Skrevet av Emne: Fair Play  (Lest 33775 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

anders

Fair Play
« på: August 08, 2009, 19:52:20 »
Ekstremt provoserende å se Fagermo juble hemningsløst for et mål Odd scorer som resultat av en skadet motspiller. Til og med facisten Di Canio forstod at en ikke utnytter slike situasjoner.

Pinlig for Odd, Kovacs og Fagermo.
 

Giske

Sv: Fair Play
« Svar #1 på: August 08, 2009, 19:55:40 »
Helt enig! Blei rett å slett forbanna, her jeg satt!! Dette er rett å slett pinglig/usympatisk/uspiselig!!


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #2 på: August 08, 2009, 20:10:17 »
Scoringen til kovacs var det motsatte av Fair Play >:( Att fagermo feirer på den måten er jo direkte flaut :-[

anders

Sv: Fair Play
« Svar #3 på: August 08, 2009, 20:53:12 »
Idiotisk tackling av kaptein-Bakke, korrekt rødt kort.

Bakke har forøvrig vært elendig de siste kampene, for sent inne i alle situasjoner og dårlige pasninger.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #4 på: August 08, 2009, 20:56:13 »
Idiotisk tackling av kaptein-Bakke, korrekt rødt kort.

Bakke har forøvrig vært elendig de siste kampene, for sent inne i alle situasjoner og dårlige pasninger.

Korrekt rødt kort!

Leedsulf

Sv: Fair Play
« Svar #5 på: August 08, 2009, 21:01:39 »
Pinlig å se Fagermo etter scoringen.

Lord-Meta

Sv: Fair Play
« Svar #6 på: August 08, 2009, 21:02:19 »
slik bakke opptrer for øyeblikket er det bare trist å se på, ikke gjør han noe på banen å setter prikken over i'en med rødt kort i dag. løv ham neste stopp snart

anders

Sv: Fair Play
« Svar #7 på: August 08, 2009, 21:08:38 »
slik bakke opptrer for øyeblikket er det bare trist å se på, ikke gjør han noe på banen å setter prikken over i'en med rødt kort i dag. løv ham neste stopp snart

Blir nok Sogndal etter sesongen.
 

Leif Egil

Sv: Fair Play
« Svar #8 på: August 08, 2009, 22:15:14 »
Kovacs og Fagermo har tydeligvisk ikke forstått hva fair Play går ut på! Dette var rett og slett utrolig provoserende - bra at det ble tre poeng på Leeds i dag, ellers er jeg redd det hadde klikka for meg i kveld... ??? ::)
 

morten1966

Sv: Fair Play
« Svar #9 på: August 08, 2009, 22:17:36 »
Spill til dommern blåser, driter vel i odd og brann....

Tom S

Sv: Fair Play
« Svar #10 på: August 08, 2009, 22:56:21 »
Det såg rusje ut.
Fagermo skjemte seg heilt ut, etter mi meining.

COME ON LEEDS !!

Sleivind

Sv: Fair Play
« Svar #11 på: August 09, 2009, 00:16:09 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Fair Play
« Svar #12 på: August 09, 2009, 00:44:40 »
Idiotisk tackling av kaptein-Bakke, korrekt rødt kort.

Bakke har forøvrig vært elendig de siste kampene, for sent inne i alle situasjoner og dårlige pasninger.

Korrekt rødt kort!

mulig korekt rødt kort i norge, men hva med vårt "elskede" england hadde det der blitt gult engang??? takker f i annen at de skikkelige ligaene begynner igjen og vi slipper og lide mer av norske serien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ::) ::)

anders

Sv: Fair Play
« Svar #13 på: August 09, 2009, 01:30:47 »

Eksempelet Langli nevnte under kampen, "facisten" Di Canio viser sann sportsånd.

http://www.youtube.com/watch?v=EWdf5ZLbtYo

 

Bites Yer Legs

Sv: Fair Play
« Svar #14 på: August 09, 2009, 04:47:09 »
Odd, Fagermo og Kovacs viser totalt mangel på folkeskikk. Hadde respekt for klubben før, men regner med hele fotball-norge nå viser sin forakt, dette var pinlig!!
KEEP FIGHTING!!

Sleivind

Sv: Fair Play
« Svar #15 på: August 09, 2009, 10:17:58 »
Jeg skulle likt å visst navnet på den spissen som ikke hadde scoret i Kovacs sin situasjon, bortsett fra De Canio. 99,9% hadde gjort nøyaktig det samme som Kovacs.

Rart at til og med assistenttreneren til Brann er mer objektiv enn resten av Norges befolkning? ::)

Sleivind

Sv: Fair Play
« Svar #16 på: August 09, 2009, 10:29:50 »

Eksempelet Langli nevnte under kampen, "facisten" Di Canio viser sann sportsånd.

http://www.youtube.com/watch?v=EWdf5ZLbtYo




Og her viser Soltvedt seg fra godsiden sin.

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece

Brian G.

Sv: Fair Play
« Svar #17 på: August 09, 2009, 10:37:00 »

Eksempelet Langli nevnte under kampen, "facisten" Di Canio viser sann sportsånd.

http://www.youtube.com/watch?v=EWdf5ZLbtYo




Og her viser Soltvedt seg fra godsiden sin.

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2850139.ece


Soltvedt sin skåring kan ikke sammenlignes med usportslige kovacs!
« Siste redigering: August 09, 2009, 10:38:38 av Brian G. »
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

Per Arne

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #18 på: August 09, 2009, 10:49:38 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.
« Siste redigering: August 09, 2009, 10:54:14 av Per Arne »

Hobben

Sv: Fair Play
« Svar #19 på: August 09, 2009, 11:50:57 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.

Er enig med Per Arne her jeg. Ikke kom her og si at Beckford eller en annen Leeds spiller ikke hadde scoret der? Hver spiller hadde scoret i en slik sitvasjon. Fair Play begynne og bli helt ut i dagens fotball. Det er som Fagermo sier: Skulle Husklepp stoppet opp om Svindal Larsen fikk en strekk?? Blir jo helt feil.

Rogaland Whites

Hobben

Sv: Fair Play
« Svar #20 på: August 09, 2009, 11:51:42 »
Enig med Slevind mente jeg sefføgelig  ::)
Rogaland Whites

Sten

Sv: Fair Play
« Svar #21 på: August 09, 2009, 11:58:51 »
Jeg er Oddsupporter. Min mening er at Kovacs ikke kan klandres for målet, men at det var flaut å se Fagermo juble...
Sten

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #22 på: August 09, 2009, 12:00:33 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.

Er enig med Per Arne her jeg. Ikke kom her og si at Beckford eller en annen Leeds spiller ikke hadde scoret der? Hver spiller hadde scoret i en slik sitvasjon. Fair Play begynne og bli helt ut i dagens fotball. Det er som Fagermo sier: Skulle Husklepp stoppet opp om Svindal Larsen fikk en strekk?? Blir jo helt feil.



Kan ikke sammenlignes. Her er det keeper som ligger nede. Di Canio satt malen for hvordan man skulle opptre i en slik situasjon for mange år siden!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Fair Play
« Svar #23 på: August 09, 2009, 12:05:52 »
Jeg skulle likt å visst navnet på den spissen som ikke hadde scoret i Kovacs sin situasjon, bortsett fra De Canio. 99,9% hadde gjort nøyaktig det samme som Kovacs.

Rart at til og med assistenttreneren til Brann er mer objektiv enn resten av Norges befolkning? ::)

Ikke objektiv. Det rette ordet her tror jeg heller er diplomatisk.

Hobben

Sv: Fair Play
« Svar #24 på: August 09, 2009, 12:08:42 »
Kovacs gjorde ingen feil. Vanskelig for dommeren. Ikke skyld på Kovacs når det gjelder mangel på fairplay. Det jeg vil se på som en tragedie at denne Fagermo som jublet hemningsløst. Fagermo opptrer som en regelrett drittsekk, like mye drittsekk som Erik Bakke. Er vel ikke akkurat fair play det Eirik Bakke holder på med. Bare tilfeldigheter at han ikke knekker bein på motspillere!
Rogaland Whites

sveifors

Sv: Fair Play
« Svar #25 på: August 09, 2009, 12:16:33 »
Selvfølgelig skal han score.....

Dommeren bør blåse av om noe skjer som er galt-

Hvordan skal fotballen bli om alle som blir forbiløpt kaster seg ned og "spiller" skadet og roper på fair play. Slik gikk det når de spilte ballen ut ved skade. Alt for mange spekulerer idet.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fjellhaugen

Sv: Fair Play
« Svar #26 på: August 09, 2009, 12:22:59 »
som sveifors skriver;
spill til fløyta går. klart det kan være usportslig men strengt tatt får kovacs penger på bok for å score mål, ikke å være snill.
klart det er kontorversielt når du ser kovacs runder oppdal og ser han er skadet før han putter den, men sånn er det bare.

fagermo på den annen side er jo HELT ute å kjøre ::) :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Sleivind

Sv: Fair Play
« Svar #27 på: August 09, 2009, 12:48:36 »
Jeg er Brannfan, men jeg føler meg likevel alene når jeg mener at Kovacs gjør det helt rett ved å putte der. Fair play meg en viss plass. Jeg, dere, Nilsen, Bruun-Hansen, Bakke og Opdal hadde alle puttet om vi fikk samme sjansen. Jeg er fullstendig enig med Skarsfjord som sier at Kovacs bare gjør jobben sin.

Du er helt ute å kjøre. Jeg skammer meg voldsomt på dine vegne. Håper virkelig du har en helt annen rettferdighetssans når det gjelder annet enn fotball. Som fotballsupporter er du fullstendig æreløs. Veldig synd du er Leeds-supporter med en slik innstilling.

Det var da voldsomt? Forventer nesten en unnskyldning her....

At Kovacs ikke utøver fair play? Det stemmer, men hvem gjør det i dagens fotball?

Ã… tro at andre fotballspillere enn Kovacs ikke hadde scoret der er å tro på julenissen. Selvsagt skal han score og selvsagt hadde alle andre på den banen der scoret. Inkludert Bakke og Opdal som reagerte sterkest. Om det er fair play? Nei, det er så langt i fra som det kan komme. Men det er bare til å innse at alle andre hadde gjort akkurat det samme som Kovacs i den situasjonen.

Budda

Sv: Fair Play
« Svar #28 på: August 09, 2009, 12:48:49 »
Forkastelig oppførsel av Kovacs. Synd at fotballen er blitt slik at vi ikke kan ha fair play i spillet. Fagermo hadde jeg ikke forventet mer av, men Kovacs skuffet meg.
Endre

Bites Yer Legs

Sv: Fair Play
« Svar #29 på: August 09, 2009, 14:03:33 »
Selvfølgelig skal han score.....

Dommeren bør blåse av om noe skjer som er galt-

Hvordan skal fotballen bli om alle som blir forbiløpt kaster seg ned og "spiller" skadet og roper på fair play. Slik gikk det når de spilte ballen ut ved skade. Alt for mange spekulerer idet.

Ok poeng på generelt grunnlag, men du kan umulig mene at Opdal spekulerte i å være skadet i går. Han var totalt upresset, hele Norge så at det skjedde noe ille der..

Når Kovacs først puttet ballen i mål syntes jeg Odd skulle invitert Brann over på sin side og gitt dem en goal. Odd hadde nok av tid til å skjønne at de hadde gjort noe graverende, rutinerte spillere som Svindal Larsen og Fevang burde tatt grep, men også de viste sitt sanne jeg i går. Skuffende..


Sånn kan det gjøres Odd!
http://www.youtube.com/watch?v=BfwktuMXK0I&feature=related

Regner med at skammen over oppførselen forbigår gleden over seieren for Odd, om de har noen innsikt overhodet da..
« Siste redigering: August 09, 2009, 14:12:50 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!