KAMP: vs. EXETER CITY 8/8

Started by kjelvi, August 02, 2009, 14:13:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DenHviteYeboah

Norwich-Colchester Utd 1-7...hva i helv... er dette???

Rudi G.

Quote from: DenHviteYeboah on August 08, 2009, 19:55:41
Norwich-Colchester Utd 1-7...hva i helv... er dette???

LEEDS UNITED-Exeter 2-1 Beckford x 2 ;D

ragnar

*In El Loco we trust!*

Oggy

Gratulerer med seier, folkens  :D
Intet er bedre enn 3 poeng i en serieåpning :)))

Oggy

Sleivind

Er praksisen med å legge ut høydepunkter rett etter kampslutt ved hjemmekamper avsluttet? Eller er det slik at vi må vente et døgn, slik som med bortekampene?

Yeboah

Quote from: Sleivind on August 08, 2009, 20:23:01
Er praksisen med å legge ut høydepunkter rett etter kampslutt ved hjemmekamper avsluttet? Eller er det slik at vi må vente et døgn, slik som med bortekampene?

Lurer på det samme! Jeg vil se høydepunkter NÃ...Ã...Ã...Ã...Ã...!!!!  ;D

Tom S

COME ON LEEDS !!

Tom S

Noko nytt om Parker sin skade?

Bør vel ikkje risikere han allerede på mandag igjen?
Då vert det tre nye i forsvar i og med at båd Paddy og Rui er på oppdrag med sine landslag.
COME ON LEEDS !!

jackbauer68

Quote from: Tom S on August 08, 2009, 22:50:01

Då vert det tre nye i forsvar i og med at båd Paddy og Rui er på oppdrag med sine landslag.

parker e ikkje viktig.....hvis han e langtidsskada må vi hente inn nokke bedre 8)

Bites Yer Legs

Quote from: jackbauer68 on August 09, 2009, 00:45:12

parker e ikkje viktig.....hvis han e langtidsskada må vi hente inn nokke bedre 8)

Pøh. Hvis du hørte etter i dag fikk du med deg at Parker var arkitekten bak 1-0.. Han er et kanontalent i full fart(bokstavelig talt) fremover!!

Se her!!
http://www.dailymotion.pl/video/xa3tkx_leeds-2-v-1-exeter-08082009_sport

Regner med du ikke fryder deg over langtidskader...
KEEP FIGHTING!!

Pettersen97

The Mighty Whites

Tom S

Glimrende 1-0 mål, fantastisk!
Målet til Exeter er 1 av 1000, tviler på om han får samme treff fleire ganger denne sesongen.
2-1 er vel litt heldig for oss og uheldig for deira keeper...
COME ON LEEDS !!

J-R

Det må vel bare være ett tidsspørsmål før noen legger inn ett skikkelig bud på Beckford? Selger vi han, så selger vi oss rett ut av gull kampen..  >:(  skal faktisk holde hardt uansett, siden vi ikke har forsterket en Puck siden sist sesong..

Tom S

Quote from: snoddy on August 09, 2009, 07:43:36
Det må vel bare være ett tidsspørsmål før noen legger inn ett skikkelig bud på Beckford? Selger vi han, så selger vi oss rett ut av gull kampen..  >:(  skal faktisk holde hardt uansett, siden vi ikke har forsterket en Puck siden sist sesong..

Fyllasjuk?
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

Quote from: Bites Yer Legs on August 09, 2009, 04:41:27

Pøh. Hvis du hørte etter i dag fikk du med deg at Parker var arkitekten bak 1-0.. Han er et kanontalent i full fart(bokstavelig talt) fremover!!

Se her!!

Glimrende av Parker og nydelige avslutninger av Beckford ;D

LUFC MOT

Quote from: Yeboah on August 08, 2009, 22:34:09

står på leedsunited.com:Reaction, extended hiighlights from 5pm on sunday, and watch the full match later this week. ;D

LUFC MOT

Quote from: Rudi G. on August 09, 2009, 10:01:08
Quote from: Bites Yer Legs on August 09, 2009, 04:41:27

Se her!!

Glimrende av Parker og nydelige avslutninger av Beckford ;D

Kanon mål alle sammen! sinnsykt bra driv av parker før den geniale ballen igjennom til becks!

Frode

Ser at Howson blir slaktet av fansen - banens desidert dårligste.  Har vi valgt feil kaptein igjen,eller bare en dårlig dag på jobben?

Sleivind

Quote from: MTG super LEEDS on August 09, 2009, 10:13:11
Quote from: Yeboah on August 08, 2009, 22:34:09

står på leedsunited.com:Reaction, extended hiighlights from 5pm on sunday, and watch the full match later this week. ;D

Men i fjor så fikk vi oversjøiske LUTV-medlemmer se høydepunktene fra hjemmekampene en halvtime eller time etter kampslutt. Lenge å vente til klokka blir 6!

fjellhaugen

grrrrr....
hva skjedde med highligts etter kampslutt. dette er alt for lenge å vente. sett måla på daily motion men vil ha mer mer mer :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

jeg må få takke så masse for gode oppdateringer pr sms i går da jeg var i bryllup.
det varmer et leeds hjerte at man blir passet på i en presset stund og når man får en sånn overraskelse som jeg gjorde i går blir det ennå bedre;

leste melding rett før 1800 da sto det at det var blitt 1-1 og vi var en mann mer. typisk leeds tenkte jeg, gå på en smell i åpningskampen.
det var ikke før klokken 2000 jeg kikket innom mobilen igjen og så at vi hadde vunnet og uavgjort meldingene var tikket inn FØR kampslutt og ikke etter som jeg hadde trodd.
brått ble det virkelig fest ;D ;D ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Bare hyggelig å holde deg oppdatert på Leeds - Exeter kampen fjellhaugen !  ;D .
LEEDS4EVER.

Hallgeir *

Etter å ha sett høydepunktene fra kampen, kan jeg bare konstatere at Exeter burde vært slått med i alle fall tre mål. Beckford alene kunne hatt fem med bedre effektivitet. Men bevares vel.. 2-1 holder vanligvis til 3 poeng.  ;)
Super Leeds since 1968

berlin

Quote from: hallghel on August 09, 2009, 20:08:58
Men bevares vel.. 2-1 holder vanligvis til 3 poeng.  ;)

Ja, bare vanligvis. Knegg, knegg.... ;)

Thomas

Denne kamptråden har faktisk nå blitt den med flest innlegg her på forumet.  http://www.leedsunited.no/forum/index.php?action=stats

Rudi G.

Klippene fra kampen på LUTV forteller meg om en Doyle som slår fine stikkpasninger, en back i Crowe som er løpsvillig helt inn i motstander boksen og en Higgs som dessverre ikke ser utgangen på skuddet på frisparket etter det blir stusset litt til siden.

stefan

Quote from: Frode on August 09, 2009, 10:29:17
Ser at Howson blir slaktet av fansen - banens desidert dårligste.  Har vi valgt feil kaptein igjen,eller bare en dårlig dag på jobben?
Jeg tror Howson kommer til å ha en fin fin sesong. Synes Johnson virket enda mer anonym.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

martind

Blir utrolig viktig å holde på Beckford denne sesongen. Uten han tror jeg ikke vi har noen mulighet til å klare direkte opprykk.

Er foresten og positivt overrasket over Crowe og Doyle, som jeg,utifra høydepunktene, syns gjør en veldig bra jobb.

Gleder meg til fortsettelsen!
MOT!! We are Leeds!

samadhi

Quote from: Frode on August 09, 2009, 10:29:17

Hvor ser du det?

Har lest igjennom tråden Player Ratings på Waccoe-forumet, og her får stort sett Howson ok kritikk. Var etter de fleste rapporter god i 1.omgang, men ble litt borte i 2. Det samme gjelder det som skrives om Doyle.

I likhet med de andre får ikkje Howson noe fantastisk kritikk, men å si han blir slaktet av fansen er vel noe drøyt?
marching on together,
derudaf forever...

columbi

Hei
Var på kampen og fikk et meget godt inntrykk i 1.omgang. Imponert av nr 2 Crowe. I 2.omgang kom jo Exeter inn i kampen mer og det var ikke så bra trykk fremover. Alltid vanskelig å vurdere alle spillerne, men jeg føler meg litt usikker på keeperen. Det var noe litt forsiktig over ham uten at det var noe konkret å sette fingeren.

Jens Erik