Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196487 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bites Yer Legs

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #600 på: November 14, 2010, 01:09:27 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Nei, hvis du ikke er fornøyd før vi er topp-seks i PL, så må du nok vente en stund.
Vi (fleste) andre er fornøyd om dagen. Vi er på femteplass, tre seire og en uavgjort de fire siste.

Vi kommer til å få flere smeller, men nå har vi alle muligheter til å være med å slåss mot play-off en god stund framover.

Og når det gjelder bytter, så synes jeg Grayson treffer rett som det er faktisk.
Er vel ikke så lenge siden Somma kom inn som super-sub og nettet et par?

Helt enig, + kontinuitet betaler seg, herlig å være Leeds-fan om dagen! 8)
KEEP FIGHTING!!

Gufrias

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #601 på: November 14, 2010, 09:25:54 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.
Grayson har nok en del å lære om manageryrket. Men de fleste blir dyktigere i jobben sin etter hvert som de får erfaring, så om noen år kan han være i stand til å bygge et topplag.

Så lenge laget presterer sånn som det gjør nå, har jeg rikelig med tålmodighet til overs for ham. Står fortsatt på at årets målsetting må være å holde seg trygt unna nedrykkstriden - kamp om playoff er bonus.

Jeg antar jeg kan beskrives som Churchill beskrev en motstander: En beskjeden mann, med mye å være beskjeden for.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #602 på: November 14, 2010, 09:48:48 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Jag tycker grayson har gjort ett kanonjobb både här och i blackpool, värvningarna har varit ok med tanke på att han har ju inte fått några pengar att spendera på egentligen, managers som misslyckas är väl i så fall de som fått miljoner pund i denna divisionen och ligger sämre till än oss typ barnsley, m-boro norwich etc, stå på dig grayson, du har mitt fulla stöd, sedan om vi skall bli en topp6klubb handlar kanske inte så mycket om vilken manager vi har utan vilka ekonomiska förutsättningar vi har, skulle vara skoj att se typ alex ferguson i en klubb utan pengar att förstärka tex west ham blackpool west bromwich om han skulle kunna göra en topp6 av sådana klubbar, är ju mycket lättare med ekonomiska muskler och kunna värva spelare som rooney, ferdinand, berbatov m m
 

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #603 på: November 14, 2010, 10:04:55 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Kan du virkelig mene dette?

Synes Grayson har endret kampbildet mange ganger med gode bytter.

En av hans klare styrker som manager.
« Siste redigering: November 14, 2010, 10:07:11 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #604 på: November 14, 2010, 10:44:31 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Jag tycker grayson har gjort ett kanonjobb både här och i blackpool, värvningarna har varit ok med tanke på att han har ju inte fått några pengar att spendera på egentligen, managers som misslyckas är väl i så fall de som fått miljoner pund i denna divisionen och ligger sämre till än oss typ barnsley, m-boro norwich etc, stå på dig grayson, du har mitt fulla stöd, sedan om vi skall bli en topp6klubb handlar kanske inte så mycket om vilken manager vi har utan vilka ekonomiska förutsättningar vi har, skulle vara skoj att se typ alex ferguson i en klubb utan pengar att förstärka tex west ham blackpool west bromwich om han skulle kunna göra en topp6 av sådana klubbar, är ju mycket lättare med ekonomiska muskler och kunna värva spelare som rooney, ferdinand, berbatov m m

Det blir vel aldri helt nyansert, men ta dette som et bilde på Graysons evner:

Han overtok et ungt mannskap med begrensede ferdigheter. Et lag som hadde tapt noe som 6 på rad. I løpet av 1,5 år får han laget OPP en divisjon, fortsatt MED svært begrensede ferdigheter i spillergruppa.

Nå er han snart 2 år inn i jobben. Laget han har samlet består av - ifølge oss - en gjeng talentløse, teknikksvake og udugelige spillere. "Det er mer bredde enn kvalitet i spillergruppen." MEN Grayson har likevel ført dette laget opp på en 5.plass på tabellen. Hvis ikke han viser kvalitet som manager med den CV'en så er det vanskelig å forstå de som eventuelt mener noe annet.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #605 på: November 14, 2010, 14:59:27 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Kan du virkelig mene dette?

Synes Grayson har endret kampbildet mange ganger med gode bytter.

En av hans klare styrker som manager.

Forrige sesongs høst var det jo nærmest ekstremt hvor gode bytter han gjorde. Gang etter gang hadde det avgjørende effekt på lagets seire. Rett og slett uvanlig heldig-dyktig.

I år har det vel vært litt mer "vanlig", men jeg er absolutt enig at SG har en styrke her, som gjør at kampbildet snus til vår fordel. Men ingen regel uten unntak, selvfølgelig.

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #606 på: November 14, 2010, 15:30:19 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Jag tycker grayson har gjort ett kanonjobb både här och i blackpool, värvningarna har varit ok med tanke på att han har ju inte fått några pengar att spendera på egentligen, managers som misslyckas är väl i så fall de som fått miljoner pund i denna divisionen och ligger sämre till än oss typ barnsley, m-boro norwich etc, stå på dig grayson, du har mitt fulla stöd, sedan om vi skall bli en topp6klubb handlar kanske inte så mycket om vilken manager vi har utan vilka ekonomiska förutsättningar vi har, skulle vara skoj att se typ alex ferguson i en klubb utan pengar att förstärka tex west ham blackpool west bromwich om han skulle kunna göra en topp6 av sådana klubbar, är ju mycket lättare med ekonomiska muskler och kunna värva spelare som rooney, ferdinand, berbatov m m

Det blir vel aldri helt nyansert, men ta dette som et bilde på Graysons evner:

Han overtok et ungt mannskap med begrensede ferdigheter. Et lag som hadde tapt noe som 6 på rad. I løpet av 1,5 år får han laget OPP en divisjon, fortsatt MED svært begrensede ferdigheter i spillergruppa.

Nå er han snart 2 år inn i jobben. Laget han har samlet består av - ifølge oss - en gjeng talentløse, teknikksvake og udugelige spillere. "Det er mer bredde enn kvalitet i spillergruppen." MEN Grayson har likevel ført dette laget opp på en 5.plass på tabellen. Hvis ikke han viser kvalitet som manager med den CV'en så er det vanskelig å forstå de som eventuelt mener noe annet.

 :)

Dette er jeg direkte uenig i. Grayson tok ( i league One sammenheng) over en meget god stall og hadde det beste utgangspunktet noen nyansatt  Leeds manager har hatt siden David O Leary. Og vi har fortsatt mange spillere med gode ferdigheter og godt utviklingspotensiale, selv om stallen både er for stor og ubalansert totalt sett. Han har utvilsomt mange kvaliteter, men også et stort forbedringspotensiale når det gjelder taktikk og evnen til å styrke stallen der vi trenger det som mest. Ã…rets Championship ble av mange spådd til å bli den svakeste men jevneste på mange år, og med 1/3 av sesongen ferdigspilt tyder mye på at dette var en helt riktig analyse. Alle lag med gode runs vil raskt få los på opprykksplassene, og tilsvarende raskt kjenne gufsen av nedrykksspøkelset når poengene uteblir. Så langt i sesongen er jeg derfor av den oppfatning at det verken er aktuelt å sparke eller genierklære mannen.
Jon R.

bwirum

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #607 på: November 15, 2010, 08:53:51 »
Jeg vil så utrolig gjerne tro på at Larry kan vokse med oppgaven og være rette mannen til å bringe oss opp mot toppen av PL. Trua mi har gått litt opp og ned det siste året nå, men jeg sitter fremdeles, helt innerst, med en innbakt liten tro på at Simon Grayson kan bli vår Alex Ferguson.

En mann som kan sørge for mange års kontinuitet i rekkene, som kan bringe akademiet på bane igjen, som kan sørge for at klubben i våre hjerter kommer tilbake til det nivået vi alle vet det hører hjemme. Vi skal være i topp 6 i Premier League år etter år etter år, og ta medalje og CL-plasser, om ikke hvert år, så ikke så langt unna. Og ta PL-gull litt oftere enn hvert 20. år.

Jeg tror fremdeles.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #608 på: November 15, 2010, 10:57:37 »
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Jag tycker grayson har gjort ett kanonjobb både här och i blackpool, värvningarna har varit ok med tanke på att han har ju inte fått några pengar att spendera på egentligen, managers som misslyckas är väl i så fall de som fått miljoner pund i denna divisionen och ligger sämre till än oss typ barnsley, m-boro norwich etc, stå på dig grayson, du har mitt fulla stöd, sedan om vi skall bli en topp6klubb handlar kanske inte så mycket om vilken manager vi har utan vilka ekonomiska förutsättningar vi har, skulle vara skoj att se typ alex ferguson i en klubb utan pengar att förstärka tex west ham blackpool west bromwich om han skulle kunna göra en topp6 av sådana klubbar, är ju mycket lättare med ekonomiska muskler och kunna värva spelare som rooney, ferdinand, berbatov m m

Det blir vel aldri helt nyansert, men ta dette som et bilde på Graysons evner:

Han overtok et ungt mannskap med begrensede ferdigheter. Et lag som hadde tapt noe som 6 på rad. I løpet av 1,5 år får han laget OPP en divisjon, fortsatt MED svært begrensede ferdigheter i spillergruppa.

Nå er han snart 2 år inn i jobben. Laget han har samlet består av - ifølge oss - en gjeng talentløse, teknikksvake og udugelige spillere. "Det er mer bredde enn kvalitet i spillergruppen." MEN Grayson har likevel ført dette laget opp på en 5.plass på tabellen. Hvis ikke han viser kvalitet som manager med den CV'en så er det vanskelig å forstå de som eventuelt mener noe annet.

 :)

Dette er jeg direkte uenig i. Grayson tok ( i league One sammenheng) over en meget god stall og hadde det beste utgangspunktet noen nyansatt  Leeds manager har hatt siden David O Leary. Og vi har fortsatt mange spillere med gode ferdigheter og godt utviklingspotensiale, selv om stallen både er for stor og ubalansert totalt sett. Han har utvilsomt mange kvaliteter, men også et stort forbedringspotensiale når det gjelder taktikk og evnen til å styrke stallen der vi trenger det som mest. Ã…rets Championship ble av mange spådd til å bli den svakeste men jevneste på mange år, og med 1/3 av sesongen ferdigspilt tyder mye på at dette var en helt riktig analyse. Alle lag med gode runs vil raskt få los på opprykksplassene, og tilsvarende raskt kjenne gufsen av nedrykksspøkelset når poengene uteblir. Så langt i sesongen er jeg derfor av den oppfatning at det verken er aktuelt å sparke eller genierklære mannen.


Akkurat dette må være en spøk!

Du mener altså at laget som tapte for Histon i cupen var et lag med like stort potensiale som laget som ble drevet frem til semifinalen i Champions League? (Og da ser jeg bort fra parentesen din...)

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #609 på: November 15, 2010, 16:52:20 »


Akkurat dette må være en spøk!

Du mener altså at laget som tapte for Histon i cupen var et lag med like stort potensiale som laget som ble drevet frem til semifinalen i Champions League? (Og da ser jeg bort fra parentesen din...)

 ;D

Tøysekoppen!  Ikke se bort fra parantesen eller deler av teksten neste gang du kommenterer på noe jeg har skrevet. Det blir altfor mye vissvass når du gang på gang tillegger med meninger jeg ikke har.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #610 på: November 15, 2010, 22:54:57 »


Akkurat dette må være en spøk!

Du mener altså at laget som tapte for Histon i cupen var et lag med like stort potensiale som laget som ble drevet frem til semifinalen i Champions League? (Og da ser jeg bort fra parentesen din...)

 ;D

Tøysekoppen!  Ikke se bort fra parantesen eller deler av teksten neste gang du kommenterer på noe jeg har skrevet. Det blir altfor mye vissvass når du gang på gang tillegger med meninger jeg ikke har.  ;)

og hadde det beste utgangspunktet noen nyansatt  Leeds manager har hatt siden David O Leary


Jeg sakset hele ditt innlegg, men denne uttalelsen er i det minste litt tvetydig! Skal du også ut å ro til England eller er det hatten som skal til pers igjen?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #611 på: November 16, 2010, 00:09:35 »


Akkurat dette må være en spøk!

Du mener altså at laget som tapte for Histon i cupen var et lag med like stort potensiale som laget som ble drevet frem til semifinalen i Champions League? (Og da ser jeg bort fra parentesen din...)

 ;D

Tøysekoppen!  Ikke se bort fra parantesen eller deler av teksten neste gang du kommenterer på noe jeg har skrevet. Det blir altfor mye vissvass når du gang på gang tillegger med meninger jeg ikke har.  ;)

og hadde det beste utgangspunktet noen nyansatt  Leeds manager har hatt siden David O Leary


Jeg sakset hele ditt innlegg, men denne uttalelsen er i det minste litt tvetydig! Skal du også ut å ro til England eller er det hatten som skal til pers igjen?  ;)

 
Hva er det du ikke forstår her?

Nå skal du få det inn med teskjeer:

Jeg uthevet dette i teksten du skrev: "Han overtok et ungt mannskap med begrensede ferdigheter. Et lag som hadde tapt noe som 6 på rad. I løpet av 1,5 år får han laget OPP en divisjon, fortsatt MED svært begrensede ferdigheter i spillergruppa."

Det er dette utsagnet jeg er uenig i! Han har slett ikke ført oss opp "med svært begrensede ferdigheter i spillergruppen" fordi han han overtok en league One stall med bredde, talent og ferdigheter som overgikk det meste i den divisjonen. ( eks Beckford, Delph, Snodgrass, Becchio, Kilkenny, Howson, Frazer osv..). Vi sanket feks 92 poeng sesongen før Grayson kom, og vi feide Championship laget Crystal P av banen med 4-0 i ligacupen et par måneder tidligere. At vi nettopp hadde tapt for Histon sier mer om radarparet Mc Allister/Staunton enn ferdighetene i spillergruppen på den tiden. Administrasjonspøkelset var dessuten lagt bak oss og han har vel totalt sett brukt mer penger enn de fleste league One klubber kan drømme om. Justert for nivået og de uttalte ambisjoner klubben til enhver tid har hatt, mener jeg Grayson har hatt ressurser, rammebetingelser og arbeidsro som Venables, Reid, Gray, Blackwell, Wise og til dels Mc Allister bare har kunnet drømme om.

Jeg skjønner at det kan bli litt krevende når jeg sammenligner ulike managere til ulike tider opp mot hverandre, men hvis du legger godviljen til er jeg sikker på at du forstår poenget mitt.   ;)
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #612 på: November 16, 2010, 00:31:24 »
Nå skal jeg fortelle deg en aldri så liten hemmelighet, Promo: Da Simon Grayson overtok som manager i Leeds, hadde han et bedre utgangspunktet for å oppnå suksess enn noen annen Leeds-manager etter David O'Leary's dager i sjefstolen på Elland Road.

Dette er egentlig så innlysende at man skulle tro at alle ville være enige, men sånn er det altså ikke.
Derfor:
 
Terry Venables overtok en klubb med tendenser til uro i spillergruppen, samt  en – enn så lenge – udetonert gjeldsbombe hengende rundt livet. At han selv gjorde en elendig jobb og aldri skulle vært ansatt, gjorde ikke fadesen mindre.
 
Peter Reid sjebne ble vel i realiteten beseglet da han (hovedsakelig pga økonomiske begrensninger) baserte seg på lassevis av utenlandske leiesoldater.

Eddie Gray overtok et synkende skip, som han med stødige hender og sympatiske miner førte ned...

Kevin Blackwell hadde egentlig et bortimot et absurd utgangspunkt da han overtok etter nedrykket i 2004, og gjorde en god jobb til han fullstendig mistet både fornuft og vurderingsevne fra og med våren 2006.

Da Dennis Wise overtok høsten 2006, var klubben preget av oppløsningstendenser. Men her tok den godeste Wise umiddelbart grep – og geleidet klubben, med et forvirret blikk (og antagelig et minst like forvirret sinn), rett ned til et sportslig sett historisk lavmål.
 
Da Gary McAllister overtok, vinteren 2008, var klubben omsider kvitt sine store økonomiske byrder, men var samtidig preget av mangel på gode fotballspillere. Denne mangelen mener jeg det er riktig å si at McAllister gjorde noe med. For hvem er det som brilljerer når vi i disse dager er i støtet? Snodgrass og Becchio ble begge hentet til klubben av McAllister. Og jeg mener også det er riktig å si at Howson er McAllisters gutt. Macca visste hva gode fotballspillere var for noe, men holdt ikke mål som manger  fordi han var for låst på tanken om å spille "riktig fotball". At hans venn og assistent, Steve Staunton, må ha vært en aldeles udugelig defensiv trener, gjorde ikke problemene mindre.

Da Grayson overtok hadde altså klubben en oversiktelig (for noen få) og forutsigelig økonomi, samt et spillermateriell som var langt bedre enn resultatene skulle tilsi. Med andre ord et ypperlig utgangspunkt for vekst og fremgang!

Enig nå?  ;)
« Siste redigering: November 16, 2010, 00:36:20 av veteranen »

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #613 på: November 16, 2010, 01:17:37 »
Takk, vettisen! Som jeg skulle sagt det selv.  ;D
Jon R.

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #614 på: November 16, 2010, 08:25:14 »
Nå skal jeg fortelle deg en aldri så liten hemmelighet, Promo: Da Simon Grayson overtok som manager i Leeds, hadde han et bedre utgangspunktet for å oppnå suksess enn noen annen Leeds-manager etter David O'Leary's dager i sjefstolen på Elland Road.

Dette er egentlig så innlysende at man skulle tro at alle ville være enige, men sånn er det altså ikke.
Derfor:
 
Terry Venables overtok en klubb med tendenser til uro i spillergruppen, samt  en – enn så lenge – udetonert gjeldsbombe hengende rundt livet. At han selv gjorde en elendig jobb og aldri skulle vært ansatt, gjorde ikke fadesen mindre.
 
Peter Reid sjebne ble vel i realiteten beseglet da han (hovedsakelig pga økonomiske begrensninger) baserte seg på lassevis av utenlandske leiesoldater.

Eddie Gray overtok et synkende skip, som han med stødige hender og sympatiske miner førte ned...

Kevin Blackwell hadde egentlig et bortimot et absurd utgangspunkt da han overtok etter nedrykket i 2004, og gjorde en god jobb til han fullstendig mistet både fornuft og vurderingsevne fra og med våren 2006.

Da Dennis Wise overtok høsten 2006, var klubben preget av oppløsningstendenser. Men her tok den godeste Wise umiddelbart grep – og geleidet klubben, med et forvirret blikk (og antagelig et minst like forvirret sinn), rett ned til et sportslig sett historisk lavmål.
 
Da Gary McAllister overtok, vinteren 2008, var klubben omsider kvitt sine store økonomiske byrder, men var samtidig preget av mangel på gode fotballspillere. Denne mangelen mener jeg det er riktig å si at McAllister gjorde noe med. For hvem er det som brilljerer når vi i disse dager er i støtet? Snodgrass og Becchio ble begge hentet til klubben av McAllister. Og jeg mener også det er riktig å si at Howson er McAllisters gutt. Macca visste hva gode fotballspillere var for noe, men holdt ikke mål som manger  fordi han var for låst på tanken om å spille "riktig fotball". At hans venn og assistent, Steve Staunton, må ha vært en aldeles udugelig defensiv trener, gjorde ikke problemene mindre.

Da Grayson overtok hadde altså klubben en oversiktelig (for noen få) og forutsigelig økonomi, samt et spillermateriell som var langt bedre enn resultatene skulle tilsi. Med andre ord et ypperlig utgangspunkt for vekst og fremgang!

Enig nå?  ;)

Her burde du vel fått med at han er den mest udugelige manageren som noensinne har satt sine føtter innenfor portene på Elland Road. 
 

samadhi

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #615 på: November 16, 2010, 08:32:04 »
Grayson hadde kanskje det beste utgangspunktet som våre nye managere har hatt de siste årene. Så er han vel også den eneste som kan sies å oppnådd suksess med dette laget siden DOL hadde styringa.

En glipp på opprykket i 2009 til tross så maktet han å kjempe oss ut av L1 gjørma, og opp i CCC.

Hvis noen hadde sagt til meg når Grayson overtok at om 2 år så kjemper klubben om playoff til PL så hadde jeg vært fornøyd med det.

marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #616 på: November 16, 2010, 08:42:40 »
Grayson hadde kanskje det beste utgangspunktet som våre nye managere har hatt de siste årene. Så er han vel også den eneste som kan sies å oppnådd suksess med dette laget siden DOL hadde styringa.

En glipp på opprykket i 2009 til tross så maktet han å kjempe oss ut av L1 gjørma, og opp i CCC.

Hvis noen hadde sagt til meg når Grayson overtok at om 2 år så kjemper klubben om playoff til PL så hadde jeg vært fornøyd med det.



Det er jeg helt enig med deg i! Det hører også med til historien at Grayson har fått store ekstra utfordringer med alle skadene på nøkkelspillere denne høsten. Vil si at topp 5 pr medio november er godt i overkant av hva som kunnes synes realistisk, med tanke på hva han han faktisk har hatt tilgjengelig av spillere denne høsten.
Jon R.

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #617 på: November 16, 2010, 08:54:29 »
Grayson hadde kanskje det beste utgangspunktet som våre nye managere har hatt de siste årene. Så er han vel også den eneste som kan sies å oppnådd suksess med dette laget siden DOL hadde styringa.

En glipp på opprykket i 2009 til tross så maktet han å kjempe oss ut av L1 gjørma, og opp i CCC.

Hvis noen hadde sagt til meg når Grayson overtok at om 2 år så kjemper klubben om playoff til PL så hadde jeg vært fornøyd med det.



Det er jeg helt enig med deg i! Det hører også med til historien at Grayson har fått store ekstra utfordringer med alle skadene på nøkkelspillere denne høsten. Vil si at topp 5 pr medio november er godt i overkant av hva som kunnes synes realistisk, med tanke på hva han han faktisk har hatt tilgjengelig av spillere denne høsten.

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.
 

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #618 på: November 16, 2010, 10:00:27 »


Akkurat dette må være en spøk!

Du mener altså at laget som tapte for Histon i cupen var et lag med like stort potensiale som laget som ble drevet frem til semifinalen i Champions League? (Og da ser jeg bort fra parentesen din...)

 ;D

Tøysekoppen!  Ikke se bort fra parantesen eller deler av teksten neste gang du kommenterer på noe jeg har skrevet. Det blir altfor mye vissvass når du gang på gang tillegger med meninger jeg ikke har.  ;)

og hadde det beste utgangspunktet noen nyansatt  Leeds manager har hatt siden David O Leary


Jeg sakset hele ditt innlegg, men denne uttalelsen er i det minste litt tvetydig! Skal du også ut å ro til England eller er det hatten som skal til pers igjen?  ;)

 
Hva er det du ikke forstår her?

Nå skal du få det inn med teskjeer:

Jeg uthevet dette i teksten du skrev: "Han overtok et ungt mannskap med begrensede ferdigheter. Et lag som hadde tapt noe som 6 på rad. I løpet av 1,5 år får han laget OPP en divisjon, fortsatt MED svært begrensede ferdigheter i spillergruppa."

Det er dette utsagnet jeg er uenig i! Han har slett ikke ført oss opp "med svært begrensede ferdigheter i spillergruppen" fordi han han overtok en league One stall med bredde, talent og ferdigheter som overgikk det meste i den divisjonen. ( eks Beckford, Delph, Snodgrass, Becchio, Kilkenny, Howson, Frazer osv..). Vi sanket feks 92 poeng sesongen før Grayson kom, og vi feide Championship laget Crystal P av banen med 4-0 i ligacupen et par måneder tidligere. At vi nettopp hadde tapt for Histon sier mer om radarparet Mc Allister/Staunton enn ferdighetene i spillergruppen på den tiden. Administrasjonspøkelset var dessuten lagt bak oss og han har vel totalt sett brukt mer penger enn de fleste league One klubber kan drømme om. Justert for nivået og de uttalte ambisjoner klubben til enhver tid har hatt, mener jeg Grayson har hatt ressurser, rammebetingelser og arbeidsro som Venables, Reid, Gray, Blackwell, Wise og til dels Mc Allister bare har kunnet drømme om.

Jeg skjønner at det kan bli litt krevende når jeg sammenligner ulike managere til ulike tider opp mot hverandre, men hvis du legger godviljen til er jeg sikker på at du forstår poenget mitt.   ;)


Faktum er at året 2008 var et stusselig år med svært begrensede resultater. Høsten 2007 under Wise var vi forrykende gode, mens under Macca var vi svært dårlige.

Ã… si at Leeds hadde en stall som gikk utapå lag som Southampton, Norwich, Charlton og Millwall vil jeg ikke umiddelbart underskrive på.

Ã… sammenligne O'Learys lag med det rasket som Grayson overtok og fremdelse har (og parentes: som vi er enige om) blir å sammenligne gull og gråstein. Jeg svært uenig i at Grayson hadde et slikt fortrinn som DOL med sine "O'Learys Likely Lads". Da LU lå langt oppe i PL-toppen, hadde klubben fortsatt noe å bevise - som et ungt lag på vei opp. I League One var vi jo det laget alle ville slå. Alle hadde sin cupfinale mot oss.

Så jeg er slett ikke enig.



Når det gjelder vettisens forsøk på å belære meg, så blir det fortsatt bare synsing og lite konstruktiovt om Graysons utfordringer.

Laget som rykket ned i 2004 var vel en av de beste Leedsårgangene vi har hatt og det går ikke an å skylde på stakars fotballspillere som var i en klubb med usikker fremtid. Selv en kar som Reid burde fått til noe bedre den gangen han tok over skipet. Det laget skulle aldri rykket ned!
I åpningskampen i 2003-04 sesongen mot Newcastle stilte Leeds med dette laget: Leeds: Robinson, Kelly, Radebe, Camara, Matteo, Sakho (Domi 60), Morris, Seth Johnson, Wilcox (Batty 74), Viduka, Smith. Subs Not Used: Martyn, Milner, Lennon. Neppe dårligere enn Garysons menn med 8-10 landslagsspillere på banen!  ::)

Nei, gutter! Jeg er slett ikke enig i uttalelsen om at Grayson hadde det beste utgangspunktet siden O'Leary å få til noe bra i klubben.

 :)
« Siste redigering: November 16, 2010, 10:57:09 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #619 på: November 16, 2010, 10:20:22 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)
marching on together,
derudaf forever...

Tarald72

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #620 på: November 23, 2010, 23:22:08 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)

Enig med dere kollega-forumister.... :)
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #621 på: November 24, 2010, 10:05:00 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)

Enig med dere kollega-forumister.... :)





Grayson er god for oss, ferdig med det!!!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #622 på: November 24, 2010, 12:43:00 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)

Enig med dere kollega-forumister.... :)





Grayson er god for oss, ferdig med det!!!
ja på dette nivået :)
I PL mener jeg det er en helt annen historie.. ;)

sveifors

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #623 på: November 24, 2010, 13:01:43 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)

Enig med dere kollega-forumister.... :)





Grayson er god for oss, ferdig med det!!!
ja på dette nivået :)
I PL mener jeg det er en helt annen historie.. ;)

Hvordan kan du vite det? Har du gått på engleskole?

Alle PL managere var en gang managere for første gang i PL.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #624 på: November 24, 2010, 13:08:40 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)

Enig med dere kollega-forumister.... :)





Grayson er god for oss, ferdig med det!!!
ja på dette nivået :)
I PL mener jeg det er en helt annen historie.. ;)

Hvordan kan du vite det? Har du gått på engleskole?

Alle PL managere var en gang managere for første gang i PL.

Enig! tåpelig utsagn.
har stor tro på at Grayson vokser med oppgavene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #625 på: November 24, 2010, 13:21:15 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)

Enig med dere kollega-forumister.... :)





Grayson er god for oss, ferdig med det!!!
ja på dette nivået :)
I PL mener jeg det er en helt annen historie.. ;)

Hvordan kan du vite det? Har du gått på engleskole?

Hahaha!  ;D
Klar kandidat til Ã…rets Putdown!  ;D
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #626 på: November 24, 2010, 23:13:11 »

Enig i det, men husk at marginene er veldig små i denne superjevne divisjonen. Lett å hylle Grayson i en uke der vi har den høyeste plasseringa så langt i år.

Det skal ikke mange feilskjær til før vi må titte bakover igjen.

Men slik er vel forumet, når vi vinner så rykker vi opp. Når vi taper så rykker vi ned. Virkeligheten er vel en eller annen plass mellom.

Er på sin plass å hylle Grayson de ukene han gjør det bra, for han får så visst høre det motsatte når vi taper en kamp eller to  :)

Enig med dere kollega-forumister.... :)





Grayson er god for oss, ferdig med det!!!
ja på dette nivået :)
I PL mener jeg det er en helt annen historie.. ;)

Hvordan kan du vite det? Har du gått på engleskole?

Alle PL managere var en gang managere for første gang i PL.
jeg vet like mye om det som deg tenker jeg ...tøffen..

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #627 på: April 12, 2011, 22:51:56 »
Herregud for en form vi er i .. Deja vu på våren i fjor.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2663
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #628 på: April 12, 2011, 22:56:26 »
Herregud for en form vi er i .. Deja vu på våren i fjor.
Dén endte med opprykk remember :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #629 på: April 12, 2011, 22:57:21 »
Herregud for en form vi er i .. Deja vu på våren i fjor.
Dén endte med opprykk remember :)



Såvidt det var!