Skrevet av Emne: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8  (Lest 58570 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #90 på: August 10, 2009, 21:23:03 »
bra tempo på ball,men for en pasningskvalitet...bare feilpass...ser ut som 2 league2 lag....

tidlig i sesongen ennå,
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #91 på: August 10, 2009, 21:23:14 »
Synes hverken Grella eller Showumni spiller for fast plass. Venter med å starte til de ser hvor ballen går.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #92 på: August 10, 2009, 21:23:32 »
Hvor er Howson?

ooh aah

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #93 på: August 10, 2009, 21:23:55 »
Skuffende greier. Virker fryktelig tamt på topp. Selv om det er B-preget så spiller vi jo med vår beste midtbane og de burde jo spilt bedre! Riktignok noe bedre etterhvert, vi får håpe at Darlington løper fra seg utover i kampen.
 

testo

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #94 på: August 10, 2009, 21:24:02 »
Noen som vet om SG har løst lisens?  Hadde ikke gjort det verre en et par stykker ut på der.
Regner med et par bytter tidlig i 2 omg
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #95 på: August 10, 2009, 21:25:28 »
Synes hverken Grella eller Showumni spiller for fast plass. Venter med å starte til de ser hvor ballen går.

Grella ser no i det minste ut til å ha noe i seg.....det andre greiene derimot.......,jesus 8)

Volda69

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #96 på: August 10, 2009, 21:25:38 »
Ser på stream. Takk for link til justin.tv, Svada! Høyrer på LUTV. LUTV ligg eit halvt minutt etter video-streamen, så eg gler meg til å høyre ropinga på LUTV når eg har sett at Leeds scorer :)
MOT

rastafari

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #97 på: August 10, 2009, 21:26:10 »
Vi eier ihvertfall tribunen
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

marve

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #98 på: August 10, 2009, 21:27:12 »
Synes hverken Grella eller Showumni spiller for fast plass. Venter med å starte til de ser hvor ballen går.

Grella ser no i det minste ut til å ha noe i seg.....det andre greiene derimot.......,jesus 8)
Ja hva er det andre greiene ut på der .Det var seriøst skremmende dårlig greier .
 

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #99 på: August 10, 2009, 21:27:49 »
Vi eier ihvertfall tribunen

alt annet hadde vært skammelig :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #100 på: August 10, 2009, 21:28:28 »
la oss si at Becks,Becchio,Naylor og Snodgrass blir ute en del kamper iår pga skade:da fatter jeg ikke hvordan dette laget skal rykke opp!Vi burde sett forskjell på lagene  >:(

sveifors

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #101 på: August 10, 2009, 21:28:42 »
Synes hverken Grella eller Showumni spiller for fast plass. Venter med å starte til de ser hvor ballen går.

Grella ser no i det minste ut til å ha noe i seg.....det andre greiene derimot.......,jesus 8)

Skjønner ikke hvor du ser det, om han ikke klarer å markere seg mot dette forsvaret, når skal han gjøre det
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

jarle

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #102 på: August 10, 2009, 21:28:47 »
mamma mia...

dette er triste greier...

desverre er dette tilfelle mer eller mindre hver gang jeg ser Leeds...

totalt uten mål og mening,,, umulig å se noe mønster eller system... det er TRIST å se hvor lang vi har falt...

Jeg ber meg herved frabedt å bli kalt negativ... jeg er realist... dere andre må gjerne kalles optimister...

Vi spiller mot Darlington som har mistet 19 av de spillerne de hadde ifjor...


torivar

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #103 på: August 10, 2009, 21:29:13 »
Artig å se at Darlington har gjort hjemmeleksen ang Mikkelikk. Gidder ikke markere han på corner en gang....

rastafari

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #104 på: August 10, 2009, 21:30:41 »
mamma mia...

dette er triste greier...

desverre er dette tilfelle mer eller mindre hver gang jeg ser Leeds...

totalt uten mål og mening,,, umulig å se noe mønster eller system... det er TRIST å se hvor lang vi har falt...

Jeg ber meg herved frabedt å bli kalt negativ... jeg er realist... dere andre må gjerne kalles optimister...

Vi spiller mot Darlington som har mistet 19 av de spillerne de hadde ifjor...



Innse at vi er nivå3 lag - dessverre. Det er 3.sesongen og vi spiller deretter.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Sleivind

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #105 på: August 10, 2009, 21:30:49 »
la oss si at Becks,Becchio,Naylor og Snodgrass blir ute en del kamper iår pga skade:da fatter jeg ikke hvordan dette laget skal rykke opp!Vi burde sett forskjell på lagene  >:(


Har du noengang sett cupfotball fra England? Hvor mange ganger har ikke lag fra CCC, league 1 og league 2 spilt jevnt med PL-lag?

Dessuten så er det ikke vanskelig å se at Grayson ikke er fornøyd. Regner med vi ser et annet Leedslag i 2.omgang.

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #106 på: August 10, 2009, 21:31:56 »
jaja.. windass kommer inn og gjør vinnermålet i andre omgang :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #107 på: August 10, 2009, 21:32:04 »
mamma mia...

dette er triste greier...

desverre er dette tilfelle mer eller mindre hver gang jeg ser Leeds...

totalt uten mål og mening,,, umulig å se noe mønster eller system... det er TRIST å se hvor lang vi har falt...

Jeg ber meg herved frabedt å bli kalt negativ... jeg er realist... dere andre må gjerne kalles optimister...

Vi spiller mot Darlington som har mistet 19 av de spillerne de hadde ifjor...



Innse at vi er nivå3 lag - dessverre. Det er 3.sesongen og vi spiller deretter.
joda,men ifølge veldig mange skal vi være toppen av nivå3...javel...

Mr. Leeds

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #108 på: August 10, 2009, 21:32:09 »
Dette er direkte smertefullt å se på! Virkelig rævva, men jeg må vel venne meg til at dette er slik at presterer om dagen og ukene... Virkelig ille..

Plusser til Higgs, men resten klarer jeg ikke å si noe godt om! Ikke all verdens innsats som jeg klarer legge merke til heller. Darligton er altså¨et lag som tapte 3-1 mot Aldershot sist helg ::)

Håper på show ut - Becchio inn, samt Huges ut - White inn. Johnson ned på venstebekk.. En smule mer fart i angrepet takk...
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

testo

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #109 på: August 10, 2009, 21:32:14 »
la oss si at Becks,Becchio,Naylor og Snodgrass blir ute en del kamper iår pga skade:da fatter jeg ikke hvordan dette laget skal rykke opp!Vi burde sett forskjell på lagene  >:(

Du har et godt poeng der.Bare en med penger kunne forstå det
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Volda69

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #110 på: August 10, 2009, 21:32:25 »
Corner på overtid.
MOT

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #111 på: August 10, 2009, 21:32:28 »
Synes hverken Grella eller Showumni spiller for fast plass. Venter med å starte til de ser hvor ballen går.

Grella ser no i det minste ut til å ha noe i seg.....det andre greiene derimot.......,jesus 8)

Skjønner ikke hvor du ser det, om han ikke klarer å markere seg mot dette forsvaret, når skal han gjøre det

prøvde å være positiv ;D

raggen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #112 på: August 10, 2009, 21:33:08 »
utrolig tamt av leeds dette her må jeg si. eneste som er imponerende er leeds supporterene som har sunget hele omgangen :P

PS!
lubo klarer ikke og vinne en j... hodeduell selv med den eneste styrken han har, nemlig høyden.
NEI få han bort fra klubben
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #113 på: August 10, 2009, 21:33:20 »
la oss si at Becks,Becchio,Naylor og Snodgrass blir ute en del kamper iår pga skade:da fatter jeg ikke hvordan dette laget skal rykke opp!Vi burde sett forskjell på lagene  >:(


Har du noengang sett cupfotball fra England? Hvor mange ganger har ikke lag fra CCC, league 1 og league 2 spilt jevnt med PL-lag?

Dessuten så er det ikke vanskelig å se at Grayson ikke er fornøyd. Regner med vi ser et annet Leedslag i 2.omgang.
nei,jeg er 12 år gammel og ser min første foppalkamp.....

Volda69

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #114 på: August 10, 2009, 21:33:29 »
Hughes avsluttar høgt over. Går mot skuffande 0-0 til pause.
MOT

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #115 på: August 10, 2009, 21:33:43 »
Pause, 0-0.. Skuffende

Volda69

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #116 på: August 10, 2009, 21:33:46 »
Pause. 0-0.
MOT

ooh aah

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #117 på: August 10, 2009, 21:33:57 »
Enig med at det er trist Jarle, men ikke enig med at vi spiller uten plan. Det er bare det at planen krever Becchio og Beckford på topp.
 

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #118 på: August 10, 2009, 21:34:02 »
la oss si at Becks,Becchio,Naylor og Snodgrass blir ute en del kamper iår pga skade:da fatter jeg ikke hvordan dette laget skal rykke opp!Vi burde sett forskjell på lagene  >:(


Har du noengang sett cupfotball fra England? Hvor mange ganger har ikke lag fra CCC, league 1 og league 2 spilt jevnt med PL-lag?

Dessuten så er det ikke vanskelig å se at Grayson ikke er fornøyd. Regner med vi ser et annet Leedslag i 2.omgang.

håper du har rett, men tror nok samme laget kommer ut og 2 omg, blir relativt lik
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sveifors

Sv: KAMP: vs. DARLINGTON (ligacupen) 10/8
« Svar #119 på: August 10, 2009, 21:34:29 »
Howson er helt borte vekk ikveld
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life