Skrevet av Emne: Fair Play  (Lest 33801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Fair Play
« Svar #120 på: Oktober 30, 2009, 16:20:22 »
Skikkelig fair play utvist av Gunnar Prokop:

http://www.vg.no/sport/haandball/artikkel.php?artid=584541

auren; hoderystende...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #121 på: Oktober 30, 2009, 16:29:26 »
Helt utrolig. Han bør få en skikkelig straff. Bare smilet hans gjør at han fortjener en streng straff
Endre

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #122 på: Oktober 30, 2009, 16:34:10 »

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #123 på: Oktober 30, 2009, 20:12:40 »
d e d galnaste eg har sitt :o :o :o :o :o :o :o :o :o

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Bites Yer Legs

Sv: Fair Play
« Svar #124 på: November 05, 2009, 18:00:42 »
http://www.youtube.com/watch?v=mRaXu0wDUic&feature=player_embedded

Nytt medlem i klubben. Og det var Semberas som ble utvist :o :o    
« Siste redigering: November 05, 2009, 18:02:32 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #125 på: November 05, 2009, 23:17:18 »
http://www.youtube.com/watch?v=mRaXu0wDUic&feature=player_embedded

Nytt medlem i klubben. Og det var Semberas som ble utvist :o :o    

scum spillerne viser sitt sanne jeg :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #126 på: November 07, 2009, 13:38:29 »
også damefotballen har sine svin på skogen.
sier vel litt om dommernes nivå også at hun faktisk slipper unna med alt dette her :P

http://www.dagbladet.no/2009/11/07/sport/fotball/elizabeth_lambert/8925767/
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Pleinar

Sv: Fair Play
« Svar #127 på: November 07, 2009, 14:07:14 »
Merkelig opphissende  :-\

Blir litt komisk når hun tar tak i fletta til angriperen å røsker henne i bakken.

Dette hører ikke hjemme på fotballbanen, eller noe annet sted for den saks skyld, men den videoen der har høy underholdningsverdi læll.

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Sv: Fair Play
« Svar #129 på: November 10, 2009, 23:04:10 »
Vinnie Jones har vært en god læremester for denne Lambert dama ! F ..... Fae...... ! noe så utspekulert dævelskap på en fotball bane hører ingen steds til ! Og kvinner skal være det svake kjønn også på en fotball bane ?  Flaut , men Vinnie Jones hadde også fartstid i Leeds, får en flau smak i munnen av dette .LEEDS4EVER.

flynn

Sv: Fair Play
« Svar #130 på: November 11, 2009, 09:18:18 »
Vinnie Jones har vært en god læremester for denne Lambert dama ! F ..... Fae...... ! noe så utspekulert dævelskap på en fotball bane hører ingen steds til ! Og kvinner skal være det svake kjønn også på en fotball bane ?  Flaut , men Vinnie Jones hadde også fartstid i Leeds, får en flau smak i munnen av dette .LEEDS4EVER.

Vinne Jones spilte altså 46 kamper for Leeds. Han fikk totalt 3 (tre) gule kort, ingen røde.
Det er ett snitt som de færreste kan vise til. Mannen viste utelukkende fram positivt engasjement og høy moral i Leeds-trøya! Grisespillet og de idiotiske tingene han gjorde var i andre klubbfarger, men dessverre er dette lett å glemme i farta..

flynn

Tom S

Sv: Fair Play
« Svar #131 på: November 11, 2009, 17:41:27 »
Vinnie Jones har vært en god læremester for denne Lambert dama ! F ..... Fae...... ! noe så utspekulert dævelskap på en fotball bane hører ingen steds til ! Og kvinner skal være det svake kjønn også på en fotball bane ?  Flaut , men Vinnie Jones hadde også fartstid i Leeds, får en flau smak i munnen av dette .LEEDS4EVER.

Vinne Jones spilte altså 46 kamper for Leeds. Han fikk totalt 3 (tre) gule kort, ingen røde.
Det er ett snitt som de færreste kan vise til. Mannen viste utelukkende fram positivt engasjement og høy moral i Leeds-trøya! Grisespillet og de idiotiske tingene han gjorde var i andre klubbfarger, men dessverre er dette lett å glemme i farta..

flynn

Flott korrigert, flynn!
Tenkte det samme når eg las innlegget av Andersen.
COME ON LEEDS !!

Andersen

Sv: Fair Play
« Svar #132 på: November 11, 2009, 19:15:16 »
Til flynn, og Tom S . Så dere mener at denne mannen Vinnie Jones skal glorifiseres i sin tid i Leeds bare fordi han fikk kun 3 gule kort , i den tid han var i klubben ? Har dere sett den såkalte skrytevideoen han laget for noen år siden ? der han sier og viser ting som ikke hører hjemme noen sted . Uansett hvilken klubb han spillte i , så var det dirty tricks i fra den mannen om dommeren så det eller ikke .  Kanskje det er derfor han har en viss suksess i filmer der han spiller bad guy , enn den tid han var på fotballbanen om det var i Wimbledon  eller Leeds. LEEDS4EVER.

Tom S

Sv: Fair Play
« Svar #133 på: November 11, 2009, 19:34:03 »
Glorifiseres er vel ikkje nemnt, men hans tid i Leeds United bærer ikkje preg av hans elles så frynsete rykte. At han var "snill gutt" medan han var i Leeds befrir han selvfølgelig ikkje frå det faktum at han var "dirty" i mange situasjoner. Hans rykte har han fått fortent nok.
Men, uansett ein spiller eg hadde sansen for, ein spiller som alltid gav 101% for laget sitt og ein spiller ein kunne stole på.

Den "skrytevideoen" du snakker om er ikkje noko ein viser til sin små håpefulle, for all del!
Men, videoen forteller vel litt om korleis det er å vere "the hard man" på fotballbana. Vår egen Norman "bite your legs" Hunter er også nemnt i denne videoen.
Vinnie forteller også litt om sin strid mot blant andre Steve McMahon i L'pool, der det "tas og fås" så sårene må syes. Artig film syns eg.
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Fair Play
« Svar #134 på: November 11, 2009, 21:55:31 »
Glorifiseres er vel ikkje nemnt, men hans tid i Leeds United bærer ikkje preg av hans elles så frynsete rykte. At han var "snill gutt" medan han var i Leeds befrir han selvfølgelig ikkje frå det faktum at han var "dirty" i mange situasjoner. Hans rykte har han fått fortent nok.
Men, uansett ein spiller eg hadde sansen for, ein spiller som alltid gav 101% for laget sitt og ein spiller ein kunne stole på.

Den "skrytevideoen" du snakker om er ikkje noko ein viser til sin små håpefulle, for all del!
Men, videoen forteller vel litt om korleis det er å vere "the hard man" på fotballbana. Vår egen Norman "bite your legs" Hunter er også nemnt i denne videoen.
Vinnie forteller også litt om sin strid mot blant andre Steve McMahon i L'pool, der det "tas og fås" så sårene må syes. Artig film syns eg.

egentlig en sånn pondus video kansje ???
 ;D ;D
Ollan

ollan

Sv: Fair Play
« Svar #135 på: November 19, 2009, 14:47:40 »
Frankrike og Henry????
Ollan

auren

Sv: Fair Play
« Svar #136 på: November 19, 2009, 21:29:38 »
Ille selvsagt, men veldig sutrete av Irland å kreve omkamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #137 på: November 19, 2009, 21:52:54 »
Ille selvsagt, men veldig sutrete av Irland å kreve omkamp.

auren

Omkamp blir nok litt rart. Men en utestengelse av Henry fra VM hadde vært på sin plass
Endre

Tom S

Sv: Fair Play
« Svar #138 på: November 19, 2009, 21:55:52 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Fair Play
« Svar #139 på: November 19, 2009, 21:59:30 »
Desverre en del av spillet... hadde det ikke blitt mål tror jeg knapt nok noen hadde husket det.
Men ikke akseptabelt alikevel.
Ollan

auren

Sv: Fair Play
« Svar #140 på: November 19, 2009, 22:35:19 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!

Helt enig. Riktignok er Henry "stor" nok til å innrømme hands. Uttalelsene til Maradona etter Englandskampen beviste også bare hvilken komplett idiot han var/er.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #141 på: November 20, 2009, 00:21:47 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!

Helt enig. Riktignok er Henry "stor" nok til å innrømme hands. Uttalelsene til Maradona etter Englandskampen beviste også bare hvilken komplett idiot han var/er.

auren

Tja, gjør han det? Han innrømmer at det var hands, men at det ikke var med vilje. Den må han lengre ut på landet med. Alle ser at det er en viljehands
Endre

auren

Sv: Fair Play
« Svar #142 på: November 20, 2009, 10:38:04 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!

Helt enig. Riktignok er Henry "stor" nok til å innrømme hands. Uttalelsene til Maradona etter Englandskampen beviste også bare hvilken komplett idiot han var/er.

auren

Tja, gjør han det? Han innrømmer at det var hands, men at det ikke var med vilje. Den må han lengre ut på landet med. Alle ser at det er en viljehands

Har bare sett et lite bruddstykke fra intervjuet der han sier det var hands. All hands er vel mer eller mindre viljehands - i form av at spillerne ytterst sjelden får tid til å tenke over hva de gjør - altså ren refleks. Nå virket det kanskje ikke helt som om det var reflekshandlinger det Henry drev med. Uansett et trist episode for fotballverdenen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #143 på: November 20, 2009, 11:27:50 »
Har har tydeligvis snudd i saken og innrømmet at det var med vilje. Henry sier dette på sin Twitter-side:

"I'm not the referee, but if I hurt someone I'm sorry.

"It was not a beautiful match. It was just neccesary to exploit what was exploitable

Jeg blir kvalm og sint på en gang av den siste setningen der. Forbanna idiot
Endre

lojosang

Sv: Fair Play
« Svar #144 på: November 20, 2009, 14:37:30 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!

Han hadde i det minste en himmelsk kommentar etterpå. Med stor humor kan alt tilgis. Forøvrig burde en mann på tre meter som Peter Shilton gruse Lillediego på 78 cm når som helst, på tross av at Shilton var nærmere seksti i 86.  8)
- Leif Olav

Tom S

Sv: Fair Play
« Svar #145 på: November 20, 2009, 14:41:37 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!

Han hadde i det minste en himmelsk kommentar etterpå. Med stor humor kan alt tilgis. Forøvrig burde en mann på tre meter som Peter Shilton gruse Lillediego på 78 cm når som helst, på tross av at Shilton var nærmere seksti i 86.  8)

Med humor kan nesten alt tilgis, men her fantes det INGEN humor.
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Fair Play
« Svar #146 på: November 20, 2009, 14:48:42 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!

Helt enig. Riktignok er Henry "stor" nok til å innrømme hands. Uttalelsene til Maradona etter Englandskampen beviste også bare hvilken komplett idiot han var/er.

auren

Tja, gjør han det? Han innrømmer at det var hands, men at det ikke var med vilje. Den må han lengre ut på landet med. Alle ser at det er en viljehands

Har bare sett et lite bruddstykke fra intervjuet der han sier det var hands. All hands er vel mer eller mindre viljehands - i form av at spillerne ytterst sjelden får tid til å tenke over hva de gjør - altså ren refleks. Nå virket det kanskje ikke helt som om det var reflekshandlinger det Henry drev med. Uansett et trist episode for fotballverdenen.

auren

Har dere sett bilde av Henry ved siden av Dunne etter kampen. Han ser ut som han har tapt, og fikk klapp på skulderen av Dunne. Som auren sier og Beckham sier og alle burde forstå, i alle fall de som har spilt fotball selv, det meste er reflekser. Jeg kjøper overhodet ikke argument som sier at Henry var så utspekulert at han i et tidels sekund "planla" dette.

Det er en klar viljehands, basta. Henry er klar over det.

"It was just neccesary to exploit what was exploitable" (ref Budda, som ikke oppgir kilde): Det er veldig dumt sagt hvis det er sitert riktig, men husk at "Hva faen skal man si i en slik intervjusituasjon, hvoran ordlegge seg? Garvede politikere har også sagt mye dumt.

FIFA har handlet riktig. Som andre har nenvt: I øyeblikket der det skjer, kan i fremtiden dommerne bli assistert bedre. Det er løsningen. Regel nr 5 bør bestå.

Les dette og vurder Henrys forklaring:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5706981,00.html

Se dette bildet etter at kampen var over:
http://www.dagbladet.no/2009/11/18/sport/fotball/thierry_henry/vm_i_sor-afrika/vm_2010/9108410/

Jeg for min del har vendt tilbake til mitt opprinnelige inntrykk av Henry, at han er en sympatisk fair-play spiller, og attpåtil en glitrende spiller, eller var det i Arsenal, ikke så konsistent god lenger.
« Siste redigering: November 20, 2009, 14:57:34 av berlin »

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #147 på: November 20, 2009, 15:00:46 »
Eg sliter meir med å akseptere handsen til juksemaker Maradona mot England i '86!

Helt enig. Riktignok er Henry "stor" nok til å innrømme hands. Uttalelsene til Maradona etter Englandskampen beviste også bare hvilken komplett idiot han var/er.

auren

Tja, gjør han det? Han innrømmer at det var hands, men at det ikke var med vilje. Den må han lengre ut på landet med. Alle ser at det er en viljehands

Har bare sett et lite bruddstykke fra intervjuet der han sier det var hands. All hands er vel mer eller mindre viljehands - i form av at spillerne ytterst sjelden får tid til å tenke over hva de gjør - altså ren refleks. Nå virket det kanskje ikke helt som om det var reflekshandlinger det Henry drev med. Uansett et trist episode for fotballverdenen.

auren

Har dere sett bilde av Henry ved siden av Dunne etter kampen. Han ser ut som han har tapt, og fikk klapp på skulderen av Dunne. Som auren sier og Beckham sier og alle burde forstå, i alle fall de som har spilt fotball selv, det meste er reflekser. Jeg kjøper overhodet ikke argument som sier at Henry var så utspekulert at han i et tidels sekund "planla" dette.

Det er en klar viljehands, basta. Henry er klar over det. "It was just neccesary to exploit what was exploitable", veldig dumt sagt hvis det er sitert riktig, men husk at "Hva faen skal man si i en slik intervjusituasjon, hvoran ordlegge seg? Garvede politikere har også sagt mye dumt.

FIFA har handlet riktig. Som andre har nenvt: I øyeblikket der det skjer, kan i fremtiden dommerne bli assistert bedre. Det er løsningen. Regel nr 5 bør bestå.



Henry sa dette på sin egen Twitter-side i dag (se link). Så det er ikke akkurat i kampens hete. Han burde ha lang tid på å tenke seg om da. Oppsummert: rett etter kampen sier han at det ikke var meningen og senere sier han dette. Virker ikke som om at han eier særlig moral - han jukser, lyver og viser dårlig moral. Møkkamann!

http://www.skysports.com/story/0,19528,12098_5706080,00.html
« Siste redigering: November 20, 2009, 15:03:56 av Budda »
Endre

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #148 på: November 20, 2009, 15:11:10 »
er det ikke en del LSK fans her inne da?

kan jo prøve å få en ekspert uttalelse fra sundgot om det er vilje hands eller ikke?   :P

og berlin; det at henry sitter med senket hode viser vel hvor skamfull han var over hva han hadde gjort mer enn at han var lei seg på irlands vegne.

nei la han se vm på tv.

han kommer forhåpentligvis til å få det varmt om ørene fremover i spania
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #149 på: November 20, 2009, 15:11:57 »

Har dere sett bilde av Henry ved siden av Dunne etter kampen. Han ser ut som han har tapt, og fikk klapp på skulderen av Dunne. Som auren sier og Beckham sier og alle burde forstå, i alle fall de som har spilt fotball selv, det meste er reflekser. Jeg kjøper overhodet ikke argument som sier at Henry var så utspekulert at han i et tidels sekund "planla" dette.

Det er en klar viljehands, basta. Henry er klar over det.

"It was just neccesary to exploit what was exploitable" (ref Budda, som ikke oppgir kilde): Det er veldig dumt sagt hvis det er sitert riktig, men husk at "Hva faen skal man si i en slik intervjusituasjon, hvoran ordlegge seg? Garvede politikere har også sagt mye dumt.

FIFA har handlet riktig. Som andre har nenvt: I øyeblikket der det skjer, kan i fremtiden dommerne bli assistert bedre. Det er løsningen. Regel nr 5 bør bestå.

Les dette og vurder Henrys forklaring:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_5706981,00.html

Se dette bildet etter at kampen var over:
http://www.dagbladet.no/2009/11/18/sport/fotball/thierry_henry/vm_i_sor-afrika/vm_2010/9108410/

Jeg for min del har vendt tilbake til mitt opprinnelige inntrykk av Henry, at han er en sympatisk fair-play spiller, og attpåtil en glitrende spiller, eller var det i Arsenal, ikke så konsistent god lenger.

Jeg tar Henrys kommentar med omspill med en STOR klype salt. Dette er bare krisehåndtering. Han vet at en omkamp aldri vil skje og at han fått stor kritikk for å være usportslig. Så man trenger ikke å være så veldig smart for å skjønne at en slik uttalelse er det riktige å gjøre for å dempe presset på han. Og når han i tillegg jubler som en gærning i etterkant og kommer med de uttalelsene som jeg viste til i forrige post, så gir jeg ikke denne pressemeldingen noe tyngde. Trur du ikke at han har fått hjelp fra sine rådgivere med å utforme dette? Jeg har alltid likt Henry, men nå er han bare en juksemaker og usporstlig fjott.
« Siste redigering: November 20, 2009, 15:13:36 av Budda »
Endre