Skrevet av Emne: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8  (Lest 58440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ooh aah

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #300 på: August 10, 2009, 22:56:52 »
Var ikke så imponert over Grella som mange andre. Han spiller ok, men ser ikke ut som en toppscorer. Og det er jo det vi trenger hvis Beckford selges.
 

raggen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #301 på: August 10, 2009, 22:58:12 »
Ble ikke akkurat råimponert, men vi kom da oss videre  :)

Lubo taper forskrekkelig mange hodedueller, til å være 2 meter.
Grella er fotrapp og har noe i seg, kan etterhvert bli en bra spiller.

Syns Howson var usynlig før pause, Doyle etter.


Synes det var skamfullt og se litt i siste del av kampen, spille destruktivt til tider og istedenfor og prøve og skape overganger og utfordre så spille de støttepasninger i hytt og gevær. slikt hadde fort kunnet straffe seg mot ett bedre lag. Klarer liksom ikke og glede meg helt over denne seieren men er nok på spillet jeg er mest skuffet over.  Grella har noe i seg som mange poengterer så håper vi bare at grayson får det ut av han
Forever Leeds United!!!!!!!!

Ferre

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #302 på: August 10, 2009, 22:58:20 »
???Tapte duoen Lubo og Huntington mange hodedueller??? Syntes de stanget ut bortimot alt som kom i lutfterritoriet.

Synes spesielt Michalik imponerte, mens Huntington slet litt mer i duellene.

raggen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #303 på: August 10, 2009, 23:00:39 »
???Tapte duoen Lubo og Huntington mange hodedueller??? Syntes de stanget ut bortimot alt som kom i lutfterritoriet.

Synes spesielt Michalik imponerte, mens Huntington slet litt mer i duellene.

gratulere. da ser du ikke noe jeg ser ihvertfall. den mannen klarer ikke og imponere meg på noen måter
Forever Leeds United!!!!!!!!

Trond90

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #304 på: August 10, 2009, 23:02:07 »
Vi vant 1-0 og gikk videre, det er gode saker for meg :-)  når blir 2. runde trekt?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Ferre

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #305 på: August 10, 2009, 23:04:12 »
???Tapte duoen Lubo og Huntington mange hodedueller??? Syntes de stanget ut bortimot alt som kom i lutfterritoriet.

Synes spesielt Michalik imponerte, mens Huntington slet litt mer i duellene.

gratulere. da ser du ikke noe jeg ser ihvertfall. den mannen klarer ikke og imponere meg på noen måter

Vant de fleste duellene og gjorde ingen feil. Er ingen stor fan av Michalik, men i dag gjorde han jobben sin.

metaljon

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #306 på: August 10, 2009, 23:05:33 »
Grella var overraskende god! Blir spennende å følge
The Chief!

Peter7

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #307 på: August 10, 2009, 23:06:14 »
???Tapte duoen Lubo og Huntington mange hodedueller??? Syntes de stanget ut bortimot alt som kom i lutfterritoriet.

Synes spesielt Michalik imponerte, mens Huntington slet litt mer i duellene.

gratulere. da ser du ikke noe jeg ser ihvertfall. den mannen klarer ikke og imponere meg på noen måter

Vant de fleste duellene og gjorde ingen feil. Er ingen stor fan av Michalik, men i dag gjorde han jobben sin.
Da så du samme kampen som jeg.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

raggen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #308 på: August 10, 2009, 23:07:18 »
???Tapte duoen Lubo og Huntington mange hodedueller??? Syntes de stanget ut bortimot alt som kom i lutfterritoriet.

Synes spesielt Michalik imponerte, mens Huntington slet litt mer i duellene.

gratulere. da ser du ikke noe jeg ser ihvertfall. den mannen klarer ikke og imponere meg på noen måter

Vant de fleste duellene og gjorde ingen feil. Er ingen stor fan av Michalik, men i dag gjorde han jobben sin.

så du første omgang?? så ikke så mye til han i 2 omgang så han må ha gjort noe rett da :P
men vi har alle våre meninger og de må vi respektere. MEN i mine øyne er ikke lubo god nok for leeds, desverre
Forever Leeds United!!!!!!!!

lojosang

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #309 på: August 10, 2009, 23:11:00 »
???Tapte duoen Lubo og Huntington mange hodedueller??? Syntes de stanget ut bortimot alt som kom i lutfterritoriet.

De kom seg i 2. omgang, men i første vant vel Thorp alt som var av hodedueller?
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #310 på: August 10, 2009, 23:11:05 »
???Tapte duoen Lubo og Huntington mange hodedueller??? Syntes de stanget ut bortimot alt som kom i lutfterritoriet.

Synes spesielt Michalik imponerte, mens Huntington slet litt mer i duellene.

gratulere. da ser du ikke noe jeg ser ihvertfall. den mannen klarer ikke og imponere meg på noen måter

Vant de fleste duellene og gjorde ingen feil. Er ingen stor fan av Michalik, men i dag gjorde han jobben sin.

så du første omgang?? så ikke så mye til han i 2 omgang så han må ha gjort noe rett da :P
men vi har alle våre meninger og de må vi respektere. MEN i mine øyne er ikke lubo god nok for leeds, desverre

Han er nok midtstopper nummer fem: Etter Naylor, Kisnorbo, Margues, Hunty....og ham selv.

Men idag var det bare Hunty og Lubo som var tilgjengelige!

DET BLIR NOK EN SPENNENDE SESONG MED MANGE OPPTURER!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #311 på: August 10, 2009, 23:21:43 »
a walk in the park..... seier er det eneste som teller her.
Ollan

MooCow

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #312 på: August 10, 2009, 23:27:48 »
Tråkig kamp ja, men mangla jo ein del spelarar, og siger er siger :)

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #313 på: August 10, 2009, 23:30:38 »
 Faktisk glimt fra kampen på kveldsnytt!  :o
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #314 på: August 10, 2009, 23:38:11 »
Godt å se KIlkenny tilbake!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stefan

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #315 på: August 10, 2009, 23:42:19 »
Min vurdering av spillerne idag:

Higgs 6/10, lite å gjøre, men gir litt inntrykk av å ikke være en god nok leder der bak. Plasserte seg på samme måte som da Exeter  scoret på lørdag. Forventer meg mer av ham.
Crowe 7/10 bidrar fremover, og ble utfordret lite bakover.
Michalick 6/10 Ofrer plasseringen sin for å vinn hodedueller lengre frem på banen, håpløs teknikk. Når han blir avslørt og mister hodeduellene så må andre rydde opp.
Huntington 6/10. Håper og tror at han kan få en god sesong. Vil gjerne se ham som tredjevalg etter Kisnorbo og Naylor. Gutten er vel bare 21?
Hughes 6/10 grei inntreden som venstreback idag. ikke satt på de heelt store prøvene.
Snodgrass 7/10. Prøvde å sette fart og utfordre til tider, men det blir litt hjelpesløst med  sovende medspillere.
Howson 6/10 noen få fine driv frem og et flott skuddforsøk ellers lite å skrive hjem om.
Doyle 6/10 Mister nok plassen til fordel for Killkenny. (eller tar plassen til Howson i en del kamper)
Johnson 6/10 anonym, rett og slett, kom seg litt på slutten.
Grella 6/10 spennende teknisk, men blir for lite bevegelig.
Showunmi kan ikke si han truet Bech10 sin plass i førsteelleveren. Artig mål, hååpløs miss. Grei squadplayer som mangler det lille ekstra.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

lojosang

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #316 på: August 10, 2009, 23:44:54 »
Higgs 6.5 Virker sikker på det meste borsett fra tilbakespill i føttene. Så det kutter vi ut, hva?
Crowe 6 Tja, grei nok kamp. Et par gode løp i første når vi ikke skapte det grann, mindre med framover i andre
Huntington 5.5 Grei kontroll i andre omgang.
Mikhailik 5.5 Ditto
Hughes 5.5 Lite å bidra med framover til å være omskolert midtbanespiller
Snodgrass 5.5[ Prøver, jobber og står for det meste som skjer framover fra midtbanen. Ikke venn med ballen, og for mange touch til tider
Doyle 5 Kanonkule av et skudd, eller anonym på en anonym midtbane
Howson 5 Ikke det helt store. Har brukbar teknikk, men kommer aldri med i kampen offansivt
Johnson 4 Traff vel brukbart med ett innlegg hele kampen, og hadde to skudd med litt smell i. Svirrer stort sett meningsløst rundt på midten
Grella 2 og 6 Virka vettskremt i første omgang. Så ut som han aldri hadde sett en forballbane før, men at han hadde triksa en del. For omstendelig. Spilte seg stort opp i 2. omgang, men viser at han trenger mer tid. Virker hjelpesløs mtp løp, men har fin teknikk og brukbar fart. Lån ham it til League 1. Han trenger kamper.
Showunmi 5.5 Teknikk som en haug med murstein. Råsterk og vinner MYE i lufta, uten at det fører til noe særlig. Med en mer erfaren spissmakker kan han nok gjøre en god jobb i kamper hvor vi trenger en bauta på topp.
« Siste redigering: August 10, 2009, 23:46:33 av lojosang »
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #317 på: August 10, 2009, 23:47:33 »

Grella  Lån ham it til League 1. Han trenger kamper.


Jaa. Det hadde vært noe. Så får han prøvd seg på et 'riktig' nivå :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #318 på: August 10, 2009, 23:48:15 »

Grella  Lån ham it til League 1. Han trenger kamper.


Jaa. Det hadde vært noe. Så får han prøvd seg på et 'riktig' nivå :)



Ehm, ja akkurat. Det var en tanke bak.  ;D
- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #319 på: August 10, 2009, 23:48:34 »
Higgs 6.5 Virker sikker på det meste borsett fra tilbakespill i føttene. Så det kutter vi ut, hva?
Crowe 6 Tja, grei nok kamp. Et par gode løp i første når vi ikke skapte det grann, mindre med framover i andre
Huntington 5.5 Grei kontroll i andre omgang.
Mikhailik 5.5 Ditto
Hughes 5.5 Lite å bidra med framover til å være omskolert midtbanespiller
Snodgrass 5.5[ Prøver, jobber og står for det meste som skjer framover fra midtbanen. Ikke venn med ballen, og for mange touch til tider
Doyle 5 Kanonkule av et skudd, eller anonym på en anonym midtbane
Howson 5 Ikke det helt store. Har brukbar teknikk, men kommer aldri med i kampen offansivt
Johnson 4 Traff vel brukbart med ett innlegg hele kampen, og hadde to skudd med litt smell i. Svirrer stort sett meningsløst rundt på midten
Grella 2 og 6 Virka vettskremt i første omgang. Så ut som han aldri hadde sett en forballbane før, men at han hadde triksa en del. For omstendelig. Spilte seg stort opp i 2. omgang, men viser at han trenger mer tid. Virker hjelpesløs mtp løp, men har fin teknikk og brukbar fart. Lån ham it til League 1. Han trenger kamper.
Showunmi 5.5 Teknikk som en haug med murstein. Råsterk og vinner MYE i lufta, uten at det fører til noe særlig. Med en mer erfaren spissmakker kan han nok gjøre en god jobb i kamper hvor vi trenger en bauta på topp.

Showunmi 5,5 og scapegoat Johnson 4????
jaja,sånn går no dagane........

Dennis

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #320 på: August 10, 2009, 23:50:39 »
Higgs - 5.5
Crowe - 6
Hughes - 4
Mikkelikk - 5
Huntington - 4.5
Snoddy - 5.5
Howson - 5
Doyle - 5
Johnson - 4.5
Grella - 6
Showunmi - 5


Marching on together!

Ferre

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #321 på: August 10, 2009, 23:53:06 »
Higgs 6
Crowe 6
Huntington 5
Michalik 7 (bare jeg som synes han hadde en god match?)
Hughes 5
Snodgrass 6
Doyle 5
Howson 5
Johnson 5
Showumni 5
Grella 7
« Siste redigering: August 10, 2009, 23:59:37 av Ferre »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #322 på: August 10, 2009, 23:54:54 »
Higgs 5
Crowe 5
Mikkelikk 5
Hunty 4
Hughes 5
Snoddy 5
Doyle 6
Howson 4
*Johnson 6
Showunmi 3
Grella 5

lojosang

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #323 på: August 10, 2009, 23:55:16 »
Showunmi 5,5 og scapegoat Johnson 4????
jaja,sånn går no dagane........

Tja, som ving forventer jeg vel at man skal treffe medspiller med mer enn ett innlegg i løpet av en kamp.
Og Showunmi får medlidenshetspoeng for å score og for å være tilbake etter stygg sykdom.  :)
- Leif Olav

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #324 på: August 11, 2009, 00:01:49 »
Showunmi 5,5 og scapegoat Johnson 4????
jaja,sånn går no dagane........

Tja, som ving forventer jeg vel at man skal treffe medspiller med mer enn ett innlegg i løpet av en kamp.
Og Showunmi får medlidenshetspoeng for å score og for å være tilbake etter stygg sykdom.  :)


 du burde vite at det er løpene/bevegelsene til spisser/midtbane som avgjør om legget treffer en medspiller eller ikkje......mangen av innleggene var helt ok.

men har man bestemt seg før kampen(sesongen) at i alt vi har av inkompetente spillere så er det kun stakkars Bradley som skal få driten etter kampene her på Luscos`forum,så er det vel sånn.......

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #325 på: August 11, 2009, 00:05:57 »
men har man bestemt seg før kampen(sesongen) at i alt vi har av inkompetente spillere så er det kun stakkars Bradley som skal få driten etter kampene her på Luscos`forum,så er det vel sånn.......

Kom igjen, Jack! Alene mot røkla vet jo Bauer'n alt om  ;D

(ønsker selv Johns'n alt godt - ikke alltid han lever opp til ønskene though...)¨

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #326 på: August 11, 2009, 00:10:11 »
Showunmi 5,5 og scapegoat Johnson 4????
jaja,sånn går no dagane........

Tja, som ving forventer jeg vel at man skal treffe medspiller med mer enn ett innlegg i løpet av en kamp.
Og Showunmi får medlidenshetspoeng for å score og for å være tilbake etter stygg sykdom.  :)


 du burde vite at det er løpene/bevegelsene til spisser/midtbane som avgjør om legget treffer en medspiller eller ikkje......mangen av innleggene var helt ok.

men har man bestemt seg før kampen(sesongen) at i alt vi har av inkompetente spillere så er det kun stakkars Bradley som skal få driten etter kampene her på Luscos`forum,så er det vel sånn.......

Jeg har vel ikke akkurat skjemt bort resten av midtbanen med skyhøye poengsummer heller, da Jack.  ;D
- Leif Olav

soumoh

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #327 på: August 11, 2009, 00:12:50 »
Michalik 7 (bare jeg som synes han hadde en god match?)

Jeg synes han var elendig i første omgang, men han kom seg i andre omgang og gjorde en bra figur da. Akkurat som Grella. Var elendig i første, en helt annen spiller i andre.
We'll be back.

Ferre

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #328 på: August 11, 2009, 00:28:49 »

Stifler

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #329 på: August 11, 2009, 00:37:02 »
Grella kåret til banens beste:

http://www.skysports.com/video/clips/0,23791,12602_5484090,00.html

HELT enig!
Likte Gralla veldig godt i denne kampen. Ble bare bedre og bedre utover kampen. Skuffet han gikk av 7 min før slutt, men men.
-Nr 2 er den første taperen-