Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Max Gradel  (Lest 179546 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #570 på: August 30, 2011, 21:11:12 »
Det er ekstremt trist at Gradel forsvinner. Det blir bortimot umulig å erstatte han. Har vondt for å tro at Grayson evner å hente inn noen som er så skapende, målfarlig og full av arbeidskapasitet.


Nå er vi kraftig svekket offensivt.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #571 på: August 30, 2011, 21:11:40 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

1.5 million pund maks.. Er ganske utrolig at talentfulle spillere ikke får lengre og bedre kontrakter slik at vi slipper å selge på billigsalg. Latterlig. Men greit nok, Max vil ikke spille for klubben lengre da er det bare å selge. Vi har heldigvis ok dekning på vingplass. Men uansett så er laget totalt blottet for fart uten Gradel

Sochaux hadde vel et bud på 2 mill hvis rapportene stemmer, så da solgte vi vel han ikke for 1.5 mill.

Det er jo galskap å selge en klassespiller på luselønn for 15 millioner. Et leie av en klassespiller ut sesongen vil jo koste oss 5-10 millioner og et kjøp vil jo være enda dyrere...

Noen må virkelig forklare meg dette...

Vi får trøste oss med at vi ikke har Modric, han er nok vanskeligere å svelge..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #572 på: August 30, 2011, 21:13:08 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

Tror du drømmer om du tror gnomen frigjør 3 mill pund til "kvalitetssigneringer", men håper jo du har rett. Dette var veldig deprimerende. Tror jeg må finne meg en gravøl.

3 mill minus VAT forventer jeg at han frigjør...

HEHEHEHE tror du virkelig på det selv .UTROLIG .
 

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #573 på: August 30, 2011, 21:15:52 »
Jeg må le...det har ennå ikke gått opp for noen hvordan denne klubben drives...attpåtil tror de at MOB kommer til å bruke en stor del av pengene på nye spillere etter at man har fått inn pund på en som er solgt >:(

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #574 på: August 30, 2011, 21:17:01 »
Mener det nå må aksjoneres. Gnomen kan ikke få holde på dette. Libya klarte og kvitte seg med Ghaddaffi .  da bør vi vel klare og kvitte oss med  Bates . .(hørte vel egentlig inn under Batestråden dette!!?

Tom S

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #575 på: August 30, 2011, 21:22:22 »
TRIST

Bates OUT!!
COME ON LEEDS !!

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #576 på: August 30, 2011, 21:22:31 »
St Etienne skriver på sin hjemme side at de har kjøpt Maxi...

http://www.asse.fr/index.php?page=detail_actu&id=7976

Ifølge google står det her:'
Avtaler i prinsippet ble funnet med sine respektive klubber, Steaua Bucuresti og Leeds Uniteds for ankomster fra Banel Nicolita og Max-Alain Gradel. Disse to spillere vil utføre, tradisjonelle onsdag, kan du besøke medisinsk før du fullfører siste vilkårene i sin kontrakt for ASSEASSE går på offensiven. Dette tirsdag, tidlig kveld, to avtaler ble funnet for ankomster fra rumensk folkeretten samfunnet Banel Nicolita (26 år) og Leeds striker, Max - Alain Gradel (23 år). Disse to spillere, som var på stéphanoises tabletter i flere uker, vil utføre onsdag, den tradisjonelle besøk medisinsk før du fullfører siste vilkårene i sin kontrakt i favør av

Hvis det er riktig at han gått på stéphanoises tabletter i flere uker,er det nok best at vi selger. >:(
All hail King Bates.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #577 på: August 30, 2011, 21:23:57 »
Det MÃ… være noe spillere 90% klare for at man velger å gjøre dette, ellers er det utenfor min fatteevne... Man har sikkert fått 3 mill pund for han og disse må frigjøres til det vi alle vil, kvalitetssigneringer.

Nedstemt nå, men dømmer ikke helt konklusivt før 2400 i morgen.

Tror du drømmer om du tror gnomen frigjør 3 mill pund til "kvalitetssigneringer", men håper jo du har rett. Dette var veldig deprimerende. Tror jeg må finne meg en gravøl.

3 mill minus VAT forventer jeg at han frigjør...

HEHEHEHE tror du virkelig på det selv .UTROLIG .

Uten tro så er det jo bare å gi opp, det kan jeg jo ikke? :)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Budda

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #578 på: August 30, 2011, 21:24:40 »
Dette var synd. Max Gradel kan erstattes, men jeg trur ikke vi kommer til å greie det. Det ser ut som å ende som et meget begredelig overgangsvindu. Dog venter jeg med dommedagsprofetien til markedet stenger.
Endre

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #579 på: August 30, 2011, 21:24:59 »
Dette var synd. Selv om jeg mener Nunez burde ha en større rolle i laget, tror jeg ikke at hans plass er på venstrekanten. Som mange her inne har påpekt, er han for svak defensiv, og på venstresiden trenger vi litt defensiv kompetanse (White, Parker, O'Dea - ikke akkurat Roberto Carlos-kvaliteter). Nå må vel en ny spiller inn. Skulle ikke forundre meg om det ble et lån ihvertfall.

Jon R

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #580 på: August 30, 2011, 21:26:12 »
Dette tirsdag, tidlig kveld, to avtaler ble funnet for ankomster fra rumensk folkeretten samfunnet Banel Nicolita (26 år) og Leeds striker, Max - Alain Gradel (23 år). Disse to spillere, som var på stéphanoises tabletter i flere uker, vil utføre onsdag, den tradisjonelle besøk medisinsk før du fullfører siste vilkårene i sin kontrakt i favør av


Hvis det medfører riktighet at han har gått på stéphanoises tabletter i flere uker, er det nok best at vi selger ASAP.  >:(
Jon R.

auren

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #581 på: August 30, 2011, 21:27:39 »
Da har mine to favorittklubber solgt sine to beste spillere i dag. Dobbel-dose! DEILIG!!!  >:(

(Sørum og Gradel altså)

Kunne virkelig trengt noen stéphanoises tabletter nå...


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stefan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #582 på: August 30, 2011, 21:27:54 »
Nå blir det desto vanskeligere å beholde Snodgrass også tenker jeg. Desverre har det lagt i kortene lenge at Mad Max ikke kom til å bli værende. Ballen er i Bates hjørne nå. Det kreves handling. Stallen er lusetynn og vi trenger en sentral midtbanespiller, en ving, og en stopper for å ha mulighet til å ta steget opp. For å sitere flere her inne så har jeg mine tvil at det skjer.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Mats-

  • Gjest
Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #583 på: August 30, 2011, 21:29:28 »
Consolidation  

auren

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #584 på: August 30, 2011, 21:29:29 »
Jeg gleder meg til Graysons uttalelser om at sentrale spillere glapp i siste liten, og at vi fikk for kort tid til å hente inn en erstatter for Gradel. Det er bare til å vente på nødlån...  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #585 på: August 30, 2011, 21:31:39 »
 Et nytt skudd for baugen. Det eneste lille lyspunktet mht denne overgangen, må vel være at han ikke styrket en konkurerende klubb. Ja, foruten at høvdingens konto fikk høyere saldo da.  ::)
Super Leeds since 1968

Hobben

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #586 på: August 30, 2011, 21:31:50 »
Skal man grine eller le? Jeg er på griningen snart. Jeg hiver meg på HB bølgen. MUN ødelegger denne klubben.

Uansett hvor mye penger vi har fått for Gradel så kommer det ikke inn noe nytt, det blir med et lån av en unggutt som spiller reservefotball for et PL-lag.

Jeg er så møkklei Bates og alle løgnene hans! f**k OFF!
Rogaland Whites

Ferre

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #587 på: August 30, 2011, 21:32:23 »
Hele overgangsvinduet har vært en gedigen nedtur, og det toppet seg virkelig i dag. Bates fortsetter å bryte sine lovnader, så det bør egentlig ikke komme som noen overraskelse.

Er spent på hvem som blir lånt inn som erstatter...

...eller hvem vi ikke fikk pga grådige agenter.

Hobben

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #588 på: August 30, 2011, 21:34:50 »
Hele overgangsvinduet har vært en gedigen nedtur, og det toppet seg virkelig i dag. Bates fortsetter å bryte sine lovnader, så det bør egentlig ikke komme som noen overraskelse.

Er spent på hvem som blir lånt inn som erstatter...

...eller hvem vi ikke fikk pga grådige agenter.

Her er det ikke agentene som er grådige... Her er det Bates som skal kjøre klubben ned i møkka.
Rogaland Whites

SirOlsen

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #589 på: August 30, 2011, 21:37:28 »
Jaja, det var bare det som manglet omtrent... og mer dritt kan vi vel vente oss..

Jeg blir direkte deppa av dette, jeg...
-SirOlsen-

asLeeds

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #590 på: August 30, 2011, 21:43:35 »
 >:( :'( >:(
DALHEIM WHITES

pedro

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #591 på: August 30, 2011, 21:45:31 »
Var mere sjokket da Kasper Schmeichel forsvant ut porten, men vil tørre å kunne påstå at heldigvis (på tross av alle spådommer) viser Lonergan seg å være flere klasser over Kasper. Salget av Gradel går ikke inn på meg i det hele tatt. Endelig får vi frigitt plass til Nunez, flere klasser over Gradel, og den egoismen og ustyrlige temperament Gradel har vist vil jeg aldri savne. Skal også bli godt og slippe og høre Mr. Eggen (viasatkommentatoren) uttale Graddel hver enda kamp :-*
Satser på at innen morgendagens utløp har vi to glimrende lånesignings i box. Og det være seg i den bakre firer samt på midtbanen.
Leedsomaniac

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #592 på: August 30, 2011, 21:45:37 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #593 på: August 30, 2011, 21:47:55 »
Var mere sjokket da Kasper Schmeichel forsvant ut porten, men vil tørre å kunne påstå at heldigvis (på tross av alle spådommer) viser Lonergan seg å være flere klasser over Kasper. Salget av Gradel går ikke inn på meg i det hele tatt. Endelig får vi frigitt plass til Nunez, flere klasser over Gradel, og den egoismen og ustyrlige temperament Gradel har vist vil jeg aldri savne. Skal ogsp bli godt p slippe og høre Mr. Eggen (viasatkommentatoren) uttale Graddel hver enda kamp :-*
Satser på at innen morgendagens utløp har vi to glimrende lånesignings i box. Og det være seg i den bakre firer samt på midtbanen.
Oida, da er han derre Nunez saftig god  :) Nunez er da heller ikke en utpreget venstrekant.... Selv om han sikkert kan "funke" der...

stefan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #594 på: August 30, 2011, 21:47:56 »
Nei. Gradel kan kort og godt brenne i helvete for min del.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

hobberst jr.

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #595 på: August 30, 2011, 21:48:58 »
Nei. Gradel kan kort og godt brenne i helvete for min del.
:D
Chelsea gave me such an unbelievable opportunity at such a young age. That's why I want to give my whole career to Chelsea and the fans because without them, I would be nothing, simple as that.

- John Terry

pedro

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #596 på: August 30, 2011, 21:49:56 »
Var mere sjokket da Kasper Schmeichel forsvant ut porten, men vil tørre å kunne påstå at heldigvis (på tross av alle spådommer) viser Lonergan seg å være flere klasser over Kasper. Salget av Gradel går ikke inn på meg i det hele tatt. Endelig får vi frigitt plass til Nunez, flere klasser over Gradel, og den egoismen og ustyrlige temperament Gradel har vist vil jeg aldri savne. Skal ogsp bli godt p slippe og høre Mr. Eggen (viasatkommentatoren) uttale Graddel hver enda kamp :-*
Satser på at innen morgendagens utløp har vi to glimrende lånesignings i box. Og det være seg i den bakre firer samt på midtbanen.
Oida, da er han derre Nunez saftig god  :) Nunez er da heller ikke en utpreget venstrekant.... Selv om han sikkert kan "funke" der...
Ja faktisk 8)
Leedsomaniac

auren

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #597 på: August 30, 2011, 21:50:23 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

Du er nok inne på noe der. Men jeg tipper at Leeds' manglende evne til å gi god lønn til sine nøkkelspillere her er svaret. Og da pendler vel pendelen tilbake til Mr. Bates.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

pedro

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #598 på: August 30, 2011, 21:52:05 »
Ny venstre back og White frem som ving løser glatt salget av Gradel!!
Leedsomaniac

Leedsfan

Sv: SPILLER: Max Gradel
« Svar #599 på: August 30, 2011, 21:52:50 »
Slipper Gradel litt billig unna? Han har jo levert inn et skriftlig ønske om å bli solgt.

Ville det være lurt å si nei til pengene, og kanskje ha en underpresterende spiller på laget?

Gradel skylder jo etter min mening Leeds United MYE, det er jo klubben og Grayson som har gitt han tillit...

Hva sier dere, is Bates the only one to blame?

Du er nok inne på noe der. Men jeg tipper at Leeds' manglende evne til å gi god lønn til sine nøkkelspillere her er svaret. Og da pendler vel pendelen tilbake til Mr. Bates.

auren

Hvis Gradel hadde 50000 nkr i uka i Leeds så får han sikkert over 200000 nkr i Frankrike, og utenfor PL kan vi ikke konkurrere med det. Alt hadde vært så mye lettere i Premier League...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.