Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196495 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #630 på: April 12, 2011, 22:59:09 »
Herregud for en form vi er i .. Deja vu på våren i fjor.
Fatter ikke at du ikke finner deg en annen klubb, depresivt og ironiserende hele veien. Miljødrepere kaller vi så\nt. :-\ :-\

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #631 på: April 12, 2011, 23:00:46 »
Herregud for en form vi er i .. Deja vu på våren i fjor.
Dén endte med opprykk remember :)


Vi hadde vel bare noe sånn som 17 poeng å gå på ved års-skiftet ...  ;)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #632 på: April 13, 2011, 08:42:08 »
Til denne trådens tittel vil jeg nok en gang si at jeg ikke håper Simon år sparken!!! Til Pondus; selv om Alta White konstaterer at vi er i dårlig form for tiden, noe som er faktisk riktig, vil jeg ikke si det er noe særlig å be folk skifte klubb....... ??? Ihuga Leedsfolk blir selvsagt skuffa når vi taper. Uansett- det er flere muligheter til å sikre play off og så får vi se. Nå må vi hardt prøvede helhvite stå sammen i stormen som nok en gang bygger seg opp!!! MOT!!!
Yeboahs vitne

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #633 på: April 13, 2011, 10:13:58 »
Nå så jeg ikke kampen så dette er en ren antagelse. Bannan slet vel litt på høyrekanten sin og ble veldig anonym? Hvorfor i all verdens rike spiller Bannan på høyrekant når vi har Sam på benken? For meg virker det mildt sagt underlig...  ???

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #634 på: April 13, 2011, 11:32:34 »
Idiotisk tråd..
mannen ha løfta klubben frå kjellaren til nest øverste etasje!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #635 på: April 13, 2011, 12:17:24 »
Grayson bør få sparken etter sesongen uansett om det blir opprykk eller ikke. Ihvertfall når vi nå havner på 7 plass. Men i og med at Bates ser at Leeds ikke rykkerr opp på grunn av at da må eierne på bordet. Ja da beholder nok Grayson jobben uansett.
Hvis vi rykker opp. Jada kan jo Grayson gjøre det han kan i 2 sesonger for å beholde plassen i Premier League til vi får tak i Mourinho som tydelligvis savner England

TK20

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #636 på: April 13, 2011, 12:46:47 »
Grayson bør få sparken etter sesongen uansett om det blir opprykk eller ikke. Ihvertfall når vi nå havner på 7 plass. Men i og med at Bates ser at Leeds ikke rykkerr opp på grunn av at da må eierne på bordet. Ja da beholder nok Grayson jobben uansett.
Hvis vi rykker opp. Jada kan jo Grayson gjøre det han kan i 2 sesonger for å beholde plassen i Premier League til vi får tak i Mourinho som tydelligvis savner England

OMGOMGOMG!!!! ER DU SINNSYK HVA SKJER??!?!!?

Var det reaksjonen du ville ha?

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #637 på: April 13, 2011, 12:49:03 »
Fordi Grayson ikke er rett mann for Leeds på lang sikt. skal Leeds kjempe om heder og ære. Ja da kreves det at manageren er den rette

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #638 på: April 13, 2011, 12:52:16 »
Grayson bør få sparken etter sesongen uansett om det blir opprykk eller ikke. Ihvertfall når vi nå havner på 7 plass. Men i og med at Bates ser at Leeds ikke rykkerr opp på grunn av at da må eierne på bordet. Ja da beholder nok Grayson jobben uansett.
Hvis vi rykker opp. Jada kan jo Grayson gjøre det han kan i 2 sesonger for å beholde plassen i Premier League til vi får tak i Mourinho som tydelligvis savner England

OMGOMGOMG!!!! ER DU SINNSYK HVA SKJER??!?!!?

Var det reaksjonen du ville ha?
Hvorfor er dette sinnsykt egentlig?Tusen millioner takk til Grayson som fikk oss til å rykke opp, men nå viser det seg at organisering kan han lite av,målene renner inn,og vi kommer dessverre ikke til å rykke opp med Grayson.Men hvis vi skulle klare det: hva skal vi i PL med en slik forsvarsorganisering?sette ny rekord i baklengs?Men han blir jo aldri sparket av gnomefar.Billig i drift og unnlater å stille vanskelige spørsmål til styreformann ;)

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #639 på: April 13, 2011, 16:30:00 »
Ser mye kritikk her inne på forumet idag. Jeg for min del venter med kritikk av Grayson, Bates, spillere, klubben OSV til etter neste kamp. Vinner vi den (som vi skal, bør og må) tror jeg optimismen er tilbake hos de fleste her inne. MOT.

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #640 på: April 13, 2011, 16:40:09 »
Sitat
Simon Grayson slammed his Leeds side as "naive" after their top two hopes were all but ended by a third straight away defeat, at Derby.

The Whites are now eight points behind second-placed Cardiff with five games remaining after they surrendered a lead to lose 2-1 at Pride Park.

Max Gradel fired the visitors in front in the East Midlands but goals from Jamie Ward and a stunning volley from Ben Davies consigned Leeds to a defeat which leaves them just a point above seventh-placed Nottingham Forest.

Grayson admitted his side are up against it in their bid to secure automatic promotion but the former Blackpool boss is still confident they can secure a place in the top six.

He said: "Until it's mathematically impossible we'll keep going (for the top two) but obviously back-to-back defeats is going to make it difficult.

"We've just got to keep working hard, we've got a big game at the weekend against Watford and we've got to roll our sleeves up and be confident we can go and win the next two home games against Watford and Reading and lets just see where it takes us.

"A couple of weeks ago we've said there would be twists and turns, we've had a couple of downward results, but we've certainly got enough in the dressing room to make sure we finish off in that top six."

Grayson felt the defeat was a missed opportunity for his side but insisted they only have themselves to blame.

He added: "It's a game we knew we could win, it's a game we knew we had to take by the scruff of the neck to try and put Derby under pressure.

"First half we were in control without ever really playing to the top of our game in terms of the final third and creating things, but we said to the players at half-time, 'lets up it, get the first goal and we can go on and win the game'.

"We do that but then we're just naive in what we did, straight from the kick-off we must have given the ball away three or four times which allowed them opportunities to get at our defence and that's really naive.

"We contributed to our own downfall with some naive football."

Victory for Derby lifted them 11 points above the relegation zone and although Nigel Clough insists they are not totally safe, he believes they are not far off securing Championship football for another season.

The Rams boss said: "I thought the second 45 minutes was as good as we've been all season.

"We played well before Christmas but in the circumstances, with the team we were playing against and where we find ourselves I thought the second 45 was magnificent and to go one goal down and come back as well, even more so."

When asked if he felt the Rams were safe, Clough added: "Nearly, not quite but nearly. It would take a very strange set of results I think for that to happen but that can happen in football so we want to make sure."



Greit at laget opptrer naivt, men det får også Grayson ta skylden for også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #641 på: April 13, 2011, 21:16:19 »
Grayson bør få sparken etter sesongen uansett om det blir opprykk eller ikke. Ihvertfall når vi nå havner på 7 plass. Men i og med at Bates ser at Leeds ikke rykkerr opp på grunn av at da må eierne på bordet. Ja da beholder nok Grayson jobben uansett.
Hvis vi rykker opp. Jada kan jo Grayson gjøre det han kan i 2 sesonger for å beholde plassen i Premier League til vi får tak i Mourinho som tydelligvis savner England

OMGOMGOMG!!!! ER DU SINNSYK HVA SKJER??!?!!?

Var det reaksjonen du ville ha?
Hvorfor er dette sinnsykt egentlig?Tusen millioner takk til Grayson som fikk oss til å rykke opp, men nå viser det seg at organisering kan han lite av,målene renner inn,og vi kommer dessverre ikke til å rykke opp med Grayson.Men hvis vi skulle klare det: hva skal vi i PL med en slik forsvarsorganisering?sette ny rekord i baklengs?Men han blir jo aldri sparket av gnomefar.Billig i drift og unnlater å stille vanskelige spørsmål til styreformann ;)

Poenget var ikke at jeg synes det var sinnsykt; snarere at han fisket etter en reaksjon med en sånn laid back uttalelse "Grayson bør få sparken etter sesongen uansett om det blir opprykk eller ikke".

jarle

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #642 på: April 13, 2011, 22:50:25 »
Prematur problemstilling ift årets sesong.
(Og utløpsdatoen er forlengst overtrådt ift forrige sesong) ;)

Anyways; - jeg lider med alle i den harde kjerne hva angår skuffelsen fra gårdagens match, og formutviklingen de siste uker.
Minnene om - og likhetstrekkene til - forrige sesongs avslutning(småneder) er slående. Det gjør oss nok alle litt ekstra på hugget. Meg selv inkludert.
Utover likhetstrekk med forrige sesong; - en stadig bekymring for mangelen på organisering i forsvaret og evnen til å tette igjen sekken.

Forøvrig er det åpenbart ikke tema - hvorenn skuffet vi måtte bli om vi ikke får play-off - å vurdere SGs stilling. Det skinner igjennom. Det virker som klubben er stolt over den første sesongen i Championship.
Vurderer man årets plassering og sesong samlet sett - inkludert opprykk fra L1 forrige sesong - kan man ikke annet enn forstå det. Ingen hoder vil rulle av den grunn. Til det er prestasjonen og utviklingen absolutt "til stående".

Mer kortsiktig vurdert;
- å ikke evne å løse et sesonglangt problem som forsvaret representerer er nesten uakseptabelt. På grensen til "inkompetent". Men jeg skal ikke være altfor kategorisk på den.
Jeg vil veldig gjerne tro at SG og hans team har gjort hva de har kunnet gjøre ut fra de rammebetingelser man har med tanke på å få forsterkninger, og terpet på feltet med de spillere man har.

Uansett vil det være - som det såvidt kunne blitt i fjor - en ufattelig nedtur å ikke få "suge på karamellen" som en happy ending av sesongen burde gi oss, med tanke på den tabellposisjon vi har hatt stort sett hele sesongen igjennom i år.
Ã… ikke få play-off med et slikt utgangspunkt vil være ufattelig trist.Men igjen; - så absolutt ikke trist nok til at SG og hans kumpaner må gå. Eller skal gå.

Jeg har tro på at en 4-5 årsplan ligger i bunn (min egen tanke), og at det bør gis en sesong til å vise progresjon.

Når det er sagt;
- jeg håper vi sikrer play-off, og at diskusjonen omkring SGs fremtid nok en gang viser seg å være glemt og et ikke-tema når vi i mai - etter finale på Wembley, sitter henfallen med våte øyne og ser våre kjære løpe seiersrunde for å takke fansen for en fantastisk sesong....

For, det gikk jo bra til slutt i fjor også.....
 :)


4-5 års plan... ai ai... på å vinne PL eller rykke opp?

Vi har allerede brukt alt for lang tid... folk glemmer at vi er Leeds... vi er ikke Leicester eller en eller annen bakgårdsklubb som har sniffa litt i øverste selskap... Vi er Super Leeds... vi skal spille i Europa og leke med de beste.


p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #643 på: April 13, 2011, 22:57:24 »
Det er åpenbart at Grayson ikke klarer og ta et defensivt grep. Men tor ikke han får sparken før tidligst i løpet av høstsesongen hvis vi slutter og score bøttevis med mål og fortsetter og slippe inn bttevis av mål. Når går kontrakten hans ut forresten?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #644 på: April 14, 2011, 08:49:44 »
Synes all denne praten om sparken for kjernekaren Grayson er bare trist jeg, han har bragt oss tilbake til "nesten" det gode selskap. I en divisjon der avisene til og med skriver kampfakta og ikke bare resultat og tabell.....ække dårlig det altså!!!
Yeboahs vitne

martind

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #645 på: April 14, 2011, 08:51:20 »
Hvis det ikke blir opprykk, så er det ikke nødvendigvis Grayson sin feil. Husk at vi spilte i League One forrige sesong, og at de fleste her inne ville vært meget fornøyd med den plasseringen vi har idag før sesongen. Vi er et nyopprykket lag, og selv om vi heter Leeds United, så betyr ikke det at vi skal valse gjennom Championsship med det laget vi har. Vi er nødt til å gi laget tid, og klubben tid slik at vi kan bygge noe som kan stå støtt selv ved et evt. nedrykk når vi kommer opp i PL.

Min mening er at klubben drives fornuftig, og jeg er optimist med tanke på fremtiden. Samtidig har Grayson min fulle støtte, selv om jeg er uenig i laguttak og enkelte disponeringer noen ganger. Men det er også supportere av de store lagene, men de krever ikke avgangen til Wenger, Scum-Ferguson osv selvom...

Gleder meg til turen over i helgen, og kommer uansett til å gi min fulle støtte til laget og klubben selv ved et tap. ( nå skal det sies at jeg aldri har sett Leeds tape live. 8 kamper i PL: FA-cup, L1 og CCC)

Ha en flott dag alle sammen!!!! Syns vi skal smile nå som sola skinner, og leeds vinner!!
MOT!! We are Leeds!

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #646 på: April 14, 2011, 10:18:18 »
Synes all denne praten om sparken for kjernekaren Grayson er bare trist jeg, han har bragt oss tilbake til "nesten" det gode selskap. I en divisjon der avisene til og med skriver kampfakta og ikke bare resultat og tabell.....ække dårlig det altså!!!

Kjernekar. Hæ
Hva får deg til å si det. Er det muligens fordi han er en supporter som gjør at du liker ham så godt.
Bedre med en Manu supporter som manager og som skaffer oss top 6 i Premier League enn en manager som er Leedspatriot og thats it

Leedsfan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #647 på: April 14, 2011, 11:29:17 »
Synes all denne praten om sparken for kjernekaren Grayson er bare trist jeg, han har bragt oss tilbake til "nesten" det gode selskap. I en divisjon der avisene til og med skriver kampfakta og ikke bare resultat og tabell.....ække dårlig det altså!!!

Kjernekar. Hæ
Hva får deg til å si det. Er det muligens fordi han er en supporter som gjør at du liker ham så godt.
Bedre med en Manu supporter som manager og som skaffer oss top 6 i Premier League enn en manager som er Leedspatriot og thats it

Litt påfallende at når vi er i en dårlig periode så spyr du ut innlegg etter innlegg. En ekte patriot med andre ord...

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #648 på: April 14, 2011, 11:40:33 »
Synes all denne praten om sparken for kjernekaren Grayson er bare trist jeg, han har bragt oss tilbake til "nesten" det gode selskap. I en divisjon der avisene til og med skriver kampfakta og ikke bare resultat og tabell.....ække dårlig det altså!!!

Kjernekar. Hæ
Hva får deg til å si det. Er det muligens fordi han er en supporter som gjør at du liker ham så godt.
Bedre med en Manu supporter som manager og som skaffer oss top 6 i Premier League enn en manager som er Leedspatriot og thats it

Litt påfallende at når vi er i en dårlig periode så spyr du ut innlegg etter innlegg. En ekte patriot med andre ord...



Hva er en ekte patriot.
En som bare aksepterer at klubben overlever, eller en som vil at klubben igjen skal være europas ledende klubb

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #649 på: April 14, 2011, 12:44:43 »

4-5 års plan... ai ai... på å vinne PL eller rykke opp?

Vi har allerede brukt alt for lang tid... folk glemmer at vi er Leeds... vi er ikke Leicester eller en eller annen bakgårdsklubb som har sniffa litt i øverste selskap... Vi er Super Leeds... vi skal spille i Europa og leke med de beste.

Jeg er veldig enig, og det er intet jeg ønsker meg mer enn nettopp det.
Leke i Europa. Og PL.

Men jeg er realist, og vurderer Leeds ift de rammebetingelser og styringsprinsipper de driver etter.
Jeg ønsker selvsagt en raskest mulig retur til PL, men pt er det ikke økonomi tilgjengelig til noen "quick fix". Dessverre. Og heldigvis. Hverken evne eller vilje.
Klubben er endelig gjeldfri, og jeg tror vi langsiktig er best tjent med å bli drevet etter mer sunne økonomiske prinsipper. Enn vi gjorde tidligere. Klubben er så definitivt på rett spor nå. Spesielt administrativt. Sportslig?
Tja, kommer vel an på hvordan man ser det.

Gitt dette - og den noe manglende kapital til å gjøre de store krumspring på transfermarkedet - er det jeg vurderer SG & Co. 
I dette vil mene og tro en 4-5 år er realistisk. Fra SG fikk kontrakt. Han er vel inne i sitt 3. år nå. Kanskje har han bikket det 3. året allerede, erindrer jeg riktig.

Uansett:
Jeg er like irritert som majoriteten her ute over de manglende svar på våre forsvarsproblemer i år, og det irritable faktum over å vite hvordan vi kunne ligge an med 20 mål mindre innsluppet.
Men når det er sagt; - SG blir nok sittende og får beholde hånden på rattet til nye sesongforberedelser også for neste sensong.




Du har et par bra innlegg her, NEO, synes nå jeg. Og ditto bra kommentar fra jarle.

Det bør ikke være tvil om at vi er en "fallen giant", og at det dermed vil være et press fra ansatte, fansen og andre forbundet med klubben om at man rykker opp til PL "ganske snart". Med "ganske snart" mener jeg neste sesong, evt. neste der igjen, hvis vi da ikke skulle klare å rykke opp i år vi en "vellykket PO".
Noe mer tid enn max 2 sesonger til tror jeg ikke det finnes tålmodighet for "and rightly so".

De store klubben i PL ønsker seg Leeds tilbake, vi er ikke Leicester eller Derby eller Middlesborough,
selv om vi muligens er i en omtrent tilsvarende økonomisk situasjon. Vi har et større potensiale både når det gjelder økonomiske rammer og ambisjoner, uten at jeg dermed inviterer til nok en "Bates-diskusjon".

trondt

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #650 på: April 14, 2011, 12:49:23 »
Hva er en ekte patriot.
En som bare aksepterer at klubben overlever, eller en som vil at klubben igjen skal være europas ledende klubb

I mitt hode er en patriot en som støtter klubb/by/sted/person i "gode og onde dager" og IKKE spyr ut eder og galle i øst og vest.
I mitt hode er du dessverre ingen patriot h.b.

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #651 på: April 14, 2011, 12:53:58 »
Hva er en ekte patriot.
En som bare aksepterer at klubben overlever, eller en som vil at klubben igjen skal være europas ledende klubb

I mitt hode er en patriot en som støtter klubb/by/sted/person i "gode og onde dager" og IKKE spyr ut eder og galle i øst og vest.
I mitt hode er du dessverre ingen patriot h.b.
;)
Bare man snakker noe negativt om Grayson. ja da får man passet påskrevet av vikarer for tollvesenet. Jeg driter i om det er en manusupporter eller en leeds supporter som er manger i klubben. Hvis den mangeren ikke makter å føre klubben opp der den hører hjemme. Ja da sier jeg det samme uansett hvem det er

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #652 på: April 14, 2011, 13:29:23 »
Synes all denne praten om sparken for kjernekaren Grayson er bare trist jeg, han har bragt oss tilbake til "nesten" det gode selskap. I en divisjon der avisene til og med skriver kampfakta og ikke bare resultat og tabell.....ække dårlig det altså!!!

Kjernekar. Hæ
Hva får deg til å si det. Er det muligens fordi han er en supporter som gjør at du liker ham så godt.
Bedre med en Manu supporter som manager og som skaffer oss top 6 i Premier League enn en manager som er Leedspatriot og thats it




Jeg elsker laget, har alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre det; i med- og motgang og uansett pokker hvem som sitter i managerstolen. Simon Grayson liker jeg godt fordi han virker som en flott person og det teller i positiv retning for meg at han er patriot som meg- EKTE PATRIOT!! Og det skjønner jeg også at du er hb i likhet med de fleste andre som skriver innlegg her. Jeg liker at ikke alle "tuter med ulvene" eller er enig med siste taler og må tilstå at jeg setter pris på dine innlegg i så måte!! Kjør på!!!   ;)
Yeboahs vitne

Tjalla

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #653 på: April 14, 2011, 13:38:33 »
I mitt hodet er dette egentlig bare en latterlig diskusjon. Ja formen er dessverre skremmende lik formen på vårparten i fjor, men hvilken klubb sparker manageren som ikke skaffet den nyopprykkede klubben en play-off plass i første sesong!?? Ja, jeg er helt enig i at det defensive defintivt ikke har vært på plass, men vi har til gjengjeld scoret bra med mål. Det defensive er både rimeligere og enklere å rydde opp i (denne sesongen  ;) eller neste).

Og dessverre tror jeg vi må mer enn 4-5 år frem i tid før vi tar Spurs sin plass mot Real Madrid i Champions League (eller gjerne Man U om det er mulig). Det handler for meg om å bruke tiden fremover på å få frem egne talenter. Talentutvikling er noe jeg synes er et langt tristere kapitel de siste par sesongene enn lagets prestasjon. Ingen egenproduserte spillere som har slått gjennom på for lang tid om du spør meg (spesielt siden Leeds er en så "mye" større klubb enn Leicester). Er ikke like morsomt med en seier der Leigh Bromby er BB (uten disrespekt til "Bromma-ekspressen").
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

stefan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #654 på: April 14, 2011, 14:22:06 »
Det er visst en typisk antagelse blant fotballsupportere at gamle meritter gjør at man automatisk burde være kvalifiserrt til det gode selskap. Slik er nok ikke fotballen. Det er bare hardt arbeid som gir suksess (og en dose flaks). Grayson og gutta har jobbet hardt og utviklingen har etter min mening gått over all forventning. Det er slett ingen katastrofe å spille en sesong til i the Championship. Men det fordrer at vi da neste sesong har en like bra utvikling som vi har hatt i år.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #655 på: April 14, 2011, 14:38:47 »
Skjønner ikke hvorfor mange klager på Grayson??
Ja vi taper noen kamper men nå må vi ikke slutte å tenke på at vi er i ny division der alle lagene er bedre enn League 1 laga! Han klarer og rykke opp å kan klare det igjenn!
Han fortjener og fortsette!
TROR DERE SERIØST EN NY TRENER HJELPER?
Han er godt likt og en flink mann!
Kjempe trener for Leeds på lang sikt og nå!

DERMED BASTA!
Pontus ❤

4ever arcticwhite

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #656 på: April 14, 2011, 14:59:35 »
Skjønner ikke hvorfor mange klager på Grayson??
Ja vi taper noen kamper men nå må vi ikke slutte å tenke på at vi er i ny division der alle lagene er bedre enn League 1 laga! Han klarer og rykke opp å kan klare det igjenn!
Han fortjener og fortsette!
TROR DERE SERIØST EN NY TRENER HJELPER?
Han er godt likt og en flink mann!
Kjempe trener for Leeds på lang sikt og nå!

DERMED BASTA!
Ja, jeg tror SERIØST en ny TRENER hjelper.
Jeg mener likevel at det ikke er nødvendig med en ny MANAGER, men jeg vil ha inn en ny TRENER som kan organisere laget defensivt, her viser vår mann store mangler.
Hvis han ikke selv ser dette, og evner å gjøre noe med det, mener jeg at vi også har behov for en ny MANAGER.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Tjalla

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #657 på: April 14, 2011, 16:01:44 »
Skjønner ikke hvorfor mange klager på Grayson??
Ja vi taper noen kamper men nå må vi ikke slutte å tenke på at vi er i ny division der alle lagene er bedre enn League 1 laga! Han klarer og rykke opp å kan klare det igjenn!
Han fortjener og fortsette!
TROR DERE SERIØST EN NY TRENER HJELPER?
Han er godt likt og en flink mann!
Kjempe trener for Leeds på lang sikt og nå!

DERMED BASTA!
Ja, jeg tror SERIØST en ny TRENER hjelper.
Jeg mener likevel at det ikke er nødvendig med en ny MANAGER, men jeg vil ha inn en ny TRENER som kan organisere laget defensivt, her viser vår mann store mangler.
Hvis han ikke selv ser dette, og evner å gjøre noe med det, mener jeg at vi også har behov for en ny MANAGER.

En ny trener kan jeg gjerne henge meg med på at kunne ha hjulpet. Man trenger neppe være fotballprofessor, gå med pælær og hete Drillo for å se at det mangler noe elementært når det gjelder organisering bak der (i tillegg til kanskje mangel av en god sjef som styrer backrekka).
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Gufrias

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #658 på: April 14, 2011, 16:25:26 »
Hva er en ekte patriot.
En som bare aksepterer at klubben overlever, eller en som vil at klubben igjen skal være europas ledende klubb

Begge.
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #659 på: April 14, 2011, 17:03:46 »
Vil heller ikke gi sparken Grayson akkurat nå. Men den siste tids resultater har jo reist en del spørsmål.

Er det tilfeldig at laget gjør det veldig bra første halvdel av sesongen for så å gjøre det dårlig andre halvdel to år på rad? Er det ressursmangler, eller evner ikke Grayson å finne forsvarsspillere som faktisk forsterker laget? Hvorfor tok det åtte måneder før Grayson fant ut det alle hadde sett, at vi manglet folk på midtbanen?