Skrevet av Emne: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds  (Lest 92134 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik_

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #60 på: Januar 04, 2010, 12:32:34 »
Dette blir jo bare bedre og bedre. Pool, Man U og Spurs på en og samme sesong.

GeirO

Sv: Trekkning FA cupen
« Svar #61 på: Januar 04, 2010, 13:34:34 »
Kanontrekning spør du meg. Vi vinner ikke FA-cupen uansett. Dette er jo bare moro. Man Utd og Tottenham. De to klubbene jeg har mest kameratslig rivalisering med. Moro!

Og hvorfor skulle vi ikke vinne F.A.-cupen?
MOT

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #62 på: Januar 04, 2010, 14:33:09 »
Spurs har også hatt sine uregelmessigheter denne sesongen (tapte hjemme både for Stoke og Wolves), og om Leeds klarer å gjenskape gårsdagens prestasjon, mener jeg det skal være en bra sjanse til avansement.
 
Spurs har mange utenlandske spillere – som kanskje ikke klarer å løfte seg like mye til en slik match (?), og er også ganske avhengige av at enkeltspillere som Defoe og Lennon presterer.

Med avansement kan 5.runde fort se slik ut:
Southampton – Burnley
Doncaster – Leicester
Arsenal – Wigan
West Brom – Man City
Birmingham – Fulham
QPR – Sunderland
Aston Villa – Chelsea
Leeds – Wolves

- og da er det jo lov å drømme om å avansere helt fram til en FA-cupfinale i slutten av mai...  :)

Det er ikke mer enn to år siden at semifinalelagene besto av West Brom, Portsmouth, Barnsley og Cardiff.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

johnny gangster

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #63 på: Januar 04, 2010, 15:15:06 »
Dette blir jo bare bedre og bedre. Pool, Man U og Spurs på en og samme sesong.
Viktig med bra match trening foran 2011/12 sesongen i PL :) ;D

tobn på tur

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #64 på: Januar 04, 2010, 15:22:36 »
Wembley, Wembley,
Were the famous Leeds United and were off to Wembley,
Wembley,Wembley,
Were the famous Leeds United and were off to Wembley.

h.b

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #65 på: Januar 04, 2010, 15:48:38 »
Gleder meg til dette. Fly og hotell ordnet

Boos

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #66 på: Januar 04, 2010, 16:17:51 »
Blir vel Viasat Fotball som sender denn kampen også? Håper det ikke er såååå tidlig på dagen :P

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #67 på: Januar 04, 2010, 16:24:06 »
Gleder meg til dette. Fly og hotell ordnet

Hvordan skaffe seg billett?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #68 på: Januar 04, 2010, 16:32:57 »
Gå inn på Tottenham sine sider og opprett ny bruker. Vent så til de legger bilettene ut for salg og kjøp rimelig raskt

h.b

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #69 på: Januar 04, 2010, 18:31:07 »
Kampen blir TV sendt med avspark 18.15.
På Tottenham sin hjemmeside så står det TICKETS UNAVAILABLE. Hvorfor pokker står det det. Kan det være at de ikke har greid å få lagt ut og ordnet dette enda. Eller er disse bilettene ikke på generale sale.

kjelvi

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #70 på: Januar 04, 2010, 18:36:20 »
Gleder meg til dette. Fly og hotell ordnet
Hvordan skaffe seg billett?
auren

sjekk med www.tottenhamsvenner.no - og lat som du er nøytral.
klubben har flere sesongkort, samt fungerer som 'billettsentral' for andre norske med sesongkort. legg også ut en etterlysning på Forum. mange spurs-fans har en engelsk kompis eller tre.

Blank_File

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #71 på: Januar 04, 2010, 18:41:00 »
Gleder meg til dette. Fly og hotell ordnet
Hvordan skaffe seg billett?
auren

sjekk med www.tottenhamsvenner.no - og lat som du er nøytral.
klubben har flere sesongkort, samt fungerer som 'billettsentral' for andre norske med sesongkort. legg også ut en etterlysning på Forum. mange spurs-fans har en engelsk kompis eller tre.

Jeg gjorde det, men glemte å utgi meg for å være nøytral. Så følte det var like greit å betale for medlemskap i Tottenham. Fikk flyreisen så billig at jeg lar heller være å få noe ekstra fuzz på kampen.

Blank_File

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #72 på: Januar 04, 2010, 18:44:57 »
Kampen blir TV sendt med avspark 18.15.
På Tottenham sin hjemmeside så står det TICKETS UNAVAILABLE. Hvorfor pokker står det det. Kan det være at de ikke har greid å få lagt ut og ordnet dette enda. Eller er disse bilettene ikke på generale sale.
Jeg registrerte bruker og tenker å betale for et såkalt Lilywhite membership til 30£ for å være sikker på å få billett. Jeg tror ikke de har fått ordnet med tickets enda fordi tidspunktet for kampen nettopp er blitt satt. Det kommer nok meget snart.

pale

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #73 på: Januar 04, 2010, 18:46:47 »
Kampen blir TV sendt med avspark 18.15.
På Tottenham sin hjemmeside så står det TICKETS UNAVAILABLE. Hvorfor pokker står det det. Kan det være at de ikke har greid å få lagt ut og ordnet dette enda. Eller er disse bilettene ikke på generale sale.

Dette er helt sikkert en All ticket game. Dvs. at du ikke får kjøpt billetter uten eget medlemskap. Eller selvsagt som bortesupporter (som jo også krever medlemskap og masse flaks).

Grunnen er jo at Tottenham er redde for de skumle Leeds-supporterne og at de i tillegg regner med å selge ut kampen. Dette gjelder jo de fleste Leedskampene om dagen, noe som gjør det veldig vanskelig å komme seg inn på bortekamper.
Det mest ekstreme tilfellet av dette så vi jo i play-off borte mot Millwall i våres. Da var det mange tusen ledige seter på stadion, men umulig å kjøpe bilett.
« Siste redigering: Januar 04, 2010, 18:49:19 av pale »

B-m

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #74 på: Januar 04, 2010, 19:11:08 »
Dette blir jo en win - win for noen av våre norske fans. Husker at det var ganske mange som har enorm respekt for tottenham-scum(i en viss tråd), og hvor jeg fikk huden full for å mislike dem.

Når man holder med Leeds skal man ikke like andre lag, rule nr 1.


---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsulf

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #75 på: Januar 04, 2010, 19:18:29 »
Ã… slå talentfabrikken Tottenham Vultures, er nesten på høyde med seire over Manu, Millwall, Cardiff og Galatasaray.
Ellers er det kanon at kampen går på en lørdagskveld. Det var det eneste som manglet i seieren over Manu.

jarle

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #76 på: Januar 12, 2010, 14:43:48 »
Noen som har peiling på hvilke TV kanaler som sender.. har bare sett SETANA Irland til nå???

Sleivind

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #77 på: Januar 12, 2010, 15:19:50 »
Noen som har peiling på hvilke TV kanaler som sender.. har bare sett SETANA Irland til nå???


Kampen vil bli sendt på ITV1.

http://www.leedsunited.com/news/uniteds-televised-tea-time-tottenham-trip-20100104_2247585_1923027


Kampene som går der, vil også bli vist av Viasat Fotball.

JohnTiger

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #78 på: Januar 12, 2010, 21:44:16 »
Vil sikkert bli vist på SkySport Italia også, med engelsk kommentator for de som foretrekker det :)

Manchesterkampen ble i alle fall vist der :)

Marching on together!


sportcarl1

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #80 på: Januar 13, 2010, 16:15:38 »
Ã… slå talentfabrikken Tottenham Vultures, er nesten på høyde med seire over Manu, Millwall, Cardiff og Galatasaray.
Ellers er det kanon at kampen går på en lørdagskveld. Det var det eneste som manglet i seieren over Manu.
talangfabrik och talangfabrik, man kan väl kalla tottenham för leeds södra med spelare som lennon woodgate och keane
 

Leedsulf

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #81 på: Januar 13, 2010, 21:55:47 »
Ã… slå talentfabrikken Tottenham Vultures, er nesten på høyde med seire over Manu, Millwall, Cardiff og Galatasaray.
Ellers er det kanon at kampen går på en lørdagskveld. Det var det eneste som manglet i seieren over Manu.
talangfabrik och talangfabrik, man kan väl kalla tottenham för leeds södra med spelare som lennon woodgate och keane

Det var en smule ironisk  ;)

Rune Bergen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #82 på: Januar 13, 2010, 22:25:05 »
vi får håpe på et resultat vi kan juble for, minimum uavgjort og kamp på ER

Blank_File

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #83 på: Januar 14, 2010, 13:29:06 »
Jeg tror fort dette kan bli mannen å se opp for. En slik spiller hadde ikke Manu, for å si det sånn.

http://www.youtube.com/watch?v=xz_ne9BWECk

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #84 på: Januar 14, 2010, 13:42:56 »
Jeg tror fort dette kan bli mannen å se opp for. En slik spiller hadde ikke Manu, for å si det sånn.

http://www.youtube.com/watch?v=xz_ne9BWECk

Wow... litt av en takler dette. I tillegg har han jo en kremfarget pasningsfot. Litt ala Dacourt?

Den taklingen han gjør etter ca 50 sekunder er bare helt syk, måten han står og venter i et par sekunder før taklingen suser inn. KLASSE!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #85 på: Januar 14, 2010, 13:44:48 »
Jeg tror fort dette kan bli mannen å se opp for. En slik spiller hadde ikke Manu, for å si det sånn.

http://www.youtube.com/watch?v=xz_ne9BWECk

Wow... litt av en takler dette. I tillegg har han jo en kremfarget pasningsfot. Litt ala Dacourt?

Den taklingen han gjør etter ca 50 sekunder er bare helt syk, måten han står og venter i et par sekunder før taklingen suser inn. KLASSE!

auren

Er ikkje auren på jobb idag? ;D
Noe uvanlig tidspunkt du er inne på....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #86 på: Januar 14, 2010, 13:50:30 »
Jeg tror fort dette kan bli mannen å se opp for. En slik spiller hadde ikke Manu, for å si det sånn.

http://www.youtube.com/watch?v=xz_ne9BWECk

Wow... litt av en takler dette. I tillegg har han jo en kremfarget pasningsfot. Litt ala Dacourt?

Den taklingen han gjør etter ca 50 sekunder er bare helt syk, måten han står og venter i et par sekunder før taklingen suser inn. KLASSE!

auren

Er ikkje auren på jobb idag? ;D
Noe uvanlig tidspunkt du er inne på....

Hjemmekontor ;) Min egen herre nå, så da blir det altfor lett å sitte på Luscos-sidene ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #87 på: Januar 14, 2010, 14:15:37 »
Jeg tror fort dette kan bli mannen å se opp for. En slik spiller hadde ikke Manu, for å si det sånn.

http://www.youtube.com/watch?v=xz_ne9BWECk

Wow... litt av en takler dette. I tillegg har han jo en kremfarget pasningsfot. Litt ala Dacourt?

Den taklingen han gjør etter ca 50 sekunder er bare helt syk, måten han står og venter i et par sekunder før taklingen suser inn. KLASSE!

auren

Er ikkje auren på jobb idag? ;D
Noe uvanlig tidspunkt du er inne på....

Hjemmekontor ;) Min egen herre nå, så da blir det altfor lett å sitte på Luscos-sidene ;D

auren

Sier vel sitt når eg og er på jobb ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Bites Yer Legs

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #88 på: Januar 14, 2010, 16:35:23 »
Jeg tror fort dette kan bli mannen å se opp for. En slik spiller hadde ikke Manu, for å si det sånn.

http://www.youtube.com/watch?v=xz_ne9BWECk

Wow... litt av en takler dette. I tillegg har han jo en kremfarget pasningsfot. Litt ala Dacourt?

Den taklingen han gjør etter ca 50 sekunder er bare helt syk, måten han står og venter i et par sekunder før taklingen suser inn. KLASSE!

auren

Pøh.. Dårlig motspiller kalles det, hasardiøs vending midt på banen. Blir noe annet når han møter mighty Kilkenny til dyst, stakkaren kommer til å jage skygge i 90 ++   ;)
KEEP FIGHTING!!

B-m

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #89 på: Januar 14, 2010, 18:41:26 »
Alle kan jo se ut som Kilkenny om man tar det beste i løpet av en sesong og lager 3 min klipp av det ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?