Skrevet av Emne: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds  (Lest 92275 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

anders

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #90 på: Januar 18, 2010, 12:56:37 »
 

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #91 på: Januar 18, 2010, 13:50:57 »


Enorm kamp av Hull-keeperen, kan Casper hente frem noe tilsvarende....http://tottenhamblog.blogishness.com/uncategorized/video-motd-highlights-reaction-and-analysis-tottenham-vs-hull-city/

Godt vi ikke skal møte Hull på lørdag :P

Fantastisk keeperspill. Tottenham er gode om dagen. Heldigvis er Lennon skadet, men de har nok av stornavn i sine rekker i Palacios, Kranchar, Modric og Defoe, for å nevne noen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #92 på: Januar 18, 2010, 13:57:25 »
Det viktigste er at Benoit Assou-Ekotto  ikke er med for da må G. Bale spille og da vinner de som kjent aldri  ;D
 

L.RADEBE

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #93 på: Januar 18, 2010, 14:12:27 »
Mye middelmådigheter på dette spurs gitt. Mot man utd fryktet jeg bare Rooney og Valencia mens nå er det bare Defoe jeg gruer meg til. Hvis det stemmer at Lennon ikke spiller er det veldig gledelig ;) At Beckford nå blir er en boost for hele klubben så jeg tror at vi er kapable til gi spurs motstand.
 

Runar

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #94 på: Januar 18, 2010, 14:24:01 »
Sykt og ikke frykte en spiller som Modric?

At det er mange middelmådigheter på Spurs laget kommer jo helt an på hva du legger i det. Det kan bare finnes et lite antall ener i noen idrett, så om det betyr for deg at de "nest" beste er middelmådiheter så har du jo helt rett.

Tror uansett vi får en mye tøffere kamp på WHL enn på OT. Spurs sitt fokus er riktig nok å sikre 4. plassen, men FA cupen e den eneste tittelen de kan ta. De har også mer rutinerte spillere i midtbanen enn hva Man Utd hadde no som vil gjøre det tøft for oss i kampen mot. Huddlestone, Modric, og resten. Frykter også Defoe og Keane, så håper at Crouch spiller.

I forsvarsrekken har Spurs ikke bedre spillere enn at vi kan gi dem noen overraskelse dersom vi for tak i ballen (har ikke sluppet inn mål på 6 kamper, ny klubb rekord). Dawson har hatt en kjempe sesong, men er en begrenset spiller og farten til Beck kan igjen bli avgjørende. Ellers så er Becchio en pest og en plage for alle forsvarsspillere uansett nivå.
« Siste redigering: Januar 18, 2010, 14:37:07 av Runar »
 

Promotion 2010

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #95 på: Januar 18, 2010, 14:51:20 »
Jeg håper vi taper....og det skikkelig hederlig!  :D

Vi må ut av denne divisjonen og da holder det med to-tre kamper mot lag fra Premier league i løpet av sesongen!

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #96 på: Januar 18, 2010, 14:53:52 »
Jeg håper vi taper....og det skikkelig hederlig!  :D

Vi må ut av denne divisjonen og da holder det med to-tre kamper mot lag fra Premier league i løpet av sesongen!

 8)

Kan egentlig ikke se sammenhengen mellom å tape en kamp og rykke opp
 

Promotion 2010

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #97 på: Januar 18, 2010, 14:59:18 »
Jeg håper vi taper....og det skikkelig hederlig!  :D

Vi må ut av denne divisjonen og da holder det med to-tre kamper mot lag fra Premier league i løpet av sesongen!

 8)

Kan egentlig ikke se sammenhengen mellom å tape en kamp og rykke opp

Pssst! Kan du se sammenhengen mellom Scum kampen og ett poeng av 6 mulige på de to siste kampene?

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

bwirum

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #98 på: Januar 18, 2010, 15:12:37 »
Disse kampene kan nok dessverre ta mer ut av spillerne enn opprykkskampen vår har godt av. Vi må huske på at når Manure og Spurs setter opp FAC-laget sitt, så tenker de på hvem de burde spare til seriespillet, mens vi (både mot pool og scum) har stilt med vårt presumptivt beste tilgjengelige lag. Og de har i tillegg ytt over evne. Tar på det veit du.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Runar

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #99 på: Januar 18, 2010, 15:30:52 »
Jeg håper vi taper....og det skikkelig hederlig!  :D

Vi må ut av denne divisjonen og da holder det med to-tre kamper mot lag fra Premier league i løpet av sesongen!

 8)

Kan egentlig ikke se sammenhengen mellom å tape en kamp og rykke opp

Pssst! Kan du se sammenhengen mellom Scum kampen og ett poeng av 6 mulige på de to siste kampene?

 ;)

Ser ikke sammenheng...

Det er to helt andre kamper spilt, heltuavhengig av Scum kampen, samt 6 og 13 dager senere. I alle tilfeller så må det være bedre og vinne kamper enn å tape de tenker no jeg. Det å kunne slå store klubber MÃ… jo gi økt selvtillit til å heve topnivået sitt. At Leeds ikke har tapt, kan forklares med marginer eventuelt mangel på nullstilling, men at det skulle gi oss en fordel å ha tapt mot Manu har jeg ingen tro på.

Jeg ser argumentet med mange kamper og slitasje, men den har ikke kommet ennå. Any way så er det vel forløpig 1 kamp mer enn Norwich som også er i JPT.

 

Jon R

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #100 på: Januar 18, 2010, 20:59:50 »
Jeg håper vi taper....og det skikkelig hederlig!  :D

Vi må ut av denne divisjonen og da holder det med to-tre kamper mot lag fra Premier league i løpet av sesongen!

 8)

Kan egentlig ikke se sammenhengen mellom å tape en kamp og rykke opp

Pssst! Kan du se sammenhengen mellom Scum kampen og ett poeng av 6 mulige på de to siste kampene?

 ;)

Ser ikke sammenheng...

Det er to helt andre kamper spilt, heltuavhengig av Scum kampen, samt 6 og 13 dager senere. I alle tilfeller så må det være bedre og vinne kamper enn å tape de tenker no jeg. Det å kunne slå store klubber MÃ… jo gi økt selvtillit til å heve topnivået sitt. At Leeds ikke har tapt, kan forklares med marginer eventuelt mangel på nullstilling, men at det skulle gi oss en fordel å ha tapt mot Manu har jeg ingen tro på.

Jeg ser argumentet med mange kamper og slitasje, men den har ikke kommet ennå. Any way så er det vel forløpig 1 kamp mer enn Norwich som også er i JPT.



100 % enig med Runar. Seire kan aldri være annet enn positivt. Se på Burnley ifjor. Veldig sterk i cupene ( play off inkludert) og de kronet det hele med opprykk i mai. Og det med en av divisjonens minste spillerstaller.  :o

Husk at vi var var relativt svake spillemessig i ligaspillet i kampene før Unitedkampen også og vi er helt klart nede i en downperiode. Jeg vil tro at prestasjonene mot Wycome og Exeter representerer bortimot vårt absolutte bunnnivå, men dette vil jo ikke vare evig! . Mot manu tok vi ut det beste og viste at vi har betydelig høyere toppnivå enn hva man skulle forvente av en L1 klubb. Dette snur seg derfor snart i ligaspillet. Kan ikke se en eneste grunn til at vi skal kollapse nå. Forventer derfor intet annet enn en god spillemessig prestasjon mot Spurs, men som Runar men jeg denne kampen blir vanskeligere enn den på OT for to uker siden. Redknapp har uttalt at Fa cupen prioriteres like høyt som ligaspillet, og jeg vil tro at Spurs øyner muligheten for å ta trofeet nå med to av de argeste ( røde)  konkurentene ute av turneringen og overkommelig motstand på lørdag. Jeg grugleder meg til å møte et toppet Tottenham!  :)
Jon R.

LEO

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #101 på: Januar 18, 2010, 22:40:07 »
Spurs skal til Anfield på onsdag og må prøve å få et resultat.  Det er faktisk Liverpool de sloss med når det gjelder fjerde plassen + et par andre lag.

Derfor må de prioritere matchen, det kan være en fordel for oss. ;D
 

L.RADEBE

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #102 på: Januar 19, 2010, 15:12:22 »
Da jeg sa at de jeg eneste fryktet på man utd var Rooney og Valencia, regnet jeg med de fleste skjønte hva som måtte til for å få en Leeds fan til å skjelve. Defoe er for meg eneste trusselen som er i nærheten av en slik klasse som de ovennevnte.

At Modric er en bra spiller er det ingen tvil om, men han har vært så mye skadet de siste par årene, slik at vi nok ennå på langt nær har sett han fra sin beste side. Vår midtbane skal være kapable nok til å kjempe dem ut av stilen sånn som vi gjort på OT.

Beckford og Becchio er begge gode nok til å skape mye trøbbel for spurs. Kanskje mer enn middelmådigheter som Hull og Wigan  8)
 

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #103 på: Januar 19, 2010, 15:16:11 »
Da jeg sa at de jeg eneste fryktet på man utd var Rooney og Valencia, regnet jeg med de fleste skjønte hva som måtte til for å få en Leeds fan til å skjelve. Defoe er for meg eneste trusselen som er i nærheten av en slik klasse som de ovennevnte.

At Modric er en bra spiller er det ingen tvil om, men han har vært så mye skadet de siste par årene, slik at vi nok ennå på langt nær har sett han fra sin beste side. Vår midtbane skal være kapable nok til å kjempe dem ut av stilen sånn som vi gjort på OT.

Beckford og Becchio er begge gode nok til å skape mye trøbbel for spurs. Kanskje mer enn middelmådigheter som Hull og Wigan  8)

Jeg er dessverre redd for at Kilkenny, Doyle og Howson blir minst et par nr. for små for Modric, Krancjar og Palacios. Det kan lett bli stygge sifre for Leeds, da Spurs sannsynligvis ikke går i samme fella som Man U. Men selvsagt kan vi igjen prestere over evne og få til et nytt godt resultat.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #104 på: Januar 19, 2010, 16:11:40 »
Da jeg sa at de jeg eneste fryktet på man utd var Rooney og Valencia, regnet jeg med de fleste skjønte hva som måtte til for å få en Leeds fan til å skjelve. Defoe er for meg eneste trusselen som er i nærheten av en slik klasse som de ovennevnte.

At Modric er en bra spiller er det ingen tvil om, men han har vært så mye skadet de siste par årene, slik at vi nok ennå på langt nær har sett han fra sin beste side. Vår midtbane skal være kapable nok til å kjempe dem ut av stilen sånn som vi gjort på OT.

Beckford og Becchio er begge gode nok til å skape mye trøbbel for spurs. Kanskje mer enn middelmådigheter som Hull og Wigan  8)

Jeg er dessverre redd for at Kilkenny, Doyle og Howson blir minst et par nr. for små for Modric, Krancjar og Palacios. Det kan lett bli stygge sifre for Leeds, da Spurs sannsynligvis ikke går i samme fella som Man U. Men selvsagt kan vi igjen prestere over evne og få til et nytt godt resultat.

auren

Jeg tror ikke og synes ikke Man U gikk i en felle. Leeds hadde litt tur, men lyktes med å snappe helene på mb-spillerne til Man U kampen igjennom, og derfor vant vi. Det blir nok samme taktikk mot Spurs, d.v.s 5 på midten. Selvfølgelig skal Spurs slå Leeds, og som mot Manu forventer jeg heller ikke noe som helst "sjokk" fra våre gutter. Det jeg forventer er et heltent Leeds-lag, det tror jeg kommer automatisk mot Spurs på WHL.
Gleder meg til den kampen. Men mot Swindon kommer jeg til å være spent som f...
Carlisle-kampen har jeg ikke særlig følelser for, annet at det hadde vært bra for selvtilliten med en god seier etter disse lacklustre opptredene mot Wycombe og Exeter.


McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #105 på: Januar 19, 2010, 17:25:22 »
Spurs har jo en utrolig 'mystisk' sesong da - særlig på hjemmebane:

Vinner 5-0 mot Burnley - og taper 0-1 for Stoke et par uker etterpå.
Vinner 9-1 mot Wigan - og taper 0-1 for Wolves et par uker etterpå.

- og så har de også en skikkelig knokkelkamp borte mot Liverpool i morgen kveld....

Tror sjansene for at bra resultat er ganske gode jeg - men håper vi møter laget som spilte mot Wolves, og ikke det som spilte mot Wigan!
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Svend Anders

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #106 på: Januar 22, 2010, 13:35:31 »
Et drøyt døgn før kampen er det ikke en tråd om Spurs-kampen på første side av forumet. Men er dette tråden vi skal diskutere kampen i?

Uansett: Viasat gleder seg såpass til denne kampen at de sendte over et tv-team igår fra Oslo til Thorp Arch. Dermed får dere se både Grayson og Casper-innslag ifb med sendingen på lørdag.
Viv Anderson er gjest i studio, Thor Eggen kommenterer.

At Lennon ikke spiller styrker våre muligheter for et lite cupsjokk. Forhåpentligvis kan vi håpe på en liten undervurdering også, Old Trafford-kampen til tross. Dette er en perfekt anledning til å snu trenden og få opp humøret igjen!

SA

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #107 på: Januar 22, 2010, 16:03:07 »
Sitter og spiller FM og fikk denne nyheten på Man City gamen min

Leeds sjokkerer i Ligacupen
Den største overaskelsen i ligacupens andre runde var seiren til en av klubbene fra Coca Cola League 1 Leeds United over skaderammede Tottenham Hotspur.

FM pleier og ha peiling på sakene, så dette lover bra. (Stillingen ble forrseten 1-0, etter scoring av Jermaine Beckford i 76. min)

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #108 på: Januar 22, 2010, 16:16:22 »
Sitter og spiller FM og fikk denne nyheten på Man City gamen min

Leeds sjokkerer i Ligacupen
Den største overaskelsen i ligacupens andre runde var seiren til en av klubbene fra Coca Cola League 1 Leeds United over skaderammede Tottenham Hotspur.

FM pleier og ha peiling på sakene, så dette lover bra. (Stillingen ble forrseten 1-0, etter scoring av Jermaine Beckford i 76. min)

Hvorfor spiller du med Man City og ikke Leeds ???

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #109 på: Januar 22, 2010, 16:18:43 »
Sitter og spiller FM og fikk denne nyheten på Man City gamen min

Leeds sjokkerer i Ligacupen
Den største overaskelsen i ligacupens andre runde var seiren til en av klubbene fra Coca Cola League 1 Leeds United over skaderammede Tottenham Hotspur.

FM pleier og ha peiling på sakene, så dette lover bra. (Stillingen ble forrseten 1-0, etter scoring av Jermaine Beckford i 76. min)

Hvorfor spiller du med Man City og ikke Leeds ???

auren

Har Leeds game også selvfølgelig, rykket opp til PL etter 3 sesonger. Feilet i play-off i CCC første året, noe som igjen viser hvor bra FM er til å beregne ting.  :)

Rune Bergen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #110 på: Januar 22, 2010, 17:27:37 »
Får håpe på seier

SirOlsen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #111 på: Januar 22, 2010, 19:33:01 »
Er det 13:30 norsk tid kampen spilles?.. og eventuellt sendes den på viasat?

-SirOlsen-

arneg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #112 på: Januar 22, 2010, 19:36:28 »
Er det 13:30 norsk tid kampen spilles?.. og eventuellt sendes den på viasat?



Mener det er 18.00 ja, sannsynlig kampstart 18.15.  Hadde du vært i Kristiansund så hadde plassen vært Christian bar.  Er nok slekt av deg der.
 

auren

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #113 på: Januar 22, 2010, 19:44:10 »
Er det 13:30 norsk tid kampen spilles?.. og eventuellt sendes den på viasat?



Hvor har du dette merkelige tidspunktet fra Sir? Nå skjønner jeg godt at du ofte kommer for sent til tidlige avspark ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #114 på: Januar 22, 2010, 20:01:10 »
Selvsakt er spurs en sterk motstander men jeg ser ingen grunn for at vi ikke skal ha en mulighet. Dette er nok en vanskeligere kamp en scum kampen men jeg stiller på puben i morgen med øl i hånden og tro på seier.

Jeg har troen!

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #115 på: Januar 22, 2010, 20:01:47 »
Er det 13:30 norsk tid kampen spilles?.. og eventuellt sendes den på viasat?



Hvor har du dette merkelige tidspunktet fra Sir? Nå skjønner jeg godt at du ofte kommer for sent til tidlige avspark ;)

auren

Build up fra LUTV starter 13.00 og kampen sparkes i gang 18.15. Den blir sendt på viasat fotball, og skal selv sitte på flunkene ny sofa og se den der. Bare synd at jeg ikke får min 55'' LED tv før om noen uker. Hadde vært strålende og tatt jomfrutitten mot Tottenham på WHL. Så må nok nøye meg med en beskjeden 32''  :-\

SirOlsen

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #116 på: Januar 22, 2010, 20:48:55 »
Er det 13:30 norsk tid kampen spilles?.. og eventuellt sendes den på viasat?



Mener det er 18.00 ja, sannsynlig kampstart 18.15.  Hadde du vært i Kristiansund så hadde plassen vært Christian bar.  Er nok slekt av deg der.
Ahh, går den så sent? :) passer ypperlig!

Ja, onkel er nok på plass :) Enten der eller på JP
-SirOlsen-

arneg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #117 på: Januar 22, 2010, 21:02:22 »
Er det 13:30 norsk tid kampen spilles?.. og eventuellt sendes den på viasat?



Mener det er 18.00 ja, sannsynlig kampstart 18.15.  Hadde du vært i Kristiansund så hadde plassen vært Christian bar.  Er nok slekt av deg der.
Ahh, går den så sent? :) passer ypperlig!

Ja, onkel er nok på plass :) Enten der eller på JP

Har flyttet fra JP.  Vi har flyttet fra JP, bedre fotballkonsept på Christian
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #118 på: Januar 22, 2010, 21:32:27 »
Tipper total kollaps, 0-3 tap, og Leeds som FA-cup mestere i år.

Spurs forum ;)

wazoo

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #119 på: Januar 22, 2010, 21:33:54 »
 ;D Skal bli moro i morgen da!! Og regner med at de to-tre Leedssupporterne stiller opp i Kristiansunds egen lille pub og heier helt til sannheten går opp for dem...  Men moro så lenge eventyret varer da.  ;)