KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, 20/2 2010

Started by Promotion 2010, February 13, 2010, 10:10:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

teipen

sukk,sukk,sukk. trodde vi skulle klare å beseire brigton.nå er colchester bare et poeng bak oss.
men vi mister aldri motet.
leeds forever.

LeedsU878

Quote from: Tom S on February 20, 2010, 22:20:50
LEEDS UNITED vs BRIGHTON
Possession 63%  37%
Attempts on target 6  2
Attempts off target 7  2
Corners 4  9
Fouls 17  21

Dette er jo Drillo-mat - For mye "possession", for mye "på tværs" og for liten "angrepsvilje"  ???
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Sleivind

Slik som det har vært for oss de siste sesongene, så har det nesten vært en ulempe å ha mest possession. Da McAllister var manager hadde vi vel 60% possession i hver eneste kamp, uten at det ga de helt store resultatene. Grayson tok over og vi begynte å vinne kamper der vi hadde hatt ballen minst. Dette gjaldt vel også i mange kamper i høst. Nå har det snudd igjen, vi eier ballen, men sliter med å produsere sjanser og dermed også å score mål.

Sander

Quote from: Allanclarke on February 20, 2010, 18:49:15
Quote from: Sander on February 20, 2010, 18:38:36
Quote from: Andersen on February 20, 2010, 18:22:58
Der skvatt humøret mitt opp flere hakk Sander!  ;D og det er ikke ironisk ment ! Skulle så gjerne hatt 3. poeng i dag, men fikk 1 pinne og heldigvis ikke tap, Norwich taper, og noe av kvelden blir litt okay, bli topp hvis Nortug tar en Nortug spesial seinere i kveld  ;D LEEDS4EVER

Godt å høre! ;D Under kampen er det lett å klage på alt og alle, den er jeg fullstendig med på. Men å avskrive opprykk når vi fortsatt ligger på direkte opprykk, syns jeg er søkt :)
Sjekk formtabellen

Sjekka den akkurat. Ligger fortsatt på direkte opprykk

Rudi G.

Var der i dag! Vanskelig og være positiv! Vi var elendig for å si det pent. Skal vi opp? Ja! Tror jeg på det? Må! Hvorfor? Fordet vi snakker Leeds United og kun derfor! Hmmm. Hjelp meg! Vi tok innpå Norwich! OK! Det hjalp litt, men ikke mye. Gi meg styrke!!!

baste

Well that's the worst Leeds performance I have seen at Elland Road in years. Before I get onto anything else lets get the McSheffrey issue out of the way. When we signed him I was critical, saying he hadn't done a thing in three years and was not suddenly going to do it for us. I was lambasted on here for not knowing what I was talking about. Well to all you who had a go, let me tell you that I was at the game today and McSheffrey's performance was the worst I have seen from a Leeds player since we were in the Championship and that includes Michalik's recent showings. Judging from the comments around me in the East Stand this was a pretty universal opinion and comes on the back of plenty of other totally forgettable performances from him. More worrying than his abject performance was SG's refusal to see the obvious and substitute him much earlier than the 80th minute. I am a big SG fan, but his curious loyalty to one or two players who are simply useless, is beginning to worry me

h.b

Hva pokker er det som foregår. Vi går fra grusomt til verre i løpet av noen serierunder. Fortsetter dette. ja da har ihvertfall ikke Leeds noe å gjøre  i CCC. Og etter neste helg. Ja da kan fort Leeds befinne seg på 4 plass og 5 poeng opp til Colchester på 2 plass. Hørte som sagt litt på kampen igår før jeg ble så forbanna  og skrudde av radioen. Dette må være det dårligste som noensinne er prestert av Leeds. Og da tar jeg med noen grusomme tap før i tiden

veteranen

Quote from: h.b on February 21, 2010, 11:25:09
Hva pokker er det som foregår. Vi går fra grusomt til verre i løpet av noen serierunder. Fortsetter dette. ja da har ihvertfall ikke Leeds noe å gjøre  i CCC. Og etter neste helg. Ja da kan fort Leeds befinne seg på 4 plass og 5 poeng opp til Colchester på 2 plass. Hørte som sagt litt på kampen igår før jeg ble så forbanna  og skrudde av radioen. Dette må være det dårligste som noensinne er prestert av Leeds. Og da tar jeg med noen grusomme tap før i tiden

Enkelte ganger kunne jeg nesten ønske at jeg hadde din (manglende) hukommelse, Håkon!  :D

Asbjørn

Quote from: veteranen on February 21, 2010, 11:54:45

Enkelte ganger kunne jeg nesten ønske at jeg hadde din (manglende) hukommelse, Håkon!  :D

Nice put  :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Hentet fra Vital Leeds:

Fans view v Brighton
Tiny T gives us his usual no holds barred views on the players performance.

Tiny was lucky enough to be taking a break on Tuesday and missed another inept performance, but there was no getting away for him this time.

Ankergren 6
Little to do, stood no chance with the penalty

Hughes 5
Got forward to support the attack but defended poorly allowed the winger to put the ball one side of him and run round the other, with Hughes usually on the floor as he fell over.

Naylor 6
Looks a better player with Kisnorbo along side of him, gave away the Penalty which was hotly disputed.

Kisnorbo 6 Star man
Felt his way back in and the defence looked more solid with him, nearly scored towards the end.

Lowry 5
Solid enough but nothing in the attacking third, if the ref had seen the elbow in the melee towards the end he would have had a red card and rightly so.

Howson 6
For me, our best midfielder before going off, strange decision by Grayson and I wasn't the only one who thought so, the only one of the midfield prepared to shoot.

Doyle 5
Tackled his heart out but received no help from his centre midfield partner in this department at all, careless on the ball giving it away too easily.

Kilkenny 3
Another game that passed him by, needs to learn to put the foot in and tackle and graft when the going gets tough, presented with four shooting chances took only one of them, always wants to give the ball an extra pass when not needed.

Johnson 5
the only one from the midfield or up front from the start who can head the ball so it was too predictable launch the ball to him for the knock down didn't really happen though.

McSheffrey 3
When graft was needed he went missing, looks like a player whose not match fit and low in confidence.

Beckford 3
Anonymous, our leading scorer looks disinterested.

Subs

Gradel 6
Made a difference when he came on and should have scored from Becchio`s knock down.

Becchio 6
With the ball in the air we needed him on the pitch, put pressure on the defence who'd had an easy afternoon until his arrival.

Snodgrass 6
Got the important goal in 'Grayson' time and brought some quality to the pitch.

Summary

Wrong line up for me, a team low in confidence usually plays the long ball and we did so why was Becchio on the bench as neither of the front two are workhorses which we certainly needed today.

Centre midfield was poor with Kilkenny lacking his usual fight whilst having a go at those around him needs to look at his own short comings first.

We need a loan Right Back A S A P with Crowe not up to it, and Bromby too slow.

Up front why are we even looking at Dickov too old and too slow, everyone else gets Man United, Liverpool and Arsenal to loan them a Striker whose young and hungry why don't we????

We are now too late as there all at other Clubs !!!!

Simon Grayson got it wrong today and needs to put it right for Tuesday, otherwise we could end up in the playoffs, not somewhere I would want to be come May.

Super Leeds since 1968

h.b

Hvorfor vi ikke henter spillere som er sultne. Ja det må vel være fordi Grayson kun går for de han kjenner. Og da tyder det på at tallentspeiderne til Leeds suger og bør sparkes.

veteranen

Quote from: h.b on February 21, 2010, 12:41:39
Hvorfor vi ikke henter spillere som er sultne. Ja det må vel være fordi Grayson kun går for de han kjenner. Og da tyder det på at tallentspeiderne til Leeds suger og bør sparkes.

Gamle, negative hb er tilbake!!  :D

Du skjønner, det ble skapt betydelig forvirring her inne da en eller annen ufordragelig positivist "hacket" seg inn på din profil og skrev innlegg med optimistiske budskap for noen dager siden.

Men nå er altså - heldigvis! - atter alt som det skal være!  ;D

Jon R

Quote from: Rudi G. on February 21, 2010, 00:34:30
Var der i dag! Vanskelig og være positiv! Vi var elendig for å si det pent. Skal vi opp? Ja! Tror jeg på det? Må! Hvorfor? Fordet vi snakker Leeds United og kun derfor! Hmmm. Hjelp meg! Vi tok innpå Norwich! OK! Det hjalp litt, men ikke mye. Gi meg styrke!!!

VARSKO VARSKO ! Rudi har mistet troen!  :o

Jon R.

Allanclarke

Her er også en som har mistet troen, mistet motet.
Mistet ALT.
Ikke noe annet enn 3 seiere på de 4 neste gir meg troa og håpet tilbake. Uten 3 av de 4 neste har vi ikke nubbesjans.

En som nesten har kastet inn håndkledet

Per Arne

Quote from: Allanclarke on February 21, 2010, 15:40:03
Mistet ALT.
Ikke noe annet enn 3 seiere på de 4 neste gir meg troa og håpet tilbake. Uten 3 av de 4 neste har vi ikke nubbesjans.

Alt for tidlig å kaste inn kluten nå. Mange kamper, og mange poeng igjen å spille om. Hold ut, mann, dette klarer vi!

MOT!

HåvardK

Mistet ALT.

Hva med fire seire på fire kamper? ;)

Allanclarke

Quote from: HåvardK on February 21, 2010, 16:05:39
Mistet ALT.

Hva med fire seire på fire kamper? ;)
Hadde jo vært ennå bedre men Hudderfield blir vanskelig. 3 av 4 er hvertfall realistisk. Skal være fornøyd med det.

baste

Nok en dårlig kamp av Kilkenny, og Maccern var dritt dårlig. Tar alt førr lang tid før Grayson gjør noe. Forventer bedre av spillere og managern. Come on

kilgallon

Har akkurat fått med meg høydepunktene ::)fra kampen.. Ikke veldig mange dommere gir straffe i den situasjon som er i forkant av straffa til Seagulls.
Men det er litt skremmende å se at Leeds stort set ikke skaper en eneste sjanse i løbet av hele kampen. Det er ingen gjennomspilte angrep som fører til en avslutningsmulighet. Det er mye å gjøre for Larry innen kampen mot Oldham.

olsen leeds

Har akkurat sett høydepunktene fra kampen og det er skummelt svakt av Leeds å ikke greie å lage flere sjanse enn det de gjør. samtidig skulle Brighton aldri hatt den straffa som de fikk. :-\
Men fyttekatta for en takling på Gradel, rart at han ikke brakk noe ;)

Dennis

"Stakkars oss! Vi taper resten av kampene! Vi trekkes femti poeng og rykker ned! Vi selger alle spillerne våre! Grayson må sparkes! Vi skulle brukt en milliard i januar!"

>:( Makan til syting her! Har folk gitt opp - i februar?! For en absolutt patetisk innstilling!  >:(

KEEP FIGHTING!
Marching on together!

Erik_

Vi bør selvsagt ikke være fornøyde med det som skjer nå, men det er ikke akkurat slik at vi har blitt rundspilt av motstanderne våre, heller ikke i denne kampen. DET hadde vært krise. Noen små justeringer offensivt og ikke minst defensivt så er nok Leeds i gang igjen.

Venter på stang inn...

Rudi G.

Quote from: Jon R on February 21, 2010, 14:23:41

NEI! Ikke fae.. om jeg har mistet den, men jeg er steik forbanna og når opprykket er sikret i mai skal jeg fortelle sannheten, men ikke før!

veteranen

Quote from: Enrique on February 22, 2010, 01:06:50
Vi bør selvsagt ikke være fornøyde med det som skjer nå, men det er ikke akkurat slik at vi har blitt rundspilt av motstanderne våre, heller ikke i denne kampen. DET hadde vært krise. Noen små justeringer offensivt og ikke minst defensivt så er nok Leeds i gang igjen.

Venter på stang inn...

"Stang inn" kommer.
Blir riktignok ikke overrasket om nedturen varer i to kamper til (Oldham og Huddersfield), men det snur snart.

Og i Mai måned blir det opprykk. Banna bein!  :)

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on February 21, 2010, 22:36:49
"Stakkars oss! Vi taper resten av kampene! Vi trekkes femti poeng og rykker ned! Vi selger alle spillerne våre! Grayson må sparkes! Vi skulle brukt en milliard i januar!"

>:( Makan til syting her! Har folk gitt opp - i februar?! For en absolutt patetisk innstilling!  >:(

KEEP FIGHTING!

Mr Kaizer! Du har fått en ny oppgave her på forumet og bør dermed også være mer forsiktig med hvordan du omtaler dine meddebatanter!

veteranen

KEEP FIGHTING!

Du er jo selv blitt en syter, Kaizer. Du syter over dem du mener syter. Og dette har du holdt på med en stund.

Jeg vil gjerne ha tilbake den engasjerte og konstruktive Kaizer som jeg husker fra "gamle dager"!   :)

Dennis

Quote from: Rudi G. on February 22, 2010, 01:28:50

KEEP FIGHTING!

Mr Kaizer! Du har fått en ny oppgave her på forumet og bør dermed også være mer forsiktig med hvordan du omtaler dine meddebatanter!

Greit nok, men det provoserer mektig når enkelte prøver å skrive at 'vi fortsatt har det i egne hender', 'dette bør vi kunne snu', 'snart kommer stang inn' eller lignende kommentarer og alltid blir svart med "våkn opp" eller bare et "hahahahahahahhahahaha, drøm søtt videre". Er det for mye å forlange at de eventuelt biter i seg slikt etter det fjerde forsøket på å skape litt positivisme er gjort?

Jeg blir i alle fall drittlei den vedvarende ekstreme negativiteten, spesielt om Leeds som jeg bruker så mye energi og tid på. Beklager om det ble vel sterke ord, men jeg står for at jeg synes det er en stakkarslig innstilling å ta absolutt alle sorger på forskudd. Senest her om dagen ble det blåst opp en bisetning fra Bates. Her er kampen mot Oldham tapt på forhånd.

Hva i all verden av godt vil det skape? En ting er å få utløp for negativiteter, noe annet er at ikke andre skal få lov å prøve å skape litt humør her inne uten å bli bedt om å 'våkne opp' gjentatte ganger.
Marching on together!

Dennis

Quote from: veteranen on February 22, 2010, 01:45:06

KEEP FIGHTING!

Du er jo selv blitt en syter, Kaizer. Du syter over dem du mener syter. Og dette har du holdt på med en stund.

Jeg vil gjerne ha tilbake den engasjerte og konstruktive Kaizer som jeg husker fra "gamle dager"!   :)

Ja, jeg er i ferd med å bli en syter! Som nevnt i foregående innlegg ser jeg ikke det konstruktive og diskusjonsskapende ved å be meddebattanter forstå i februar at vi ikke kommer til å rykke opp i år. Det eneste som legges til grunn for dette er at vi må våkne opp! Slikt irriterer meg!

Men du har helt rett og jeg svarte heller ikke som moderator, men utelukkende som supporter. Det er ikke snakk om å ikke kunne se de pessimistiske synspunktene, men at det tydeligvis kun er tåper som enda er positive. Det er provoserende.

Velkommen tilbake forresten, veteranen! Ser frem til dine bidrag igjen utover (opprykks)våren!  :)
Marching on together!

Tom S

Quote from: Rudi G. on February 22, 2010, 01:24:37
Quote from: Jon R on February 21, 2010, 14:23:41

NEI! Ikke fae.. om jeg har mistet den, men jeg er steik forbanna og når opprykket er sikret i mai skal jeg fortelle sannheten, men ikke før!

Dersom opprykket ryker, får vi likevel sannheten i mai?
Er utrolig spent på den!

Men, inntil da --> VI HAR TRUA!
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

sett på highligts og er enig i at det nok ikke var "årets kamp". men mye kunne vært anderledes og jeg tenker at om denne kampen hadde gått i november hadde max putta på kjempesjangsen sin på 0-0 og vi hadde tatt ledelsen. gidt å se paddy tilbake der bak, han kunne fort ha fått seg et mål han også.
ellers ser det ut som killa er direkte svak og jeg ville nok i larrys sko heller tatt ut han enn howson på 0-0, og heller satt jonny inn sentralt.
bradley j. ser ut til å være tømt for selvtillit og det viser seg at en reserve fra PL ikke nødvendigvis briljerer i L1.

men nå er det vel vanskelig å være objektiv etter LUTV highligts; i følge gutta på forum sleit hughes seg ihjel med lualua men på LUTV fikk han et feil gult mot seg, et par små feil og veldig positivt fremover. nesten så jeg syntes han gjorde en god figur ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!