt, men er i denne kampen bortimot usynlig.

Vi får håpe at sitatet "Beckford has done it again" kommer til å gjelde for Leeds hver kamp i mange år framover. Han er suveren!
Member of "The Peterborough eight".

bwirum

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #662 på: August 10, 2009, 14:28:22 »
Og noen trodde han skulle komme halvslapp og demotivert ut av dette :-)

Får håpe de blir enige om en kontrakt nå, eller som et minimum at Beckford ser at dette kan det bli gull av og blir ut sesongen for å se an hva som skjer neste sesong.

MOT!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

pale

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #663 på: August 10, 2009, 15:22:35 »
Jeg sender også en liten rapport etter å ha vært live tilstede på Elland Road.

Dette var en kamp vi burde vunnet med minst 3 mål.
Vi starter sterkt, Exeter er knapt over midten de første 10 minuttene og Beckford har allerede misset et par store sjanser før det blir 1-0.
Fantastisk framspill av Parker, som var bra fram til han blir skadet.

Vi fortsetter å kjøre, men slipper litt opp på gassen de siste 10-12 min av første omgang.
Exeter har et par brukbare muligheter, blant annet et skudd som blir blokkert på 5-meter.
Vi har også et par sjanser til blant annet heading i tverra av Beckford igjen.

2. omgang har ikke samme intensiteten, men det er helt klart at Leeds er det beste laget.
Etter ca. timen får de spissen sin utvist.
For oss på tribunen virker det som det er for kjeftbruk, han hadde akkurat vært i klammeri med dommeren, men jeg skjønte at det skulle vært et slag involvert.

Og da er jo kampen avgjort....

10 minutter senere skårer de på frispark som ser litt billig ut. Det første skuddet de har på mål hele kampen.
Vi virker litt shellshocked, men som vanlig avgjør Beckford etter flott forarbeid av Crowe og Snoddy.

Utrolig stemning blant fantastiske 27500 på tribunen.
Alt i alt en bra innledning på sesongen. Ingen spillere det virkelig gnistrer av, med ett unntak selvsagt, men ingen som gjør seg bort heller.
Synes Doyle på midten har en god debut, det samme gjelder Kisnorbo og Crowe, mens Higgs ikke trengte å gjøre en eneste redning.

Becchio sleit med hodesterke stoppere og har fått til mye mer før.
Jeg synes at Howson spilte OK, særlig i 1.omgang, så lite til han i 2.
Johnson var tydelig nervøs og sleit mye til å begynne med, men la ned en stor innsats og vant dueller.
Robinson fikk ikke til stort i sitt innhopp.

Jeg tror dette blir bra, det var ihvertfall klasseforskjell på de to lagene på banen på lørdag.
Det mest imponerende med Exeter var antallet bortefans, det må da ha vært over 2000!
Og de ga virkelig lyd fra seg.
Selv om det var ganske stille fra dem de siste 4 minuttene....
Som alltid en fornøyelse å være på plass ringside.

Takk også til RuneR, Asbjørn og de andre norske for praten før kampen hos Lorimer!


 
« Siste redigering: August 10, 2009, 15:24:13 av pale »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #664 på: August 10, 2009, 16:42:19 »
Jaa, her er det gutter som formidler kampinntrykkene på forumet. Bra! :)

Knepen 2-1 hjemme i serieåpningen... Tja, i fjor hadde gjerne denne kampen endt uavgjort. Aner vi en  ny tendens her? *håpe håpe*

Jeg må innrømme skepsis mht resultatene i de kommende bortekampene mot Wycome og Walsall... Våre gutter var ikke akkurat sylskarpt potente da (bortsett fra Becks, men vil han score borte???)

Exeter ville ha med seg ett poeng, og var nær ved å lykkes. De blir trolig ikke de siste som prøver den taktikken, så we better get used to it.

I første omgang kjørte vi over dem så det sang. Så tettpakket som forsvaret deres var, måtte vi nesten ha folk som kom bakfra og fant åpninger i dag (Becchio vant jo sine dueller men vi fikk ikke gjort så mye ut av de). Men vi hadde Ben Parker :)
Jeg lurer så smått på om forskjellen mellom første og andre omgang var Ben Parker... Hans sugende løp fremover resulterte jo i en scoring, og det skapte ubalanse hos Exeter. Crowe virket også som en sooolid tilvekst, og når han og Snoddy får samkjørt seg kan den siden bli bra trävlig :)  All den tid backene kom fremover må jo de to sentralt holde igjen, det var kanskje derfor Howson ikke var like synlig fremover som vi vel er vant til... Doyle var ikke mye kreativ (en del balltap offensivt), men det kan godt være at han vil være med å gi forsvaret tilstrekkelig støtte i år...

Når Hughes kom inn for Parker ble det naturlig nok slutt på løpene på venstresiden(og Leeds' dominans)... Johnson har skudd som en større kvalitet enn løpsstyrke, og selv Robinson fikk lite til den tiden han spilte.

Forsvaret fikk jo ikke særlig muligheter til å vise seg frem :)

I England hevdes det fortsatt at Beckford-dealen (WBA) kan gå gjennom, men jeg får inderlig håpe at Leeds-styrende ser det crazy i det... Pr i dag har vi ingen andre notoriske målscorere...

Og ja fellow medreisende, kjekt å treffe på eder :)

« Siste redigering: August 10, 2009, 16:43:51 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #665 på: August 10, 2009, 22:46:35 »
Flott resultat, men Beckford MÃ… beholdes ellers ser jeg ikke for meg noe direkte opprykk.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

testo

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #666 på: August 12, 2009, 00:39:33 »




Michael Doyle and Jermaine Beckford made the League One team of the week.
[/size][/size]

 
Both were rewarded for their performances in the weekend win over Exeter City by the Press Association who pick the top eleven performing players.

Full League One team:

 Clayton Ince - Walsall, Mathias Doumbe - MK Dons, Mark Hughes - Walsall, Steve Haslam - Hartlepool, Peter Gilbert - Oldham, Anthony Pilkington - Huddersfield Town, Michael Doyle - Leeds ;D, Adam Miller - Gillingham, Andrew Welsh - Yeovil, Simeone Jackson - Gillingham, Jermaine Beckford - Leeds.  ;D

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #667 på: August 12, 2009, 08:22:57 »
Ingen spillere fra Colchester på ukas lag??? Laget høvlet jo Norwich 7-1 på bortebane!

auren ::)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #668 på: August 12, 2009, 09:24:06 »
Ingen spillere fra Colchester på ukas lag??? Laget høvlet jo Norwich 7-1 på bortebane!

auren ::)

La merke til det samme, merkelig greier
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #669 på: August 12, 2009, 12:35:49 »
Ingen spillere fra Colchester på ukas lag??? Laget høvlet jo Norwich 7-1 på bortebane!

auren ::)

La merke til det samme, merkelig greier
Og hjemmtap på tirsdag i cøppen mot storlaget Leyton Orient!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #670 på: August 12, 2009, 13:02:41 »
Ingen spillere fra Colchester på ukas lag??? Laget høvlet jo Norwich 7-1 på bortebane!

auren ::)

La merke til det samme, merkelig greier
Og hjemmtap på tirsdag i cøppen mot storlaget Leyton Orient!  ;D

mens Norwich vant komfortabelt 4-0 borte mot Yeovil.

også Swindon reiste seg etter 0-5 mot Gillingham. Vant 4-1 borte mot MK Dons.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. EXETER CITY 8/8
« Svar #671 på: August 12, 2009, 15:30:34 »
Da er konklusjonen at konkurenten våre er veldig ustabile mens vi er veldig stabile ;D